Miły gościu

Miły gościu

piątek, 12 września 2014

Chcę zaprojektować kolekcję dla Myloview.pl

                                    Chcę zaprojektować kolekcję dla Myloview.pl -
ponieważ:
zostałam zaproszona do konkursu który to właśnie ta firma organizuje
jestem osobą która lubi tworzyć rzeczy niepowtarzalne i unikatowe
mam swój własny styl
uwielbiam nowe wyzwania
mam głowę pełną pomysłów twórczych
uwielbiam piękne wnętrza
kocham piękno które nas otacza w przyrodzie
projektuję sobie sama własne  moje  prace
nie boję się nowości
potrafię stworzyć coś z niczego
prace moje powstają z mojej  wyobraźni 
uwielbiam hafty, decoupage , rysunki ,szkice które przenoszę następnie do moich prac
uwielbiam  sztukę genialnych malarzy oraz twórców rękodzieła
historia , baśnie , literatura pomagają mi  w tworzeniu
bo to wszystko jest moja pasja
                           ....................tak kochani o tym wszyscy wiecie

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
                                 Witajcie moi drodzy - serdecznie was pozdrawiam , dziękując za moc pięknych słów które zostawiacie zawsze w komentarzach witam nowych czytelników.
A teraz wyjaśnienie dla was dlaczego mój post jest dzisiaj inaczej rozpoczęty =
a więc podejmuję się wyzwania tak jak czytacie - dlaczego tak jest zatytułowany - takie są wymogi organizatora konkursu i tak się do nich stosuję.
A więc podjęłam decyzję pozytywną i czasu mało zostało bo do 30 października
muszę wykonać pracę która być może przyniesie satysfakcję dla mnie a innym zadowolenie ,,,,,,,,,piszę być może i po cichu nawet nie marzę abym została
zauważona ale jak wiecie uwielbiam wyzwania.
...................................................................................................................................

                              Moi drodzy ponieważ nie chcę mieszać na dzisiaj kilku tematów - a miałam wam pokazać co zrobiłąm i prezenty od mojej kochanej
Violci - violi  igłą malowane ale sprawa takiego startu w tak poważnym dla
mnie wyzwaniu jest poważna więc tak zachowując stabilność dziś tylko tyle
życzę wam miłego zbliżającego się weekendu buziaki ślę wasza Marii

40 komentarzy:

  1. No to widzę, że dostałyśmy tego samego maila;-) Ja jednak nie planuję wziąć udziału, więc mocno trzymam kciuki za Ciebie Marii;-) Owocnych pomysłów i miłej pracy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem co takiego stworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia Marii- trzymam kciuki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. zaraz luknę o co chodzi:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę trzymała kciuki :-) Jestem pewna, że stworzysz coś niezwykłego i pięknego.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie wyzwanie przed Tobą :) Bardzo jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki, ja nie mam odwagi, może kiedyś, a Tobie życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też dostałam tego samego maila ale nie planuję się w to bawić gdyż nie jestem tak kreatywna i twórcza jak Ty moja droga ...mimo wszystko kibicuję Ci gorąco !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa co stworzysz na to wyzwanie, przy Twojej rozległej wyobraźni podejrzewam ,że nas znowu zaskoczysz, życzę powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  10. No Marii ciekawe co tam już planujesz, jak znam życie to zaskoczysz nas mocno :-) buziaki wielkie dla Ciebie :-) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję serdecznie i życzę powodzenia:) buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja dostałam taką propozycję ,zastanawiam się czy warto ,abym znów zjadła tyle nerwów jak rok temu a potem guzik z tego zobaczyłam.Też obiecywali cuda ,a jak przyszło co do czego to nawet prac osób które wzięły udział nie pokazali. jak było w regulaminie ,a nie było tego wiele bo tylko 16 ,konkurs ogólnopolski,szumu i obietnic sporo ...Także muszę się dobrze zastanowić ,tyle,że ja cienka jestem jak barszcz szanse raczej zerowe.
    Aj idę już ,naużalałam się na dziś .
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też dostałam takie zaproszenie, ale ja nie wierzę w swoje możliwości tak jak Ty. Powodzenia życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowałaś się Marii więc na pewno masz już plany w głowie. Trochę czasu jest, pomysły są więc powodzenia i wierzę , że to COŚ będzie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia w konkursie z całego serca! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia Marysiu, to za wysoki progi jak dla mnie :-( Ale tobie serce życze wygranej !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa co wymyślisz więc powodzenia i
    trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Kochana, z niecierpliwością czekam na tę kolekcję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia, czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  20. powodzenia! trzymam mocno kciuki Marii:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojojoj, Marii, widzę,że wena Cię rozpiera,wiec trzymam kciuki za Ciebie w tym powaznym przedsięwzięciu,zasyłam na wsparcie setkę buziaczków,pa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Marii widzę że powróciła kreatywność i energia więc chyba ze zdrowiem jest o wiele lepiej. Życzę powodzenia i wiem , że wymyślisz coś nietuzinkowego. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana Marysiu, wierzę że stworzysz coś niezwykłego. Trzymam mocno kciuki i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Będę trzymała kciuki, powodzenia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Marysiu, życzę powodzenia i trzymam kciuki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana kibicuję Ci z całej duszy:) całuski aga

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem ciekawa co stworzysz, trzymam kciuki :* Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mocno trzymam kciuki za Ciebie :) Powodzenia !!!
    Bardzo jestem ciekawa, co nam pokażesz...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. no i ja trzymam moje :))) pozdrawiam Marii:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Marii zyczę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marii... trzymam kciuki za nowe wyzwanie !
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia droga Marii jetem pewna że dasz radę jak ciebie znam to zaskoczysz wszystkich swoją pomysłowością i profesjonalizmem:)))
    Pozdrawiam i buziaczki ślę Maria!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Też dostałam to zaproszenie, nie będzie łatwo- widziałaś ile mają grafik?
    W milionach...

    Serdeczności, Marii:-)

    OdpowiedzUsuń