Miły gościu

Miły gościu

czwartek, 23 października 2014

Zegar

                                    Witajcie moi drodzy ponownie w dniu dzisiejszym - serdecznie wam dziękuję za piękne słowa pozostawione pod ostatnim postem - cieszę się bardzo że waz zafascynowałam moim hobby męskim ale powiem szczerze, że jest to dla mnie taki relaks oraz odskocznia że uwielbiam ten sport.
Witam nowe twarze.
                                  Kochani chcę wam dziś pokazać mój zegar - kupiłam w sklepie z badziewiami różnymi zegar z kubańskim motywem tylko i wyłącznie dlatego bo - kosztował niewiele - miał super tarczę oraz co ważne mechanizm .
Tak z nim kombinowałam że najpierw były róże naokoło białe , potem różowe - nie to nie mój styl coś był. Więc chwyciłam pastę strukturalną - kiedyś miałam dawno kupioną tarczę wydruk i tak prosto na mój gust sobie go zrobiłam
a wygląda tak

nie wiem jak wam się widzi ale mnie tak
kochani cóż - wiem powiedziecie że cos mu brakuje ale za nic nie widzę żadnej ramki czy koralików - nic wam dziś więcej nie powiem tyle tylko że jakoś dziwnie z tą aurą jesiennie deszczową zrobiło i następnym razem myślę że pokaże wam wiecej
Ja wam serca drogie dziękuję za uwagę - życzę miłego wieczoru i buziaki wielgachne wam ślę wasza Marii



57 komentarzy:

  1. zegar super wygląda, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No,kochana zegar calkiem interesujacy..ale martwię sie o Ciebie...szczęśliwi czasu nie licza...duża bużka!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zegar:))ja mam taki zegar że nie widać na nim godzin jak jest trochę ciemno:)i wciąż sobie obiecuję,że coś z tym zrobię:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zegar! Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, pogoda jest okropna! Ciągle pada deszcz i jest mgła :-(
    A zegar wyszedł Ci rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mari dobrze się czujesz - taki krótki post? to musi coś oznaczać ha ha , zegar odjazdowy ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Pozdrawiam zapraszam do mnie na bloga http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/ oraz FB https://www.facebook.com/handmade.with.love.by.klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Marii moja złociutka zegar cud,miód,lubisz takie klimaty zresztą ja też.Dobrze ,że już tam nic nie dawałaś ,on w takiej postaci jest śliczny,nic mu już nie brakuje.Do tego jesteś zadowolona a to już prawdziwy sukces. Tylko cosik dziś skromnie,czyżby ta brzydka aura za oknem nie pozwalała Ci na większe pisanie.A może kolejny post zwali nas z nóg,a to dzisiejsze to tylko cisza przed burzą .Oj czekam na kolejne Twe cudowności .
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem ja tyle.
    zegar ze stylem.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten zegar :)
    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały wynik Twoich wielkich zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegar uroczy! Oby odmierzał Ci tylko szczęśliwe chwile :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ty zdolniacho :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegar po wielu poprawkach przefantastyczny... Coraz częściej się zastanawiam nad nauką deku ;) Pozdrawiam cieplutko z ciepłego i słonecznego Grantham

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny zegar, bardzo mi się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Marys zegar odjazdow , wyprzedziłas mnie , ja sie za zegary zabieram tak średniod kilku miesięcy , ale.... tak mi sie Twój spodobał, że może jednak siegnę po odpowiednie akcesoria.i tez sobie zmajstruje
    Pozdrawiam i lece dalej

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana zegar jest śliczny,Ty to potrafisz z niczego zrobić takie cacuszka że ech,,,,
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie również się podoba.... z pastą fajny pomysł... wygląda ciekawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj Marii teraz patrzeć na zegar to czysta przyjemność
    wyszedł naprawdę fantastycznie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Brawo Marii talent i technika dają wspaniałe efekty ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. fajniutki !rozpromienił tę dzisiejszą aurę :-) uściski ***

    OdpowiedzUsuń
  22. Zegar super, pięknie będzie się prezentował na ścianie ;) Pozdrawiam i życzę miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zegar. Dałaś mu nowe życie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny zegar :-) Pięknie go ozdobiłaś - bardzo mi się podoba :-)
    Życzę Ci dobrego dnia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pokombinowałaś całkiem fajnie bo zegar wyszedł Ci super! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny zegar, ładnie wygląda. Nic by Ci nie brakowało, gdyby motyw decu był większy, a ramka mniejsza. Ale i w takich proporcjach jest fajny. Wskazówki też malowałaś ? Bo nie wyobrażam sobie, że mogłyby nie być białe.

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie przeróbki to ja bardzo lubię, od razu polepszyło się zegarowi:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie z tą pastą strukturalną, nie robiłam jeszcze nigdy nic takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czasem mniej oznacza więcej i tak jest w przypadku tego zegara. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja lubie skromność i prostotę,więc dla mnie bomba.
    czasami mniej znaczy więcej,więc po co przesadzać z dodatkami.
    Miłego weekendu Marii;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Marii zegarowi nic nie brakuje, mnie sie bardzo podoba:) a pogoda jest dobra tylko dla wirusów, niestety, dlatego pozdrawiam Cię bardzo cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny zegar, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny zegar, a najważniejsze że twórcy się podoba, więc czego chcieć więcej? :-) Ja też jakaś taka "nieswoja" przez tą aurę jesienno-zimową, szaro, buro, chłodnie...ble;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietny zegar nic dodać nic ująć.
    U nas pododa też do niczego. Miłego weekendu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyszedł i według mnie nic mu już nie brakuje. Wspaniały miałaś pomysł. Pozdrawiam i udanego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wygląda,ja widzę że Ty potrafisz kupować okazyjnie, że ja takiej umiejętności nie nabyłam...ech. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. no super zegar! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny,a ta pasta dodała mu uroku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zegar według mnie wyszedł Ci świetnie :) A co do aury, to nawet nie jest deszczowo, ale od wczoraj zrobiło się okropecznie zimno...nie lubię...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi się spodobał !!!
    Ładnie ozdobiony, bez przepychu w dodatkach kolorków.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też dziś zegar zamieszcza. Jesienny. Ma przypomnieć o zmianie czasu tej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawie go ozdobiłaś, pasta strukturalna dopełniła dzieła:)) U mnie całkiem ciepło, więc pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Taki delikatniutki wyszedł:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubie zime ale.nie.zimno , okropna pogoda,.
    Zegar przesliczny ,.normalnie.czytasz w moich myslach , musze odnowic moj zegar w kichni ale pomyslow brak ,

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest bardzo ładny. Moim zdaniem jest już skończony. Wykończenie pastą to świetny pomysł. Pozdrawiam cieplutko. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  46. Zegar wygląda rewelacyjnie, kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zegar jest naprawdę ciekawy i oryginalny, a przecież o to chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  48. Mnie też się podoba!!! Cóż, pogoda jest jaka jest, dlatego ciepełka zyczę na przyszły tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ... i ciekawy efekt uzyskałaś !!!!
    buziaczki Marii

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ciekawy zegar - nie potrzebuje ramki!:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedyś chciałam zrobic sobie taki zegar ale na to trzeba mieć oprócz odpowiednich umiejętności jeszcze cierpliwość a ja nie mam ani jednego ani drugiego he he dlatego podziwiam u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Mnie też się zegar podoba:) a jeszcze jak pasuje do wnętrza to efekt został osiągnięty a to najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny pomysł na dekorację zegara:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny i efektowny zegar :)

    OdpowiedzUsuń