Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 20 października 2014

Dziś opowiem wam o sobie i przedstawię wam .........czyli post o przyjaźni

                                            Witajcie moi kochani - serdecznie was pozdrawiam , dziękując za wszystkie przemiłe słowa które pozostawiacie po sobie - słowa które do mnie piszecie są bardzo cenne dla mnie ,  bardzo cenię to sobie - w dalszym ciągu witam nowe osoby .
                                          
Kochani - całkiem niedawno ku memu wielkiemu zdziwieniu otrzymałam meila i czytając go było mi bardzo miło - a mianowicie dostałam zaproszenie do :

a otrzymałam je od od Iny - szydełkowe inspiracje .... i nie tylko
przedstawiam wam Ineczkę
Kim jest Inka dla mnie - jest wspaniałą dojrzałą kobietą o wielkim sercu i duszy artysty w dziedzinie głównie serwet szydełkowych. Jest kobietą przesympatyczną, mądrą , a co najważniejsze bardzo koleżeńską - swoimi pracami które wykonuje zainspirowała nie jedną osobę - wiem ponieważ czytam wszystkie komentarze u wszystkich od dechy do dechy że  tak powiem.
Ineczkę poznałam bardzo dawno - bo czasu się nie liczy - jesteśmy w równym wieku, praktycznie nie różnimy się niczym od siebie bo ona jest kopalnią pomysłów twórczych zarówno jak ja - tak napisała o mnie. Kochani Ina ma wspaniałego pieska - piękny ogród na wsi - to jej oaza choć mieszka w bardzo dużym mieście i co najważniejsze nie jest osobą ani wścibską ani wyniosłą - zaprzyjaźniłyśmy się bardzo szybko - rozmawiamy o swoich prywatnych sprawach i jest wszystko super. Ina - serdecznie ci dziękuję że zauważyłaś mnie pośród tak wielu wspaniałych osób pięknie tworzących - taką małą szarą myszkę mieszkającą w dziwnym zakątku Polski naszej - oraz za to że się tutaj spotkałyśmy - buziaki wielkie dla ciebie.
                                          ....................................................
 No jak widzę troszkę się rozpisałam ale czas na odpowiedzi 4 -ech pytań,  bo na tym polega cała prezentacja zarówno i siebie i osoby która zaprasza oraz przedstawienie osób które przyjęły zaproszenie od zapraszającej :
więc proponuje zróbcie sobie może kawkę - co wy na to ? ja już mam dla was drożdżowe buchty ze śliwkami które wam serwuję na ten moment

...............no to teraz na spokojnie

                                    .............................................................
tour creative blog
 (czyli wędrówka po kreatywnych blogach, taka międzynarodowa prezentacja osób szczególnych z pasją )
odpowiem teraz na 4 pytania
  !. Nad czym obecnie pracuję? What am I working on?
      generalnie moi drodzy nad wszystkim a szczególnie na własnym zdrowiem -
      biegam po lekarzach , robię wyniki badań etc. , zajmuję się domem - pichcę,
      sprzątam, gotuję, prasuję jak każda dobrze szanująca się kobieta - hm ale
      jesteście ciekawi mych prac robótkowych a więc - bardzo dużo się dzieje -
      tu kilka takich moich prac które sobie robię :
- transfer próbuję z serwetki na materiale
- kupiłam ptaszka i staram się zrobić jakiś stroik
- haftuję
- ozdabiam dynię ozdobną już  jest pomalowana na biało
i wiele wiele innych a mianowicie przede wszystkim kończę prezenty dla was - jakoś mi to ociężale idzie ale dam radę
 2.  Czym moja praca różni się od innych w tej branży? How does my work differ
      from others of its genre?
 -    szczerze odpowiem niczym - ponieważ każda w nas ma swój talent i swoje ja
      i to jest najpiękniejsze

 
3.  Dlaczego piszę (bloga) o tym co tworzę    (robię)? Why do I write/create what
     I do?
- hm pytanie warte 1000 punktów - odpowiadam : ponieważ w pewnym     momencie  mojego życia okazało się że nie mam pracy - a praca moja polegała na  szerokich kontaktach zarówno handlowych jak i negocjacyjnych - urodziła niam się wnusia mała Zu postanowiłam ! - nie pozostać kurą tzw.domową a blog zaczęłam pisać głównie dla wnuczki aby miała pamiątkę jak dorośnie czyli jasny obraz o swej babci zn. mnie - mam nadzieję że zrozumiale to określiłam

4 .Jak odbywa się mój proces
  tworzenia (pisania)? How does your writing/creating process work?
 - ojojoj - kochani totalny misz masz w tworzeniu - muszę mieć masę  akcesorii w zasięgu  swego wzroku - musi być totalny bałagan twórczy - co po zakończeniu każdej pracy nawet tej nieskończonej zaraz sprzątam - bo potem mnie denerwuje taki bałagan
   natomiast jeśli idzie  o pisanie postów sami to osądźcie - ale myślę że źle nie
   jest
                               ok. dobrnęłam do końca a teraz pora na prezentację
 dziewczyn , które przyjęły tak zaszczytne zaproszenie ode mnie i są to trzy koleżanki - ba raczej  przyjaciółki
- jako pierwsza przyjęła zaproszenie ode mnie  Viola - violi igla malowane
kim jest Viola dla mnie / nas - przesympatyczna kobieta - fascynatka Toile de Jou , zakręcona na punkcie swoje XXX oraz szydełkownia - a dla mnie wspaniałą przyjaciółką gdzie potrafimy nieraz godzinami ze sobą przegadać na meilach,sms-ach i innymi drogami na wszystkie tematy - jak to baby - myślimy o zapaleniu wspólnego  papieroska-  ot cała Violcia - jest kobietą wspaniałą , normalną i jak Ineczka nie wyniosłą oraz nie wścibską - buziaki dla ciebie Violciu
następna droga osóbka - również mi bardzo bliska to Beatka - mój świat krzyżyków 

 następna pasjonatka w XXX - uwielbia tę  technikę a od roku haftuje serię japonek - jest bardzo szczerą osobą , skromną oraz nad wyraz życzliwą - martwi się zarówno jak i o siebie tak i inni jej nie są obojętni - uwielbia swoje kochane dzieciaki , męża oraz kotki a my się razem spotykamy od ponad roku i jakoś ciągle coś nam stoi na przeszkodzie a mamy do siebie ok. 70 km i to od przystanku do przystanku - kochana spotkamy się na pewno ale jeszcze troszkę daj mi czasu bardzo proszę - a i oczywiście rozmawiamy ze sobą jakbyśmy się znały od dziecka - nie mamy tajemnic przed sobą .
i następna moja przemiła przyjaciółka również Beatka - utkane z pasji

jest niesamowita w swoich zamiłowaniach do stylu vintage - uwielbia swój dom , ogród pieczołowicie dba o to by wszystko miało swój sens , wygląd oraz wspaniały klimat którym się otacza - jest jak wszystkie wyżej prezentowane moje przyjaciółki , kobietą z sercem , duszą człowieka który również martwi się o innych a jej wspaniałe prace zdobią moją kuchnię ale tylko zdobią - ponieważ ja szanuję oraz cenię sobie prace przez was wykonane .
                                     ...............................................
Dziewczyny drogie dziękuję wam za przyjęcie zaproszenia i macie tydzień do prezentacji następnej włąsnej czyli już 27 pażdziernik w poniedziałek - bo jak większość nazywa to zabawą ja jestem odmiennego zdania - znaczy : pokazujemy siebie , mówimy o sobie i tak powinno być .
                                     kochani chyba dobrnęłam do końca
mój wizerunek biega po necie ale abyście nie musieli szukać pokaże wam fotkę z przed mojego wypadku - że faktycznie jestem zapaloną kobietą z męskim sportem i takie ryby w maju złowiłam

                                        No to już dużo wiecie o mnie a w następny poniedziałek szykujcie się na następną prezentację następnych blogerek przyjacielskich dusz ponieważ w między czasie dostałam drugie zaproszenie i nie odmówiłam z tym że o mnie tylko będą adnotacje do trzech punków a jeden tylko ponowię co ja wykonuję
uf . - dotrwaliście ?
ja serdecznie wam dziękuję za uwagę oraz poświęcony czas a teraz zmykam na ogród sobie troszkę odpocząć oraz poćwiczyć rękę  przy resztkach zbiorów .
          .......................................................................................................
na koniec tylko jeszcze mam informacje dla was oraz wielką prośbę
                                            INFORMACJA
W IMIENIU MOJEJ BLOGOWEJ SISTERKI YOLANDY
Większość zna jej przepiękny blog -jej prace
słuchajcie   - Jola mnie poprosiła byście zaglądali na jej nowy blog - z przyczyn niezależnych od niej musiała zmienić nazwę bloga z niespokojnych rąk moich na
Yolanda-art pasja to stan umysłu
napisała do mnie dziś w środku nocy bardzo długi list - byłam zaskoczona - Jolcia wysłała ponad 50 zaproszeń komentarzy do was i jest załamana - że nie ma żadnego odzewu - proszę was w imieniu sisterki Joli odwiedzcie jej stary nowy blog pod tylko inną nazwą , którą podaję powyżej
z góry dziękuję wam i zaraz chyba zadzwonię do mej sisterki jak się czuje - a wiecie że jest przepracowana tymi ciągłymi dyżurami - ba nawet nie przyjęła ode mnie zaproszenia do następnej edycji prezentacji wspaniałych blogów oraz blogerek - muszę to uszanować
                      .............................................................................
jejciu aż się boje patrzec co to mi znów za kolos post dziś wyszedł
jeszcze raz dziękuję wam za uwagę buziaki ślę wasza Marii


45 komentarzy:

  1. Marii, ja na pewno odpisałam siostrze! A Ty zaimponowałaś mi tym rybami. Prawdziwa z Ciebie baba z jajami. Oj, długo jeszcze nie ochłonę.. Pozdrawiam i brawo za fotkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu, masz dobre serdeszko :) Cieszę się razem z Tobą i wcale sie nie dziwnię, że jesteś zauważana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś wspaniałą osobą, a Twoje odpowiedzi dodatkowo mnie utwierdziły w tym przekonaniu.
    Zasługujesz na to wyróżnienie jak mało kto.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto ma net, to nie będzie się... nudził.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super hobby z tymi rybami - nawet powiem, ze wcale nie musi być nudne ;)
    Wiem, bo sama kiedyś troche z tatą łowiłam! :))
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu narobiłaś mi smaka :-) Tylko tym razem na drożdżówkę :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marys gratuluję wyróznienia. Miło było poczytac o Tobie ciut więcej , o Twoich pasjach i planach. Fota z rybami super , aczkolwiek jak bys tak jeszcze dziuebek pokazała to byłabym usatysfakcjonowana.
    Pozdrówka wielkie , a rybki niczego sobie jak na babski połów rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezentacje :) Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Post pelen swietnych informacji..gratuluje wyroznienia blogowego, poczytalam sobie troszke o Tobie..swietna fotka z rybami..i gratuluje natrualnie dziewczynom, ktore zostaly wyroznione..Udaje zabawy zycze wszystkim .Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marii gratuluję wyróżnienia, no widać, że u Ciebie się dużo dzieje i mimo rehabilitacji nie próżnujesz. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia Mario, fajną prezentację przygotowałaś :) Ina i Ty jesteście wspaniałymi osobami :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje Ci Sister takiego wyroznienia i przepraszam,ze odmowiłam wzięcia udzialu w tej zabawie ale ostatnio jakoś kiepsko sie ogarniam. Nie pisalam do Ciebie w srodku nocy tylko po obiedzie czyli jakos kolo północy hi,hi dla mnie to pora wczesna bardzo.dZIĘKUJE cI ZA WSTAWIENNICTWO U BLOGEREK, WIESZ JA JESTEM KąPANA NIE W GORACDEJ ALE W WULKANICZNEJ WODZIE Z BĄBELKAMI WIĘC WPADLAM W PANIKĘ,ZE BLOGOWICZKI SIE MNIE WYRZEKLY, ALE JEST DOBRZE,ROZUMIEM,ZE WSZYSTKO WYMAGA CZASU ... nawet litery mi sie pomylily z tego wszystkiego...sister,mój serwisant powiedział,ze te moje zmiany psu na bude...ale mój pies nie ma budy bo na kanapie lezy,hi,hi,zobaczymy jak to wszystko sie potoczy,najwyze zablokuje calkiem bloga i zaprosze tylko przemile blogerki moje i bede miała spokój,pa sister, jeszcze raz dziekuje,pa

    OdpowiedzUsuń
  13. Marii!!! Cala Ty, kochana, cała Ty... Buziaczki wielgachne posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna prezentacja Marii, a tych rybek to Ci zazdroszczę czy to są leszcze, bo uwielbiam je pałaszować w każdej postaci:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję Ci wyróżeniani, miło było poczytać o Tobie, piękne zdjęcia dołaczyłaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje:) Miło przeczytać parę słów o Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mari tym że łowisz ryby powaliłaś mnie na kolana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Ci Marii z całego serca. Zawsze jest fajnie poznać tą twórczą duszę od strony codzienności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajnie to ujęłaś nasza Droga Blogowa Przyjaciółko i Mistrzyni!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję! Niesamowite osóbki, wyjątkowe spotkania i rozmowy, czego nam więcej trzeba :))
    Łowisz???? A to Ci niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie to wszystko opisałaś,aż miło się czytało,ale to że chodzisz na ryby no to już totalnie mnie zaskoczyło :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Marii Ty szalona Kobieto:)gratuluję nominacji i dziękuję za własną historię...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marii gratuluje nominacji :) ale jak większość i mnie zaskoczyłaś wędkarstwem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rybko, rybeńko:) Gratuluję nominacji, jesteś wspaniała osobą. Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  25. Nominacja wcale mnie nie dziwi:) piękny post Marii:) A rybami to mnie powaliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  26. No nie, te ryby to mnie najbardziej zaskoczyły!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. haft wstążeczkowy w Twoim wydaniu niezmiernie mi sie podoba !!!
    o wędkarskie aspiracje to bym Cie nie podejrzewała....
    i zdrówka życzę i na linkowanego bloga zaglądam

    OdpowiedzUsuń
  28. Congrats for your award!!!
    Have a good week!!:))) my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj Marii to ja naprawdę taka jestem ? Miło mi ogromnie ;-) Ja też Cię uwielbiam kopalnio pomysłów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana Marii, wspaniale było się dowiedzieć o Tobie jeszcze więcej, uwielbiam zaglądać na Twój blog i oglądac Twoje dzieła, życzę Ci mnóstwo pomysłów i inspiracji i serdecznie ściskam, Beata:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Marii, fajnie jest poczytać coś niecoś o Tobie i poznać Cię troszkę bliżej. Chętnie zaglądam do Ciebie, bo robisz piękne rzeczy.
    A takich ryb to nie złapałam jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Marii... no naprawdę miło Cię widzieć...!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Doczłapałam i ja .KOchana pięknie przedstawiłaś i siebie i dziewczyny.Jestem prawie zadowolona ,bo trzeba było pokazać swój pyszczek i na koniec uśmiechnąć się do nas.Ale nie Ty- Ty musisz być tajemnicza .Zobaczysz kiedyś jeszcze Cię zmuszę do ujawnienia większej części swego oblicza ,jak nie po dobroci to podstępem haha:)

    Buziaki zdolniacho :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Marii te ryby to Twoja sprawka - zawodowy rybak, fajnie przedstawiłaś dziewczyny , ściskam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj Marii , gratuluję wyróżnienia !!!! Dokonałaś pięknej prezentacji i jak milo Cię widzieć , a to że wędkujesz to mnie zaskoczyłaś. Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Moje gratulacje:) Piękny post i piękne są Twoje odpowiedzi :) pozdrawiam ciepło aga

    OdpowiedzUsuń
  37. skąd na to wszystko bierzesz czas, podziel się troszkę:)))) i jakie ciekawe hobby przed nami odkryłaś! gratuluję wyróżnienia, zabawy, wspaniałych przyjaciół!
    nie znałam wcześniej tego bloga, ale zaraz zajrzę:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Dotrwałam do końca.. hehehe!
    Uffffffff, kochana, ale żeś posta utwożyła! Ja mam też tendencję do takowych... hihi! Post długaśny, ale warty przeczytania, przy niektórych opisach gęba mi się śmiała, dowcipnisia z Ciebie..... ;)
    A tak w ogóle to gratuluję! Mnie ta zabawa też już dorwała...............

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję Marysiu wyróżnienia. Pięknie napisałaś o sobie i o swoich przyjaciółkach. Dzięki takim zabawom mamy szansę poznać kolejne wspaniałe i kreatywne osóbki. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie piszesz. I o sobie i o koleżankach. A o zamiłowanie do wędkarstwa naprawdę nie podejrzewałam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana Marii, gratuluję nominacji - jesteś przemiłą osobą i w piękny sposób doceniasz pracę innych - pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciao Marii, complimenti per il tuo premio!!
    buon pomeriggio un bacio a te
    erba

    OdpowiedzUsuń
  43. Miło było poczytać o Tobie:) Gratuluje wyróżnienia:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję wyróżnienia: ) super prezentacja Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluje wyroznienia , bardzo na nie zaslozylas ,
    Dziekuje za tyle.cieplych slow , nie wiem.czy.podolam zadaniu ,
    Nawet nie wiedzialam ze jestes zapalonym wedkarzen z moja corka bys sie na rybach nie nudzila.,
    Dziekuje ci przyjaciolko ze.jestes,,

    OdpowiedzUsuń