Miły gościu

Miły gościu

środa, 12 listopada 2014

Flakonik, hafcik i prezent

                                         Witajcie moi drodzy- serdecznie was pozdrawiam oraz dziękuję za przemiłe słowa , które pozostawiliście pod ostatnim postem - bardzo się cieszę że podobała wam się moja bombka w stylu wiktoriańskim. Mitam również nowych gości.
                                         Ostatnio u nas jest bardzo dużo wolnych dni a i pogoda za oknem raczej sprzyja spacerom a nie ślęczeniem przed komputerem - tak więc oprócz zobowiązań które realizuję w międzyczasie powstaje co nieco dla mnie. Tak sobie przy kawie siedziałam i nic mi się nie chciało - zaczęłam zwijać wstążeczki i  koronki. Został mi taki malutki kawałek koroneczki i patrząc w nią - myślę no po co mi te 7 cm - hm. - już wiedziałam że ją na pewno wykorzystam i tak z niczego ozdobiłam sobie flakonik zwykłych perfum - chciałam zobaczyć jak będzie się takie cudo prezentować na półce w  łazience - no i powstał prototyp próbny - teraz będę w ten sposób ozdabiać pudełka z kremami również i inne perfumiska i wody toaletowe a  tak sobie wygląda


10 minutek pracy ale myślę że tak opakowane nawet bardzo nieciekawe flakoniki nabiorą  jakieś urody.
Przy porannej kawce również powstaje hafcik - na razie są to tylko nożyczki , w dalszej kolejności bedzie napis i trochę jeszcze innych hafcików - szykuję sobie notes na zapiski robótkowe
oto te nożyczki
jeszcze troszke mi pozostało pracy nad notesem zresztą niejednym bo inny szykuję dla koleżanki .....naszej blogowej
Moi kochani i całkiem niedawno listonosz przyniósł mi paczkę pokaźnych rozmiarów - czego w ogóle się nie spodziewałam od naszej koleżanki blogowej
Beatki - od japonek
gdy otwarłąm moim oczom ukazały się same skarby - zobaczcie sami

kilkanaście sztuk bardzo dobrej jakości kordonka
prawie 200 m wstązeczek
8 sztuk szpulek drewnianych bielonych
10 pudełek cekinów

z woreczka wysypała się spora ilość gotowych różyczek wstążeczkowych
a i na dodatek wszystkiego mała Zu dostała super grę edukacyjną
dla dzieci 

Droga Beatko bardzo ci dziękuję jeszcze raz za tyle wspaniałości a od Zu masz dużą buźkę ......................................................................................................................................
kończącdziś ten krótki pościk ślę dla was bukiet jesienny, życzę wam zdrówka oraz więcej weny twórczej - bo widać że  nie tylko mnie ogarnęło jakieś lenistwo - buziaki wam ślę i do następnego napisania wasza Marii





37 komentarzy:

  1. Prezent dostałaś niczym po skoku na pasmanterię:))fajne te blogerki:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny prezent - szczególnie te szpulki! Hafcik już zapowiada się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow co za prezenty , super , a jaki cudowny haft sie ukazuje pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Cię Beatka obdarowała. Na pewno dlatego, iż wie, że prezent trafił w godne ręce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miłe Twoje słowa,
    a ja nie mam co darować. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez Ty masz szczescie..tyle prezencikow..tyle przydasiow...flakonik to tez swietny pomysl.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to czekam Marysiu na dalszą część hafciku, nozyczki świetne. Prezent niesamowity, chyba ktoś Cię bardzo lubi :) ja równiez buziaki ślę i pędzę zobaczyć bombkę....

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie jak zawsze praca wre, powstały piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie jest mieć takich przyjaciół:) Wspaniały prezent- niespodzianka! Czekam z niecierpliwością na dalszy ciąg haftu- zapowiada się interesująco:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. prezenty super, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no Marii... nic teraz tylko robić i robić nowe pracki...!!!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  12. prezenty super teraz jestem ciekawa jak je spożytkujesz???

    OdpowiedzUsuń
  13. No prosze nie tylko ja dostaje prezenty :-)))
    Gratuluję i Tobie bo cudeńka dostałaś. A pomysł z koronka niezły u mnie te 7cm na 100% wylądowałoby w koszu.
    Pozdrawiam Marys i życze owocnego wyszywania bo hafcik zapowiada sie sliczny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kawałek koronki a flakonik nabrał niezwykłej urody. Hafcik też zapowiada się cudnie. Gratuluję Ci Marysiu kolejnego prezentu - to prawdziwe skarby. Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. ulala co za cudowności dostalaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję okazałego prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały prezent: ) Ty czego nie dotkniesz w złoto się zamienia wszystko piękne i pomysłowe : )

    OdpowiedzUsuń
  18. 7 cm okazuje się ,że to dużo, fajne rozwiązanie !
    prezent cudny !

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prezenty Marysiu dostałaś,a flakonik bardzo ładnie się prezentuje.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatka musi mieć wielkie serducho, że takie wspaniałe prezenty robi :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak tam na tym tamborku widze kobrę! :-0

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny prezent otrzymałaś!:) Tylko patrzeć, jak wyczarujesz z tego bogactwa prace niesamowitej urody:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hafcik już teraz wygląda wspaniale, a co dopiero jak ukończysz nowe działo :)
    Cudne prezenciki trafiły do Ciebie.
    Teraz możesz tworzyć kolejne piękne rzeczy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Haft zapowiada się ciekawie, prezentów to tylko pozazdrościć same cuda dostałaś. Dużo weny Ci życzę i ciekawa jestem co z tego powstanie:) buziaki papa:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prezenty wspaniałe akurat dla Ciebie, a flakonik z perfumami ekstra glamour, fajny pomyślunek Marii, pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Flakonik już chwaliłam , bo jest cudny ,
    Jak to jet że szewc bez butów chodzi a my hafciarki bez notesu własnoręcznie robionego ,,Mój tez czas ozdobić ,,,
    Śliczności dostałaś od Beatki ,,,

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zachwycona prezeńciskiem, wspaniały ! Ozdoba na flakonik urocza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak to nuda potrafi być kreatywna :) Nawet 7 cm da sie wykorzystać :)
    Gratuluję prezentu - trafił w naprawdę zręczne ręce .

    OdpowiedzUsuń
  29. Marii wspaniały prezent, teraz poszalejesz:) A nożyczki śliczne, zastanawiam się co z tego hafciku wymyślisz, buziaczki aga

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawy pomysł, fajny prezent, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Całe bogactwo pięknych detali, wiem Marysiu, że nic nie zmarnujesz, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super paka , same skarby !!! Hafcik cudny , a flakonik pomysłowo ozdobiłaś. Pomysłów Marii masz tysiące. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  33. ŁAŁ to ci prezent:) ja ostatnio dostałam pięknego Anioła od Oli z Franki. Ok...miło jest dostać niespodzianki:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno coś z tego wyczarujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wcale nie widać, że lenistwo Cię opanowało! Pomysł z flakonikiem rewelacyjny! Właściwie najgenialniejsze się zawsze pomysły najprostsze :) Pa :)

    OdpowiedzUsuń