Miły gościu

Miły gościu

piątek, 14 listopada 2014

Złoty listopad czyli zabawa w kolorki u Danusi

                                           Witajcie moi kochani - jest piątek i powracam do starego systemu wstawiania postów czy sama się do tego dostosuję bo widzę że raz co dzień innym razem raz na dwa tygodnie je piszę ale jest to związane z wielkimi zmianami u mnie oraz normalka  złym samopoczuciem . Kochani serdecznie wam dziękuję że wam się podobał flakonik - teraz się zabieram za inne tego typu ozdoby ale powoli najpierw muszę zrealizować moje zobowiązania. Dziś post będzie bardzo krótki a to ze względu iż nasza prezesowa Danusia zmieniła regulamin - ja choć chciałam się nie dostosować do pkt, nr. 7 - ale nie będę aż tak niedobra więc tylko wam pokażę jedną jedyną bombkę któ¶ą zrobiłam na zabawe lisopadową .
Były trzy wersje do wyboru - ja wybrałam - 40% koloru białego lub ecru , 40% złotego i reszta  20% wg. uznania włąsnego.
.......................................................................................................................................
Kochani z góry was przepraszam za jakość zdjęć ale nie mam na ten monent ani warunków ani zdrowia - układać na koronkach etc. moich prac  - mam nadzieję że mnie rozumiecie
tak wygląda moja bomba złoto - biała z domieszką popielu czyli tych 20%




myślę że wszystkie warunki regulaminu spełniłam oraz pracy na listopad u Danusi
oto banerek dla kolorów które ja sobie wybrałam


idę jeszcze rzucić żabie na jęzor tę biedną bombeczkę - a jak nie spełniłam warunków zabawy to i tak się nie będę przejmować - gdybym była zdyskwalifikowana. Ważne że macie co poczytać , pooglądać a ja się cieszę że jesteście ze mną.
Już całkiem niebawem się pojawię znaczy ten piątek jeszcze jest taki na wahadle postów - myślę że do niedzieli tej będę z wami tutaj z powrotem
teraz życzę wam wspaniałego się zbliżającego weekendu i do następnego napisania , buziaki wam ślę wasza Marii







83 komentarze:

  1. Śliczna bombka:) pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bombka !
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. A co mają Cię zdyskwalifikować? Bombka złota jest i basta!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiesz u Danutki są twarde warunki , ale sprostałaś , [ tak myślę ] świetna ozdoba , ja widzę bombeczkę ? ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bombka :-) Według mnie jest doskonała.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obfociłaś ja że wszystkich stron i pikna jest na cztery strony świata. :) Tobie też miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bombka :) nawet jeśli nie jest regulaminowa to i tak będzie piękną dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bombka: ) Masz duszę artysty bez dwóch zdań: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna, śliczna taka bogata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marysiu Ty się już tak nie stresuj.skoro wszystkiego dopilnowałaś,nie zapędziłaś się z innymi pracami w tym poście,za co dziękuję ,bo wtedy i ja jestem spokojniejsza .
    Bombeczka w Twoi stylu ,pięknie wykonana ,świeci się jak psu jajca,czyli nikt nie powinien mieć problemu czy złoto to złoto .
    Ja widzę go tam mnóstwo i cieszę się ,że dodałaś troszkę popielu,który również może czasem imitować srebrzyste kolorki.
    Buziaki moja artystko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne bombadełko, blasku co niemiara!

    No właśnie, Danuśka zamieszała w regułach, żeby nie dociekliwe koleżanki, tez bym się rozpędziła.

    Zdrówka Marii!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam twojego czarnego diabła. Ale zwierz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marii, fajne masz pomysły na bombeczki. Odmiennie, na bogato, złociście i z klasą!
    A w kolejnym poście nadrobisz, to czego regulamin zabraniał :-)
    Zdróweczka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta bombka; ja w pierwszej chwili myślałam, że to jakaś złota główka z włosami po bokach, ale nie, to Marii znowu poszalała. Zrobiła jedną bombkę, tak na zachętę i sobie poszła, bo regulamin zabawy na więcej nie pozwala.Marii, nie bądź taka i szykuj nowe cudeńka, bo jesteśmy bardzo głodni twoich prac.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powoli robi się świątecznie :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne takie połączenie kolorków. Bombka bardzo ładnie wygląda.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie ci wyszła kolejna bombka , mam nadzieje że wygrasz , a co , nawet na to licze ,,

    OdpowiedzUsuń
  18. Marii, co się dzieje? Jakaś nerwowa jesteś. ..pamiętaj Dbaj o siebie:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bombka zupełnie inna niż tradycyjne ale dzięki temu jest wyjątkowa. Pięknie to zrobiłaś Marysiu, gratuluję pomysłu. Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej bombeczki różnego typu ostatnio się na blogach pojawiają, a mimo to potrafiłaś mnie jeszcze swoją bombeczką zaskoczyć, jest śliczna i taka ładna delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te róże bardzo ładnie zdobią bombkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bombka inna niż wszystkie , powodzenia Marii , buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna bobeczka! ja treż chciałam więcej prac porobić, ale cóż....Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana bombka jest bombastyczna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. No super, super bombka ;) Myślę, że spełniasz warunki u prezes Danutki ;) A bombka, jak to u Ciebie; bombastyczna
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  26. cudna bombka! pięknie się świeci:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna, fajnie by wyglądała choinka ustrojona tylko w takie bombeczki:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, normalnie Cię podziwiam!
    Kiedy nie zajrzę, zawsze albo bierzesz w czymś udział, albo coś tworzysz...
    Piękne zestawienie kolorów. Jedna z moich Babć z pracy miała w takich barwach przyodzianą choinkę. Dodam, że ozdoby wszystkie "made hand"... Wyglądało to bosko...

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko piękne, nawet... pogoda!

    OdpowiedzUsuń
  30. Marys twoja bombeczka bardzo fajna, super pomysł, oryginalnie ozdobiona , na 100% drugiej takiej w sieci ze świecą szukac. I cieszę sie że bawisz się z nami.
    Pozdrawiam serdecznei i zyczę owocnego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna bombka i taka inna od wszystkich.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaskakujesz pomysłowością. ładna jest i taka świąteczna. Pozdrawiam ciepło. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  33. Złota bombeczka idealnie pasuje do wyzwania!

    OdpowiedzUsuń
  34. Marii, co Cię tak zdenerwowało, piszesz jakbyś nie była sobą, gdyby coś to wiesz gdzie mnie znajdziesz.
    Bombka super złota, że aż miło popatrzeć:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie skomponowana bombeczke, ale chyba nic nie napisałaś o swoich upodobaniach do złota (chyba że ja coś przeoczyłam)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow ! jaka odjechana ..wspaniała . Życzę powodzenia w zabawie Marii i dużo dużo cierpliwości bo faktycznie coś Cię gryzie. Buziaki ślę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Marii piszę po raz drugi komentarz, pierwszy długaśny mi zeżarło, dlatego drugi w skrócie:) bombeczka świetna i bardzo oryginalna- takiej jeszcze nie widziałam:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Barzdzo śliczna i efektowna bombka:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładna bombka i z pewnością pięknie będzie się prezentować na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale ciekawa bombka. chyba nie widziałam jeszcze takiej. Pięknie by wyglądała podwieszona gdzieś pod lampą. pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  41. Wolę krótsze posty :)
    Nie mam niestety czasu na takie blogowe zabawy :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna bombeczka:) Marysiu, dużo zdrowia, bo chyba nam obu coś go ostatnio brakuje.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  43. Bombka wyszła Ci pięknie :) Fajne połączenie kolorów... Trzymam kciuki za Cykliczne kolorki...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dbaj o zdrowie Kobietko! To najważniejsze! A bombka pierwsza klasa Ci się udała :) Miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  45. Marii, Ty jak małe dziecko, lubisz się krygować,ale za to Cię bardzo lubię :)
    Bombka jest śliczna i złoto aż bije po oczach.
    Nie choruj. Trzym się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna ta bombka Sister, a tlem się nie przejmuj w koncu chodzi o bombkę a nie o tlo!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. No i fajna Ci bombka wyszła :) Świetnie wygląda, błyszczy jak należy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna. A tło? Wszak nie ono jest tematem wyzwania :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna bombeczka i ślicznie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. bombeczka rewelacyjna
    błyszczy mieni się i przywołuje świąteczny nastrój
    dzięki takim pracom zaczynam myśleć o świętach
    dziękuję Ci za to

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna bombka, życzę powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajna praca. Oryginalny pomysł i dlatego taki interesujący

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajna praca. Oryginalny pomysł i dlatego taki interesujący

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ładna i pomysłowa bombka :) szkoda że zdjęcia nie ukazują w pełni jej "urody" :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna bombka :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  56. Oryginalna bombeczka, pomysłowo ozdobiona:) Wygląda bardzo ładnie i fajnie wyszło połączenie złota, bieli i popielu.
    Jestem ciekawa czy lubisz złoto? Mogłabyś dopisać w pościku swoje upodobania do tego kolorku?
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna bombka. Bardzo elegancka.
    Pozdrawiam serdecznie. Majalena

    OdpowiedzUsuń
  58. bombeczka pierwsza klasa:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo elegancka, wśród choinkowych światełek będzie miała jeszcze więcej uroku :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. nie będę oryginalna, mi też się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo oryginalna i śliczna bombeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Mi też sie podoba. Fajna bombeczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Oryginalny pomysł na bombkę. złotko będzie pięknie połyskiwać na choince.

    OdpowiedzUsuń
  64. O, znowu bomba bombka :) Pięknie i nietypowo :)

    OdpowiedzUsuń