Miły gościu

Miły gościu

piątek, 18 lipca 2014

DZIEKUJE

                                      Witajcie serdecznie moi kochani - dziekuje wszystkim za piekne slowa wasze oraz zyczenia powrotu do zdrowia , za chec udzialu w moich pierwszych candach - oraz witam nowych czytelnikow bardzo serdecznie.
                                      Szczegolnie podziekowania do wszystkich tych ktorzy mi calkiem bezinteresownie przyslali w ciagu tego jakze dla mnie dlugiego okresu paskudnego prezenty.
Kochani poniewaz ostatni post pomagal mi pisac  domowy pomocnik ale oglosil bunt wiec dzisiaj musze zrobic to calkowicie sama : dziekujac  za wasze prezenty bo ilez mozna zwlekac - wiec same foty dizsiaj i tak witam was malwa z mego ogrodu
i tak na dwa dni przed moim nieszczesliwym upadkiemprzyfrunely do mnie od

Justynki - hafty tiny


czyli dwie piekne poduchy w stylu vintage oraz haftowany notatnik
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
nastepnie

od Gosi - pieniniaart





cudny sekretnik z piekna karteczka
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

od Ewuni -artesania -rekodzielo

piekna filcowana brocha z ksiazeczka zyczen
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

od Basi - 5porroku

piekne motyle malowane przez nasza artystke
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
od Iwonki - koronki Iwonki
dla malej Zu sliczna letnia czapeczka
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


od Lenki Pit - Notes

deseczka w decu z wierszem o mnie
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
- moje kochane sprawilyscie mi ogromna radosc - zcalego serca wam dziekuje inie pozostawie tego wspanialego waszegogestu bez echa- tyle ze to troche jeszcze potrwa
                           ///////////////////////////////////////////////////////
otrzymalam rowniez od Coricamo najnowszy nr. Tworczych Inspiracji
dziekuje bardzo
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                                   Na tym kochani bede konczyc - przepraszam zajakosc
zdjec oraz pisownie - jestemcaly czas z wami choc nie do wszystkich jeszcze dotarlam ale staram sie nadrabiac zaleglosci - buziaki wam wszystkim sle wasza Marii i pamietajcie o mnie oraz o moich  candach szczgoly : Candy z Sercem
papapap - nie wiem kiedy się pojawie w nastepnym poscie

















41 komentarzy:

  1. Piękne prezenty dostałaś Marii, dużo zdrówka Ci życzę!! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne prezenty. Mam nadzieję, że zdrowie wraca :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej Marysiu szybko, bo lata szkoda na choroby.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje ślicznych prezentów....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prezenty dostałaś:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. A ode mnie kolejne życzenia zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwy wysyp przepięknych prezentów! Taka radość musi poprawić zdrowie, dziewczyny się postarały :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prezenty:-) jeszcze raz dużo zdrowia Ci życzę kochana:-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prezenty Marysiu dostałaś,same cudeńka.Pozdrawiam, dużo zdrówka życzę, i czekam na tego słonecznika.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marysiu ja chyba cos przegapiłam i nie mam pojęcia co się stało,ale przyłączam się do życzeń powrotu do zdrowia.
    Prezenty super,jak Ty to robisz,że Cię tak ludzie obdarowują?

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty piękne, tylko nie nadwyrężaj ręki a my spokojnie poczekamy na twoje nowe wpisy. Pozdrawiam Lusia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Maryś złociutka same śliczności dostałaś.
    Kochana życzę zdrówka ,niech tam się wszystko zrasta ,rechabilituje,bo ja czekam na "hardcora "w Twoim wydaniu .Zobaczysz będziesz niedługo śmigać igłą i nitką ,że o wstążkach nie wspomnę :)
    Całuski bidulko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne prezenty!
    Pozdrawiam i duuuużo zdróweczka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dopiero dzisiaj zdołałam do Ciebie dotrzeć.
    Kochana wracaj do zdrowia jak najszybciej, bo smutno było bez Ciebie.
    Wspaniałe prezenty otrzymałaś. Tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana Moja Najwspanialsza, dostalas prze cudne prezenty !!! Widze duzo stylu vintage pasujacego do Twojej artystycznej duszy , cudownie ! :* Buziaki Moja !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Same ślczne prezenty. Dużo zdrówka życzę.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Marysiu ślicznych prezentów. Świetnie sobie radzisz z pisaniem, jesteś bardzo dzielna.
    Twoja malwa jest prześliczna!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Po takich prezentach dobry nastrój gwarantowany a pozytywne myślenie w powracaniu do zdrowia to podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne prezenty, wracaj szybko do zdrowia:)) pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne miejsce:) więc będę zaglądała:) życzę dużo zdrówka.
    Piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczne prezenty!! dużo zdrówka Marii, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozdrawiam Marii, ciesz się prezentami i kuruj się !!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Prezenty dostałaś cudne :-)Zdrowiej kochana :-) I wracaj jak najszybciej z kolejnym postem :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję Marii prezenciorków... wszystkie ładne !
    Malwa- zajefajna
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prezenty otrzymałaś :)
    Dużo zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prezenty dostałaś. Malwy bardzo mi się podobają, ale niestety nie mam ich w moim ogrodzie. Muszę o tym pomyśleć. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Duuużo zdrowia Kochana, wracaj do nas, czekamy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe prezenty Marii! Zdrówka wiele Ci życzę :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mario, takie miłe gesty pewnie pozwolą szybciej wrócić do zdrowia, tego przynajmniej życzę, zdrowiej szybko i skutecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne prezenty ;) Życzę szybkiegi powrotu do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale ze mnie gapa.przegapiłam Twoje nieszczęście !!!
    Życzę bezbolesnego ,szybkiego i szczęśliwego powrotu do zdrowia :)
    Ile dobrych duszyczek wysłało piękne prezenty byś choć troszkę poczuła się lepiej i jak tu nie wierzyć w anioły ?!!

    Pozdrawiam i trzymaj się zdrowo !!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana piękne malwy:) A prezenciki tylko pozazdrościć")

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj i ja gapa przegapiłam więc i ode mnie szczere życzonka
    rychłego powrotu do zdrowia a prezenty przecudne
    dostałaś dziewczyny maja wielkie serca zreszta Ty też jesteś
    super kobitka to uściski i trzymaj się tam dzielnie ;***

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczności dostałaś , aż wstyd , bo planowałam i co , muszę wziąć się w garść ,,,

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe prezenty :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu - życzę samych miłych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Penie nie jestem na bieżąco, bo zaplanowałam sobie blogowy urlopik, a tu czytam o życzeniach powrotu do zdrowia. Przyłączam się więc do nich i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Otrzymała Pani piękne prezenty, mam nadzieję, że wrociła już Pani do zdrowia!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe prezenty:) Zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Upominki super , jest co podziwiać pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  40. zdrówka jeszcze raz i samych miłych dni!

    OdpowiedzUsuń
  41. Te prezenty świadczą o tym jak jesteś bardzo przez nas lubiana...
    Pozdrawiam cieplutko, również resztę Rodzinki:-)

    OdpowiedzUsuń