Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Tusal odsłona IX

                                   Jak ten czas szybko leci -   Witajcie moi kochani - serdecznie wam dziękuje za wspaniałe słowa pod każdym jednym postem - które pozostawiacie - jest mi niezmiernie miło czytając każdy komentarz które są napisane od serc waszych - witam nowe osoby - dziękując tym które pozostały.
                                   Dziś króciótko w słoiczku coś tam zaczyna przybywać i sobie tak wygłąda a znacie go przecież na pamięć - więc co tu pisać więcej .


a dla was ciasto drożdżowe z  borówkami amerykańskimi prosto z piekarnika - smacznego i życzę wan całego słonecznego tygodnia

kochani wszystkiego dobrego wam życzę i zmykam na ogród bo słoje czekają  do pracy nad przetworami buziaki wam śle wasza Marii


papapa do następnego napisania



27 komentarzy:

  1. Mój słoik... a nawet dwa :P dopiero jutro, bo poniedziałki mam na blogu zarezerwowane dla zwierzaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drożdżowe przepyszne-dzięki :) Tusal coraz pełniejszy i super masz go ozdobiony- mnie zabrakło cierpliwości, bowiem i tak bardzo mało szyję i dłuuugo by zbierać resztki.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę owocnej pracy z pobytu na ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marii o co chodzi z tym tusalem? Co to jest i do czego?;-) Ciasto wygląda bajkowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto drożdżowe... pycha :-)
    Tobie również życzę dobrego tygodnia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za ciacho i kwiatuszki. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marii jeśli chodzi o słoiczek to widać że się zapełnia,ja niestety nie jestem wyszywająca ,chociaż moja babcia uczyła mnie kiedyś krzyżykowania,ale to dawne dzieje :)))
    Ciasto z przyjemnością jem oczami,bo lubię drożdżowe wszelakie,a borówka amerykańska też świetnie się komponuje z drożdżowym :)))
    Nie przemęczaj się w domu i w ogrodzie,powoli wszystko przerobisz na smakowitości :)))
    Ściskam cieplutko Marii i dziękuję za przemiły komentarz u mnie,buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ mi narobiłaś smaka:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozpieszczasz nas tymi pysznościami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jakie wspaniałe ciasto, ślinka leci. Ale co tam w tych słoiach kryjesz, to sie będe dopiero domyślać. POzdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale bym zjadła takie ciasto - na pewno było pyszne! :))))
    Pozdrawiam i zdrowka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super to ciacho drożdżowe, aż u mnie czuć ten wspaniały zapach! Buziaki Marii!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoiczek zapełniony a ciasto wygląda obłędnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. KOchana MOja przepraszam ze zwlekam z banerem , i ze nie odpisalam na maila , jestem por prstu ostatnio jakas zmeczona i staram sie malo siedziec na komputerze:. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciasto pychota jeszcze z borówkami.
    Pozdrawiam i miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już po przetworach , ale zaczął się wysyp grzybów i muszę trochę nimi się zająć. Cieszę się że dajesz radę i z ręką jest coraz lepiej. Miłej pracy przy słoikach. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słoiczka nie zakładałam, ale zagłosowałam na Ciebie na Najbardziej twórczo zakręcony blog, a mnie nakręciło, jak przeczytałam o V Zjeździe twórczo zakręconych, troche to daleko ode mnie.....ale chęci mam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciut się spóźniłam na to ciasto? Prawda ?! Napewno było pyszne :-) pozdrawiam cieplutko kochana moja :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mi narobiłaś smaka tym ciastem :-)!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. To ciasto drożdżowe z borówką amerykańską... Nigdy nie jadłam i pewnie nie zjem... Buuu...
    A kwiaty Twoje nadal pięknie wyglądają :)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wciąż nie jestem w tusalowym klimacie ale na takie ciasto wpadłabym z wielką ochotą! Buziaczki Marysiu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Marii słońce, znamy, znamy:) A ciasto z borówką pięknie wygląda, i zapewne super smakuje:) pozdrowionka aga

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ bym zjadła takie ciasto z mlekiem :) Wygląda przepysznie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń