Miły gościu

Miły gościu

środa, 15 października 2014

Projekt kolekcji jesienno - zimowej 2014/15 dla Myloview czyli .......................

                                        ............niedawno jak miesiąc temu powiedziałam  A przez ogromne A , więc muszę i mówię B - przez równie duże B ......................
                                       Kochani witam was serdecznie - nietypowo bo w środku tygodnia - ale jak czytacie i zapewne pamiętacie iż podjęłam się wyzwania zaprojektowania kolekcji na foto tapetę dla - Myloview.pl a dla przypomnienia post na ten temat jest Tutaj.
                                      Dziękuję wam serdecznie za wszystkie przemiłe komentarze oraz ciepłe słowa - witam ciągle nowych gości równie serdecznie.
                                      ......................................................
                                      Moi drodzy nie chcę was dzisiaj zanudzać ale jak sam tytuł posta mówi za siebie oraz wstęp prezentuję projekt do konkursu w którym mnie naszło wziąć udział- dodam tylko że zainspirował mnie ten temat chodząc na rehabilitacje chodząc sobie często na skróty pomiędzy ogródkami przy domach .......... na ten temat wam napiszę więcej innym razem co mnie przy okazji mej twórczej wyobraźni spotkało przykrego troszkę - a więc : od początku wiedzialam że będą to liście i może kwiaty..........
                                   Teraz tylko małe sprostowanie do wszystkiego - mam nadzieję że ogarniecie ten temat : a więc - czym dla mnie jest projekt a czym praca? odpowiadam
- PROJEKT -  dla mnie jest czymś co można zmienić  , poprawić,  udoskonalić itp.
  może być rysunkiem, poukładaniem różnych elementów etc.
- PRACA -jest dla mnie czymś wykonanym  bez odwracalnych czynnosci
                                          ...............................................
Zadajecie sobie zapewne po co ja tu tyle info piszę ?
....a więc - w konkursie tym nie ma  regulaminu
a ja na zimne wolę dmuchać -  więc wszystko jasne
zróbcie sobie kawę lub herbatę bo będzie troszkę fotek
 i zaczynamy: jest jeden projekt ale w kilku wersjach
                              ......................................................
                              ZGŁASZAM DO KONKURSU TEN OTO PROJEKT

        czyli twór mojej wyobraźni inspirowanej na pięknych liściach które sama przy okazji nazbierałam oraz suszyłam
dalej:
kawał dechy
pasta strukualna 
trochę farby
liście
różyczki suszone
i już sami wiecie co to za kicz zaraz zobaczycie
wersja druga teraz

trzecia wersja

a tera troszkę zblizeń




















i tak to wygląda kochani - żadna rewelacja choć jak widzicie w moim stylu - bo go jednak chyba mam ale powiem szczerze : że gdybym ja się nie pospieszyła z pisaniem postów albo organizator by tak późno nie zorganizował konkursu - to wolałabym dać na ten konkurs te prace : a dlaczego?
bo brama w moim ogrodzie rozjaśniła by ponure wnętrze np. przejścia z pokoju do gdzieś tam innego pomieszczenia .....

bo ta haftowana dama byłaby świetna na pustą ścianę no np. u faceta w pokoju


bo to moje drzewo jesieni jak je nazwałam co ma zgniłe jabłka również by dało blask paskudnej ścianie




............ tak myślę  o tym wszystkim
..........oraz informuję iż wszystkie zdjęcia oraz prace są moją własnością i nie zezwalam na ich powielanie bez mojej zgody ..........,,Maria Wicher,, dziękuję za uwagę wszystkim.........
..................................................................................................................................
                                   Ponieważ nie ma regulaminu - pozwoliłam sobie właśnie na gest pokazania innych prac a was moi drodzy bardzo proszę o nie trzymanie kciuków - jak to robimy zawsze oraz o wyperswadowanie mi z głowy mych dziwnych pomysłów na startowanie w jakichkolwiek konkursach w dużych czy mniejszych firmach - teraz idę pisać meila do organizatora że  moje wypociny są na blogu, a was cieplutko pozdrawiam i za dwa trzy dni się pojawiam bo do końca miesiąca okazało się że mam dwa dodatkowe nieprzewidziane posty - buziaki wam ślę wasza Marii



                            ............no a te fajne malutkie kwiatki z mojego ogrodu również mogły by ozdobić np. pustą ścianę na szaro wymalowaną w biurze


41 komentarzy:

  1. świetny post! przede wszystkim powodzenia w konkursie:)Piękne jesienne liście:) cudna różana brama, strasznie Ci jej zazdroszczę:) świetna dama i piękne jesienne drzewko:) Lubie takie delikatne kwiatki:) Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, ale czy się liczy opinia niefachowca?

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za Ciebie kochana. Wszystkie prace cudne, ale drzewo ze zgniłymi jabłkami - powala... I masz swój styl Marii, oj masz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryś ja chyba jestem blondynka , nie oagraniam tego kokursu., nie wiem o co w nim chodzi. ale co tam wazne że Twoje prace wyszły super, kompozycja z jesiennych liście bardzo fajna , oryginalna. Haftowana Dama bardzo w moich klimatach . Powodzenia w tym konkursie .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja również życzę Ci powodzenia :)
    Ach ta Dama... urocza jest.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze warto startować w konkursach! I prace, i projekty - piękne :) Lubię jesienną tematykę i jesienne kolory :) Życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marysiu, mimo wszystko pozwolę sobie życzyć Ci powodzenia, bo wszystkie Twoje prace są bardzo oryginalne :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Projekty są jak najbardziej jesienne i piękne. :) Brama do ogrodu mnie zachwyca, fantastyczny pomysł mieć taką tapetę wokół drzwi. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tu nie życzyć powodzenia? :) Mocno trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja trzymam kciuki, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko piękne. Twór Twojej wyobraźni bardzo mi się spodobał, najbardziej z bukiecikiem białych kwiatów obok róży:)
    Brama do ogrodu urocza, jakoby wejście do raju:)
    Podziwiam Cię :) Życzę powodzenia, trzymam kciuki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia Marii !!!
    Każda praca jest piękna !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no no no, trzymam kciuki! bardzo ciekawa propozycja projektu :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki :-) A prace super :-) Zdrowiej kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam mocno kciuki, powodzenia! Drzewo to małe dzieło sztuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marii, też życzę Ci powodzenia w konkursie :) wszystko co pokazałaś zachwyca. Drzewko jest obłędne :)

    P.S. mail doszedł, może jutro uda mi się dotrzeć na pocztę .Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezbyt dobrze rozumiem zasady konkursu, ale życzę powodzenia:)

    P.S.Kwiatowa brama faktycznie jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  19. trzymam wszystkie paluszki za Twój projekt, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Marii Twój styl jest niekonwencjonalny, masz mnóstwo pomysłów , podziwiam Cię tez za to ,że masz tyle chęci, aby brac udział w konkursach, tam trzeba przecież zdażyc z projektami na czas, życzę Ci powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Marii zawsze mnie wprawiasz w dobry humor dziś zgniłymi jabłkami ;-) Prace bardzo Twoje zwariowane, nietuzinkowe ...Kochana trzymam kciuki i nie zapeszam ;-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny obraz - całym sercem jestem z Tobą i trzymam kciuki :-)
    Różana brama jest cudna :-) Jak z bajki...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny projekt:) Trzymam jednak kciuki za powodzenie:) A bramy zazdroszczę bo jest cudowna:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia. Niech Ci się marzenia spełniają, a jury będzie przychylne :) Piekne hafty, zwłaszcza jabłka...

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzymam mocno kciuki Marysiu, za Twoją jesienną abstrakcję i zachwycam się różaną bramą, po prostu bajkowa ! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się Marysiu Twoja jesienna impresja, szczególnie w tej ostatniej wersji. Będę trzymać kciuki! A z udziału w konkursach nie rezygnuj, są świetną inspiracją do tworzenia.
    Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pozdrawiam Cię, pełna pomysłów Kobietko!

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Marii! Trzymam kciuki! I cross my fingers :) Bardzo mi się podoba ten obrazek z suszonymi kwiatkami i liśćmi :) Pięknie wygląda. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzymanie kciuków na pewno nie zaszkodzi. Ja wybieram ostatnią tapetę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. I co ja mam powiedziec , skoro wszystko zostalo juz powiedziane..zycze Ci powodzenia , oby sie udalo..a brama cudna..juz sie nia wczesniej zachwycalam.Jesienna impresja bardzo pomyslowa i nie sadze by zostala w ocenie pominieta.)

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia Marii !!!!!!!!!!!! ...ale tej bramy różanej to co zazdroszczę , jest cudna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana jesteś niesamowita,masz głowę pełna pomysłów i na pewno dasz radę a Twoja bramka usłana różami jest cudna:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie ujęłaś jesień:) A ż poczułam zapach tych liści:) A u mnie dzisiaj plucha za oknem:( Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo na czasie ta kompozycja - uwielbiam kolory i motywy jesieni :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Sister, ja krótko adres: yolanda-art.blogspot.com nazwa bloga PASJA TO STAN UMYSŁU ,Ty wiesz o co chodzi....

    OdpowiedzUsuń
  37. Marysiu, lubię do Ciebie zaglądać, bo wita mnie zawsze ta piękna Pani czarno biała, która zaprasza mnie do relaksu, chwili wytchnienia, na kawę. Chętnie odpoczywam...nie zawsze wiem o co chodzi :P ale jestem wierną fanką Twoich dzieł. Jesień piękna, piękne kolory, dużo ciepła!

    OdpowiedzUsuń
  38. Marii będę trzymała za Ciebie kciuki, bo praca jest świetna 9 szczególnie 2 wersja do mnie przemawia:)
    Reszta prac też świetna:)
    A bramy jak wszystkie bardzo Ci zazdroszczę :)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mariii... normalnie nie nadążam za Twoimi pomysłami... hihi

    OdpowiedzUsuń