Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 1 czerwca 2014

Drobnostki i relacje ogrodowe

                                        Witam was kochani - serdecznie wam dziękując za cudowne słowa pozostawione pod moimi postami - sa one dla mnie bardzo budujące , choć mnie takie lenistwo opanowało, a wiem ze wam również to się zdarza. Witam nowych obserwatorów w tym jedną osobę bodajże z Grecji ale trudno wyczuć - kim jest ta tajemnicza osoba - ani meila, ani bloga, ni w profilach nie można znaleźć- aj mnie ciekawość zjada kto to taki.
A wszystkim dzieciakom z okazji ich dnia życze szczęścia oraz zdrowia.
                                          Kochani - pewnego czasu jeszcze w marcu napisała do mnie Iwonka z propozycją wymianki coś za coś - wiecie jak to jest , oczywiście się zgodziłam i tak Iwonka mi przysłała dwie piękne serwetki i dwie koronki - pokazywałam już i pisałam więc nie będę powielać informacji. Natomiast ja miałam zrobić dla Julusia szatke do chrztu - o szatce za moment. Wiedziałam że Iwonka ma dzisiaj piękną okrągłą rocznicę ślubu więc co sama szatka ? a że kocha róże więc zrobiłam prezencik mały w postaci mego już tradycyjnego serca
oto one
w ostatnim momencie mi się przypomniało że nasza koleżanka szydełkuje i to bardzo dużo więc jeszcze wykonałam na szybciora etui na szydełka
oto one - drugie w mej karierze bo moje pamiętacie jest z żółtymi i złotymi różyczkami - wygląda tak choć do pełnej perfekcji tych mych etui jeszcze daleko
cieszę się że Iwonka jest zadowolona więc i wam pokazałam
No i szatka - pisałam wiele razy jakie to stresy przechodzę - jest niedokładnie foto wykonane a szatka jeszcze przechodzi następną metamorfozę tu głównie chodziło o haft ręczny , zawarta całą data , napis, oraz imiona
wygląda tak na ten moment - jest już u naszej koleżanki i dalej jeszcze coś tam sobie ją usprawnia z czego jestem zadowolona bo są to sprawy robione na odleglość a każdy lubi coś tam dodać po swojemu i tak wygląda
nic nie widać literek jest bardzo dużo a i haft jest mało widoczny na focie - może już po chrzcinach Julusia Iwonka pokaże ją w pełnej krasie
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                                 Kochani a teraz relacja z mego prezentu który sobie sprawiłam na urodziny i też ten leń twórczy u mnie a i brak chwilowy czasu - oto mój ogród - bardzo zaniedbany ale piękną bramę wejściową ma i to mnie tak oczarowało
ta fota to wejscie w dużym przybliżeniu
jedziemy dalej bez opisów prawie - ponieważ pokazać wam chcę jak bardzo zaniedbany był

jak widzicie - masakra niesamowita - wszędzie kwity kwiatuszki pomieszane bez ładu i składu - chortensje w patyki poszły - chwast na chwaście ale no ja i mąż to nie tak ma być to nie po naszemu i po czterech dniach od stania się posiadaczami owej krainy cudowności wyglądało już tak pomału
tych róż w tych zaroślach nie było widać
wykopane z wielu katów cebule kwiatowe - suszą się na słońcu a co dalej z nimi to już mój pan wie - on się na tym zna ja tylko kocham kwiaty
pomału do celu na dzień dzisiejszy jesteś już na końcówce porządków foty pokaże następnym razem
i jeszcze taki pas zrobiłam z truskawkami i poziomkami - poziomki już zaczynają owocować a truskawki się jeszcze przyjmują z takich chaszczy to i tak jesteśmy zadowoleni ze wiele się dało uratować - na dzisiejszy dzień pozostało nam zrobić porządne siedzenie grill i ławę na kawkę oraz pałaszowanie różności - więc jak widzicie w szalonym tempie nam to idzie
i tu moje poziomki
a zaniedbanie w przedostatnim zdjęciu znkło już dokumentnie
kochani życze wam słonecznego popołudnia , wielgachne buziaki sląc
a Dusi - syndrom kury domowej dziękuje za rozmowę telefoniczną oraz wyrozumiałość - kochana już powoli kończę dla ciebie hafty i niedługo wysyłam
wasza Marii









47 komentarzy:

  1. Twoje prace są prześliczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marii kochana, jak zawsze- spisałaś się pięknie:-) Pozdrówka dla całej Waszej Paczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty są prześliczne, ja je również pokazałam w ostatnim poście. Poszalałaś w ogrodzie Marysiu. Ja lubię nieprojektowane ogrody z naturalnymi niespodziankami, tylko faktycznie są wymagające w utrzymaniu. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że generalne porządki,
    życzę energii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace Marii. Różyczki urocze:))))
    A w ogrodzie to szalała, oj szalała.... i zrobiła po swojemu. Pięknie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz mnie tym pięknym haftem,ale musi zaczekać.Napracowałaś się,ale jaka radość jak zasiądziesz z kawką i robótką...,tak mi znana.Pozdrawiam Marysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marii co tam zaniedbany ogród, jak weszłaś w niego to od razu zaczął żyć różanym życiem. Pięknie w nim :) Prace jak zwykle cudne..Buziaki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marii Twoje prace są cudne, uwielbiam te różyczki:) i zazdroszczę ogrodu:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Marii cudne to serce :* A ogródeczek godny pozazdroszczenia :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Marii ogród w takim stanie jaki jest też mi się podoba, faktycznie brama jest super. Powoli zrobisz wszystko po swojemu. Ciekawe jak będzie się zmieniał Twój ogród, posty ogrodowe też są fajne.
    Pozdrawiam cieplutko , buziole.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem tylko tyle.................. Kochana Marii <3 Pozdrawiam po powrocie z "Krainy Ciszy i Spokoju"

    OdpowiedzUsuń
  12. No Marii w cztery dni ogarnąć taki ogród- podziwiam, bo masę pracy włożyliście, ale teraz to już możesz sobie patrzeć jak wszystko rośnie i zbierać plony ( bo o pieleniu nie będę wspominać:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serduszko śliczne z tymi różyczkami. Ogród wygląda wspaniale. Wiem ile to wymaga pracy.
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje serducha coraz piękniejsze, ogród wymaga wielkich zmian i cierpliwości, ale dasz sobie z nim radę i będzie cudowny, już widać zmiany:)) pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Różyczki cudne, a ogród...no, no...pełen profesjonalizm...:) brawo za pracę włożoną, bo na pewno sporo jej tam...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marii serduszko i etui śliczne z haftem, a w ogrodzie tak niestety jest, jak sie na bieżąco nie chodzi z motyczką, to potem trudno wszystko ogarnąć, tak jest do lipca, potem juz z górki. Brama efektowna:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam za chęci w porządkowaniu ogrodu , cudna brama ,
    Serducho jak zwykle przepiękne ,,,
    Nie przepadnij w ty ogrodzie , czasami coś proszę po wyszywać ,,

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie ci wyszły te prezenciki. Co do ogródka, to.... chyba mam awersję z dzieciństwa na wszystkie grządki i rabatki. Też mam ogród i to dość duży, ale króluje w nim TRAWA ;D
    Owszem, mąż ma tam jakąś grządeczkę ogórków i przed domem kwitną kwiaty, ale to wyłącznie mąż przy tym robi. Ja nienawidzę grzebać się w ziemi i mój ogród służy wyłącznie do wypoczynku ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Marysiu, w cztery dni Ty i Twój mąż odwaliliście kawał roboty na tej działce. Chylę czoła!
    Udanego tygodnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serduszka bardzo mi się podobają. A ogród masz wspaniały, powoli urządzisz po swojemu i stanie się tym wymarzonym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No,powiem Ci ,ogrom pracy włożyliście w ogród:))za to on Wam odda wszystko co będzie miał najlepsze:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ogrody z takim wejściem, kojarzą mi się z "Tajemniczym ogrodem". Sam ogród też wygląda ładnie :) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Marii piękny prezent:) A Twój ogród, już widzę, że będzie zachwycał:) Brama cudowna, wprowadza w krainę czarów:) buziaczki aga

    OdpowiedzUsuń
  24. Dajesz, dajesz po tym bezładnym zahwaszczonym ogrodzie, ale jakie już widać efekty super Mari , powodzenia , a serducho obłędne ,ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny ogród! Mi się podoba :) Powodzenia w dalszym udoskonalaniu go! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Serducha to wiadomo bez pisania ,że są cudne ,a ogród jeszcze będzie każdego dnia pieścił Twoje oczy pięknym widokiem .Pewnie,że potrzebuje czasu,mnóstwo pracy ,ale odwdzięczy Ci się swym pięknem roślinności.Wspomnisz moje słowa .
    Buziaki posyłam Marysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Marii sliczny ogród najpierw zaczrowany a terz uporzadkowany a brama cudna :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Serducha już znam,ale to etui na szydełka mnie oczarowało!!Jest ślicznie wykonane,staranne i w moich kolorach;)
    A tej zieleni Ci zazdroszczę;((
    Buziaki wielgachne;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mario, ale miałaś pracy, podziwiam i życzę radości z tego ogrodu. Z czasem wypięknieje, na pewno!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdolniacha ty jedna!:) Czy jest coś, czego nie umiesz?:) I twórcza, jak mało kto i jeszcze taki ogród tworzy...Ale tam będzie pięknie w ciepłe letnie noce...Zazdroszczę ci...:)
    Buziaki i uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pracusiu Ty jeden :) Wspaniałe prezenty, a ogród nie do poznania. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Może sie bedziesz dziwiła, ale dla mnie ten naturalistyczny ogród był ciekawszy- po prostu nie lubię,kiedy widać ziemię, lubię rozrośnięty ogród:)

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję udanej wymianki, ogród piękny, ale taki duży, ile pracy trzeba włożyć! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała wymiana a gród bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję Ci za odwiedziny :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wymianka. A ogród, mogę tylko powiedzieć że jestem pod wielkim wrażeniem, bo ja niestety nie mam do tego daru. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oglądałam Twoje bobinki - są urocze:) I tyle różnych masz:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ach te Twoje hafciki - zachwycają bez przerwy! Wspaniale Marysiu, że masz swój ogródek. Pięknie już posprzątane i wkrótce zarośnie pewnie pięknymi kwiatami. Czekam na kolejne relacje i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cuda, cudeńka. I te spod igły i te spod szpadla ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyhaftowane serducho . Te róże to mistrzostwo !!! Ale mając tak piękny ogród masz kochana gdzie szukać inspiracji :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Absoutnie rozumiem zmiane priorytetów,znając Twoją kreatywność i pracowitość,wiem,że stworzysz zaczarowany ogród :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Twoje hafty są przepiękne, nie wiem które róże ładniejsze , Twoje czy te które u Ciebie zakwitną ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczne prace i urocza wymianka :) Twój ogród jest piękny...marze o takim...śliczny. Buziaki zasyłam i ciepłe pozdrowienia-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  44. Te serduszka są cudowne, uroczy haft, a ogrodu gratuluje za rok o tej porze będzie wszystko w najlepszym porządku:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Serducha są piękne ;-) No to szybko kończ porządki i przyjeżdżam na grilla ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  46. Marii zawsze zastanawiam się jak Ty to robisz że wszystko ogarniasz,prezencik wyszedł pięknie,a ogród pomału będzie wyglądał ja z Twoich marzeń,tyle że sporo pracy trzeba włożyć.
    Wiesz ja lubię taki chaos,no ale co ja tam wiem o ogrodach..
    Buziaczki Marii:)

    OdpowiedzUsuń
  47. oj ale się napracowałaś Marii!! gdzie ten leń?! ;-))) pięknie, coraz piękniej ...
    pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń