Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 16 listopada 2014

Dla szczególnej osóbki

                                        Witajcie moi kochani - tak jak obiecałam wam kilka dni temu że się dziś pojawię, to i jestem . Serdecznie wam dziękuję za wasze wspaniałe słowa które pozostawiliście pod ostatnim postem - co niektórzy nawet się zamartwili o co mi chodzi że post krótki że coś tam innego - dzisiejszy post również będzie krótki ponieważ mam remont kuchni który jeszcze troszkę potrwa więc sami rozumiecie jak to jest ale po cichu w kąciku w ramach odpoczynku oraz  odprężenia wykonałam zawieszkę w decu .
                                      Witaj wiele nowych osób - kochani poodwiedzam was na pewno - wszystkich - tylko czas musi pozwolić mi na to - dziękuję że zaglądacie w moje progi.
                                     ........................................................
                                     A więc w ramach remontu kuchni to i zaraz rewoltę zrobiłam w swoich skarbach bo jak sprzątać to i dla relaksu moje przydasie muszą mieć porządek .
w ręce mi wpadłą serwetka  z aniołkiem i tak jak w tylu czytacie zrobiłam zawieszkę nad łóżeczko małej Zu i tak oto wygląda






tak mi się ten aniołek spodobał że  nie mogłam sobie odmówić wykonania czegoś pożytecznego - kto z was posiada moje bobinki wie że tylnia strona jest to fornir meblowy. Przy okazji powstał jeszcze dzwoneczek








i jedna bombka



tak że na nudę nie narzekam - mimo innch spraw ja muszę coś robić - nie byłabym sobą
                                  Moi kochani następny post będzie o innej tematyce -praca zrobiona - foty też - tak że przygotujcie się już dzisiaj na dłuższy post - a na ten moment zmykam już życząc wam udanego przyszłego tygodnia , buziaki wam ślę i do następnego napisania wasza Marii






53 komentarze:

  1. Pięknie i świątecznie:-) To ja już czekam na kolejny wpis, miłego dnia Marii:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawieszka z aniołem piękna, coż tu dużo pisać, jest zachwycająca a bombki sliczne , naj podoba mi się ten pierwszy dzwonek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jak tu u Ciebie już świątecznie, brawo:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marii, piękna ta zawieszka, dzwoneczek też :)) I nastrój świąteczny już jest, ale chyba tylko tu, bo w domu to pewnie bałagan jak to przy remoncie.
    Buziaczki Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudns zawieszka., na.pewno ucieszy nowego wlasciciela.
    Bombka i.dzwoneczek.tez.sliczne ,, ja w tym roku jeszcze zadnej nie zrobilam.czy zdaze ???

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co tu ukrywać- dzwonki są w dechę [ ale przyznam się ,że każdy dzwonek mnie zachwyca] tak już mam są super , kochana nie wiem czym cykasz fotki ,ale je prześwietlasz , przyłóż się trochę ha ha ,żarty na bok naprawdę są naświetlone [ mam nadzieję ,że nie obraziłam] ściskam mocno Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie z niecierpliwością czekam na kolejny post :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że u Ciebie też już goszczą świąteczne klimaty :) Bardzo ładne prace, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy poczyniłaś. Co raz bardziej świątecznie się robi w blogowym świecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ...a Ja czekam na fotki wyremontowanej kuchni! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Ty to robisz, remont i czas na hobby? Ja sama przechodziłam ostatnich kilka miesięcy remont łazienki i kuchni i sił juz nie mialam na resztę rzeczy. Buziaki ogromne ślę i ja. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Marii cóż powtórzę za przedmówcami ... ;) wszystko cudo-śliczne tradycyjnie u Ciebie .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świątecznie na całego. Nie próżnujesz Marii :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie klimatyczne ozdoby pachnące minionymi wiekami...

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana widać że się nie obijasz,piękny aniołek i bombki są śliczne,ciekawe co wykombinujesz na następny wpis,czekam z niecierpliwością :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. zapachniało świętami, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zawieszka the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. No szacun Maryś jak Ty przy okazji remontu kuchni robisz takie cuda !!! Świątecznie się zrobiło a aniołek będzie czuwał nad mała ZU. Dzwoneczek i bombeczka śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Widze Marii ze u Ciebie swiatecznie sie robi..swietny dzwoneczek a i zawieszka dla Zu tez udana,,milego tygodnia Ci zycze .)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marii cudna zawieszka! zresztą same cudowności:) pozdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świątecznie i miło zrobiło się u Ciebie. Prace super i podziwiam , że przy remoncie miałaś wenę i czas. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki śliczny aniołeczek :) Podziwiam prace są piękne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Same cudeńka u Ciebie...cudowny klimacik świąteczny
    Pozdrawiam
    JEWELRY

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie dzwoneczki i pudełeczko! Fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, ale się tu świątecznie zrobiło!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniołek śliczny. Zapraszam po wyróznienie Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawieszka jest prześliczna! Dzwoneczek i bombka również bardzo mi się podobają.
    Kochana chętnie się dowiem jak zrobić takiego kurczaka na soli kamiennej, bo otwarta jestem na wszelkie nowinki kulinarne, a dla mnie to coś nowego :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wykonałaś naprawdę przepiękne prace:).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne prace :-) Tak cudownie świątecznie u Ciebie na blogu :-) Aniołek piękny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję ! nawet remont kuchni nie przeszkadza Ci tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne, dzwoneczek piękny i tak się zrobiło świątecznie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam na serduszku takiego aniołka jak ten za zawieszce, która jest cudna, widzę,że spieszysz z akcją światecznych ozdób i ja musze cos pomysleć;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne rzeczy wykonujesz Jadzia miała racje, ze pokazała nam Twojego bloga:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny dzwoneczek i bombka :) uwielbiam klasyczne motywy Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świątecznie się zrobiło:) Usciski

    OdpowiedzUsuń
  37. Marii piękne rzeczy przygotowałaś :) świętami pachnie już na wielu blogach, ale ja lubię oglądać takie rzeczy i mogę to robić ciągle tylko mi czasu brakuje:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bombki piękne a zawieszkę Marysiu zrobiłaś baśniową . Jak tu u Ciebie świątecznie i nastrojowo a ja ...daleko w lesie ze Świętami :(
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  39. Nawet z zawieszki potrafisz zrobić dzieło sztuki :-) Świetne prace!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Marii, nawet w sposobie pisania czuje się Twoją energię. Piękna zawieszka, reszta też. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Każda praca piękniejsza od poprzedniej każda taka oryginalna i każdą chciałoby się mieć: )

    OdpowiedzUsuń
  42. Pomysłowa z Ciebie babka - urocze pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  43. no, no ja ty tak szalejesz robiąc jednocześnie remont to co się będzie działo po? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale zapachniało Świętami w starym stylu... Piękności. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Sorry Marii że dopiero dziś pisze ale zmogło mnie zatrucie pokarmowe. Piękne prace Marii .PodziwiamCię za tę energię i chęć zaskakiwania nas ciągle. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniała zawieszka, a i reszta prac bardzo pracochłonna:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękna zawieszka. U Ciebie Święta już widać :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Aniołek śliczny i dzwonki urocze ! Pozdrawiam, Mario :)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Marii śliczna bombka :-) A zawieszka cudo :-)))

    OdpowiedzUsuń
  50. Remont kuchni i jeszcze czas na takie piękne robótki, kurcze jak to robisz a ja z niczym nie mogę się wyrobić, ciągle mi gdzieś ten czas ucieka :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń