Miły gościu

Miły gościu

sobota, 6 września 2014

Patrząc zapamiętuję , rysuję a potem haftuję czyli wstęp do przyszłych moich tutoriali

                                             tak tak moi drodzy , ale o tym za moment......
                                      Witajcie moi kochani , serdecznie was pozdrawiam w tę piękną słoneczną sobotę - dziękuję za piękne słowa które pozostawiliście pod ostatnim postem - witam nowe twarze z myślą że zostaniecie ze mną.
                                        A więc to że mam pamięć fotograficzną to już dawno wiecie - często przerzucam wiele stron internetowych w poszukiwanie jakiś natchnień twórczych , podobają  mi różne rzeczy i co zapamiętam siadam sobie przy stole i rysuję zapamiętane ciekawe elementy a potem sobie je haftuję i tak to wygląda
dzbanek truskawa - haftowałam go na dwa przed moim wypadkiem zostało mi tylko trzy żółte kropy do końca oraz szypułka - mam takiego jakieś lenia do robótek przez te słoje znaczy przetwory ale jak widzicie tak to wygląda i teraz seria mych rysunkowych zapamiętywań








tak wyglądają moje zdolności rysunkowe
a to juz z innej beczki - sama sobie również projektuję
i zaprojektowałam sobie coś takiego na jesienną poduszkę

i takie coś
ale o tym kiedy indziej ponieważ jest tylko jedna część mego pomysłu który postanowiłam zrealizować
                                 
                                     ...................................................
                  Dziękuję wielu stronom internetowym ze mogę skorzystać z oglądania a potem zawsze coś narysować 
                                     ...................................................

                                  To by było na tyle dzisiaj jeśli chodzi o moje twórcze tworzenie no i jeszcze kilka migawek moich kwiatów z grodu










 i pytanie do was może wiecie co to chwast który dość sympatycznie wygląda
no i jeszcze moje dynie
czyli arystokratka co wpięła się na jabłoń i jej dzieciaki na dole







 to było na tyle moi mili czytelnicy życzę wam słonecznego weekendu a ja czekam na prawdziwą złotą polską jesień -  buziaki  wam śląc wasza Marii



47 komentarzy:

  1. Mysle Marii ,ze rysowanie rzeczy ktore sie nam podobaja jest bardzo madra metoda, bo mimo ze mamy pamiec fotograficzna ale ona tez zawodzi.Mam mnostwo takich wlasnie rysunkow...tylko kiedy ja te wszystkie piekne pomysly zrealizuje?

    Ogrod piekny kwiaty i dynie.Zapewne utoniesz w przetworach.Milego weekendu Ci zycze

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne szkice:) Życzę wielu sił, a przede wszystkim mnóstwo czasu do przeniesienia ich na materiał:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. I proszę Marii pokazała swoje kolejne zdolności;)))
    Jesli chodzi o rysunki to ja absolutnie się do tego nie nadaję,a nawet jak mam jakiś projekt czy pomysł,to narysowanie tego nie wchodzi w gre,bo powstałoby szkaradztwo;)
    Dyńki superowe,piękna jesienna ozdoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyhaftowany truskawo-dzbanek bardzo aptyczny :D Założę się, że leciałaby z niego tylko herbata truskawkowa, może poziomkowa :)

    A dyńki super! Moja jedyna warta uznania zgniła, bo tak dużo padało :( Mam jeszcze jedną, malutką, która na pewno nie zdąży dojrzeć przed chłodami. Szkoda.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że taka pamięć w połączeniu z umiejętnością rysowania to prawdziwy skarb. Mega fajne projekty. Nie mogę się doczekać ich realizacji :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaka pewna... kreska.
    Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne rysunki- ja niestety w rysowaniu jestem noga:( ten chwast to rozchodnik i jak nazwa wskazuje uwielbia sie rozchodzić nie zawsze gdzie nam pasuje:)) miłego weekendu, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I dzięki temu masz oryginalne wzory :))
    Dynie uwielbiam, a te wyglądają smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł na rysowanie a potem haftowanie tego !!!
    Obrazeczki są piękne !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. PIĘKNE KWIATY I WARZYWA zdolna z ciebie kobitka skoro sama projektujesz

    OdpowiedzUsuń
  11. No to wkrótce będziemy miały co podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zadziwiłaś mnie tymi rysunkami,podziwiam Cię Sister coraz bardziej,a kwiaty cudne!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, to jest moja Sister,odwal się !!!!!!!!!!!HI,hi

      Usuń
  13. cudne obrazki! genialny pomysł:) teraz czekam na hafty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A u mnie burza i deszcz...
    Jestem bardzo ciekawa Twoich tutoriali :-)
    Serdecznie pozdrawiam i życzę dużo zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te migawki to jeszcze lato w pełni u Ciebie- że niby należy się Tobie więcej?... :) A mniej sobie więcej- należy się za stracony czas (wypadek). Kochana- pięknie szkicujesz owoce pamięci- zazdroszczę zdolności- ileż ja bym wtedy naszkicowała wrażeń chwili. Udało mi się zaledwie parę przez całe moje życie- ale jak znajdę je, to też się pochwalę na blogu, bo szkice są na płótnie i jestem z nich zadowolona (ech- zaraz wpadnę w samozachwyt)... Buziaczki ślę wielgachne :) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę Marysiu że masz świetną pamięć wzrokową. Powinnaś sobie założyć szkicownik z rysunkami. Podoba mi się Twój pomysł na podusię. A w ogrodzie wciąż ślicznie i kolorowo. Ten chwast to rozchodnik okazały, urocza roślina! Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja fotografuję to, co mi się podoba, a Ty Marysiu nawet aparatu nie potrzebujesz. Dobry pomysł, żeby obmyślać projekty, jak kontuzja lub troski nie pozwalają haftować. Trzymaj się, ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nie potrafię rysować )

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Marii. Dzbanek truskawka jest super a i pozostałe hafty zapowiadają się ciekawie patrząc na Twoje szkice. W ogrodzie kolorowo i pięknie obrodziły dynie . Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię motyw truskawek. Nawet upatrzyłam sobie w jednym ze sklepów świetny mega kubek z truskaweczkami, niestety cena na tyle mnie odstraszała, że zawsze odkładałam na półkę... A jak na złość sklep ten przecen nie robi, a jak już, to i tak wydaje się nadal wszystko przydrogie... hihi!
    Wiąc nadal mam dylemat - kupić, czy nie kupić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rysuj i haftuj, popieram , a w ogrodzie już jesień, jesień barwna i ciepła pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  22. Czesc Kochana MOja , tesknie za Toba nic sie nie odzwwasz:( Martiwe sie o Ciebie ... u mnie tragedia :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie rysujesz. Jesteś zdolna, sama projektujesz a potem wyszywasz. Wspaniały dar.
    A te lato niech jeszcze jak najdłużej trwa. Sliczne kwiatki i dynie Ci obrodziły.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurde felek Maryś jak Ty pięknie szkicujesz,normalnie Ci zazdroszczę ,bo ja tak nie potrafię .Też robię sobie jakieś szkice na szybko jak w głowie powstaje coś nowego,ale tego to nikomu nie pokazuję ,bo obciach jak cholerka.Jedyne co umiem to narysować różę i bezludną wyspę haha:)
    Buziaki kochana na niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne szkice Mario, myślę że wyhaftowane prace będą cudowne. Masz talent do rysowania. Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Marii szkicujesz pięknie, ja kiedyś węglem działałam :-) czekam z niecierpliwością na twoje tutoriale :-) Będą piękne, niepowtarzalne wzory :-) Co z tą nasza kawką ?? jak tam twoje zdrowia kochana??

    OdpowiedzUsuń
  27. Pamięć wzrokowa to wielki dar.
    Piękne kwiaty Marii.
    Życzę realizacji wszystkich pomysłów:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekaw pomysły :)
    Dynia, mmm... Juz niedługo będziemy robić zupę dyniową :))

    OdpowiedzUsuń
  29. No proszę, jakie zdolności rysunkowe, to się nazywa pamięć wzrokowa! Czekam na prace, które z tego powstaną:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Marii świetne rysunki, bardzo plastyczna masz rękę:) A Twój ogród wciąż mnie zachwyca:) buziaczki aga

    OdpowiedzUsuń
  31. Marii, fajnie, że zaczynasz uz tworzyć, a Twoje rysunki to świetny pomysł i pomoc w stworzeniu czegoś indywidulanego, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej Marii :) Jak się masz ? Bardzo podoba mi się Twój pękaty dzbanek, przypomina mi stare rysunkowe bajki , które oglądałam z moimi dziecćmi jak były małe a było to wieki temu :-). Jestem za tym byś rysowała, haftowała i pokazywała nam tu wszystko co wychodzi z pod Twoich rączek. Pięknie, zwyczajnie pięknie. Buziaki Ina

    OdpowiedzUsuń
  33. ten chwast to roślina skalniakowa,niestety nazwy nie znam, ale wiem, ze sadzi sie ją specjalnie
    pięknie masz w ogrodzie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne szkice życzę powodzenia w dalszej pracy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie zobaczyć jak to wszystko wygląda za kulisami :) Bardzo fajny dzbanuszek, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak nie było czasopism robótkowych to też sobie rysowałam różne pomysły w zeszycie:)))całe szczęście że ktoś wymyślił komputer a do niego drukarkę:))))i tak się teraz ratuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam nadzieję Marii, że już lepiej się czujesz. Twoje projekty wyglądają ciekawie - pomysł z dzbankiem-truskawką skojarzył mi się z porcelaną Franz Collection, która wzorowana jest na kwiatach. A jak o kwiatach mowa, to mam wrażenie, że chwast chwastem nie jest, tylko ogrodowym sukulentem - o ile oczy mnie nie mylą, to jest to rozchodnik. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zawsze wiele pomysłów i tyle pasji w Tobie tak
    trzymaj nasza droga Marii :*** Dużo pięknego słonka na jesień !!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przez tą moją nieobecność nie wiedziałam nawet że spotkało Cię takie nieszczęście ale wracaj moja droga szybciutko do pełnego zdrowia i pamiętaj co zawsze mówiłam jesteśmy młode duchem bo kosteczki to już nie te co trzydzieści lat temu więc najwyższy czas zwolnić chociaż troszeczkę. Kwiaty przepiękne i dynie też smakowicie zerkają a Ty jesteś wielka artycha te twoje szkice węglem są cudne:)))
    Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz zdrowiej nam szybko!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie, że tak ładnie udaje Ci się przenieść na papier to, co widzisz. Roślina, o którą pytasz, to rozchodnik okazały. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe wzorki zapisałaś , ten z linka i małymi ciuszkami , na metryczkę super pasuje , wracaj szybko do zdrowia i pokazuje nam tutoriale , morze i ja sie skusze ,,

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę, że nie próżnujesz...:) to bardzo dobrze, bo teraz możesz wyhaftować wszystko o czym marzysz:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mario, jak widzę ruszyłaś pełną parą, podziwiam :)
    Rysunki piękne, a przetwory rzeczywiście zabierają duużo czasu, ale warto je robić- wiemy o tym dobrze.
    A ten "chwast" to oczywiście rozchodnik, mam tez taki ! Pięknie Ci zakwitnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny hafcik,a szkic i notatki, to njlepszy sposób na utrwalenie pomysłów... Piękne masz kwiaty... :)

    OdpowiedzUsuń
  45. zdolniacha z Ciebie i jakie piekne dynie :)

    OdpowiedzUsuń