Miły gościu

Miły gościu

środa, 19 listopada 2014

INFORMACJA................

                                     Witajcie moi drodzy przyjaciele oraz czytelnicy - zawsze mnie tu było pełno - niestety nadszedł moment że muszę was na na co najmniej dwa tygodnie pozostawić - powodów jest aż za dużo ............................
                                     Cały czas będę śledzić wasze robótkowe prace ale czy pozostawię komentarze ? nie wiem ? - za nie długo się pojawię - mimo że wam obiecałam abyście się przygotowali na długi post - będzie na pewno wkrótce
...............głowy macie mieć spokojne - na tzw. karku ..........
i wierzę że jak wrócę  to znów -  mi  będzie bardzo miło jak mnie  powitacie  wraz z sercami waszymi  ....... ja jestem z wami zawsze

  .a ja na ten moment  mówię wam .... kochani jesteście i dziękuję wam za każde wasze wspaniałe słowa
                              
pappapapa i przepraszam was że tak krótko oraz znów zagadkowo dla was - nie chcę wam zawracać głowy moimi sprawami - wasza Marii

39 komentarzy:

  1. Marii szybkiego powrotu!! i zdrówka dużo!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że to nic poważnego. Po ostatnim, bardzo trudnym okresie mojego życia przesiąknieta jestem czarnymi myślami, więc błagam o pozytywne informacje. Pozdrawiam i sciskam

    OdpowiedzUsuń
  3. no to czekamy...............

    OdpowiedzUsuń
  4. ???????????? I tak Ciebie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Marii, nie daj się wiatrowi, w nas masz siłę, my zawsze z Tobą, a bez Ciebie smutno będzie. Powody chwilowej nieobecności niech będą Twoją tajemnicą, jeśli uznasz za stosowne, to nam powiesz.
    Jesteśmy z Tobą całym blogowym i własnym sercem. Trzymaj się Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo żałuję, ale będę czekać na Ciebie:)
    Mam nadzieję, że jakoś ogarniesz własne sprawy i wrócisz do nas:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, jaka szkoda!
    Trzymaj się cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Skarbeczku, coś mi się ta zagadka nie podoba...
    Trzymam kciuki żeby wszystko było dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, mam nadzieję, że nic poważnego i że wszystko się ułoży, powodzenia i do wkrótce, oby jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  10. Marii! Już za Tobą tęsknię! Wracaj szybko! Czekamy wszyscy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marii, ty jak zawsze tajemnicza :)
    Wracaj szybko, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  12. MARII...WRACAJ NATYCHMIAST!...SISTERKA DO CIEBIE MÓWI!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wicherku, musisz mieć ważny powód, będzie dobrze, trzymaj się cieplutko, myślami jesteśmy zawsze razem, choć nie zawsze możemy być, pisać i komentować. Przytulam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwa tygodnie bez Ciebie??? Nie wiem co się stało i mam nadzieję ze się szybko nareperuje :* przesyłam moc serdeczności i czekam na Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymaj się Marii i wracaj my tu poczekamy na Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymaj się ciepło i wracaj szybko...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś bardzo tajemnicza.
    Mam nadzieję, że wszystko się dobrze ułoży i z pewnością będzie OK. Trzymam kciuki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  18. Maryś co by to nie było trzmam kciuki , powodzenia, żeby wszystko sie dobrze poukładało. Wracaj najszybciej jak sie da. !!
    Głowa do góry .
    POzdrówka i buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Maryś, pozałatwiaj wszystko pozytywnie i na spokojnie. My poczekamy cierpliwie, bo wiem, że szybko wrócisz wraz ze swoim uśmiechem w każdym słowie. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  20. Niech Ci się dobrze dzieje i wracaj szybko do nas miła Marii :) Będę czekać...Dzięki za piekną różyczkę...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Możemy poczekać, to jest żaden problem,,
    Ja tez w obecnościach braki mam ogromne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zaniepokojona mam nadzieję że wszystko będzie dobrze i ze szybko do nas wrócisz: )

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana trzymam kciuki,my bidulki musimy trzymać się razem.
    Wszystko będzie dobrze pamiętaj ,w nas masz wsparcie.
    Ja od poniedziałku będę trzęsła tyłkiem ,także trzymajmy się ramy to się nie posramy:)
    Idę bo zaczynam pisać brzydkie wyrazy
    Buźka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaprzątaj mi głowę ile tylko chcesz i potrzebujesz.
    Będę czekała na Twój powrót.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Marii, wracaj jak najprędzej zadowolona po załatwieniu tych nurtujących Cię spraw♥

    OdpowiedzUsuń
  26. To szybkiego powrotu! Bo będziemy tęsknić za twoimi komentarzami!:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki za Ciebie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pozałatwiaj sprawy i wracaj. Czekamy!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. wracaj szybko złota rbko
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzymam kciuki i czekam...
    :))) dużo słonka i uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzymaj się Marii , i wracaj szybko.Dużo zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Szybkiego powrotu pani Mario! :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Szybkiego powrotu Marii :)
    Wszyscy będziemy dzielnie czekali na Ciebie!!
    Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Marii trzymam kciuki i nie daj sie kochana:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko będzie dobrze. Ogarnij wszystkie sprawy i wracaj. Życzę zdrówka i śle gorące pozdrowienia. Trzymaj się cieplutko Marii!

    OdpowiedzUsuń