Miły gościu

Miły gościu

wtorek, 10 czerwca 2014

.... taka mała odsłona jakejś tajemnicy .......wygrane candy i ....

                                ................a was jeszcze proszę o niedużą cierpliwość ..........
                                          Witajcie kochani - długo mnie tu nie było - myślę że mi wybaczacie - dziękując was serca drogie przemiłe komentarze - są prawdziwe i z sercem pisane , witam serdecznie nowych gości zarówno tych z bloggera oraz tych z google - z wielkim sentymentem wracam do waszych słów napisanych do mnie i tutaj i w meilach i tych napisanych na FB. - dziękuję wam serdecznie jeszcze raz.

                                   Jeszcze tylko kilka słów wyjaśnień - zaglądam do was  - obserwuję ale nie zawsze mogę napisać choć kilka słów - ale jestem tutaj i z wami i myślę że moja nieobecność w postaci nie napisania komentarza zostanie mi wybaczona przez was wybaczona tym bardziej że przyczyną jest często i to bardzo gęsto brak nawiązania komunikacji tzw. z internetem a niejednokrotnie muszę wracać do was , sprawdzać i się okazuje że moje komentarze poszły w kosmos - to na tyle
                                        Dziś nie będę się rozpisywać - nasz kraj naszły niesamowite upały więc może jakoś będę się streszczała. ..... hm .... może ??? bo mnie na tyle znacie ze ze jak wpadnę w trans to nie ma zlituj się - hi.......
                                        Jestem tak zakręcona moimi pracami które powstają a mam ich może z .... bez przesady kilkadziesiąt napoczętych - są upały a lenistwo nie tak całkiem do końca mnie opanowało - co raczej niesamowite choróbska - staram się nie poddawać następnym złym myślom i skończyłam a zarazem zaczęłąm nowy etap w blogowaniu - ..... w tym momencie - zdradzam wam cząstkę mej tajemnicy z tych kilku tajemnic .........a wiec : kto się domyśli ? będę bardzo zadowolona ..........//
a tak wygląda obrazek z ramką którą sobie stworzyłam dość dawno - czekał tylko na ten sobie moment
...........kochani jak się mówi co za dużo to niezdrowo - po lewej stronie  górnym rogu widać również zaczątek  tej tajemnicy - nie domyślajcie się bo i tak kiedyś wam pokażę.....
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

                                             Całkiem niedawno wygrałam CANDY u Betaki - utkane z pasji - dotarły do mnie prześliczne motylki - czyli łapki . uchwyty  do gorących naczyń - nie używam ich bo stanowią ozdobę w mej kuchni i zobaczcie jak zdolna jest Beatka
motylkowe łapki i szpatułka - która skradła mi serce są już od dawna u mnie i mam się z czego cieszyć a i szanować szanuję każdy jeden prezent od was
były również i słodycze i cudowny bilecik - karta na którym są cudowne słowa od naszej koleżanki napisane do mnie

serducho szpatułki właśnie leży na owej ślicznej wykonanej zapewne przez samą Beatkę karce
                                   Droga Beatko serdecznie ci dziękuję razem z małą Zu - jesteś wspaniała
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                             Kochani troszkę na rozluźnienie relacji z mego ogrodu 
..................jak wyglądało - dla przypomnienia   - w poprzednim poście i tak pomału zaczyna wyglądać - mało pisania - troszkę fotek wam pokażę ...
no to zaczynamy:
tak wyglądało 2 czerwca - pobojowisko chaszczy i chwastów jak widzicie jest całkowicie wyeliminowane i zostało tylko  zagospodarować sobie właśnie - normalne jedzonko , siedzonko , kawka i grill ale to myślę że do przyszłego tygodnia się uporamy bo koncepcji i aranżacji zagospodarowania jest wiele
............... no i dalsze fotki - kwiatów , róż , krzewów które zostału uratowane przed zniszczeniem - bo? głowa służy do myślenia a nie noszenia jej karku ......ale co ja wam będę tutaj polemizować : ,,,,jedziemy....
.............piwonie które nie żadnych szans zakwitnąć........ dalej
różnych kolorów irysy - też ich los był pod znakiem zapytania

róże - których nie było widać
.........




    truskawki i poziomki wykopane przesadzone jak wszystko
też miało nic z tego nie zostać - a jednak owocują
................jaka teza ? kochani my rozmawiamy z roślinami a one się odwdzięczają nam swą i dobrocią i pięknem .........
nie będę was już zanudzać bo fot tu dziś mogłabym puścić multum ale i tak macie obraz i mej nieobecności przy okazji - za co myślę że nie nie jeście obrażeni mą nieobecność - nie wiem kiedy się pojawię ale muszę bo szykuję dla wielgachną niespodziankę - tu już nie będę tajemnicza - za niecały miesiąc zbliża się pierwszy rok mego blogowania
-------------------
Ogłoszenia 
Dusia - już niedługo i za twą cierpliwość już masz o jeden bonus więcej
Honoratka - tak jak pisałyśmy w meilach
Viola - nie martw się jak widzisz - jestem
Iskierka - sama kochana widzisz ja zaczynam we wrzesniu
Szymcia - serce drogie dziękuję za diga
Ania - ty tak jak Duśka masz bonusa u mnie za twą cierpliwość - obie jesteście cierpliwe
Sisterka Yolanda - odpocznij wreszcie
Justyna - hafty tiny - oświeć mnie droga bo nic nie odpowiedziałaś
Jadziu - pomalutku
Pienina - ja w lipcu 
w następnym poście podam info do innych bo ciut się rozpisałam za dużo ale myślę że nie zapomniałam na ten moment o nikim
myślę że każda z was wie o co chodzi - bo jesteśmy w kontakcie stałym
 
na ten moment stokrotki z mego ogrodu
życzę wam serca dużo słońca , moc energii , zero leniuchowania wasza Marii buziaki wam ślę
i mój dig specjalnie i od serca dla mnie wykonany pr
zez Szymcię 

70 komentarzy:

  1. Przede wszystkim gratuluje wygranej - motylki są cudne. Ogród jak wiedzę pięknie kwitnie a i robótkowo nie próżnujesz. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia z Twojego ogrodu:) A wygranej gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna ramka i Twój ogródek
    motyli cudne wygralaś gratuluje
    pozdrowienia sle

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne drobiazgi
    i kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marii, kochana Marii nie zmieniaj się nigdy :-) buziaki ogromne dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle u Ciebie same piękności :-)
    Serdecznie pozdrawiam i dużo zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. uratowane kwiaty odpłacą Ci się pięknym kwitnieniem:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne te kwiaty ogrodowe! Kiedyż ja takie będę mieć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. same piękności pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. kusisz tym ogrodem a co do tajemnicy z blogiem to może zaczniesz prowadzić kolejnego bloga ?hm,tak czy tak gorąco pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Maryś ale masz fajnego diga , ja też chcę !!! Zaraz pisze do Szymci żeby mi też zrobiła !!!
    Kwieci masz przecudne w tym Twoim ogrodzie zwłaszcza mnie urzekły te różnokolorowe irysy. A Rameczka jest piekne i doprawdy nie wiem czemu jej nie zgłosłaś na wyzwanie u Danusi. Motylki super wyglądają, też by mi ich było żal używac bo ja bym je na 100% raz dwa przypaliła .
    Dzięki za miłego komenta u mnie ,aż chce mi sie dalej coś robić !!!!!!!!!
    U mnie Sachara kompletnie dychać się nie da !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz Aniulka bede dla Ciebie robic hihih . Marii wspaniala Ty moja! Dziekuje za te podziekowania ! Widze ze dig prezentuje sie rewelacyjnie i mysle ze doskonale pasuje do Ciebie calej . Ale Ty wiesz ;) :* Powiem Ci ze tez czesto mam problem z wejsciem na bloga, ale neistety internet mam swietny a laptop prawie 7 letni. Musze go zmienic bo szalu dostane. Zawsze czekam na odpwiedni moment keidy nie jest przegrzany i moge odwiedzac blogi.W tym Candy kochana tez wygralam ale nagrode pocieszenia hihih strasznie sie z niej ucieszylam i juz nie moge sie doczekac jak ja dostane !! Ramka jest cudowna a obrazek idealnie do niej pasuje. Masz swoj vintagowy klimat ktory uwielbiam :) Buziaczki Moja Kochana

      Usuń
  12. Śliczne kwiaty w ogrodzie i świetna wygrana, gratuluję Mario i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudeńka:) a ogród oj strasznie Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej, łapki są świetne...nie odpoczywam...maluję, tapetuję, czyszczę wykładziny, sprzątam, myję okna, przyszywam do pościeli guziki, itd itp....odezwę się na blogu jak skończe,buziaczki, dzieki za pamięć!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jesteś Marysiu tajemnicza! Ja poczekam spokojnie aż uchylisz rąbka tajemnicy. Prezenty śliczne dostałaś a ogródek wygląda już fantastycznie. Jak widać rośliny szybko odwdzięczają się za troskę. Może to dziwactwo ale ja też rozmawiam z roślinami.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. W ogrodzie Marii coraz piękniej , widać ile pracy zostało włożonej. Kwiaty cudnie kwitną. Gratuluję serdecznie wygranej , ta tajemnicza robótka to coś szydełkowego chyba ....... Uściski zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Och Ty Marysieńko ,ogród masz wspaniały,serce wielkie,piękne prace tworzysz ,coż jeszcze Ci więcej potrzeba do szczęścia.Myślę ,że zdrowia a reszta sama będzie się kulała do przodu.
    Rameczka śliczna ,czemuś jej nie zgłosiła głupolu jeden .Ten lewy górny róg mnie zaciekawił a nie mam pojęcia o co kaman,więc czekam cierpliwie .
    Trzymaj się kochanieńka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatka jest niesamowita!!!
    Ty Marii Droga piękne rzeczy tworzysz i chyba decu będzie:-)
    A ja kocham Twój wstążeczkowy haft!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Marii,masz cudny i duży ogród i piękne, moje ukochane piwonie, które maluję i nie potrafię wydobyć z farb tego wyjątkowego różowego koloru. Irysy też pięknie wyglądają i zachwycają swoją urodą - gratuluję wspaniałej wygranej, a na tajemnice zaczekam - pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te łapki i już ci ich zazdroszczę. Byłyby piękną ozdobą i mojej kuchni ;) Ogród tez pięknie się prezentuje. Ja mam z przodu domu kwiatowe chaszcze, bo i piwonie już przekwitnięte, których nie ma kto usunąć i różanecznik (jak wyżej z piwoniami) i inne kwiaty się panoszą zagłuszając siebie nawzajem. Nie ma komu tego ogarnąć. A za domem mam TRAWKĘ, TRAWKĘ I JESZCZE RAZ TRAWKĘ i tak już zostanie.
    Co do słoneczników kochana, to ja muszę sobie powoli zacząć, bo ja w lipcu pójdę do pracy to będzie pupa blada i zero czasu i pewnie mnie dogonisz, przegonisz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygranej w candy !!
    Motylki są piękne.
    A ogród jest wspaniały.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No moja droga Marii! Jesteś niesamowita! Zazdroszczę energii w te upały! Piękna ramka, ale motylki do garnków też śliczne :) W ogrodzie cudnie, wszystko kwitnie. Zupełnie tak ja Ty :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z Andrzejem Marii Ty nawet w upały kwitniesz :) Ramka cudna, prezencik bajkowy, ogród zadbany...jak Ty to wszystko ogarniasz Marii , jestem pełna podziwu dla Ciebie. Buziaki Kochana , trzymam kciuki za Twoje powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana Marii,ciesze się ,że motylki sprawiły Ci tyle radości, a uwierz mi sprawienie Tobie przyjemności to rowniez radośc dla mnie, bo ta radośc i energia emanują z Ciebie wirtualnie, to ja sobie wyobrażam jak energetyczną i pozytywną jesteś osóbką w rzeczywistości. Twój ogród już prawie wypielęgnowany odpłaci się z nawiązką gdy będziesz w spokoju popijac kawkę,obserwować jego barwy i wdychać cudne zapachy- tego Ci zyczę- Beata:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana, nic nie wymyślę, nie wiem, co planujesz:) Śliczne te motylki, na pewno są piękną ozdobą. Jeśli chodzi o książkę, to ja także długo się zastanawiałam, ale teraz na pewno nie żałuję:) Może na początek ściągnij wykroje z netu? Szycie tild nie jest wcale trudne, zawsze mogę Ci pomóc, podpowiedzieć:) Warto znać parę trików, ale to naprawdę wciąga! Pozdrawiam najserdeczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kwiaty śliczne. U mnie w tym roku z kwiatami słabo, ale może za rok będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje wygranej , cudowne są te motylki,a ogródeczek masz dopieszczony,pięknie w nim.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. kurcze blade Ty Kochana naciągnęłąś jednak tę dobę - zdradź jak?! _)))) cudnie się u Ciebie dzieje Marii:)) pozdrawiam chłodniutko w ten upalny dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, ogrodem i tym jak przywracasz go do życia jestem zachwycona:) Gratuluje wygranej:) pozdrawiam w ten upał aga

    OdpowiedzUsuń
  30. Szłam ,szłam i doszłam;)Ruchy mam wolniejsze,bo mimo,że u nas upału nie ma,to lato czuję i się rozleniwiam;)
    Kochana obrazeczek bardzo klimatyczny i taki Twój;)
    Wygranej zazdroszczę,bo motylki cudowne;)
    Pozdrawiam Cię z rześkiej Irlandii;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ogród rozkwita pod Twoją ręką Marii- nie każdy to potrafi:)
    Wygranej gratuluję, a ramka jest cudna!!
    pozdrawiam cieplutko, buzikai:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marii ogród cudny Motylki cudne, gratuluje wygranej :-) Daj troszkę czasu dla mnie, bo zawsze mam go za mało :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Do roślin ręki to ja nie mam... ale podziwiam z przyjemnością :-), a Twoja wygrana po prostu świetna!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. U Ciebie zawsze tyle się dzieje, że nie nadążam każdy Twój post muszę czytać i przeglądać po trzy razy :) Gratulacje wygranej, nagród i pięknego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Motylki super, ogród w rozkwicie , szalej, szalej kochana , pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  36. Marysiu bardzo chętnie umówię się z Tobą na wymiankę, jak tylko będziesz chciała to napisz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję Ci świetnych wygranych !!! Ramka wyszła Ci bardzo fajnie... I jaki piękny masz ten swój ogród :) Zazdraszczam okropecznie ;)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Marii gratuluję wygranej piękne rzeczy dostałaś i ogród Twój pięknie rozkwita a Ty jak zwykle tajemnicza:)) pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w moim candy i życzę szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluje wygranej :) Masz cudowne kwiaty w ogrodzie . Stylowa ramka, podoba mi się bardzo :) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudny obrazek lubię bardzo takie drobiazgi :) pozdrawiam i zazdroszczę ogródka ja mam tylko kwiatki na parapecie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Każda praca przynosi efekty, dlatego i Twój ogród Mario kiedyś będzie piękny. A już dziś masz wiele co może Cię cieszyć, gratuluje wygranej i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  42. Marii... gratuluję wygranej... świetne łapki/motylki...
    o... pierwszy chyba raz widzę fociaki z Twojego ogrodu...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  43. Marii gratulacje,wygrane motylki-łapki są prześliczne.
    W twoim ogrodzie wszystkie kwiatki cudnie kwitną i pewnie bajecznie pachnie.
    Rozbudziłaś moją ciekawość,co za tajemniczość....
    Buziaki Marii

    OdpowiedzUsuń
  44. ogród pięknieje w oczach,a Ty jak zwykle cudnie obdarowana :) gratuluje i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję wygranej, pięknie będą wyglądać w kuchni. Twoje posty to jak opowiadania - zakręcone, pełne niedomówień. I ogród - to czego nie mam ale Twój podziwiam i ciut (ale tylko ciut) zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś Marysiu w tym poście bardzo tajemnicza, zrobiłaś szydełkowy kwiat, może to kolejna część Twojego projektu z sukienką i koronkami? Motylków zazdroszczę, piwonii też, bo u mnie nie chcą kwitnąć, lipa coraz większa i wszystkie soki z działki wyciąga. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  47. informacja ...
    witam !
    wczoraj wieczorem dotarła do mnie smutna wiadomość ,że nasza Marii z bloga Marii
    upadła i złamała prawą rękę ...
    bardzo mnie zasmuciła ta wiadomość bo to dość poważne złamanie i do tego prawa ręka :(((
    dziś Marii zadzwoniła do mnie i prosiła by Jej czytelników poinformować że przez owe zdarzenie na jakiś czas wypadnie z bloga ,gdyż lewą ręką jeszcze nie potrafi obsłużyć klawiatury komputera ...
    droga Marii zdrowiej szybciutko chociaż wiem że takie złamanie potrzebuje czasu to mam wielką nadzieję ,że ten czas zleci Tobie szybko i przyjemnie !!!
    życząc zdrówka spełniam Twoją prośbę i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Marii niech ręka się szybko zrośnie i nie boli. Wysyłam dużo ciepłych pozdrowień! Trzymaj się kochana!:-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Marii, zdrowiej, wszystkiego dobrego dla Ciebie i ręki..Oby szybko się zrosła:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Marysiu szybkiego powrotu do zdrowia Ci życzę!!!! Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i cierpliwości w obsłudze komputera lewą ręką. A swoją drogą, to trafiłam tutaj przez przypadek, ale pozwolę sobie zostać, bo to fantastyczne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  52. Bez Ciebie, kochana, to jak bez słońca- i też dlatego dzisiaj tak szaro, buro i ponuro za oknem :/ Pozdrawiam i do serca tulę, kochana. Zdrowiej szybciutko (wara uczyć się lewą ręką cokolwiek robić, co nie jest konieczne, bo jak usłyszę to zapukam do drzwi Twoich) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa! Zapomniałabym- masz super dig- zazdroszczę :)))

      Usuń
  53. Ojej!
    Marysiu życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  54. Marii, niestety doszły i do mjnie wieści o Twoim nieszczęściu.
    Życzę dużo zdrówka i szybkiego powrotu do pełnej sprawności.
    Odpoczywaj dużo i ładuj baterie na tworzenie nowych wspaniałych rzeczy.
    Miłej niedzieli życzę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Szybkiego i dobrego gojenia:):)
    I fajnego wykorzystania tak danego czasu:):):
    Niech dobre Aniołki utulą ból:):

    OdpowiedzUsuń
  56. Szybkiego powrotu do zdrowia i cierpliwości pani Mario!

    OdpowiedzUsuń
  57. Kochana Marii wyobrażam sobie jakie trudności Cie czekają w związku z kontuzją ręki, współczuję,życzę wytrzymałości i wsparcia!!

    OdpowiedzUsuń
  58. gratuluje wygranej a ogrodu zazdraszczam, na pewno bedzie rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  59. Marysiu,jak pięknie w Twoim ogrodzie.gratuluję wygranej i współczuję z powodu ręki.Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluje wygranej ! każde prezenty nawet najmniejsze sprawiają radość.
    A co do twojej nieobecności , ja Cie doskonale rozumiem ,no i nie zawsze mamy czas, mozliwości by regularnie się odwiedzać , trzymaj sie !

    OdpowiedzUsuń
  61. Witaj ! Jestem Tu pierwszy raz. Przyleciałam,wiedziona ciekawością, bo dowiedziałam się o Twojej złamanej ręce.Nie wiedziałam, że tak Tu pięknie ! Fajnie piszesz i ciekawość moja nie ma końca - będę zaglądać :) Współczuję z powodu kontuzji i życzę Ci zdrowia, by zagoiło się jak najlepiej :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  62. Witaj Mario!!! to mnie wywołałaś do tablicy;))) przepraszam za brak odpowiedzi, czas leci przez palce, rok szkolny się skończył więc dzieciaki w domu i brak czasu dla siebie, a to co mi się uda zrobić czy pokazać u siebie to kosztem właśnie maili i komentarzy, z kolorem nie wiem, chyba wszystkie lubię, teraz jestem na etapie szarego i białego, także wszystko się zmienia, bo niedawno przecież malowałam sypialnię na ciemny niebieski, a teraz tak bez kolorów:))
    ogród masz śliczny, ramka też cudna, no i gratuluję wygranej, to chyba cieszy najbardziej:)))
    pozdrawiam i dziękuję za cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  63. no i jeszcze zdrówka, teraz doczytałam o kontuzji, oby nie bolało!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Mario, wracaj szybko do zdrowia, pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń