Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Etui na......

                                                    ......okulary oraz nożyczki
                                     Witajcie moi drodzy - serdecznie witając dziękuję za wspaniałe słowa wasze , które mnie ciągle mobilizują do coraz do większej pracy. Witam gorąco w mych skromnych progach nowe obserwatorki .
                                                        ....................
                                       Cóż mogę wam powiedzieć jeszcze - tyle że was na pewno nie zaniedbałam , mimo że ostatnio więcej czasu spędzam na FB - ale wszystko wróci do normy ...
                                                         ...................
                                     I tak z potrzeby musiałam sobie uszyć etui - ba aż dwa uszyłam jedno na okulary , ponieważ moje piękne puzdereczko niestety się połamało na okularki to sobie takie zwykłe uszyłam i mam i się cieszę
a wygląda tak








tak jakoś moi drodzy że zawsze mam jakiś nadmiar haftów mojego wykonania a maszyna rozłożona - to jeszcze uszyłam etui na nożyczki
a wygląda tak












a więc : technika wykonania - quilt ( pikowałam jak mi fantazja podpowiadała ) , haft wstążeczkowy i projektowałam wg. mojego uznania plus gipiura doszyta

     ja jestem zadowolona z mej pracy i to dzięki wam - ponieważ jak widzę że dziennie coś nowego pokazujecie wzięłam się za robótki od nowa na nowo
i tak dziś kończąc ten krótki post - biegnę dalej nadrabiać zaległości u was - których nie zdążyłam w ciągu kilku tych dni jak mnie tu nie było oraz mam niewiele czasu już do wyzwania we francuskiej grupie w kwestii cartonnage ( tylko trzy pozostało a ja nic nie zaczęłam w tej kwesti  ale na całe szczęście mam przygotowane chociaż materiały )
Dziś już wam wszystkim mówię dobranoc , życząc przemiłego tygodnia a i sprawy rodzinne muszę przecież również bardzo dbać o nie - papapapa buziaki olbrzymie i do następnego napisania wasza Marii


41 komentarzy:

  1. Hola! Ya he dado contigo! Muchas gracias por seguirme. Yo me quedo a seguirte a tí, me encantan tus trabajos. Esta funda de tijeras es una monada, preciosa!!!!
    Besos desde Tenerife

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie już na fb podziwiałam. Zachwycające są Twoje różyczki, powstają piękne oryginalne wyroby. Ściskam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę niby nic, a jak cieszy i jeszcze z moim ulubionym deseniem...:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Ale jesteś pomysłowa :) Zazdroszczę! Pozdrowienia i buziaki Marii!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie klimaty :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mario, bardzo podobają mi się Twoje prace. Sliczne hafty, lubię różyczki jako motywy ozdób i lubię kwiaty:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, ale ja muszę mieć
    trwałe, czyli skórzane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo eleganckie i śliczne etui, jedno i drugie. Różyczki wspaniale pasuję do całości. Dla prawdziwej elegantki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Ty potrafisz tworzyć prawdziwe perełki etui na okulary śliczne a etui na nożyczki jestem szaleńczo zafascynowana jest doskonale Pięknie wykonane cudnie zaprojektowane a do tego jeszcze muszę się przyznać ze jest to dla mnie pierwsze etui na nozyczki..... gorąco pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Te etui są przepiękne !!!
    Różyczki są śliczne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne, i okulary i nożyczki będą miały cieplutkie kołderki, jest rano jak to psze i aż im zazdroszcze, sama bym w taką kołderkę jeszcze wskoczyła, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne to etui Marysiu! Nie tylko praktyczne ale i bardzo dekoracyjne. Malutkie różyczki są cudne!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałości :-) Obydwa piękne - ślicznie ozdobiłeś je różyczkami. Bardzo mi się podobają :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się osobiście bardzo podoba etui na nożyczki :) fajny pomysł - kochana zajrzyj do mnie, zapraszam na candy :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. urocze szyjatka, jak z babcinego kuferka
    ale jakbym tak schowała nożyczki to bym w życiu ich nie znalazła :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne etui - obydwa! Bardzo podoba mi się połączenie gipiury i różyczek, wszystko takie eleganckie i miłe dla oka. Tylko mam jedną uwagę - kochana, nie rób zdjęć na błyszczącym tle, bo nie widać wtedy dokładnie tych wszystkich dekorów na tym, co pokazujesz. A my chcemy się zachwycać i dokładnie wszystko widzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marii kochana, nie mogę się opanować i muszę poprosić o etui na mój telefon, jak się zgodzisz, to podam wymiary, bo takie cudne rzeczy robisz...

    OdpowiedzUsuń
  18. Marii Twoje prace zachwycają:) Są dopracowane i szalenie romantyczne :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności, bardzo mi się podoba rożek na nożyczki, w hafcie jestem zakochana, różyczki są obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Etui na nożyczki szalenie romantyczne :-) Bardzo mi przypadło do gustu ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne etui. Podoba mi się szczególnie to na nożyczki. Hafciki świetnie dopełniają całość.

    OdpowiedzUsuń
  22. przeczytałam początek i pomyślałam "kto wkłada nożyczki i okulary do jednego etui" ? na szczęście dalsza część tekstu i zdjęcia wszytko wyjaśniły ;). Pięknie Ci wyszły oba. jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  23. MArii pięknie tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marii Twoje różyczki podziwiam od dawna, a pomysł na etiu bardzo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pomysłowe etui! I te różyczki - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  26. To ja, krawcowa, nie wpadłam na to, by uszyć sobie chociaż zwykłe etui na nożyczki, narzędzie przecież krawców, tylko kasę wydawałam na chińskie gotowce?... Brrrr! A Twoje cudeńka, Marii, po prostu zachwycające :)))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Słodkie i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marii etui są super , te na nożyczki są bardzo pomysłowe . Różyczki jak zwykle zachwycające. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne, romantyczne etui :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Marii jak zawsze same śliczności wyszyjesz podziwiam
    jak zawsze - może i mi kiedyś taki haft się uda hihi -uściski wielkie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. ulala super etui każda okularnica i każda krawcowa byłaby zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak sobie będziemy zazdroscić;))Ja zazdroszczę Ci umiejetności szycia.Etui na okulary jest wspaniałe,ale etui na nożyczki to mój faworyt;)
    Kochana moja cuda poczyniłaś i już.Chyba obie kochamy różyczki i one nigdy się nie znudzą.
    Ja niestety nie dam rady wziąć udziału w tym wyzwaniu.Źle obliczyłam czas i się nie wyrobię.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne hafty Babciu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo eleganckie, w romantycznym stylu, przepiękne:) różyczki są przeurocze:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocze etui , romantyczne , ale .......pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne etui stworzyłaś, Marysiu:) a i hafty z poprzedniego posta bardzo mi się spodobały. Cieszę się , że wracasz :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  37. Marys piękne e twoje szyjątak ,a już te rózyczki na nich mistrzostwo świata.
    Drewniany koszyk - pudełko na chlebek kupisz tutaj
    http://allegro.pl/drewniany-pojemnik-duzy-do-decoupage-i4999199375.html
    http://allegro.pl/drewniany-pojemnik-sredni-do-decoupage-i4976122421.html
    Przepraszam że tak krótko i dopiero dziś ale oststnio jestem strasznie zagoniona
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Pracowite rączki Marysi nie próżnują, podziwiam i...pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne!!! Zawsze podziwiam Twoje różyczki, są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń