Miły gościu

Miły gościu

sobota, 22 listopada 2014

Kuferek i dalsze moje nie bycie z wami a jednak ...........

                                   Witajcie moje serca drogie - na wstępie od razu informuję iż moje niebycie które ogłosiłam w poprzednim poście jest wciąż aktualne - tak się złożyło iż jedną sprawę prywatną załatwiłam - czy pozytywnie ? - czas pokaże- nie mniej jednak jakoś nie potrafię usiedzieć na miejscu - dziękuję wam bardzo serdecznie za wasze przemiłe komentarze że będziecie czekać - no cóż ? póki jeszcze mam dostęp do netu nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności nie napisania wam kilku słów - no chyba bym się rozchorowała już na maxa - witam nowych obserwatorów wszystkich .... z nadzieją że pozostaniecie  ze mną.
                                     Kochani maił być post długi ale nadal walczę z wieloma problemami zarówno zdrowotnymi jak i innymi i ....remont trwa a ja teraz siedzę z wami popijam kawkę i powiedziałam sobie stanowczo że będzie po mojemu ...czyli co zamierzyłam tak wykonam ....dobra kończę te wywody bo znów pomyślicie że jakieś dodatkowe tajemnice wam pakuję do głów ---------koniec - cicho sza ok ?
                           ....................................................................
                           Przystępując do rzeczy - zauważyłam że śledzicie mnie bardzo bacznie ale i nieraz - nie zaglądacie wszędzie ,w każdy mój kącik i to nawet zrobiło się bardzo sympatyczne - o czym mówię ???
.................niedawno - jak miesiąc temu podjęłam pozytywną decyzję z którą się borykałam od ponad roku - ale wreszcie moje ja wzięło górę na de mną i tak wzięłam udział w wyzwaniu w Turkusowym Hamaku i taką oto szkatułkę przygotowałam - stała ona biedna prawie dwa lata aż się doczekała swego pokazu , oto ona











no i kochani mimo wszystkie co się dzieje na około mnie złego nie poddając się wszystkim przeciwnościom postanowiłam wziąść udział w następnym wyzwanie na grudzień gdzie tematem są akcenty typowo zimowe
a to jest banerek z tej edycji wyzwania - wyzwanie z różą

.....................................................................................................................................
co by nie było mało do tego wszystkiego spotkały mnie dwie bardzo przyjemne sprawy z waszej strony - a mianowicie - mój blog czy ja razem z nim  - wyróżnienia :
następne z kolei wyróżnienie do

które to mi przyznała nasza kochana Jadzia - sercem tworzone
oraz



od przesympatycznej Kasi - zapiskitakowe z bloga...
--------drogie moje miłe wspaniałe koleżanki oraz przyjaciółki blogowe -serdecznie wam dziękuję za wyróżnienia i ...........obiecuję że w najbliższym czasie postaram się uporać z odpowiedziami oraz wyróżnię następne blogi -na dzień dzisiejszy , wybaczcie jest to niemożliwe z mojej strony ale wszystko nadrobię ....................
w miarę mojego wolnego czasu 
...............................................................................................................
             no to się rozpisałam ale stęskniłąm się za w ami strasznie i pamiętajcie dalej podtrzymuję  moją inormację z poprzedniego posta -pomijając Tusalowy pościk - jak tylko się nadarzy okazja zaraz tu się zjawię a na ten moment dziękuję wam za uwagę - życzę zdrówka oraz wszystkiego dobrego wasza Marii - buziaki wam śląc 
                                                                                                                
                            jeszcze tylko info do Danusi - Anstahe - dam radę nie martw się kochana - przesyłam ci pozytywne wiadomości  a dla wszystkich 
ostatnia róża z ogrodu 


teraz zmykam i póki mam dostęp do netu pobiegam sobie po waszych wirtualnych mieszkankach ale nie obiecuję czy zostawię komentarze - jak mi się to nie uda a całkiem możliwe - wybaczcie nadrobię bo mnie na tyle znacie
ppappapapapap - miłej niedzieli wam życzę jutrzejszej oraz następnych dni wspaniałych Marii
 






45 komentarzy:

  1. o widzisz... masz różę a ja mam... śnieg... hihi
    śliczny kuferek Marii... iście w Twoim stylu...
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik na szkatułce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samych miłych chwil życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zobaczyłam w Turkusowym Hamaku tą szkatułkę, to od razu wiedziałam że to Twoja, i rzeczywiście teraz patrzę i wiem że się nie myliłam *)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow kochana , ale ja to mam szczęście kolejna zdolna dziewczyna wspaniały , cudo a jak jeszcze zapełni się biżutkami to będzie miała wartość - pilnuj , oj pilnuj , wspaniały kuferek - dowód na to że Jesteś już w pełni sił ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Marii droga, miło Ciebie "usłyszeć" choć chwilę (niemałą :p). Szkatułka prześliczna w Twoim stylu, a jakże ;) Życzę samych pozytywnych chwil i bezchmurnego nieba nad głową. Wracaj szybko do nas na stałe ;) Buziaczki kochana...

    OdpowiedzUsuń
  7. No jakby mogło zabraknąć różanej panienki w różanym wyzwaniu:)))))
    ogarnij się i wracaj do nas ,bo blogowy świat bez Ciebie to nie to samo:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny kuferek Marysiu, uwielbiam takie Twoje cudeńka:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na kuferek- bardzo mi się podoba:) trzymaj się Marii i nie daj sie złemu losowi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna szkatulka Marii , powodzenia w wyzwaniach i gratuluję wyróżnień. Trzymaj się , pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny Kuferek, stylowy i taki... Twój...
    Marii trzymam kciuki w wyzwaniach i za Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za Toba nie nadążam....chyba kupię sobie rolki:-))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję,
    tu wcale nie i wyborach!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnienia, trzymam kciuki w wyzwaniu, bo kuferek jest boski.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuferek długo czekał ale teraz wygląda prześlicznie i elegancko. To piękna praca Marysiu i życzę Ci powodzenia w wyzwaniu.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Kochana miło ze się jednak pojawiasz, ze piszesz, że pokazujesz swoje niepowtarzalne cudeńka: ) trzymam kciuki i myślami jestem z Tobą: )

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kuferek droga Marii! Trzymam kciuki za Ciebie i wszystkie Twoje sprawy! Na pewno wszystko się dobrze ułoży. Czekam z niecierpliwością na kolejne Twoje wyzwania i prace :) Pozdrowienia i serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  18. taka eteryczna ,romantyczna ,piękna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. kuferek wspaniały, gratuluję wyróznienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Boski ten kuferek, życzę powodzenia w wyzwaniu!Gratuluję pięknych wyróżnień i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kuferek, pięknie go ozdobiłaś. Gratuluję wyróżnień i powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Maryś ten kuferek jest przecudny, a juz hafcik na wieczku to prawdziwe mistrzostwo świata. !!!
    Gratuluje serdecznie wyróżneń, to miłe że dziewczyny o Tobie pamietaja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kuferek prześliczny! Pięknie zdobią go te różyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Cię wyróżniają, gratulacje:) Kuferek czekał, ale warto było, piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  25. Marii szkatułka jest piękna taka glamour, powodzenia w wyzwaniu a w życiu pomyslnego załatwienia spraw Ci życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Marii Twoje prace są nie do podrobienia. Bardzo romantyczne i takie Twoje. Widać jaką masz wyjątkową duszyczkę ;-) Gratuluję kolejnego wyróżnienia i życzę poukładania wszelkich spraw. Wszystkiego dobrego Marii.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach, ach... wstążeczkowe różyczki - śliczności. Powodzenia w wyzwaniu :) I jak najwięcej przyjemności w piciu kawki i pozytywnym rozwiązywaniu problemów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kuferek,i te śliczne kwiatuszki na nim,aż Ci zazdroszczę zdolnych łapek:-)
    Gratulację wyróżnienia!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny kuferek :-) Pięknie go ozdobiłaś - bardzo mi się podoba :-)
    Dużo zdrowia Ci życzę.
    Gratuluję wyróżnienia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Widze piekny kuferek, widze kolejne wyroznienie..tyle fajnych rzeczy dzieje sie wokol Ciebie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja kochana :-) Będzie dobrze :-) Kuferek jest cudny :-) Uwielbiam twoje wytwory :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkatułka przepiękna, romantyczna i delikatna. Fajnie , że się pojawiasz mimo trudności. Ja mam podobnie, ale coś mnie tu ciągnie. Pozdrawiam i ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Marii kuferek jest przecudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kuferek jest piękny Marii !!
    Cieszę się, że udało Ci się zrobić z niego tak wspaniałe dzieło.
    A róża aż cudo, że jeszcze zakwitła.
    No i gratuluję wyróżnień.
    Pozdrawiam i dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję. Jest poprostu zachwycający :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kuferek jest rewelacyjny i jak napisałaś u mnie masz Swój styl i basta. Poproszę o adres. I nie dyskutuj.
    Buziole wielkie przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  37. Marii niesamowita kobieto,pomysłowa i pełna ciepłej energii,którą nam przekazujesz,gratuluję wyróżnienia.Kuferek jest przepiękny,serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana Ty moja trzymam kciuki żeby Ci się wszystko tak ułożyło jak chcesz. A szkatulka piękna... Teraz tylko jakieś blyskotki w nią wsadzić. :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny, delikatny kuferek.

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny kuferek. Wyróżnień serdecznie gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję wyróżnień Marysiu, kuferek prześliczny i powodzenia w realizacji wyzwania ! Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń