Miły gościu

Miły gościu

czwartek, 30 października 2014

Zabawa w kolory u Danusi, zakładki do książek i o prezentach i jeszcze może coś dodam..................

                                           Witajcie moi drodzy - serdecznie wam dziękuję za wszystkie komentarze które dają mi - wiele do myślenia oraz tzw. ,,povera,, do pracy - mobilizujecie mnie naprawdę - wciąż witam nowych gości i tak zaczynam się zastanawiać nad sensem prowadzenia tego bloga ............. zostawiam bez komentarza a wam do myślenia - bo nie byłabym sobą co wiele z was zauważyło i za to was uwielbiam bo jesteście ze mną i trawcie,
                                        ............................................
                           ............bardzo was proszę o uwagę ponieważ temat skupiamy na moich CANDY - długo to trwało a przyczynę znacie , więc uważam że zbytnie tlumaczenie jest tutaj nie na miejscu - a więc ...........          
                                       jak  tytuł mówi sam za siebie -  troszkę będzie dziś chaotycznie  - nie nic dziwnego - tak się złożyło że dzisiejszy post będzie mniej systematyczny znaczy zacznę od tego co zrobiłam czyli zakładki - miałam wenę twórczą oraz wiedziałam ze muszę wykonać - więc u mnie dużo nie trzeba jak wiecie to mus to mus i zrobiłam takie oto zakładki do książek :


zakładka z Eifel Town już  jest u Beatki
ta druga u mojej kuzynki 
ok - dalej co zrobiłam - a trwało to oj od miesięcy - ale pokazuję ponieważ Beatka dzwoniła do mnie dzisiaj rano po otrzymaniu przesyłki i jest zadowolona
i w następnej kolejności wykonałam taki oto skromny ręczniczek do kuchni ozdobny a wygląda tak

następnie poleciało do Beatki serduszko na małe igiełki

i tradycyjny u mnie igielnik kapelusik
na tych prezentach nie zakończyłam ponieważ większość innych Beata dostanie w późniejszym terminie ale sami wiecie jak jest prawda z moją sytuacją a i bardzo dziękuję za wielką wyrozumiałość nagrodzonej osoby
no i główna nagroda która sponsorowana byłą przez przez CORICAMO





prezent otwarła dziś po otrzymaniu przesyłki sama nagrodzona i jest zadowolona - wierzę że pochwali się jak to wygląda w całości na swoim bogu
................................................................................................................................

Ja z mojej strony serdecznie dziękuję Beatce za tak bardzo długi okres oczekiwania na prezent a Redakcji  sponsorowanie mych CANDY

                          ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Następny temat moi drodzy to - że lubię zabawy i inne tego tytuły ...................
więc dziś mam ostatni dzwonek tzw, w zabawie u  Danusi w kolory - może się nie wysiliłam ale coś zrobiłam - miało być brązowe i beżowe beż białego no i jest
takie coś oto

 no włąśnie brązu jest beżu również ale co tam
mało?proszę jest i więcej

znaczy kochani - jak organizatorka Danusia napisała - jest i beż i brąz czyli taki pojemnik sobie na orzeszki no i co by nie brakowało do całkowitego efektu dodaję czekoladowiec - częstujcie się - SMACZNEGO

i te oto moje prace zgłaszam do cyklicznych kolorków o DANUTKI :
i mam nadzieję że spełniłam warunki zabawy ??? a jeśli nie ??? nawet jak zostanę zdyskwalifikowana ???
TO I TAK KOCHANI ZAWSZE ZOSTANĘ SOBĄ - taka jestem ale uwielbiam masę wyzwań - przede mną jest ogromne  życiowe wyzwanie więc proszę was ani  nie domyślanie się a i również nie pytajcie  - uważam że tak będzie najrozsądniej   -dobrze i zbliżamy się do końca tego posta -ale może sobie pójdziemy troszkę odpocząć np. na herbatkę
bo ja idę rzucam na tzw. ,, żabie na jęzor swoje prace u Danutki,,
                               .....................................................................
i tak się zdarza u mnie ostatnio że otwieram drzwi  listonoszom - dziś pokażę wam jaki dostałam prezent od serca i jestem bardzo zadowolona , ba wręcz szczęśliwa bo pierwszy raz w życiu mam podkladek komplet pod szklanki czy filiżanki jak mi się zachce a prezent dostałam od ???
-----------przesympatycznej ALI - kwiaty i cóż nam więcej potrzeba

oto prezent wam prezentuje od serca dla ???...................
nie wiem co mam wam więcej powiedziec - ni znoszę się chwalić - cała ja , ale wypada powiedzieć oraz  pokazać i oto mój piękny prezent

..............dziękuję ci Alu z całego serca a słodkości były pyszne ...............
i tak kochani dobrnęlam do końca tego posta mam nadzieję że ???
ano właśnie - że wszyscy będziemy zdrowi 
,,,,,
ponieważ zbliża się dzień tych o których pamiętamy
znacie mnie już na tyle że nie uzupełniam postów 
ani nudą bo takowej nie mam , ani zapełnianień braków 
międzyczsowych ...
proste nie mam takich zwyczajów 
to mnie znacie już pod tym kątem 
dziękując wam za uwagę oraz poświęcony wasz cenny czas do następnego napisania wasza zawsze ta sama Marii
buziaki wielgachne wam ślę 


P.S. - więcej info w następnych postach - jeszcze raz wam dziękuję za uwagę - buziakiiiiiiiiiiiiii.........................






70 komentarzy:

  1. Witaj Kochana Moja , rany , czuje jakby lata minely... u mnie tak wiele sie zmienilo! Czy na dobre? W pewnym sensie tak bo robie to co lubie i robie to do czego mnie Bog stworzyl, ale neistety pasja odebrala mi wiele czasu . Szkoda bo blogowanie tez bylo moja pasja i rozmowy z Toba byly wspaniale. A teraz ledwo mi stracza czasu aby wszystko pogodzic ze soba. Kochana Twoje zakladki sa przecudne ! Bardzo oryginalne i sama wiesz ze jestem zakochana w Twoim stylu. Cudnie jak zawsze! Mam nadzieje ze u Ciebie choc troszke slonca wtargnelo. Caluje Ciebie z calego swojego serca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę mnie u Ciebie nie było....Ty nic się nie zmieniasz Marii;) Głowa pełna pomysłów i ekspresowa ich realizacja, oraz nie przerwana wena twórcza. Super kobietko! Świetne zakładki jak i reszta Twoich prac. Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu, bo warunki na pewno zostały spełnione i pozdrawiam Cię serdecznie.
    Ps. Jeśli możesz to proszę zamieść, może w następnym wpisie, przepis na czekoladowca. Wygląda mega apetycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace! Co się naoglądałam to moje :) Chciałam Ci wysłać schemat liści, ale nie znalazłam adresu poczty e-mail... ja nie wiem może mi na oczy padło ;) Mój adres na blogu - prawy górny róg.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tutaj super rzeczy napokazywałaś :) Wszystko takie fajne, na widok ciasta ślinka mi pociekła, serducho fajne, prezenty super. Tylko szkoda że nie napisałaś nic o brązach, bo tylko tego chyba brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się ciesze ze dołączyłaś do kolorków Twoje prace są piękne niepowtarzalne i takie..... Twoje Dziś w poście wiele tajemnic kilku można się domyślać śledząc Twoje wpisy resztę może sama nam kiedyś wyjawisz Widzę też ze prezentowo się robi na blogach gdzie nie zajrzałam tam prezenty miło oglądać piękne rzeczy od dobrych ludzi : ) Pozdrawiam gorąco : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Marii. tak jak Ty, nikt nie potrafi trzymać w napięciu. Żaba, jęzor poparzyła, ale pracę z " na ostatni dzwonek", mam nadzieję, zaliczyła. Wszystko co pokazałaś jest cudowne. Czekoladowiec na koniec, życie nam osłodzi, a kto nie lubi, niech nie patrzy.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marii wszystko cudne, a ta zakładka z dziewczynką to MISTRZOSTWO ŚWIATA.
    Ale mi się u Ciebie podoba- bardzo, bardzo...
    Pozdrówki dla Wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnóstwo prac nam tutaj pokazałaś - wszystkie śliczne. Widać, że jesteś bardzo pracowita i nigdy się nie nudzisz.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zakładeczki zrobiłaś :)
    Ręczniczek równie piękny !!!
    A ciastem smaka narobiłaś ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko pięknie zrobiłaś. W jednym poście a tak wiele : i zakładki i ręcznik i igielniki i serduszko i słodkości.... I jak tajemniczo:))))
    Marii widać Twoją pracowitość. Życzę zdrówka i 100% sprawności"skrzydełka"

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakładeczki na pewno umilą jesienne czytanie książki, kuchenny ręczniczek - bardzo piękny, no i ten cudny kapelusik - igielnik... ach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, prezencik bardzo, bardzo mi się podoba :-) Info na pewno będzie na blogu :-) Bardzo ci dziekuję :-) Zakładka cudna, i już mi dzieci ie zabiorą, bo jak to mówią jest dziewczyńska :-))) Obrus cudny, kiedy ja mam go zrobić?? A przepis na ciasto poproszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marii duszo twórczo niespokojna, tyle cudów:))) śliczne zakładki, igielnik, super pomysł na ręcznik:) same śliczności:)) A ciacho wygląda mega apetycznie:)) Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. zakładki są urocze, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładki śliczne, ale zawsze będę się zachwycać haftem wstążeczkowym. Dlatego serduszko jest dla mnei numer 1. Śliczne, połyskujące - kwintesencja tego rodzaju haftu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marii, trzymam kciuki za twoje życiowe wyzwanie,
    jak już ci się ziści, odsłoń rąbka tajemnicy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wszystko co wykonałaś. Najbardziej spodobał mi się jednak kapelusik. Jest po prostu prześliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje hafty nigdy nie przestaną mnie zachwycać. :) Powodzenia na to co Ciebie czeka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja droga Marii! Aż usiadłem z wrażenia! Dużo czytam! Kiedyś jako zakładek używałem kawałka papieru, potem nabyłem zakładkę z widoczkami z Wrocławia. Na szczęście nigdy nie zaginałem narożników stron! Z szacunku dla książek oczywiście ☺ Twoke zakładki są cudowne! Serdecznie gratuluję! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace i jaka duża różnorodność :) Brązy bardzo udane, a ten czekoladowiec to normalnie palce lizać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczności :-) Cudne prace - niezmiennie wszystko co tworzysz bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj Maryś Ty to jesteś ciekawy człowiek .Milczysz jak grób a potem ciach post tasiemiec prawie jaku Danusi. Cudownści wysłałaś Beatce, cudowności dostalas. I cudowności zrobiłaś na brązowy pażdziernik do Danusi. Piekne to wszystko .
    Pozdrówka zerdeczne i lece dalej ogladac co tam dziewuszki stworzyły.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne prace, zakładki rewelacyjne, bardzo mi się podobają oj bardzo, prezenty w candy cudne, aż by się chciało takie mieć, zdrowia Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  24. No Kochana Marii u Ciebie jak zwykle duuużooo się dzieje :) I tyle pięknych prac: zakładki, ręczniczek, serduszka i kapelutek :) Same cudeńka :**** Buziaki :* Zapraszam Cię na moje candy :*

    OdpowiedzUsuń
  25. O jej ile cudeniek :) Serducho bardzo mi się podoba :) Na ciasto staram się mocno nie patrzyć, ale i tak ślinka mi cieknie - haha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczności przygotowałaś ,
    Praca u ciebie idzie pełną parą ,, wszystko śliczne ,,

    OdpowiedzUsuń
  27. Praca na wyzwanie jest w kolorach:))więc z pewnością Cię Danusia nie zdyskwalifikuje:)))prezenty wysłałaś cudne,a o przestaniu pisania bloga nawet nie myśl:))cokolwiek by się działo masz nas i masz się do nas odzywać:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. U Ciebie jak zwykle same CUDA.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo tego, wszystko piękne! Pracowita kobietka :))

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne prace i prezenty Marii- nie wiem co bardziej mi się podoba:) a na czekoladowiec to ja poproszę przepisik- jeżeli oczywiście można:) pozdrawiam serdecznie i buziam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prawdziwy wysyp cudności, każda praca wygląda świetnie, ale mnie najbardziej urzekł kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne jest to brązowe serducho Marysiu - wspaniale że zdążyłaś. Jak dla mnie to wszystkie warunki są spełnione i nie ma mowy o dyskwalifikacji! Inne prace też śliczne, szczególnie ten kolorowy kapelusik. Gratuluję Ci uroczego prezentu i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj Marii , wiele pięknych prac pokazałaś , wszystkie są super. Głowę masz pełną wspaniałych pomysłów . Powodzenia w brązowym wyzwaniu , buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakładki są obłędne!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Życiowym wyzwaniem to mnie zaintrygowałaś kochana, piękne prezenty otrzymałaś, a i prace Twoje śliczne, skąd taka myśl o możliwej dyskwalifikacji ;-) buziaki ogromne dla Ciebie przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Marysiu zawstydzasz mnie , nie dość, że tyle prac, to jeszcze czekoladowiec...kiedy Ty to wszystko ogarniasz...:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  37. Wreszcie ,już myślałam, że pasujesz i w ttm miesiącu sobie odpuścisz.Całe szczęśćie ,że nie przyszło Ci to Marii do głowy.Kochana same cudności dostałaś ,wysłałaś ale mnie dziś najbardziej interesują brązy ,które wyszły przepięknie w postaci tego serducha.Hafcik wstążeczkowy jak zawsze uroczy i mistrzowski,pewnie robisz go nawet z zamkniętymi oczami .
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam od jutra na nowy kolorek .
    Buźka :)
    ps.
    Nie byłabym sobą jakbym nie wtrąciła swoich 5 groszy,a moje pytanie brzmi,gdzie jest kilka słów odnośnie upodobań do brązowego ?Pewnie z wrażenia zapomniałaś o tym wspomnieć ,bo zapewne regulamin znasz na 100%.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko, co pokazujesz, jest super :) Tyle różności... I jakie ciekawe są te zakładki... takich jeszcze nie widziałam...
    Buziaki dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie pokazane rzeczy takie ładniutkie, że aż nie wiadomo na czym oczy zatrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zakładki są świetne, nigdzie nie widziałam takich. Torcik pewnie bardzo smakował , gratuluje prezentów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepięknie tu u Ciebie :)
    Wspaniałości same tworzysz :)
    Pozdrawiam miło :)***

    OdpowiedzUsuń
  42. Marii czy u Ciebie zawsze muszę dostać oczopląsu?!;)))
    Zakładki mnie oczarowały,ręczniczek wygląda super,serducha jak zwykle piekne,no i co tu więcej gadać,zdolna jesteś i już;)
    Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  43. eh oczy mi latają od góry na dół i spowrotem taki tu wysyp zdjęć i informacji!!!!
    tak trzymaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Same piękne rzeczy pokazujesz - i te wykonane przez Ciebie, i te otrzymane :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Serduszko jest piękne. A i pozostałe prace - zakładki, ręczniczek czy igielniki są śliczne. Dzięki za ciasto - idę zrobić sobie kawę i będę się rozkoszować :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wiem na czym skupić uwagę, oczopląsu dostałam :-)
    Zakładki zachwycają, "skromny" reczniczek również, igielniki przesliczne, a w dodatku na koniec ciastem częstujesz:-)
    Ładnie i ciekawie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  47. ...i znów się dzieje:) och Marii jak z Ciebie organizatorka...jak zawsze pełna werwy:)
    Gratuluję wygranym za Ciebie trzymam kciuki i przelykam ślinkę na ten smakołyk, który poczyniłaś:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja uwielbiam czytać książki więc takie zakładki by mi się przydały:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Dawno mnie nie było u Ciebie, ale nie tylko u Ciebie droga Marii, spowodowane to było ,,zamieszaniem'' w moim życiu.
    Teraz wpadam podziwiać Twoje wspaniałe prace i rozkoszować się ich widokiem.
    U Ciebie jak zwykle dużo się dzieje :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana te Twoje prace zawsze oglądam z otwarta buzią,są takie piękne i są inne po prostu istne cudo!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Marii zakręcona kobieto,nie wiem kiedy Ty to ogarniasz,bo ja ostatnio się nie wyrabiam dosłownie ze wszystkim,chyba to starość :D
    Zakładki podbiły moje serce,bo kocham czytać książki i zakładek używam jak najbardziej,
    no chyba że czytam z czytnika,to już po prostu nie da się :D
    Prezenciki zrobiłaś śliczne,serducho aż błyszczy,trzymam kciuki za brązowe wyzwanie,czekoladowcem się częstuję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Marii... podziwiam Cię za pomysły ! no i za wykonanie
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  53. Marii jak zwykle u Ciebie dużo się dzieje, prezenty świetne wysłałaś, serducho do Danutki śliczne. Co do Twoich planów to trzymam mocno kciuki za Ciebie i powodzenia:) pozdrawiam niedzielnie papa:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem pełna podziwu dla Twojej pracowitości! Jak Ty na to wszystko znajdujesz czas??? Zakładki podbiły moje serce mola książkowego:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Och! Tyle tu tego pokazałaś, że nie wiem od czego zacząć!
    Zakładki są boskie :)))
    Wszystkie igielniki są super, a haft wstążeczkowy cudny :)
    Brązy są brązowe, a czekoladowiec smakowity!
    Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Marii ależ Ty masz wenę , ona jest niesamowita ;-) Cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo ładne zakładki, piękne wzory i świetne wykonanie, reszta to również cudeńka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Matko i córko, sister skąd Ty masz na to wszystko czas i na facebooku Cie pelno i tu roboty kawał odwalone, ja chyba wymiekam....:-)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  59. piękne prezenty!!!
    zdróweczka!

    OdpowiedzUsuń
  60. Zakładki śliczne i jeszcze ten igielnik kapelusik mnie zauroczył!!! Czekoladownik - brzmi obłędnie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  61. W tak krótkim czasie tyle dobra o mamusiu zakładki mega a jeszcze
    ciacho upiekłaś aż mi zaburczało teraz w brzuchu uuuu ale mam karę
    na słodkie tym bardziej w nocy hihihi buziaki jak zawsze kochana Marii :***

    OdpowiedzUsuń
  62. Marii Kochana u ciebie tyle zawsze się dzieje, że zastanawiam się skąd Ty kobieto masz na to czas? Zakładki piękne, bardzo mi się podobają:) O kapeluszniku nie wspomnę - boski:) pozdrawiam i powodzenia w wyzwaniu życzę aga

    OdpowiedzUsuń
  63. Chwilę mnie nie było i proszę - oglądania i czytania odkryłam tu dziś co niemiara. ;) Czekoladowca oczywiście z chęcią spróbuję, bo choć łasuchem słodyczowym nie jestem, to chętnie kosztuję nowych dla mnie potraw. Przyznam, że podoba mi się Twoje nietuzinkowe podejście w temacie ozdobników na zakładkach do książek oraz do sposobu mocowania kuchennej ściereczki. Na zakończenie dodam: niech się prezenty z serca dobrze sprawują. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  64. przepiękne rzeczy narobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń