Miły gościu

Miły gościu

środa, 6 sierpnia 2014

Zakladka czyli ...........

                                      ..............c.d samorehabilitacji.
                                    Witajcie moi kochani - serdecznie wam dziekuje za tyle przemilych slow ktore zostawiacie u mnie , za wasze dobre rady i za to ze was tu spotkalam .
                                    Moi mili ilez mozna siedziec i nic nie robic - troszke mi sie pogorszylo - ale nie przyszlam tu stekac - bo ile mozna - juz dla mnie sie to nudne staje to moje marudzenie. Na rehabilitacje w dalszym ciagu czekam wiec trzeba sie jako samemu mobilizowac . Kochani do czego zmierzam ano do tego ze ucze sie od nowa - jak tak to mozna powiedziec ;wiec nauczylam sie kleic proste papiery i tak mi powstala w ciagu dwoch dni zakladeczka do ksiazki - dawniej zrobilabylabym to w pol godziny ale ciagle odkladanie na bok i niechec rowniez sie do takie dlugasnego okresu usmiechnela.  sklejka ciecie ,dziurka oraz szlifowanie to juz mi pomocnik zrobil a ja tylko kleilam.
tak oto wyglada moja zakladka
aj jakos na odwrot mi sie wkleilo to jest odwrotna strona
a tutaj ta reprezentacyjna
i jak wam sie podoba - ja jestem zadowolona bynajmniej nie bede w ksiazce sobie olowkiem zakladac jak do tej pory rubilam
- moi mili poniewaz mam troszke obowiazkow dzis juz bede konczyc z mysla ze do niedzieli sie tu jeszcze pojawie - buziaki wam sle wasza Marii



53 komentarze:

  1. Bardzo ładna zakładka, ćwicz rączkę, oby jej się polepszało :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka urocza . Zdrowiej Marii , buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuruj sie kochana powoli , nie szalej ,,, Cudna zakładka ,,,,

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna zakładeczka !!
    Ćwicz rączkę co potem sprawna będzie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zakładka i jeszcze wykonana chorą rączką,ja bym zdrową ręką takiej nie zrobiła:)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. dla romantyczki wręcz idealna

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne, najbardziej podoba mi się ta z wieżą eiffla, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze Marii, że się w ten sposób leczysz, bo sposób wspaniały i jeszcze innych wciągasz- pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna zakładka:) a że ja lubię insze ( jak to moja babcia mówiła) to mnie się ta nie reprezentacyjna z kokardką strona bardziej podoba:) dużo zdrówka, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z taką piękną zakładką można częściej do książki zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marii, zadziwiasz mnie ,że zrobiłas taka piekną zakładke w pełni władając właściwie jedną ręką, no może jedną i pół,ale wyszło fantastycznie, całusy zasyłam Sisterko kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładeczka cudna i dzyndzolek ma galanty !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszła super , jak na wykonanie w ramach rehabilitacji , na pewno ładniejsza od ołówka ha ha , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie Ci ta zakładka wyszła.
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt końcowy super ! A biorąc pod uwagę, ile Cię trudu kosztowało, to Mistrzostwo Świata !
    Gorące uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zakładka urocza, zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zakładeczka prześliczna :)))
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, romantyczna zakładka. Takie zakładki z duszą bardzo umilają czytanie. Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. No jak na rehabilitantkę to zakładeczka pierwsza klasa. Maryś gratuluję samozaparcia !!! I taka w stylu vintage Ci wyszła . Pieknie będzie w książce wyglądać.
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zakładka. Kochana rekonwalescentko wszystko będzie dobrze, tylko czasu trzeba:-) buziaki wielkie, zaraz zasnę na klawiaturze ;-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Boze Kochany ! Mowisz ze sie pogorszylo a ja nic nie wiem ??? To ja teraz sie bede glowic co Ci jest :( Napisz mi prosze jak bedzie Ci dzialac mail , albo chociaz na bloga , to przecztam komentatz i skasuje ! Martwie sie o Ciebie ! zAKLADKA oczywiscie jest przepiekna , lecz martwie sie o Ciebie i to bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie Ci to wyszło. Dużo zdrowia Marii:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyszło! Wspaniały pomysł na rehabilitację!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowka Marii Ci zycze...zakladka bardzo ladna i jeszcze bardziej potrzebna..ale nie forsuj reki..odpoczywaj raczej..pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna zakładeczka. Fajnie,że się nie poddajesz. Wracaj do zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  26. trzymam kciuki! a zakładka urocza:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dobrze, że jesteś już między nami. Pozdrawiam i szybkiego powrotu do pełnej sprawności rączki, życzę ;) Zakładeczka wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna zakladka , ja uwielbiam zakladki i zbieram , lubie duzo czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakładeczka jest przeurocza Marysiu. To połączenie decu i haftu dało bardzo ciekawy i oryginalny efekt. Wspaniale sobie poradziłaś pomimo niesprawnej ręki. Trzymam kciuki za Twoją samorehabilitację!
    Przesyłam gorące pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna ta zakładka. Zdrówka życzę;-")

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakładka fajna; obyś szybko wróciła do formy i do robótkowania większego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna zakładka:?) Podziwiam, ja ostatnio mam takiego lenia, że wszystko leży razem ze mną:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zakładka! Wracaj szybko do formy Marii! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  34. ja w swoim życiu zrobiłam dziesiątki zakładek....i nadal zakładam papierkiem:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana, zakładeczka śliczna :-) A ty tej reki tak nie forsuj :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna retro zakładka :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zakladka piękna, ale i widzę nowe zdjecie na górze bloga! super! :))) chyba też sobie niedługo zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  38. widzę wyraźny kierunek retroromantyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo subtelna i bardzo romantyczna. Śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przyznasz to sama,
    że to nie dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zakładka super, zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  42. Robi wrażenie, taka delikatna i romantyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajna zakładka
    dziekuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Marii dobrze że sama próbujesz coś działać,zakładka piękna, jakwszystkie Twoje prace.
    Zdrówka życzę,buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Marii, zakłądka sliczna, ale najwazniejsze zdrowie, mam nadzieje, że niebawem już będziesz w dokonałej formie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Brawo Marii, samorehabilitacja widać się sprawdza, ale nie forsuj się za bardzo, bo to tylko zaszkodzi, nie pomoże. Zakładeczka piękna, lepsza na pewno od ołówka.

    OdpowiedzUsuń