Miły gościu

Miły gościu

sobota, 12 lipca 2014

CANDY Z SERCEM oraz ......................

                                 ...............z  CORICAMO
........................................................................................................................................
                                   Witajcie moje kochane perełki - po bardzo dłuuuuuugim
okresie mojej nieobecności , ( az miesiąc minął od ostatniego posta ) - która spowodowana została wieloma zdarzeniami - ale o tym w skrócie napiszę wam na końcu - ponieważ jak brzmi tytuł tak post jest głownie o moich pierwszych Candach.
                                  Kochani - jeszcze raz serdecznie was witam wszystkich stałych mych czytelników jak i witam serdecznie wszystkich nowych  moich
gości jak i wszystkich zaglądających tutaj - dziękując wam za to jesteście ze mną.
                                   Serca moje drogie - tu podziękowania kieruję do wszystkich którzy piszecie wspaniałe do komentarze , za wszystkie życzenia powrotu do zdrowia, za wasze wykonane do mnie telefony , napisane meile oraz smsy,
za prezenty które otrzymałam od was tak od serc , bezinteresownie ( o prezentach od was będzie następny post ) i za to że chcecie być ze mną - buziaki od serca mego dla was.
                              ....................................................................
                       ..................................................................................
                                                  ............................
                       Wracamy do tematu posta:
Kochani dokładnie 2.07.2013 napisałam pierwsze słowa do was skromne w kilku zdaniach - powitalnie.  Suchy tekst bez kwiatków - wiec dzisiaj witam was serduchem , które ułożyłam ze wstązeczki oraz pięknymi różyczkami z mego ogrodu.
moi drodzy bardzo was proszę o przymrużenie oka na me fatalne błedy - niestety piszę większość jednym palcem lewej ręki a prawa jest tylko pomocna chwilami .
                                 Z 10 -cio dniowym opóznieniem ogłaszam dla was moje pierwsze CANDY - CANDY z SERCEM gdzie prezentem będą tzw.
,, cukiereczki ,, których prezent bedzie zawierał :
- tradycyjne me ukochane serducho z haftem wstazeczkowym
- słodkości
- trochę przydasiowych rzeczy
- oraz dodatkowy prezent który jest tajemnicą nawet i dla mnie - tylko mi
łapa ozdrowieje to wykonam coś ładnego
                              Kochani - moje CANDY są ciut inne - jak zauważyliście na samym początku są one sponsorowane przez wasz ulubiony sklep w którym większość z was się zaopatruje czyli...........tadam.....CORICAMO - które ufundowało piękną nagrodę specjalnie przeznaczona na tę okoliczność- a jest to:
piękny obrus do haftowania oraz śliczny ptaszek - w którym się zakochałam
oto nagroda :
Szanowni Państwo serdecznie dziękuję w imieniu moim oraz osoby która okaże się szczęśliwą wylosowaną dnia 22 .09. 2014 za tak piękna nagrodę.
                                   .........................................................
no to co moi mili - trochę ststystyki
przez ten rok:
- napisałam 86 postów z dzisiejszym 87
- jest was 180 obserwatorów mego bloga
- oraz 370 osób z google
- napisaliscie do mnie 3321 komentarzy
- mojego bloga na ten moment odwiedziło 39 205 osób
- podjęłam współprace ; z portalem jakuszyc oraz Coricamo
- publikacja mego bloga w Twórcze Inspiracje
- mojego bloga wyróżniliście 8 - krotnie
- oraz co jest dla mnie najwazniejsze - zdobylam waszą przyjaźń oraz
  kilku wspaniałych przyjaciół z którymi utrzymuje stałe kontakty
.....to by było na tyle ...............wszystko w slrócie ze wzgledu na mój stan zdrowia - myślę że mi wybaczycie to
                                 .........................................................
                              ...............................................................
                                                 ........................
                                                       ZASADY oraz warunki   zabawy  sa wam znane ale dla przypomnienia:


- zostaw komentarz pod tym postem oraz wyraź  chęć  udziału w zabawie,
- na pasku bocznym swojego bloga wstaw podlinkowany banerek
- osoby nie posiadające bloga , w komentarzu proszeni są podać  swego maila i  jeżeli istnieje możliwość- podlinkowany banerek umieszczamy  na Facebooka na własnym profilu (dajesz stosowny link w komentarzu), miło mi będzie jeśli polubisz mój profil na FB
-zostan  obserwatorem mojego bloga
- prosze was o napisanie w dwóch krótkich zdaniach - dlaczego do mnie  przybywacie i jakie moje prace sa dla was najładniejsze
- zabawa trwac będzię od dnia dzisiejszego do 22 września 2014
- w zabawie mogą brać udział również osoby mieszkające na terenie
  Unii Europejskiej ( ponieważ u mnie nie ma wyróżnień)

 sprawy formalne mamy już za sobą:
                              A WIĘC BAWMY SIĘ!!!
banerek dla was
wyniki zabawy bedą ogloszone 23.09.2014
zgłoszenia do godz. 21.00 -ej do 22.09.2014
na ten okres uruchamiam opcje dla wszystkich
znaczy każdy będzie miał równe szanse
jednak w dalszym ciagu z moderowaniem komentarzy
         ŻYCZĘ WSZYSTKIM WSPANIAŁEJ ZABAWY !!!
 

                                                                                                            

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
          Moi drodzy :
siedzę nad tym postem od 4.30 rano - jestem już troszkę zmęczona ale muszę dotrwać tu dla was - 
a więc nie napisałam żadnego posta od ponad miesiąca 
strasznie ale bardzo strasznie się za wami stęskniłam 
byłam u was i z wami - zawsze czytałam , podziwiałam wasze nowe prace   - było mi smutno że nie mogłam zostawić nikomu komentarza lewą lapa nauczyłam się pisać po dwóćh tygodniach ale to z takimi blędami że sama się tego wstydziłąm - dlatego teraz z tego miejsca wszystkim którzy mieli święta urodzin oraz imienin składam najserdeczniejsze życzenia , wszystkim babciom którym się urodziły wnuki również wszystkiego dobrego 
..............................................................................................................
oraz tymu przezyli dni trosk wielkich - przyjmijcie moje wyrazy współczucia z serca -
..............................................................................................................................
teraz krótko o mnie
ano mój upadek był  na tyle nieszczesliwy ze zakończyło się złamanien, zmiążdzeniem czastkowym , krwiakami i wielkim bólem oraz gipsem - kochani do dziś mam łapę granatową w przegubie oraz cała okolica łokcia - uzieminon mnie na kilka tygodni w gips który był od pachy aż do palców
wczoraj mi gips zdjęto ale uziemiono mnie na nowo ponieważ jeszcze trzy tygodnie muszę mieć zarówno jak i spać i chodzić - ORTEZA to sie nazywa - moi kochani wiecie jak wygladam - cholipa jak  terminator jakiś - muszę to mieć jeszcze trzy tygodnie ale dłoń mam już uwolnioną dlatego postanowiłam dziś napisać ten post 
BARDZO ale bardzo . bardzo dziękuję
Ani Iwanskiej oraz Basi Mikuła za udostępnienie informacji na swych blogach o mojej sytuacji 
..................................teraz jeszcze trzy tygodnie , rehabilitacje i dalej nie wiadomo co mi lekarze powiedza ponieważ obrażenia sa bardzo poważne
prześwietlon ana RTG to już jestem w ciągu kilku tygodni kilkanascie razy tak że mogę chyba nawet dyskutować z ufoludkami 
na te moje złości i niepowodzenia ostatnich tygodni to przesiedzialam na FB mase czasu 
ale to fajne bo tam tylko naciskalam - lubie to to lapa lewa nie bolala
no i jak kazdy chyba kto ma stresa i jest przygnębiony na lekarstwo robi sobie zakupy
i tak zakupiłam książkę którą ma i Ania i Danutka
i jeszcze take fajne materiały sobie kupiłam





kochani ja wiecie moj blog bierze udzial w konkursie na najbardziej zakrecony blog organizowany przez Coricamo - więc jak macie chęć zagłosować na mnie będzie mi bardzo miło a i dziękuję serdecznoie tym osobom które już głosowały
podaję wam link gdzie można oddawać głosy każde IP może oddać trzy głosy
konkurs
teraz serca drogie ide odpoczącząć jutro potem zacznę tak po południu powoli zostawiać komentarze u was bo mam masę zaległości ale myślę zęmi to wybaczycie z podziękowaniami dla was za wielką wyrozumiałość
w następnym poście zaprezentuje wam prezenty które od was dostałam bo dzis to bym nie dała rady - dziękujac wam za uwagę ślę ogromne buziaki i zdrowia wszystkim wam życzę wasza Marii
jeszcze raz was przepraszam za ogrom błedów
uuuuuuuuuffffffffffff - dobrnełam myślam ż enie dam rady skończyć tego posta jeszcze trzy godziny temu
robótkowo nic nawet nie moge próbować więc wszystkie moje kochane perełki z tórymi jestem umówiona - proszę o wielką cierpliwość
papapapapap















 
 
                                  

56 komentarzy:

  1. Witaj, życzę ulgi w cierpieniu i mądrych lekarzy i rehabilitantów na Twojej drodze do zdrowia. :) Staję w kolejce, a raczej rozpoczynam ją) po cukierasy. Lubię tu zaglądać bo czuje Twoją naturalność i serce na ręce dla każdego. :) Uwielbiam Serca z haftem wstążeczkowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się rozpisałaś [ kto odwala za Ciebie to pisanie?] rozumiem za cały miesiąc to i tak mało ha ha , ale to najważniejsze wpadam do Ciebie Marii z dwóch powodów [ tylko , albo , aż] Powód pierwszy - Twoje róże , a drugi Twoją przeogromną dobroć do drugiego człowieka- Twoje serce dzieli się z innymi szczerze, z uczuciem , przyjaźnią i wielką radością .Pozdrawiam i już jestem , liczę na szczęście Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc bawmy się :)
    A Ty Kochana wracaj do zdrowia szybciutko
    I zapraszam na candy rocznicowe u mnie, stuknęło nie wiem kiedy 4 lata

    Ściskam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie dołączę do zabawy. Ja bardzo lubię Twoje hafty wstążeczkowe. W przyszłości chciałabym spróbować tej techniki. Lubię tu zaglądać, bo ten blog jest bardzo pozytywny dzięki Tobie, ciepłej i miłej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wróciła Pani do zdrowia! :) Mam nadzieję, ze już wszystko będzie w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrówka Ci życzę,i chętnie zapisuje się. na Twoją zabawę.Uwielbiam Twoje prace, i Twoje serce,Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, dziękuje za odwiedziny,
    i przepraszam, że wczoraj nie chwaliłem się,
    rocznicą blogowania na Bloogspocie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Marysiu! Nawet nie wiesz jak się cieszę, że powolutku wracasz do zdrowia :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marii, życzę Ci zdrówka! Lubię ten niezwykły klimat na Twoim blogu i ciepłe słowa, którymi obdarzasz :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego?ano dlatego ,że jesteś,że tworzysz piękne rzeczy,że zostawiasz u mnie zawsze miłe komentarze....mam pisać dalej?Cieszę się ,że się poznałyśmy:))
    a co do zdrowia:))jak ja Cię rozumiem:)))też mam wszelkie kolory na sobie:)))po wypadku:))))
    pozdrawiam cieplutko i życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nareszcie jesteś kochaniutka ,aż ulżyło,bo już się marwtiłam o Twoją rękę.
    Teraz będzie już tylko lepiej.Od razu wyskakujesz z niespodzianką ,więc pozostało się przyłączyć do zabawy i już nawet nie chodzi o to aby wygrać,bo pechowcom takim jak ja to się raczej nie zdarza ,po prostu fajnie jest widzieć Ciebie w lepszej kondycji i mniejszym bólu.
    A na koniec kochana życzę dużo zdrówka ,abyś w końcu mogła też coś działać i nam pokazywać .Może doczekam się hardangera w Twym wykonaniu .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj kochana :-) Bardzo się cieszę że już jest troszkę lepiej ,ja też chodziłam z orteza i wyglądałam jak terminator, ale dzięki temu jest lepiej i u Ciebie też na pewno tak będzie:-) Trzymaj się i szybciutko wracaj do pełnej sprawności, trzymam kciuki :-)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po Cukierski :-) A dlaczego do ciebie zaglądam?? Wiesz, tworzysz cudne rzeczy, napatrzeć się mogę, piszesz do nas z ogromnym sercem... Jesteś wielka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kochana Marii. Trafiłam do Ciebie już nie pamietam jak to się stało . Fakt, że bardzo mi się spodobały przede wszystkim Twoje piękne hafty. Wstążeczkowy mnie powala na kolana . Chciałabym kiedyś takie robić .Twoje serduszka są przepiękne. Aha ustawiam się w kolejce bo zapomnę!!!!!
    Rozumiem Cię z łapką , wiem co czujesz bo nie tak dawno miałam połamany prawy nadgarstek i gips id prawie czubków palców do pachy miałam gips. Koszmar, aż ciarki mi przechodzą jak myślę o Tobie. A najlepszą rehabilitacją była właśnie frywolitka, bo ani igły ani szydełka ani drutów nie mogłam utrzymać w palcach . Oczywiście chcę Cię zachęcić do czółenek i frywolitki a kursiki od podstaw znajdziesz u mnie na blogu. Myślę , że czytelnie pokazane ale są też na innych blogach. Zawsze chętnie podpowiem , Pozdrawiam i życzę szybkiej sprawności w łapce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Marysiu, cudownie że znowu jesteś. Bardzo Ci współczuję tych wszystkich problemów z ręką, mam nadzieję że wkrótce odzyskasz pełną sprawność. Gratuluję Ci rocznicy blogowania i życzę wielu kolejnych, wspaniałych lat na blogu i wielu nowych przyjaciół. Oczywiście chętnie wezmę udział w zabawie. Pytasz czemu tu zaglądam? Lubię czytać Twoje zakręcone posty, lubię Twoje poczucie humoru i Twoje hafty wstążeczkowe. Po prostu lubię Ciebie. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. miło Cię widzieć Marii moja:))
    a na candy oczywiście się zapisuję :)))
    zdrówka dla Ciebie i najlepsze życzenia dla Twego bloga....
    pisz ,pisz i racz nas swoimi postami :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, zapisuję się i ja,
    na początek dużo zdrowia,
    Twoje prace wszystkie mi się podobają, ponieważ sama nie potrafię takich cudów stworzyć,
    baner tu http://edytamasasolna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj biedna.... Do mnie niestety nie dotarła informacja o Twoim wypadku. Dlatego dziś z całego serca ci życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Wiem jak to być uziemioną, tyle że ja kiedyś miałam problemy z nogą....
    Trzymaj się cieplutko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Moja Najpiekniejsza ! W koncu doczlapalam sie do Ciebie jakims cudem , czuje sie okrutnie i martwie sie tym samym o Ciebie , ale Ty wiesz co ja bede pisac CI tu Tobie w komentarzu ... Kochana w Candy oczywiscie wezme udzial z wielka checia. Nie ma takiej pracy kora by mi sie nie podobala, wsyztskie prace sa piekne i sa w takim unikalnym stylu . Uwielbiam patrzyc jak Tworzysz swoje prace, efekt koncowy jest zawsze idealny i do tego widac w nich dusze i historie. I co najwazniejsze zstawiasz czastke siebie. Siebie takiej ukochanej i wspanialej osoby . Chyba najbardziej mi sie podobaja prace Vintage bo uwielbiam ten styl i do tego bardzo mi pasuje do Ciebie bo porafisz w tym stylu dopelniac wszystkie aspekty . Uwielbiam ! Pytanie dlaczego do Ciebie przybywam , nieznana sila mnie do Ciebie ciagnie , sila ktora jest ciepla i mila i pelna troski i uczuc. Jestes moja Przyjaciolka i zawsze tu juz bede. Caluje Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że wróciłaś :)
    Życzę Ci Marii dużo zdrówka i uważaj na siebie.
    Pozdrawiam i życzę miłęj niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już miałam nadzieję ze będziesz miąła sprawne obie ręce , nic tylko być cierpliwym , a wszystko wróci do normy,,i jeszcze raz zdrowia życzę ,,,

