Miły gościu

Miły gościu

środa, 14 stycznia 2015

A więc ...czyli bez tematu



                                                Witajcie moi drodzy - dziękuję wam z całego serca za wasze pozytywne słowa, opinie na temat mojego bloga oraz za to że jesteście, wielu z was  za meile , sms-y oraz telefony..... ok, więcej  myślę nie marudzić a jak mnie najdzie ochota to sobie po prostu do was zadzwonię ....
                                                Witam  nowych gości - jest was aż multum - powiem szczerze iż w miarę moich możliwości czasowych dotrę do was wszystkich, jak i znów będę od rana jutrzejszego dnia nadrabiać wszystkie zaległości u was - mam tylko mały kłopot z kompem i dlatego to tak ociężale mi idzie - wiem że rozumiecie .
                                                ..........................
                                               A więc - jak tytuł posta brzmi - powiem wam szczerze że daliście mi takiego powera do działania że aż sama się zastanawiam:
co ja i do czego wykorzystam - siedziałam przez te kilka dni i haftowałam sobie moje różyczki:  dla mnie oraz dla was - dziś pokażę tylko to co dla mnie na wyzwania i to nie wszystkie .........
a więc ..........
chciałam te półprodukty moich prac wykorzystać w obrazkach w białej ramce ale cóż żle obliczyłam i będą wykorzystane do całkiem czegoś innego i takie sobie ....coś ....tylko część - powiem szczerze że nie mam czasu fot zrobić ale by zamknąć temat dla mnie już zamknięty pokazuję












no to kochani teraz już zmykam i czekamy na wiosnę prawda?
aż się zazieleni .a słoneczko już pięknie świeci w dzień więc chyba nas opuści zimno i paskudna pogoda a kwiatki wam ślę zeszłoroczne -  ja idę sobie dalej pracować nad moimi haftami - papapapa - buziaki wam ślę wasza Marii



43 komentarze:

  1. Jakie śliczne hafty Marysiu! Szczególnie spodobało mi się to serduszko. Jak miło mi słyszeć, że Twoja twórcza wena wróciła i znów tworzysz swoje cudeńka. Do wiosny jeszcze trochę zostało ale rzeczywiście pogoda ostatnio się poprawiła, humor od razu mamy lepszy jak słoneczko zaświeci.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Marii, Marii te Twoje różyczki :) Aż głowa mnie boli jak na nie patrzę, są takie piekne.
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiałam na fb:))bardzo mi się podobają te serduszka:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No i tak trzymaj Marysiu, jest cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. masz racje aby do wiosny a nawet lata

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dwóch dni temperatura dochodzi do 10 st. więc wiosna jakby już za progiem. Nie miałam przy sobie aparatu, by zrobić zdjęcia pączkującym krzewom- jutro... Twoje prace jak zwykle zachwycające- podziwiam cierpliwość Twoją do haftu wstążeczkowego. Buziam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Sister tak do wiosny bo ta plucha mnie dobije...hafciki piekne Ty to masz talent godny mistrza, buziaki Sister,pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Serducha przecudnej urody,obydwa porażają swym pięknym haftem.Nareszcie jesteś z nami już częściej ,tak ma pozostać bo jak nie to będę krzyczeć haha.Chociaż wiesz,że mój krzyk jest i tak nieszkodliwy ,choć donośny.
    Trzymaj się Marii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafciki, bardzo pomysłowe i efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz Marii jak ja kocham Twoje hafty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mmie.te ramki.sa idealne do.twoich.rozyczek ,,

    OdpowiedzUsuń
  12. Te Twoje różyczki sa cudne :-) A te z motylkiem!!!! Już je widzę na owalnym pudełeczku :-) Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że powrócilaś do haftu wstążeczkowego , na Twoje różyczki mogę patrzeć nieustannie. Miłego haftowania i dużo , dużo weny twórczej. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje hafty jak zwykle wyglądają obłędnie!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mario, piękne, delikatne hafciki. Bardzo lubię haft wstążeczkowy, mam piękne angielskie książki o nim. Nic, ale to nic jeszcze nie wyhaftowałam! Ciągle inne pomysły biorą górę:) Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. haft wstążeczkowy jest piękny, a w Twoim wykonaniu wręcz perfekcyjny
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maryś ale cudne hafciki zrobiłas. To serducho jest przepiekne,, Haft wstążeczką jest jednak cudowny i daje wiele możliwosci. Super , że znajdujesz czas aby do nas zajrzec .
    Buziaczki i ciesze sie , że wróciłas.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje, piękny haft! Ja nie potrafię haftować :( Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne hafty, różyczki wyglądają przepięknie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne hafty :-) Cudne różyczki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle cudne i subtelne... I widać, że Walentynki idą ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te Twoje haft sa urocze:)
    Serdecznosci śle

    OdpowiedzUsuń
  23. aaa nie powinnam tu dzisiaj wchodzić,bo zrobiłas coś,o co jestem zazdrosna;((
    Od kilku dni męczę się ze skomponowaniem kwiecistego serducha,a Tobie tak to cudnie wyszło;)
    Idę,po co się mam męczyć;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam, cudowne hafty :) buziaczki aga

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiem z dobrego źródła, że wiosna na pewno przyjdzie, zatem życzę weny i pięknych różyczkowych haftów:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne hafty :) Czekam na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Twoje hafty, są piękne i romantyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne hafty, podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne hafty !!!
    Serducho bardziej do mnie przemawia, takie romantyczne.
    Oby do wiosny, oby... bo nie ma pewności czy zima jeszcze nie wróci.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne Marii ! Fajnie,że złe nastroje poszły sobie w siną dal :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Serduszko różyczkowe - cudne !!! Wiesz Mario, mnie się wydaje, że ta wiosna to już się zaczęła, choć zdaję sobie sprawę, że pogoda będzie jeszcze płatać figle, ale ptaki rano tak ćwierkają i słoneczko w dzień się pokazuje, że od razu cieplej się robi na sercu . Buziaki *))

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne hafty Marii... czt mi się zdaje ? czy też widać Cię częściej na FB ? hihih

    OdpowiedzUsuń
  33. Marii piękne te Twoje różyczki są,bardzo mi się podobają.Pozdrawiam i ślę buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne te Twoje serducha,jak ja Ci zazdroszczę że umiesz je tak pięknie haftować :-))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. tak, tak czekamy na wiosnę... bo mnie znowu tego białego badziewia nasypało! :-/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach Marii Marii te twoje różyczki są przepiękne kiedy bym Cię nie odwiedzała muszę zawsze je sobie pooglądać. Trzymaj się cieplutko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń