Miły gościu

Miły gościu

piątek, 26 września 2014

CANDY - Wyniki

                                      Witajcie moi kochani - przede wszystkim pragnę wam podziękować za wiele przemiłych słów pod ostatnim postem - cieszę się że spodobała wam się moja zwykła zakładeczka i że narobiłam wam smaka na pomidorową zupę - to co do dzieła i gotujcie . Witam ogrom nowych obserwatorów z myślą że pozostaniecie ze mną .
                                      Moi drodzy nie będę dziś przeciągać  bo i tak przedłużyłam termin ogłoszenia wyników o kilka dni i tak nadeszła ta wiekopomna chwila poznania  osoby która zostaje dziś szczęściarą w moich Candach.
                                     Zaraz się dowiemy do kogo los się uśmiechnął a pieczę nad losowaniem sprawowały moje trzy słoniki które przyleciały ze mną   kilka lat temu parę  tysięcy  km.i od  tej pory są mi bardzo przyjazne
jak pamiętacie nagrodą są wspaniałe prezenty które ufundowało na tę okoliczność CORICAMO plus dodatkowo prezent oczywiście ode mnie
                                 A więc maszyna losująca w postaci mych ulubionych muszli,
wysokiej klasy i dostojności Jury w postaci słoni




 i.......................tadam :
..........nagroda w postaci : obrus świąteczny do samodzielnego haftowania oraz śliczny ptaszek również do samodzielnego haftowania


Szanowna Redakcjo CORICAMO dziękuję za pomoc w organizacji w moich Candach
.................................... oraz  nagroda ode mnie którą jest w trakcie kończenia a będzie to serducho , bobinki , igielnik oraz coś do kuchni jak i również wiele innych drobiazgów ale to musi jeszcze zostać tajemnicą dla zwycięzcy - sami rozumiecie z jakich względów - powtarzać już nie muszę - leci do ........?
                                 I tak małe podsumowanie - w poście którym ogłosiłam Candy - napisaliście do mnie 56 komentarzy , chęć udziału zgłosiło 37 osób - w tym kilka osób zupełnie mi nie znanych i do tej pory nawet ani razu nie zaglądających do mnie  oraz dwie osoby które zgłosiły chęć zabawy ale nie spełniły żadnego z warunków ok. - nie jestem złośliwą osobą więc bawią się wszyscy - czyli w muszlach znajduje się dokładnie 56 losów i tak kochani jeszcze sekunda cierpliwości - uwaga odliczam - 3 , 2 , 1 i start !!! a zwycięzcą jest
BEATA - Mój Świat Krzyżyków




                               Serdecznie gratuluję Beatko i poproszę o dokładny adres do wysyłki na : artbona@t.pl - prezent wyślę w całości po 1 pażdziernika - za co serdecznie od razu przepraszam ale to wiadomo z przyczyn o których mi się już nie za bardzo chce powtarzać -myślę że rozumiesz i dizękuję.
                             .......................................................................
                             Moi kochani wszystkim uczestniczącym serdecznie dziękuję za udział w zabawie   - nie spodziewałam się aż tylu osób - jest mi z tego tytułu bardzo miło - chciałabym was wszystkich obdarować ale sami wiecie że to nie jest możliwe - zasady są zasadami :
ale i tak muszę  wam powiedzieć ze jesteście wszyscy wspaniali - dziękuję że jesteście - dziś będę kończyć serdecznie was pozdrawiając -życzę wspaniałego słonecznego weekendu  buziaki ślę wasza Marii




                                          

38 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Beatce a Tobie Marysiu dziękuję za miłą zabawę.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci miłego i koniecznie słonecznego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciezcy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i do końca miałam nadzieję, że może to ja będę ta szczęściarą:)))
    Gratuluję Beacie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Beacie ze świata krzyżyków tak wspaniałych podarków ;) A Tobie, Marii, życzę wspaniałych chwil, wynikających z weekendu i pięknej jesieni ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja sie gdzies zawieruszylam,,nie startowałam a na pewno bym wygrała,buuuuuuuuuu :-))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za zabawę i gratuluję Beatce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to możliwe że przegapiłam takie super candy???? Chyba trzeba częściej przed kompem zasiadać :) Gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam pojęcia co to jest to Candy. Dla mnie to cukierek albo słodycz :) Tyle podpowiada mi mój całkiem niezły angielski. Ale widzę, że fajnie się bawicie! I tak trzymać! Super! Gratulacje dla wszystkich zwycięzców i zwyciężonych, buziaki dla osoby losującej :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Beatce;)Ja niestety nie biorę udziału w takich zabawach ,choć bardzo bym chciała,ale nie chce nikogo narażać na koszta związane z wysyłką.
    Mogę więc tylko popatrzeć i podziwiać;)
    Miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, kochana ,dziękuję bardzo :-) Się nie spodziewałam :-) Jeszcze raz dziekuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Beatce.
    Dzięki za zabawę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję serdecznie ....ale jak to się stało,że mnie tu zabrakło ;-) , za długie wakacje miałam !

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje dla Beatki:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę i gratuluję Beatce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje za zabawę ,i gratuluję Beatce.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Beatce, a Tobie Marii dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje!! Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki Marii za zabawę, gratuluję wylosowanej:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla Beatki :)
    Fajne podarki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla Beatki ,,Wielkie ,,,

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla zwyciężczyni, a Ty Marii jesteś wielka ręka jeszcze w pełni nie zdrowa a ty działasz intensywnie . Szacun

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje ! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla szczęściary:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje i dzikeuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje dla zwycięzcy! :)
    Pozdrawiam ciepło pani Mario :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję zwycięzcy i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki Marii za miłą zabawę :) I gratulacje dla zwyciężczyni !!!
    Szkoda, ze na mnie prawie nigdy nie trafia.... Buuu....
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana MOja wspaniala , serdecznie gratuluje Beatce , dostanie prawdziwe perelki od CIebie :* Ja mam bardzo duzo na glowie :( Bardzo mi Ciebie brakuje :(

    OdpowiedzUsuń