    NA takie cudowności zapisuje się z wielka przyjemnością , zawsze chciałam mieć taki obrus, . Zaglądam do ciebie i podziwiam haft wstążeczkowy , niektóre prace twoje mam u siebie i ciągle mi ich mało ,,HIHI ,

    OdpowiedzUsuń
  21. ... staję i ja w kolejce :)) Nie wiesz Marysiu jak ja Cię rozumiem....,powiem tylko tyle,że to wymaga czasu,pracy" i samozaparcia.Będzie dobrze!Zdrowie to po pierwsze,a po drugie,życzę Tobie weny twórczej na kolejne lata i szczęścia w candy u mnie.Zakupy cudowne! Książka kusi!Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj moja droga, jesteś w końcu:-) bardzo mnie to cieszy, doczekałam się Ciebie:-). Jakaś nieznana siła mnie ciągnie do Ciebie i Twojego bloga, takie Twoje wewnętrzne ciepło i serdeczność. Lubię Twoje hafty wstążeczkowe i prace decoupage, z wielką chęcią zapisuję się na Twoje rocznicowe Candy. Dużo zdrowia Ci życzę i nie zmieniaj się nigdy:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wicherku, cieszę się że wróciłaś, bo wraz z powrotem zniknął mi wrzeszczący ostrzegawczy dźwięk antywirusa - wykryto zagrożenie :(
    U mnie też nie było łatwo, powoli się odgruzowuję, na cukierasy nie zawierające cukru mogą sobie spokojnie pozwolić, więc staję w kolejce, a banerek zaraz też poleci.
    Buziaki Kochana i zdróweczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo zdrówka życzę i dbaj o siebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo się cieszę, że jesteś.Pomału ręka dojdzie do sprawności tylko trzeba czasu. Życzę Ci dużo zdrówka i oby ręka jak najszybciej była sprawna.
    I oczywiście życzę dalszego miłego blogowania.
    Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, robisz piękne hafciki wstążeczkowe i inne cudeńka. Zapisuję się na Twoje Candy. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo zdrowia Ci życzę, kochana Marii. Dbaj o siebie.
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdrowiej Kochana i dziękuję za odwiedzinki :)
    z miłą chęcią sie zapiszę do Ciebie na candy i zyczę duzo latek z nami ")
    Twoje hafty sa sliczniutkie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdróweczka. U Ciebie same cudownosci.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wracaj kochana do zdrowia, my cierpliwie poczekamy na kolejną porcję pięknych prac!

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj Mario po powrocie :) Fajnie, że wróciłaś... Trzymam mocno kciuki za Twoją sprawność ręki...
    I gratuluję zakupu takiej świetnej książki.
    Ustawiam się też w kolejce po wspaniałe cukierasy. Nie mam co prawda szczęścia do wygranych w candy, ale gdyby tak taki obrusik do mnie przywędrował, byłabym zachwycona...
    Pozdrawiam Cię cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mario, życzę bezbolesności- jeśli można tak powiedzieć, nie trać pogody ducha i wracaj jak najszybciej do nas, buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj kochana Marii, na wstępie współczuję bólu i tego zmagania z gipsem, a teraz i ortezą. Mogę sobie tylko wyobrażać jak się czułaś nie mogąc odezwać się do nas. Dobrze jednak, że twoja wola walki o zdrowie zwycięża i wracasz do sił.
    Przyznam, że dawno mnie tu nie było, więc wieść o tobie mną wstrząsnęła. Jeszcze raz życzę ci zdrówka kochana.

    A propos Candy. Z chęcią spróbuję szczęścia.
    Dlaczego cię odwiedzam i które twoje prace lubię? Przychodzę tu, bo nie da się ciebie nie lubić Marii. Twoja otwartość i szczerość przyciąga jak miód. Jeśli chodzi o rękodzieło, to niezmiennie zachwyca mnie haft wstążeczkowy w twoim wydaniu. Można odnieść wrażenie, że zaklinasz wstążki.

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj Marii, na Twoje candy z chęcią się zapisuję. Dlaczego do Ciebie zaglądam? trudne pytanie zadajesz równie dobrze mogłabyś zapytać dlaczego słonce świeci? Po prostu lubię do Ciebie wpadać i podziwiać Twoje hafty wstążeczkowe i lubię czytać Twoje posty. Marii życzę Ci dużo wytrwałości w dalszym blogowaniu i oczywiście dużo zdrowia i jak najszybszego pozbycia się gipsu. trzymaj się Marii i wracaj prędko:)) Pozdrawiam cieplutko Monika:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana Marii cieszę się, że już na tyle wyzdrowiałaś, że mogłaś napisać tego posta:) Bardzo, ale to bardzo mnie ucieszył:) Dziękuję Ci za odwiedzinki i komentarz u mnie:) życzę zdrówka i 100 buziaków przesyłam aga

    OdpowiedzUsuń
  35. Lovely as always, dear friend!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja kochana, bardzo dziękuję Ci za odwiedziny i wpis, cieszę się, że laleczki spodobały się. Jeżeli mój uśmiech jest dla Ciebie optymistyczny cieszę się tym bardziej. Będzie mi miło gościć Ciebie częściej. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. Dawno nie odwiedzałam blogowych koleżanek, a tu takie wieści przykro mi Marii że się tyle nacierpiałaś i jeszcze końca nie widać. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Marii, zaglądamy do Ciebie bo jesteś fantastyczną osobą!!!!!
    Robisz cudne rzeczy, a najbardziej zachwyca mnie haft wstążeczkowy, bo w Twoim wykonaniu to mistrzostwo świata.
    Gratuluję Kochana jubileuszu i cieszę się zdrówko leci ku dobremu:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. cały czas zaglądamy i czekamy cierpliwie - lubię Twoją interpretacje rękodzieła, jest taka... Twoja ! :-)))!! pozdrawiam i duuuużo zdrówka życzę Mariii :))))
    no i staję w kolejeczce, a co ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam, a ja tu trafiłam przez inną blogerkę, która odwiedziła mnie, ładny blog, o i Basia tu jest sami znajomi, to i ja tu zostane , dopisuje sie też do kolejki po szczęśliwy los.

    OdpowiedzUsuń
  41. Marii och Marii jakżebym mogła opuścić takie słodkości:) za co?
    za pogodę ducha, za twórczość Twą, za dobre słowo, które niesiesz nam...
    a ode mnie dużo zdrówka, wytrwałości i cierpliwości podczas rehabilitacji...
    Buziaki:) Aga z Różanej...

    OdpowiedzUsuń
  42. rychłego powrotu do zdrowia!!!!
    trafiłam tu dzięki linkowi
    i dam sobie szansę, info na bocznym pasku , pisemnie- jeśli może być

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja trafiłam tu przez przypadek ale już zakochałam się w Twoim hafcie wstążeczkowym:)
    Zapisuję się po te łakocie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Marii, jesteś niezwykle sympatyczna i energetyczna, tworzysz cudne rzeczy, zwłaszcza haftem wstążeczkowym, Twoja charyzma przyciąga mnie do Ciebie, z wielką przyjemnością wezmę udział w Twoim Candy z Sercem, Beata:))

    OdpowiedzUsuń

  45. Gdy czytałam regulamin candy to przeczytałam, napiszcie, które moje serce Wam się podoba , zamiast, która praca, więc mogę napisać tylko, że Twoje serce, które wkładasz we wszystkie prace, w blog, w posty, w komentarze, maile jest najważniejsze i najpiękniejsze co widać w każdym kawałku Twoich prac i trudno wybrać te jedyną!
    Gratuluję takiej statystyki i życzę kolejnych wspaniałych lat w świecie blogowym!
    Masz serce na dłoni!
    Pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie do zabawy, z przyjemnością skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Trochę przegapiłam, ale na szczęście zdążyłam! oczywiście, że się zapisuję, ja, miłośniczka serc:)

    OdpowiedzUsuń
  47. O mało nie przegapiłam! Chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  48. A jeszcze zapomniałam napisać dlaczego lubię u zaglądać:) cóż nie potrafię haftować wstążeczkami, a bardzo mi sie to podoba!! Czekam na nowe prace jak już wydobrzejesz:)

    OdpowiedzUsuń

  49. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Marysiu, bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. Bardzo lubie do Ciebie zaglądać, bo jesteś ciepłą osobą, którą sie dobrze czyta. Twoje pracesa oryginalne, dla mnie bardzo trudne do wykonania, więc tym chętniej patrze na coś co sama jeszcze nigdy nie robiłam. Twoje całuski w komentarzach mnie urzekły i już zostałam u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam serdecznie
    Zycze szybkiego powrotu do zdrowia i jeszcze szybszego do nas :)
    Hmm...kurcze dziewczyn< powiedzcie mi na czym polega Candy bo co zajez do kogos kto wlasnie bawi sie Candy to nie ma nic o tym co wykonujemy ,a ja nie ma popjecia na czym to Candy polega .Tylko prosze sie nie smiac hehe jestem poczatkujaca bloggerka :):)

    OdpowiedzUsuń
  52. Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie. Bardzo podobają mi się Pani oryginalne pomysły. a także ogródek z warzywami i kwiatami - natura jest piękna i zaskakująca.
    Banerek na moim blogu zapraszam do odwiedzenia http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Chętnie dołączę do zabawy. Życzę szybkiego powrotu do zdrówka i tutaj na bloga. Poduszeczka jest śliczna. Baner http://tesstereczka.blogspot.com/ gdzie serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Dołączę do zabawy z przyjemnością:) Jak to zazwyczaj bywa, trafiłam tu przypadkiem, a zachwyciły mnie hafty wstążeczkowe (za które może też kiedyś odważę się wziąć). Dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Z przyjemnością się dopiszę, jeśli jest jeszcze taka możliwość.
    Zajrzałam tu przez przypadek i postanowiłam się zadomowić na stale, ponieważ panuje tu ciepła, przyjazna atmosfera. Każda pokazywana praca wygląda na robioną z ogromnym sercem, jest dopracowana w najmniejszym szczególe, aż chce się wchodzić, oglądać, podziwiać i zostawić komentarz :)
    Zdecydowanie najbardziej podoba mi się haft wstążeczkowy, dla mnie to dzieła sztuki :) Nie wiem jak można ze zwykłej wstążki wyczarować róże, listki... istna czarna magia! Może mi się poszczęści i kiedyś zobaczę taki hafcik z bliska :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie się zabawię.Pozdrawiam i zdrówka życzę
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń