Miły gościu

Miły gościu

sobota, 22 listopada 2014

Tusal - odsłona 12

                                       Witajcie drodzy moi - dziękuję  wam bardzo że jesteście i zaglądacie do mnie i teraz tylko na momencik wpis robię o słoiczku tusalowym z którego wreszcie zaczyna się wysypywać  - zaraz się pojawię................papapapapa
a  wygląda tak


prawda że pękaty ???
a tak się prezentował masę czasu wcześniej
a tak na samym początku czysty jak łza ale czas robi swoje
cóż
buziaki wam ślę i zaraz się pojawię
wasza Marii



2 komentarze:

  1. Ja musiałam już w sierpniu wziąć drugi słoik, bo taki od kawy 200 dkg nie dawał rady :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda "Słoik tusalowy" niewiele mi mówi, ale na własne oczy widzę, że bardzo jest pękaty! Cokolwiek by tam nie było to jest tego naprawdę dużo. Przypuszczam, że u mnie taki słoik byłby pełen czekoladek albo cukierków ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń