Miły gościu

Miły gościu

czwartek, 6 listopada 2014

Podam dalej i wiktoriańska bombka (fota pokazowa jak powstawała)

                                            
                                             Witam was moi kochani - dziękuję serdecznie za przemiłe słowa i cieszę się ogromnie że wam się moje buty podobały -  kochani powstają następne. Witam w moich progach ciągle nowych gości i dziękuję wam że zostajecie ze mną .
                                            Jak widzicie coś mnie tutaj ostatnio bardzo dużo o czym wspomniałam w poprzednim poście a to za sprawą że grudzień jest dla mnie miesiącem ponownej gonitwy po lekarzach ale to już pozostawiam samej sobie - więc przypuszczam że postów w grudniu będzie niewiele - no wyjaśniłam jakoś.
                                             bombka
Moi drodzy chcę wam dzisiaj pokazać moją bombkę w stylu wiktoriańskim ? - tak określiły koleżanki na FB - ponieważ tam już pokazałam ją wczoraj  - zmiany pogodowe dają mi się we znaki zdrowotne ale coś muszę robić i tak moja bombka a już w trakcie pracy są następne dwie ale ciut inne - bo u mnie nie może być jednakowo coś zawsze musi różnic od siebie - taki mam styl to już wiecie o tym od dawna - oto moja bomastyczna


a tak powstawała - zaś dla niedowiarków

.................................................................................................................................

                                  ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

i przechodzimy do tylułu - podam dalej - ja bardzo was proszę przeczytajcie bardzo dokładnie - nie żeby później były jakieś nieporozumienia................
dp tak gwoli wyjaśnienia ..............ot cała ja - hihihi
                                            Moi drodzy jak tytuł brzmi - tak podam dalej - ponieważ wzięłam udział w zabawie u  Mariolki z Mysiej Norki
dokładnie rok temu i tak po roku przyszła do mnie paczuszka a w niej były takie cuda







tradycyjna tilda szyta przez Mariolkę - świetna książka na temat haftów oraz super kupon atlasu który wykorzystam - już wiem co z niego zrobię - powiem wam szczerze że całkowicie zapomiałam o wpisie u Mariolki - no cóż zdarza się - nie zdarza mi się natomiast jakie mam zobowiązania do was - a więc dla przypomnienia - NITUS - Anitka oraz AZALIA - Grażynka - jak was pamięć kochane nie myli mam jeszcze dobre ponad cztery miesiące do wysłąnia wam niespodzianek - tu taj podaję link mój : Podaj dalej od 16 marca 2014 cały rok mam
                                Mariolko dziękuję ci bardzo za tak piękną niespodziankę
                                           ............................................
A więc zasady również te same
Zasady:
1. Zapraszam osoby aktywnie prowadzące bloga
2. Dwie pierwsze osoby , które zostawią komentarz z wyrażeniem chęci udziału w zabawie pod tym postem otrzymują podarki , które będą niespodzianką
3. Tym samym, zobowiązują się do zorganizowania zabawy na swoim blogu po otrzymaniu upominków
4. Zabawa obejmuje teren naszego kraju - chyba że osoba mieszkająca za granicą  poda adres rodziny w Polsce
5. Termin wykonania upominków przeze mnie obejmuje 365 dni czyli calutki rok od dnia dzisiejszego tzn. 6 listopada 2015
                                         Zapraszam
.......................................................
                                      na ten moment będę kończyć pojawię się myślę jeszcze w tym tygodniu a tera wam wielgachne buziaki ślę i zdrówka życzę oraz do następnego napisania wasza Marii


44 komentarze:

  1. Marii, aleś bombkę wymyśliła. Bardzo mi się podoba :))) Zresztą wszystko co robisz jest cudne.
    W zabawie chętnie wezmę udział, chociaż jestem jakaś tępa bo nic nie zrozumiałam, ale ja do zabawy zawsze pierwsza
    Przesyłam buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Marii, bombeczka jest niezwykle glamour, będzie dumnie zdobic choinkę lub stroik, do Świąt pewnie jeszcze wymyslisz wiele perełek:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chętnie wezmę udział w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała bombka, przepych ale i delikatność chętnie wezmę udział w zabawie: )

    OdpowiedzUsuń
  5. super prezent, a bombka cudna

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bombka :-) Bardzo jestem ciekawa, jak będą wyglądały kolejne...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej Tildzie i zazdroszczę ci, jak nie wiem co.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marii kochana, ja tez w tej samej zabawie dostałam od Mariolki śliczną anielinkę tildową i inne prezenciki, które mnie cieszą niezmiernie!
    Dziewczęta, które się u Ciebie wpisały będą zachwycone Twoimi pracami! Pozdrówki, również dla M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombka z pewnością wiktoriańska, może cała choinka w tym stylu? Tilda ładna, na pewno cieszy oczy:)
    Buziaki przesyłam:***

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalna i piekna bombeczka;)
    Takich jeszcze nie widziałam.To sa Twoje klimaty kochana.
    Lala super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombka super. :) Ciekawa jestem co wyczarujesz z atłasu. Pozdrawiam. O cukrze różanym odpowiedziałam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna!!!
    Dużo zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. bombeczka wyszła cudnie i bardzo klimatycznie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Maryś.
    Bomba świetna , inna niz wszystkie, taka klimatyczna. Prezenty fajne dostłaś. ale taka zabawa co trwa 365 dni to raczej nie moje klimaty . Za długo trzeba pamietać , że cos trzeba zrobić. :-)
    Pozdrawiam serdecznie i lece dalej

    OdpowiedzUsuń
  15. Bombeczka jest piękna !!!
    Inna niż wszystkie.
    A prezencik wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja kilka lat temu zrezygnowałam bombek - dekoruję choinkę pasterkami pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta wiktoriańska bombka Marysiu jest tak samo niezwykła jak Ty. Bardzo mi się podoba! Gratuluję świetnego prezentu. Wybacz że nie wezmę udziału w zabawie. Po prostu nie wyrabiam i muszę trochę odpuścić. Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna bombka ,
    I cudna laletałaś ,,,

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezent superaśny, bombka bombowa.... Ech szkoda że na podaj dalej się nie załapałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała bombka,jest inna od wszystkich,jeszcze tak udekorowanej nie widziałam :)
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bombowa bombka i prezent ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  22. bombka bombowa:) super prezenty:) a książkę znam jest rewelacyjna:) moja mama ma taką samą:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bombka inna niż wszystkie , pięknie się prezentuje , miałaś Marii świetny pomysł. Gratuluję prezentu i życzę udanej zabawy . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bombkę podziwiałam na facebooku, jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bombka suuuper, takiej nie widziałam. Gratuluję prezentów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł na bombkę:)
    Gratuluję wygranej :) i przesyłam buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bombka zupełnie w stylu Marii , koronkowa, wielgachna i zupełnie inna niż wszystkie ....,myślę,że pięknie udekoruje Ci mieszkanie w zimowy czas ;-) Gratuluję wygranej Marii ;-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo szkoda,że się nie załapałam na zabawę:))lubię zabawy:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bombka ładna i nietłukąca ;) Ciekawa jestem, co wyczarujesz z brązowego atłasu...

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna ta bombka Marii! Super Ci wyszła. No i fajne prezenty dostałaś :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna!
    Podobną kiedyś wygrałam w Candy i ozdobiła od razu moją choinkę!
    Pozdrawiam i dziekuję za odwiedziny;-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna Tilda...
    ot... i nasza Marii robi wiktoriańskie ozdoby... gratuluję !!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Prezenciki z zabawy piękne,dobrze że wyrobiłaś się w terminie :P
    Bombka śliczna inna niż do tej pory podziwiałam,rzeczywiście w wiktoriańskim stylu.
    Uściski Marii przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Już pisałam fb, ze piękna:) Ciekawią mnie następne:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  35. Bombka fajna :-) Skąd ty bierzesz te pomysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna bombka! Ciekawy pomysł i śliczne wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoje pomysły są rewelacyjne. Bombka - bomba!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bombeczka prawdziwie wiktoriańska! Bardzo fajny pomysł i już sobie wyobrażam jak pięknie będzie wyglądać na choince!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bombka jest po prostu bombowa !!! A zabawa świetna. Zawsze miło jest dostać prezent, zwłaszcza długo oczekiwany. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Bobka rewelacyjna. słodzizna. Pomysł bardzo fany. Koniecznie muszę nauczyć się roic na szydełku, oj wiem, powtarzam się...może poczekam na fotel bujany )

    OdpowiedzUsuń