Miły gościu

Miły gościu

piątek, 5 grudnia 2014

Relaks przy porannych kawkach

                                          Witajcie moi kochani - serdecznie wam dziękuje za odwiedziny i pozostawione po ostatnim postem cudowne słowa wasze - które mnie coraz to bardziej mobilizują do pracy - witam nowych gości,
                                           Drodzy mili u mnie mało się dzieje z nadmiaru obowiązków innych prac - ale w międzyczasie tak dla samej siebie przy porannych kawkach zrobiłam sobie obrazek. Dosłownie robiłam go tylko 20 minut - a to za sprawą taką - zawsze , no prawie codziennie najpierw przygotowywuję sobie przeróżne elementy do dalszych już do wykończenia prac - maluje , kroję , haftuję itp. i takim sposobem mając dużo baz zrobionych wykorzystuję w moich pracach - które rzadko ale mi się to zdarza zakończyć w szybkim tempie i tak oto powstał ten obrazek- ramka leżała pół roku wymalowana więc wystarczyło tylko zabrać się za decu - tym razem jest to sama tkanina i koronki i tak oto wygląda







wykorzystałam transfery, resztki materiału z serii Toile , kawałek koronki i gotowy
i jeszcze wykonałam dwie takie sobie bombeczki - w całości zdobione więc pokaże wam ujęcia prawie z całości , a tak wyglądają

















tak kochani wygląda właśnie mój relaks - zawsze muszę coś zrobić pomiędzy innymi pracami - teraz już słonka muszę kończyć ponieważ wzywają mnie inne obowiązki a i jeszcze zabieram się do wyjścia do ortopedy ale pojawię się już nie długo - buziaki wam ślę oraz już dzisiaj życzę wspaniałego zbliżającego się weekendu wasza Marii






48 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta ramka. Bombki zresztą też są śliczne :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marii obrazek śliczny lubie takie łączenie technik i elementów, sama mam kilka pomysłów, ale zawsze cos innego wpadnie w ręce, bombeczki bombowe, zwłaszcza ta z Mikołajem, pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :-) Obrazek cudny - bardzo mi się podoba :-)
    Bombki doskonałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marii, kocham te Twoje prace z klimatem retro... prześliczny obrazek zrobiłaś! A bombeczki niby dwie, a z każdej strony inne i wygląda jakby ich było więcej :-) piękne...
    W sumie masz dobry sposób na tworzenie, przygotowane wcześniej elementy znacznie przyspieszają robotę :-).
    Buziaki! Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny obrazek :) Bombek nie robię - nie lubię kolorowej choinki - dekoruję ją tylko plasterkami pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dopasowałaś ramkę do tematu obrazka. I jak to dobrze, że znalazłaś czas :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dziękuję za możliwość oglądania takich śliczności:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pracujesz, i cuda tworzysz więc tak dalej , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazek jest rewelacyjny, bardzo ładnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy obrazek i bomki również. Fajne robótki w miedzyczasie a kawką:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te Twoje prace Marii! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marii, moi poprzednicy już o pracach wszystko, och i ach powiedzieli, ja tylko dodam, piękne.
    Tak mi do głowy teraz przyszło, że Ty nawet gdybyś nie miała przygotowanej bazy do stworzenia obrazka, czy bombki, to nawet IGŁA posłużyłaby Ci do zrobienia jej w decu, ale mi się żartów zachciało. Wybacz i rehabilituj się kochana, niech ten ortopeda się nie obija, tylko porządne zabiegi Ci zleci, przecież Ty musisz mieć sprawne kończyny.
    Pozdrawiam i buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Mario, obrazek jest uroczy i bardzo pomysłowy a bombki wspaniałe. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klimatycznie juz u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny obrazek stworzyłaś wykorzystałaś kilka technik i wyszedł świetnie:) pozdrawiam ,

    OdpowiedzUsuń
  16. to się nazywa syndrom niespokojnych rąk ;-)
    zasadniczo to choroba nieszkodliwa ale nie pozwala spokojnie kawy się napić ;-D

    wiem z autopsji ;-P

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudeńka Marii natworzyłaś.Pozdrawiam i buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Marii słotko moje,a raczej sreberko w tym miesiącu.Narobiłaś cdudnośći,aż w głowie się krćie od tych bombeczek.Z każdej strony wyglądają cudnie .Jeśli idzie o obrazek to nachętniej bym go podkradła bo jest kapitalny ,uwielbiam takie motywy.
    POza tym pozdrowienia dla sister ,ona widzę też gadłułka i niezła zdolniacha ,widać u Was to rodzinne.
    Buziaki i słodkich snów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Marys piekny ten obrazek a już te bombasy normalnie wymiatają, są rewelacyjne !!!
    Pij sobie tą kawkę jak najczęściej!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze cudeńka: ) Milego weekendu Kochana: )

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie śliczne bombki! :)) Wszystko co ręcznie robione przez Panią, jest cudeńkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś niesamowita Marii! Od tak przy kawie wyczarować taki fantastyczny obrazek. Patrzę i podziwiam jak różnorodność materiałów doskonale ze sobą współgra. Czy na ramkę naklejałaś koronkę? Pytam, bo wygląda jak wyrzeźbiona.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obrazek śliczny :) świetnie to wygląda :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi sie Twój obrazek i bombki również. Ale o Twoich zdolnościach to ja już wiem od dawna.
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Produkcja bombek, super !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Taki relaks to rozumiem! Obrazek jest śliczny Marysiu. Ma swój niepowtarzalny klimat i styl. A bombeczki też są urocze. Miłej niedzieli kochana!

    OdpowiedzUsuń
  27. Obrazek wyszedł cudny , bombki urocze - bardzo lubię tradycyjne motywy na nich. Pozdrawiam Marii cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Obrazek cudny , bombeczki są superaśne :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Marii pisałam już na fb, że prace są piękne. Jak patrzę na te banieczki to przypominają mi się moje lata, gdy byłam dzieckiem:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny relaks, piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna rameczka !!
    A bombeczki są urocze .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne bombeczki i obrazek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Marii taki relaks przy porannej kawie u mnie byłby niemożliwy, dlatego podziwiam Twoje prace z wielką przyjemnością i odrobiną zazdrości...bo też chciałabym się umieć tak relaksować ! Cudne prace...buziaki ślę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne prace!
    Jestem tutaj po raz pierwszy i mam zamiar zaglądać częściej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. jak to lekko brzmi- 20 min....
    efekt- urokliwy i klimatyczny, wyjątkowy.....
    jest piękna...

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny ten Twój reklaks Marii!:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Pani Marysiu oczywiście bombki rewelacja obrazek to już w ogóle padam na kolana- jest Pani osobą niezwykła. Dawno mnie nie było (usunęłam mój blog w krótce pojawi się coś nowego) i nadrabiam u Pani zaległości. Cieszę się że wena wróciła u mnie brak jej zawsze latem. Pozdrawiam bardzo serdecznie czekam na kolejne wpisy. Dużo dużo zdrowia życzę . Marshia

    OdpowiedzUsuń
  38. Pracowita kobieta , w trakcie relaksu taki obrazek ? no, no , pozazdrościć zapału i talentu :)

    Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojejku podziwiam naprawdę, obrazem jest wspaniały!;) A bombki przeurocze;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana piękny obrazek zrobiłaś i to przy kawusi,Ja to bym przy beczce kawy nie zrobiła,hi,hi
    Bombeczki też są piękne,zresztą jak wszystko u Ciebie:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  41. Marii, fajny ten Twoj relaks..super bombki a obrazek baaardzo udany.)

    OdpowiedzUsuń
  42. Najserdeczniejsze życzenia szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia
    oraz wszelkiej pomyślności i sukcesów w Nowym Roku składa cudARTeńka.
    Dołączam podziękowania za Twoją obecność na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Marii jak zwykle u Ciebie same wspaniałości, życzę Tobie i twoim bliskim:
    W Wigilię Bożego Narodzenia Gwiazda Pokoju drogę wskaże.
    Zapomnijmy o uprzedzeniach, otwórzmy pudła słodkich marzeń.
    Niechaj Aniołki z Panem Bogiem, jak Trzej Królowie z dary swymi,
    staną cicho za Twoim progiem, by spełnić to, co dotąd było snami.
    Ciepłem otulmy naszych bliskich i uśmiechnijmy się do siebie.
    Świąt magia niechaj zjedna wszystkich, niech w domach będzie Wam jak w niebie...

    OdpowiedzUsuń
  44. Tyle komentarzy przede mną i co ja biedna mam napisać?
    Napiszę zwyczajnie to co czuję - piękny jest Twój obrazek, przyciąga i pozostawia w zamyśleniu :)

    OdpowiedzUsuń