Miły gościu

Miły gościu

piątek, 29 sierpnia 2014

Moja współpraca z Coricamo

                                Witajcie moi drodzy - ślicznie wam dziękuje za pozostawienie cudownych słów pod ostatnim mym postem - cieszę się ze wam mój drożdżowiec przypadł wam do gustu , ja niestety razem z wami popatrzyłam na niego - znikł w przeciągu kilkunastu minut gdy tylko swe kroki skierowałam na strych - jak wrociłam zostały ba nie zostały małe okruchy - a niech tam na zdrowie niech będzie domownikom.
                              Moi drodzy jak sam tytuł wskazuje - że współpracuję z CORICANO to wiecie od dawna - wiąże się to z obowiązkami ale bardzo przyjemnymi i tak wczoraj w skrzynce była koperta koperta która zawierała najnowszy nr. wrześniowy ,, Twórcze Inspiracje..
czasopismo większość z was zna a ci którzy jeszcze nie mieli styczności zachęcam do kupna bo zawsze można coś ciekawego dla siebie oraz pod swój gust znależć.
                             W numerze wrześniowym są wspaniałe wzory haftu krzyżykowego - nawet mi dwa bardzo przypadły do gustu i co mnie bardzo zaciekawiło , o tym już mowi sama za siebie strona tytułowa - plecak który postaram się uszyć nie identyczny ale podobny i nie z sową może z innym zwierzakiem - nie ważne ważne że jest świetny a ze małą Zu idzie do przedszkola więc zapewne się przyda. Każde wydane czasopismo jest prezentowane multimedialnie przez CORICAMO  tak że zapewniam zenie kupujecie tzw. ,, kota w worku,, - jednocześnie przypominam o V Zjazd Twórzo Zakręcowych
w powyższym linku znajdziecie wszystkie informacje.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                                 Co u mnie ? - hm czekam na rehabilitacje w dalszym ciągu i tak jakoś z łąpą w dalszym ciągu nic się nie zmieniło .
Ale byłam na grzybkach

robótkowo prawie nic się u mnie dzieje za to w przetworach siedzę i siedzę
zerwałam sobie mieczyki z mojego ogrodu
i tak jakoś leci
Kochani na dziś będę kończyć - bo moje przetwory czekają na mnie a wam życzę wspaniałego oraz udanego zbliżającego się weekendu buziaki ślę wam wasza Marii





45 komentarzy:

  1. To taki przyjemny okres, gdy się robi domowe przetwory, zawsze sympatycznie mi się on kojarzy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje współpracy:) piękne grzybki i cudne mieczyki:) zdrówka Marii:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Marii w przetworach siedzę i ja:) taki czas, ale grzybków zazdroszczę jeszcze w tym roku nie miałam
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemna współpraca, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie to czasopismo się nie podoba :( Od 2-3 lat nie kupuję już polskich gazet robótkowych, bo poziom mają coraz gorszy. Krzyżykowe wzory fatalne... Szkoda mi pieniędzy, które mogę przeznaczyć na dużo ładniejsze zestawy czy materiały do haftu...
    Ale grzybów zazdroszczę Ci ogromnie! Aż czuję ich zapach!
    Miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również zakochałam się w tym plecaczku, szkoda, że nie potrafię szyć :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Też Ci grzybów zazdroszczę. Byłam na grzybach ale u nas nas jeszcze nie ma.
    Dużo zdrówka i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci sisterko tej współpracy, jestem z Ciebie dumna jak paw....a grzybki...też zazdroszczę,pa, buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jskos przestalam gazetki kupowac , tyle juz sie naogladalam ze sama nie wiem co.wyszywac., ale materiał kupuje , bo u mnie to juz nawet pozadnej kanwy bialej mie ma ,,,
    Cudne.kwiatki , pozdrawiam.cieplutko,,

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zbiory Marysiu, a u nas wciąż grzybów nie widać. Za zaprawianiem nie przepadam ale jak sobie człowiek nasadzi to potem trzeba coś z tym zrobić. Za to zimą jest w czym wybierać!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. No Marii zbiory bardzo udane, ja lubię grzyby zbierać, a jeszcze bardziej po lesie chodzić, ale z grzybów przetworów nie robie, tylko suszę...na pierogi :-) buziaki, coś dla Ciebie zaczęłam przygotowywać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. grzybobranie udane , zdrowia i gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  13. Też dostałam tę gazetkę, podoba mi się obecny numer, już się przymierzam do aniołków witrażowych.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na grzyby,na ryby .......Niezłe sztuki znalazłaś w lesie,u mnie straszna susza i jak nie popada to nici będą ze zbiorów,a ja tak bardzo lubie je zbierać .Dobrze,że mam zapasy z zeszłego roku.

    Czekam na prace i pytam co z czarnidłami,będą czy nie będą ?
    Buziole Maryś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo udane grzybobranie, ja też tak bym chciała, ale nie wiem kiedy to nastąpi.
    W gazetce każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mario, widzę, że czasu nie tracisz. To dobrze, że znajdujesz ciągle nowe pasje, pozdrawiam i życzę skutecznej rehabilitacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooooooo... Ile grzybków!
    Ja to tylko z talerza umię zbierać... hihi!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę sie Maryś , że się odezwałaś. dawno Cie nie było na blogowisku ale wiem Ty strasznie zapracowana kobietka jesteś. Gazeta tym razem powędrował chyba do wszystkich którzy zgłosili swój blog do konkursu. Ja tez dostała i mam se dwie bo mam ją zaprenumerowaną, Bardzo ja lubie a nie =zwsze u mnie mogłam dostac więc opłaciłam prenumeratę.
    Grzybków Ci strasznie zazdroszczę, u mnie posucha w lesie i w spiżarni też się skończyły stare zapasy.:-(
    ZDrowiej kochaniutka i wracaj do nas na stałe !!!
    Pozdrowionka i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  19. Dopiero teraz zauważyłam że nie mnie wśród Twoich Obserwatorów i nie wie jak to sie stało??? Błąd już naprawiony :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo udana wyprawa do lasu,sezon przetworów już w pełni,więc nie dziwię się że u Ciebie też gorący okres,zimą jak znalazł :)
    Pozdrawiam i życzę duzi zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Ci udanej współpracy z Coricamo :) To miłe... I bardzo Ci zazdroszczę tych grzybów... tak bardzo lubię je zbierać... Odezwę się na priva.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasem kupuję "Twórcze Inspiracje", ale mam już dużo tych i innych gazet. Czasami powtarzają się niektóre tematy, więc teraz bardziej uważam, co kupuję. Ja na razie w przetworach siedzę, a na grzybki jeszcze nie wiem, kiedy się wybiorę, bo inne sprawy ważniejsze chwilowo. Miłej soboty i niedzieli !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zbiory! Mnie jutro też czeka zapełnianie słoików :-)
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Och TY Kochaniutka moja , jeszcze znajdujesz czas ... jestem z Toba , pamietaj o TYm ! Jestes dla mnie bardzo wazna KOchana :* Grzybow zazroszcze ! Wciaz poluje tutaj w POlskim sklepie ale ciagle nie ma :( a teskie za tym smakiem :(

    OdpowiedzUsuń
  25. moje mieczyki obcięły ślimaki, kwiatów nie widziałam niestety....
    mam nadzieje, że zabiegi rychło będą i ze dadzą rezultaty
    plecak przyjemnie wyglada ale moje dziecko juz taki etap ma za sobą

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję, muszę kupić bo to fajnie widzieć kogoś znajomego. Dużo zdrowia Ci życzę i szybkiego, pełnego powrotu do zdrowia. Całuski. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  27. O, jakie piękne grzybki!!! Zazdroszczę ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Marysiu grzybobranie udało Ci się na medal :) Mnóstwo zdrowia życzę .
    Mmmm... jak te grzybki pachną !!!!!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdrówka i jeszcze raz zdrówka !!!
    A grzybki bardzo ładne uzbierałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zbiory grzybów kiedyś też bardzo lubiłam chodzić na grzyby, teraz nie mam dla kogo zbierać bo nikt w moim domu nie przepada za nimi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasami kupuję przez internet rzeczy do haftu w Coricamo. U nas też wysyp grzybów , ja przetwory mam już za sobą. Piękne mieczyki . Zdrowia i pozdrawiam Marii serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. a u mnie grzyby się skończyły i nie znalazłam wiele:))))nie mam jeszcze żadnych zaprawionych :)))fajny jest ten plecak z gazety:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie piękne grzybki :) Ostatnio moja mama również znalazła ich mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczerze mówiąc ten numer przypadł mi do gustu co się rzadko zdarza jeśli chodzi o te gazetki:)
    Uff.. jak dobrze mieć już przetwory za sobą, też ślęczałam ostatnimi czasy w kuchni ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaaaakie grzyby.... ! Już czuję ich zapach! :)
    Zdrówka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne grzyby, ja jakoś nie lubię zbierać, ale mój M wczoraj był i kilka nazbierał:) Zdrowiej Kochana:) A gazetkę kupię, może nie ten numer, bo jakoś czasu mi ostatnio na wszystko brak:) pozdrawiam cieplutko aga

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję współpracy :)
    Marysiu szybkiego powrotu do zdrowia Ci życzę !

    OdpowiedzUsuń
  38. Marii!! Ale tu zapachniało grzybkami. Ja też jeszcze przerabiam jabłka i co się da. Zerwałam trochę derenia- owoców i zastanawiam się co zrobić, czy tylko nalewkę. Nigdy nie robiłam nic z tych owoców.
    Na grzyby też muszę się wybrać:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej Marii :) Gdzie można kupić gazetkę , u mnie jej nie ma ;( piękne grzybki, czuję u siebie jak pachną lasem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Szykuję się na ten Zjazd:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Widzę, że zbiór był udany, bo grzybki wyglądają jak malowane. Gratuluję współpracy a gazetkę również kupuję chociaż przyznam, że niektóre numery nie były dla mnie interesujące. Pozdrawiam serdecznie Marysiu :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie też pachnie grzybami:)) Oj gdybym miała bliżej do Ustronia..... to musi być super wydarzenie!

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie już piwnica pełna grzybów,soków,dżemów,ogórków,czekam na V kolejny już dla mnie zjazd zapisać chcę się na 4 warsztaty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne grzybobranie :)) Takie uroki wczesnej jesieni (czy późnego lata) że robi się przetwory. Ale na zimę będzie jak znalazł :))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyzdrowienia łapki życzę i cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń