Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 27 października 2014

Post o następnych wspaniałych ................

                                        .........dziewczynach kreatywnych i godnych uwagi.............
                                                                    ,,,,,,,,,,,,,,,,,
                                        Witajcie moi drodzy - serdecznie was pozdrawiam oraz dziękuję za pozytywne wasze uwagi do mego zegara - witam serdecznie ciągle pojawiające się nowe twarze które odwiedzają mój blog.
                                       Kochani - jak tytuł dzisiejszego posta brzmi  - dwa tygodnie temu prezentowałam wam siebie oraz wszystkie przyjazne mi dusze - tak również napomknęłam że w zanadrzu mam następne zaproszenie do :
                                     .............................................................
tour creative blog
 (czyli wędrówka po kreatywnych blogach, taka międzynarodowa prezentacja osób szczególnych z pasją )

                                      i tak na początek - ja was prosze zróbcie kawkę lub herbatę a wam serwuję sernik biało - czekoladowy aby wam tutaj umilić czas
tym razem otrzymałam zaproszenie od Moniki - monika na hamaku
Monika - kim dla mnie jest ? - jest wspaniałą przyjazną osobą - która zawsze jak  zajdzie potrzeba  jest blisko mnie - znamy się już chochcocho bo od czasu  gdy zaczęłam blogować - to ona mi zaoferowała pomoc w kwesti trudności tzw. technicznych oraz przywitała mnie bardzo ciepło. W zasadzie zauważyłam że jak mi coś nie szło na początku mego blogowania automatycznie miałam meila od Monisi ze wsparciem duchowym i za to ci Moniu serdecznie dziękuję - bo zawsze się pojawiasz wtedy kiedy jest mi naprawdę dobre słowo potrzebne a ty to ogólnie chyba czytasz telepatycznie moją osobę, Kochani Monika uwielbia tworzyć - głównie zajmuje się decoupage ale również nie stroni od innych technik - każda praca którą stworzy jest zrobiona z sercem, zamiłowaniem oraz wielką dokładnością - wiem co mówię - jestem w posiadaniu jej pięknych prac i cieszę się ogromnie. Dziękuję ci kochana że posród bardzo wielu utalentowanych osób wybrałaś mnie - czuję się zaszczycona .
                             ..................................................................
czas na moją prezentację - którą już znacie ale - jak wspomniałam dwa tygodnie temu przeklejam info o mnie ze zmianą punktu nr. 1 - czym się obecnie zajmuję - robię to tak dlatego ponieważ nie widzę sensu powielania tego samego - robię to tylko dla odób które nie czytały tamtego posta a dla pozostałych oraz wszystkich zmiana tylko właśnie tego punktu - co robię obecnie
i tak
  !. Nad czym obecnie pracuję? What am I working on?
      generalnie moi drodzy nad wszystkim a szczególnie na własnym zdrowiem -
      biegam po lekarzach , robię wyniki badań etc. , zajmuję się domem - pichcę,
      sprzątam, gotuję, prasuję jak każda dobrze szanująca się kobieta - to już
     wiecie - pakuję jeszcze buraczki w słoiki , kisiłam kapuchę na zimę - a po za
      tym uczę się i jeszcze raz uczę czyli
      ćwiczę mój język włoski z tłumaczeniem na angielski 


   ponawiam próby w quilcie z wielu wielu lat bo aż ponad 30 i tak jak musiałam
   w soboty i w niedzielę zmagać się z maszyną a ona dalej mnie słucha że ręka
   boli - więc narzuciłam tempo pracy i tak wypikowałam środek czegoś
  
 brzegi już będą szyte ręcznie znaczy aplikacje tylko muszę dokładnie zdecydować co mi będzie pasowało - no nic kwestia czasuz tego tytułu kupiłam czasopismo - poradnik z serii ,, Molie Potarfi..
188 stron - super poradnik dla przypomnienia zapomnianych trików quiltowych
i jak widzicie szydełkowe sprawy na Boże Narodzenie tak że uczę się i uczę
wymalowałam moją dynię jeszcze raz na biało i bidula czeka na ozdobienie
kupiłam jutę w netto i klatkę na świeczkę
po za tym zaczęłam pakować prezenty do was jutro leci pierwszy i tak po kolei,a ja odbieram listy dość grube od listonosza o tym już w następnych postach m.inn.wczoraj otrzymałam najnowszy nr.
od CORICAMO - droga redakcjo serdecznie dziękuję a dla was które chcą poćwiczyć haft wstążeczkowy akurat w tym numerze jest trochę fajnych opcji.
                                           .....................................
i reszta pytań i odpowiedzi  które kopiuję  o czym pisałam powyżej

 2.  Czym moja praca różni się od innych w tej branży? How does my work differ
      from others of its genre?
 -    szczerze odpowiem niczym - ponieważ każda w nas ma swój talent i swoje ja
      i to jest najpiękniejsze

 
3.  Dlaczego piszę (bloga) o tym co tworzę    (robię)? Why do I write/create what
     I do?
- hm pytanie warte 1000 punktów - odpowiadam : ponieważ w pewnym     momencie  mojego życia okazało się że nie mam pracy - a praca moja polegała na  szerokich kontaktach zarówno handlowych jak i negocjacyjnych - urodziła niam się wnusia mała Zu postanowiłam ! - nie pozostać kurą tzw.domową a blog zaczęłam pisać głównie dla wnuczki aby miała pamiątkę jak dorośnie czyli jasny obraz o swej babci zn. mnie - mam nadzieję że zrozumiale to określiłam

4 .Jak odbywa się mój proces
  tworzenia (pisania)? How does your writing/creating process work?
 - ojojoj - kochani totalny misz masz w tworzeniu - muszę mieć masę  akcesorii w zasięgu  swego wzroku - musi być totalny bałagan twórczy - co po zakończeniu każdej pracy nawet tej nieskończonej zaraz sprzątam - bo potem mnie denerwuje taki bałagan
   natomiast jeśli idzie  o pisanie postów sami to osądźcie - ale myślę że źle nie
   jest
dobrnęłam do ponad półmetku i teraz pora zaprezentować wspaniałe dziewczyny, które przyjęły zaproszenie ode mnie i są to:
                                          ..................................................
jako pierwsza przyjęła moje zaproszenie
ALICJA - alicja beautyhome
kim jest Alicja - jest wspaniałą kobietą , przesympatyczną blogową koleżanką, którą prawie wszyscy znacie. Alicję poznałam również bardzo dawno temu - a właściwie w dzień otwarcia mego bloga - powitała mnie wówczas bardzo ciepło i przyjaźnie - jej blog a właściwie blogi były dla mnie takim jakby azylem piękności - zafascynowana byłam jeszcze ponad rok wcześniej jej pracami zanim postanowiłam blogować - te jej piękne quilty, boutisy , fartuszki kuchenne , pościele , poduszki , łapki kuchenne zawsze oglądałam i oglądam z pełnym podziwem do jej twórczości oraz elegancji - dopowiem tylko jeszcze że niejedno krotnie gdy napisałam do Ali meila z pytaniem o jakiś  temat robótkowy zawsze udzieliła mi pomocy fachowej - i tak właśnie przyglądając się jej pracom postanowiłam i ja zacząć sobie patchworkowac , Drugi blog Ali to alicja po tamtej stronie lustra

                                        ...........................................
Następną osobą jest znana wszystkim - Madzia _ Jenouvelle -  

Madzia jest mnie przyjaciółką, ba nawet jak siostra, poznałam ją również bardzo dawno temu i jak jej poprzedniczki również bardzo ciepło przyjęła mnie do swego grona - jest bardzo miłą i zarazem skromną osobą uwielbiającą swoje XXX - jak również styl retro czy vintage.
Pieczołowicie dba o każdy szczegół w swych pracach - uwielbia koronki i otacza się nimi - biel to jest chyba jej najpiękniejszy kolor - urządza swój piękny dom -  gdzie dba o każdy szczegół a tak ogólnie nie odmówiła  nikomu nigdy pomocy blogowej i za to ją wszyscy szanują. Pracami Madzi zachwycałam się na długo przed moim blogowaniem .Reasumując - kobieta o wielkim sercu i wspaniałej duszy , bardzo koleżeńska , uprzejma, zawsze uśmiechnięta ale i z zasadami swoimi które ja szanuję .
                                   ................................................


i trzecią osobą która przyjęła moje zaproszenie jest LUNA - zmierzch luny blogspot 
i zamiast fotografii Luny - kwiatki
tak tajemniczo wyglądające jak ona sama - nie mamy foto z kilku przyczyn gdzie szanuję czyjeś zdanie oraz postanowienia
ok - kim jest Luna ? - znamy ją wszyscy - jest fascynatką NIMUE , współtwórczynią Turkusowego Hamaka - zakątek kreatywnych kobiet
miłośniczka haftu  - wszelkich technik. Dla niej nie ma - niemożliwego do zrobienia - potrafi wyczarować piękności przeróżnych technik - można by powiedzieć o niej - mistrzyni - poznałam Lunę również dawno - jest wspaniałą koleżanką - wesołą i skromną zarazem. W jej pracach zachwycałam się bardzo długo przed moim blogowaniem . Jest kobietą jak wszystkie tutaj przedstawione bardzo kreatywną, swe prace wykonuje z pasją olbrzymią i wkłada całe serce by miały taki a nie inny wygląd. No i  jest naszą ,,prezesową.. od słoiczków tusalowych. Wspaniała jak każda inna i sympatyczna.
                              ............................................................
Moi kochani wszystkie trzy dziewczyny które zaprosiłam do dalsze prezentacji - są dla mnie wzorem i jak dobrze oraz dokładnie czytacie to już się zorientowaliście że są one dla mnie inspiracją dużą  - bo miło jest patrzeć na prace wykonane z wielką  dokładnością oraz precyzją .
                             Kochane dziękuję wam za przyjęcie mego zaproszenia
kończąc pomału kochani zachęcam was do odwiedzenia wszystkich dzisiaj prezentowanych prze ze mnie osób oraz z poprzedniej prezentacji również gdzie info znajdziecie tu przentacja kreatywnych i najlepszych
a ja teraz idę zrobić kawę , skończę słoiki ż buraczkami i wracam do was - bo znów mam zaległości w pozostawieniu komentarzy ale bez obawy do jutra rana na pewno się uporam aby was odwiedzić .
Myślę że dotrwaliście do końca bo znów jakiś kolos mi wyszedł - życzę wam wspaniałego tygodnia , mnóstwo pomysłów twórczych - buziaki ślę ogromniaste wasza Mariii do następnego poczytania




    

33 komentarze:

  1. Marii..dziekuje pieknie za to wyroznienie oraz za tyle milych slow o moich pracach i blogach..az dziw bierze ,ze tyle piekna potrafisz w nich dostrzec..Gratuluje takze pozostalym kolezankom, ktore zostaly obdarowane tym pieknym wyroznieniem.Pomysl Twoj, by zaczac przygode z patchworkiem jest strzalem w dziesiatke.Ale pamietaj..to bardzo wciagajace hobby.Powodzenia Marii.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marii gratuluję wyróżnienia, tworzysz wspaniałe prace, bardzo miło tu zaglądać do Ciebie i je podziwiać, lubię tu bywać w Twoim świecie, wyróżnienie w pełni zasłużone, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ale posypały się te wyróżnienia i nominacje..........................
    Ja jestem właśnie na polowaniu na tych kreatywnych.... Za tydzień będę i Ja nominowała....
    Także strzeżcie się wszyscy! ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam wszystkie kreatywne kobiety....tworzenie jest sztuką...
    Gratulacje:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy nie jestem szanującą się kobietą skoro nie gotuję, nie prasuję, nie robię przetworów?????? Za to pracuję od 7:30 do 17, obiady od lat biorę z baru, w którym stołuje się pół miasta, a zmywa i prasuje w domu mój Marcin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, dzieje się u Ciebie duuuużo!
    Gratuluję wyróżnień Tobie i nominowanym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo to ładnie opisałaś!
    Wszystkie Panie podobnie jak Ty uzdolnione!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia Mario bo w pełni na nie zasłużyłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia i już wybieram się w podróż do wyróżnionych. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Marysiu za serniczek, mogę sobie wyobrazić jego smak :), gratuluję Ci przede wszystkim wyróżnienia zasłużyłaś na nie i tak pięknie nas przedstawiłaś hi hi w tym miejscu dziękuję za zaproszenie i nominację, nie wiem czy będę potrafiła wywiązać się z niej tak pięknie jak Ty. Marysiu życzę Ci wielu pomysłów twórczych i nieustannej weny, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie napisane :-)
    lubię taką staranność słowa

    pozdglądam dziewczynki przy okazji

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Marii wyróżnienia i pozaglądam do nominowanych kreatywnych koleżanek. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Marii. To się nam worek z prezentacjami rozwiązał, ale tym postem, to pobiłaś największe gaduły, Danutkę i Anię I, które w duecie występują, chociaż każda ma swój blog. Bardzo podobało mi się to przedstawianie nominowanych. Zaglądam do Ciebie od czasu do czasu, ale sama wiesz, tyle jest blogów, że wszędzie być się nie da, dlatego nie zawsze komentuję, ale czytam od deski do deski, nawet komentarze z odpowiedziami, jeśli takowe są.
    Pozdrawiam pracusia, a z tą ręką to uważaj, nie forsuj jej za bardzo.()))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Może ważna jest ta wiedza,
    lecz tylko Ciebie odwiedzam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Marys gratuluje nominacji , to bardzo mile jakktos o nas pamieta. Ja niestety musialm odmówic , z prozaicznego powodu braku czasu :-(/
    Gazetki mamy prawie te seme tez dziś łasnie kupiłam. Na jute w netto sie nie zdecydowałam,byl otwrty jeden woreczke i śwmierdziała paskudnie , wiec odpusciłam. Nad klatka powiem dumała, ale w końcu nie kupiłam .
    Pozdrawiam serdecznie papatki do zaś

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję wyróżnienia Marii... ładnie opisałaś dziewczynki !

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie napisane:) gratuluje Marii kolejnego wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Marysiu wyróżnienia. Przeczytałam z przyjemnością i cieszę się, że mogę poznać kolejne wspaniałe i kreatywne osoby. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Marii bardzo serdecznie dziękuję za piekne słowa, to wielkie wyróżnienie! bardzo mi miło spotkać się też w tak cudownym gronie Koleżanek blogowych! Jesteście Wspaniałe! Bardzo mi z Wami Dobrze :-) Uściski dla Wszystkich! Magda

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję kolejnego wyróżnienia Marii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Posypały się na blogach wyróznienia;)
    Podoba mi się to pikowanie.Można wyczarować cuda,ale szkoda,że ja takich zdolności nie mam;)
    Miłego dzionka;)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie nie ma netto!:( Dziewczyny wspaniałe! Gratuluję wyróżnienia, pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie i ciepło piszesz o koleżankach blogowych:) Świetna ta klatka na świeczkę. Gratuluję wyróżnienia:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  24. Marii wspaniałe opisałaś dziewczyny:) A Tobie z całego serca gratuluje wyróżnienia:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję Ci wyróżnienia !!!!! Bardzo fajnie napisałaś o blogowych koleżankach...
    I podoba mi się pikowanie... jaka szkoda, że ja tak nie umiem... też bym chciała...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję Marii za tyle ciepłych słów, chyba trochę się zarumieniłam. Twoje plany są wspaniałe i czekam na realizację:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. O Marii, ale się rozpędziłaś, a ja myślałam,że to raz tylko można i odmówiłam:(( Ale znam Moniczkę Tę z hamaka i uwielbiam do Niej zaglądać, pozostałe dziewczyny odwiedzę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę realizacji wszystkich planów i pozdrawiam wszystkie wyróżnione Panie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pikowanie urocze. Marii gratuluję wyróżnienia. Pięknie przedstawiłaś dziewczyny:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje kolejnego wyróżnienia ,,,
    Musze poszukać tego sklepu , też chce taka klatke ,,

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne miejsce tworzysz. Ślicznie tu u Ciebie i cieszę się, że mojego bloga namierzyłaś, bo dzięki temu mi łatwiej było tu dotrzeć. Oczywiście na fb zaraz też Cię sobie dodam :) I zostaję na dłużej :) Miłej nocki!

    OdpowiedzUsuń