Miły gościu

Miły gościu

piątek, 9 stycznia 2015

Nie uwierzycie ale chyba ......no i wyzwanie u Danusi styczniowych kolorków

                                    Witam was wszystkich kochani tych którzy są i pozostali ze mną oraz tych którzy odchodzą i powracają na nowo - witam nowych gości na mym blogu a i  nie żegnam tych którzy odeszli - bo wracacie - w miarę swego wolnego czasu - dziękuję wam że jesteście, jak również za wasze wspaniałe życzenia świąteczne oraz noworoczne dla mnie oraz mej rodziny
                                     ...................................................
tak jak brzmi tytuł posta - moi drodzy jesteście wspaniali i to dzięki wam tutaj przetrwałam - a w co macie uwierzyć ??? - hm . . . . .
                                    w to że miałam zamknąć bloga całkowicie , lecz  jest tu wśród was kilka bardzo mi przyjaznych osób , które mi wyperswadowały moje myśli oraz zamiary z głowy ......a i są osoby , dzięki którym miało się stać tak jak piszę ..........ok.temat zostawiam jako  zamknięty
                                     a więc - od czerwca zeszłego roku zdarzyło się bardzo wiele w moim żywocie robótkowym - tzn. mnóstwo prac w prawie wykończeniowym - są niestety nie skończone - ale idę tak powoli do przodu  jak przysłowiowy żółw.
                                     ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jestem tu z wami na bieżąco zawsze - jak wiecie z poprzednich postów , nie zostawiam komentarzy ale nadrabiam zaległości u was i tak dziś znów zaraz pobiegnę nadrabiać wszystkie odwiedziny tyle że ....... postanowiłam nie męczyć mojej ręki nawet od pisania ale to już moja sprawa - proszę was tylko o wyrozumiałość -  dziękuję z góry .
                                     Za niedługo zacznę...........a zresztą sami zobaczycie co - po cóż zbędne słowa - ......
.................................................................................................................................
oj ale się namarudziłam , chyba was nie zanudziłam a co wymodziłam ? ? ?
                                    tylko to - czyli dla wielbicielki koloru blue





czyli ozdobny ręczniczek kuchenny i ten ręczniczek pokazuję w wyzwaniu w kolorkach niebieskości u Danusi



.........
nakupiłam mnóstwo sama sobie prezentów a m. innymi o ...............takie wspaniałe materiały - które niestety leżą a ja patrzę tylko na nie -   ,,,, a dlaczego? ? ?
nie chcę was zanudzać swymi sprawami
więc tylko pooglądamy razem ok ? ? ?








dlaczego wam pokazuję ? ? ?
.....ponieważ na fejsie w trzech konkretnych grupach : francuskiej, amerykańskiej oraz włoskiej - podjęłam się troszkę może przerastających me możliwości twórcze wyzwań i tam spędzam dość dużo czasu wieczorem oraz rankami - potem i jak zawsze obowiązki domowe
 ..................
moi drodzy chciałam tego posta napisać jakoś rozsądnie dla wszystkich zrozumialego - ale znając życie oraz psychologiczne podejscie człowieka do człowieka - mam nadzieję że wszyscy zrozumiecie o co chodzi a zwłaszcza ci - którzy są ze mną w stałym kontakcie ,
                           Dziś wam serdecznie dziękuję za uwagę , pełną wyrozumiałości - serdecznie was pozdrawiam i jak obiecałam  idę nadrabiać zaległości na blogach waszych bo mi was brak - dziękuję za wszystko wasza Marii


P.S. kochani zauważcie że ręczniczek nie ma znaku wodnego ale jest przeze mnie wykonany ................




108 komentarzy:

  1. ręczniczek cudny a Twój post jak zwykle dla wtajemniczonych bo z psychologicznego punktu widzenia to u Ciebie twórcze robzbieganie Marii droga :)
    życzę byś się cudnie wyplątała z tego w co wdepnęłaś :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Marii, nie wszystko rozumiem, bo nie jestem z Tobą zbyt długo, ale zupełnie nie mogę sobie wyobrazić i zrozumieć dlaczego miałaś myśl o zamknięciu bloga!
    Działaj, twórz i bądź z nami!
    Ręczniczek pięknie ozdobiony. Czy to jest transfer?
    Prezentów nakupiłas sobie mnóstwo, to ja Ci jeszcze życzę mnóstwo czasu na ich przetworzenie.
    Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten ręczniczek, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ręczniczek jest przepiękny! Ten transfer go ślicznie zdobi. Dziękuję za kondolecje, tobie również składam. Mam nadzieję, że jednak nie zlikwidujesz bloga.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja droga Marii! Ręczniczek jest śliczny! A bloga proszę mi nie zamykać bo gdzie będę zaglądał? Znam chyba jeszcze 2 albo 3 takie fajne blogi jak Twój, ale innych nie. Więc proszę mi tu nie stroić focha ;) Buziaki i serdeczności Marii!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje ręczniki są świetne. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż nie zawsze do końca rozumiem co masz na myśli pisząc swoje posty, to bardzo lubię je czytać i zachwycać się Twoimi dziełami, które tworzysz z sercem. Nie zamykaj swojego bloga, bardzo proszę.
    Szczęścia, zdrówka i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna praca na wyzwanie :)
    Nie wiem gdzie trzymasz tyle materiałów, chyba zbudowałaś na nie nowy garaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest ten ręczniczek! I bardzo się cieszę, że w dalszym ciągu jesteś tu z nami :-)
    Uściski :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Marii, komu przyszło do głowy, by zasugerować Ci zamknięcie bloga? chyba jakiś zazdrośnik. Mowy nie ma, ja się nie zgadzam, chociaż czasem piszesz dość osobliwie, to i tak rozumiem o co chodzi, bo jak się chce, to nawet hieroglify są do odczytania,
    Ręczniczek, na tej deseczce, ekstra. zakupy poczyniłaś zarąbiste, ale sprawność ręki jest najważniejsza, nie przesilaj jej. jeśli tylko jest to możliwe..
    Pozdrawiam zimowo, ale baardzo gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie czytać Twojego bloga wiec troche się przeraziłam. Ale dobrze, ze juz wszystko idzie ku lepszemu. Przede wszystkim zdrowia , sprawnej w 1200 % łapki i miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie zdążyłam pochwalić niebieskosci. Recznik uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ręczniczek piękny , więc życzę powodzenia w wyzwaniu! Napisałam Ci maila. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. A w styczniu powinno być biało!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne zakupy, super reczniczek..widze ze masz tam mnostwo koronek..beda piekne rzeczy.Oby tylko zdrowka i czasu nie brakowalo.)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że za bardzo się rozpędziłaś kochana , wiesz doskonale że to nic nie da i będzie odwrotny efekt , nie ucieka się w samotność to zły pomysł , pomysłowo wykonana ściereczka [ pamiętasz o żebraku?] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. na łapkę uważaj i dbaj o nią !
    ale ręcznik!!!!!!!!!!!!, powiem tak po raz pierwszy cos takiego widzę !!!!!!!! jestem absolutnie , ale to absolutnie zachwycona !!!!!!!!!!!!
    no i baaaardzo się cieszę, że przyjęłaś perswazje
    miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  18. Ręczniczek jest cudny! Super to wymyśliłaś:)
    W życiu tak już jest a czas niestety biegnie i na blogowanie czasem mało czasu pozostaje a na komentarze.... no nie da się wszystkiego....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga Marii. Przez to że sama mam ciągle zaległości w wizytach na blogach. nie zauważyłam że miałaś pomysły z zamykaniem. Dobrze że tego nie zrobiłaś. Jesteś takim barwnym ptakiem i bardzo by Ciebie brakowało, Twojego fajnego stylu pisania. Pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna praca... Korzystając z okazji zapraszam do siebie na urodzinową rozdawajkę. Mam już ROCZEK!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ręczniczek pierwsza klasa. Bardzo mi się podoba, a tak, zauważyłam, że znaku brak. Zakupy rzeczywiście spore i widać, że sporo się będzie u Ciebie działo :)
    Co do zamykania bloga, to też miałam takie myśli swego czasu co do swojego, ale TY - nie ŻARTUJ sobie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana dobrze, że nie zrezygnowałaś (i broń Cię Panie Boże), przynosisz tyle dobroci, tyle pięknych wspaniałych robótek:) Rączka wydobrzeje, a złośliwości wokół pełno, lepiej oczerniać i nic nie robić:) Niż robić i pokazywać, bo to wymaga wysiłku i wielkiej odwagi:) buziaki, aga

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały ten ręczniczek- rzadko widuję takie rękodziłęo! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty kochana głupot już więcej nie gadaj o jakimś rezygnowaniu z bloga,tylko głowa do góry ,jutro też jest dzień i zaświeci dla nas słońce.
    Musimy się wspierać ,być dla siebie podporą i wtedy przetrwamy nawet najgorsze.
    A ręczniczek w niebiańskich kolorach jest zajefajny.
    Cieszę się ,że znalazłaś czas aby zrobić pracę do wspólnej zabawy.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. podziwiałam już na FB więc i tu wpadłam...
    oryginalny Marii...
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  26. Marii działaj i inspiruj do działania , myśli o zamykaniu bloga zarzuć w niepamięć. Pozdrawiam Cię ciepło ,życząc zdrówka i pozytywnych chwil abyś była z nami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo sił Marii Ci życzę, zdrowej łapki i " gumowego " czasu:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ręcznik jest świetny!!!! jeszcze gdyby był żółto-zielony to mógłby byc mój)) O rączkę proszę dbać, bloga nie zamykać i uśmiechać jak najczęściej, chociaż czasem trudno!!!
    Ps. wykorzystuj:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł i wykonanie!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też nie do końca rozumiem Marysiu ale bardzo się cieszę, że nie zamknęłaś bloga. Jesteś niezwykłą osobą z wielkim sercem i wieloma talentami a Twój blog to jedno z oryginalniejszych miejsc jakie odwiedzam. Ręczniczek jest śliczny i bardzo pomysłowy. Trzymaj się cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacja!
    Bardzo się cieszę, że nie usunęłaś swojego bloga :-)
    Życzę Ci dużo zdrowia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fartuszek uważasz za tylko??? nie zgadzam się widać, że włożyłaś w niego dużo pracy, a ile serca to tylko Ty wiesz, mnie się bardzo podoba:)
    pozrdawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ręczniczek jest cudny. I bardzo się cieszę, że mimo wszystko się nie poddajesz i dalej tutaj z nami jesteś. Cokolwiek by się nie działo złego, pamiętaj, że jutro znów zaświeci słońce. Ja Ci wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok, głowy pełnej pomysłu, siły, chęci i dużo zdrowia do dalszego działania i tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie zaciekawiły piękne koronki, które kupiłaś - musisz z nich coś wyczarować i koniec!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny ręcznik, sterta materiałów wygląda obiecująco:) nie mogę się doczekać kiedy pokażesz co z nich powstało.

    OdpowiedzUsuń
  36. O nie, nie... w żadnym wypadku nie rezygnuj z prowadzenia bloga, możesz zrobić sobie jakąś malutką przerwę (jak ja ostatnio), ale nie rezygnuj. To bardzo ciekawe miejsce i myślę, że wiele osób się ze mną zgodzi. A ręczniczek oryginalny i ładny. Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam PANI KREDKA :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ręczniczek jest cudny, żal byłoby mi go używać :) Mam nadzieję, że blog pozostanie na swoim miejscu, pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiem dlaczego ale Twój ręczniczek kojarzy mi się z fartuszkiem :-)Tak czy siak bardzo fajny ! Marii myślę,że każda z nas ma gorsze chwile w życiu i wtedy przychodzi myśl o zamknięciu bloga,zniknięciu itp.Najważniejsze to nie robić nic na wariata...złe chwile miną niczym letnia burza a decyzje podejmowane pod wpływem emocji trudno odkręcić. Wszystkiego najlepszego na ten rok.Pięknych prac Ci życzę i głowa do góry a pierś do przodu .Ina

    OdpowiedzUsuń
  39. Ręczniczek już podziwiałam:))jest piękny:))a co do reszty to powtórzę za Tobą-nie marudź:)))))buziaczki:))))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ręczniczek wspaniały i śliczny kolor.
    Tylko nie myśl zamykać bloga. Bardzo lubię zaglądać do Ciebie. A ludzie są różni i tym się nie przejmuj. Życzę dużo zdrówka i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. dopóki nie przeczytałam że to ręczniczek myślałam że to fartuszek dla małej księżniczki :) Fajny.

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj Maryś.
    Danwo Cię nie było , ale rozumie jak najbardziej , sa sprawy ważne i ważniejsze. Zycze Ci aby Twoje troski poszły w zapomnienie i abys mogła się poświęcić temu co kochasz robić.
    Ręczniczek niebieski jest i wygląda super . Zakupy prezentowe cudne i wierzą że powstana z nich same piekne rzeczy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Cieszę się , że nie zrezygnowałaś z prowadzenia bloga i życzę aby wszystkie pomysły udało się zakończyć a ręczniczek bardzo mi się podoba - oryginalny i w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Coraz cesciej czytam , ze ktos chcial zamknac bloga , dobrze ze takie mysli cie opuscily ,,
    Cudny ręczniczek ,,

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczny ręczniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uroczy ręczniczek a transfer jak " żywy",w pierwszym spojrzeniu myślałam że to prawdziwe sztućce,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładny ręczniczek. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny ręczniczek. Myślę, że będzie ozdobą Twojej kuchni, bo szkoda go używać, taki śliczny:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie uwierzysz, ale ... no własnie, zawsze jest jakieś " ale " ... Też byłam bliska zrezygnowania z bloga, po chwili przerwy, doszłam do dwóch wniosków. Temu komuś, własnie o to chodzi, żeby doprowadzić do tego, ze przestajesz pisać. A drugi, dlaczego, pytam się - dlaczego - za głupotę innych masz karać samą siebie ? Pomyśl Marii. Przytulam cieplutko do serducha i dalej działaj, bo robisz fajne rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  50. Dear Marii, may the year of 2015 bring you a lot of happiness and smiles!
    Beautiful kitchen towel! <3
    Hugs erba

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj Marii, są dni dobre i złe, są czasy lepsze i są gorsze (znam to aż za dobrze), ale żeby zaraz zamykać bloga? Nie byłoby Ci za nami tęskno? hmm
    Ręczniczek superowy, takiego jeszcze nie widziałam.
    Całuje i ściskam. Głowa do góry

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspaniały ręczniczek !!!
    No i mój kolorek :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. cudowny ręczniczek idealnie pasowałby do mojej kuchni bo właśnie w odcieniach niebieskiego / granatu mam dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  54. Widzę Marii że się u Ciebie jak zwykle dzieje:) ręczniczek cudny i super blue kolor:) Powodzenia w tych przedsięwzięciach:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny uwielbiam niebieskości więc i ręcznik wpadł mi w oko:) pozdrawiam cieplutko, trzymaj się Marii:))

    OdpowiedzUsuń
  56. Dla mnie bomba;Przecudnie go zrobiłaś.)Widac,że to Twój klimat.
    To dzięki takim pracom,przekonuję się coraz bardziej do niebieskiego koloru.
    Marii dzięki za zaproszenie,ale chyba nic nie kumam;(
    Gdybys miała czas napisz mi proszę prosto i zrozumiale o co chodzi w tym ,,fejsowym'' zadaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ręczniczek uroczy, pięknie upięty. Trochę mnie zdenerwowałaś wzmianką o rezygnacji z bloga. Co Ci do głowy przyszło Marysiu? Tyle osób Ciebie potrzebuje, pozdrawiam do następnego postu.

    OdpowiedzUsuń
  58. Witaj Marii, jak dobrze Cię czytać...wracaj do zdrowia i nawet nie myśl o rezygnowaniu z blogowania...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  59. W takim fartuszku to chyba zaczęła bym gotować :-) kto wie :-D

    OdpowiedzUsuń
  60. Ręczniczek cudny , pięknie go wykonałaś. Nie wiem z jakiego powodu chciałaś zamknąc bloga , ale po komentarzach widać że wszyscy Cię kochają. Miej kochana dystans do bloga i robótek , pisz kiedy masz ochotę , wykonuj robótkę jak masz czas. Nie wszystko kumam dziś z Twojego posta. Wszystkiego dobrego i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  61. Jaki fajny i klimatyczny. Bardzo w moim stylu. Ostatnio podpatruję prace z transferami i ta Twoja jak najbardziej na plus. Być może, starczy mi czasu i odwagi by spróbować samej.

    OdpowiedzUsuń
  62. a ja dopiero tutaj trafiłam a u Ciebie jest tak fajnie ; )) nie zamykaj coś byśmy jeszcze pooglądały i poczytały ; )) życzę cierpliwości i głowy pełnej pomysłów ; )) a fartuszek pomysłowy ; )) fantastyczny ; )

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo oryginalny ręczniczek:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie wiem czy już to pisałam, ale proszę nie zamykać bloga! :)
    Ja tu zagladam i będę nadal... Bo bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  65. piękny ręczniczek , szkoda by było powiesić go w kuchni! czyś Ty kobieto oszalała! zamykać bloga? nie waż się bo użyję mojej magicznej różdżki i tyłek przeczepię!

    OdpowiedzUsuń
  66. Potrafisz stworzyć cudeńka: ) Ręcznik jest piękny oryginalny i bardzo "Twój" pozdrawiam gorąco i cieszę się ze jesteś: )

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajnie, że jesteś.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  68. Uroczy ten ręczniczek. :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Blog jest Twój. Piszesz to, na co masz ochotę i tak często, jak chcesz. Zamkniesz go (oby nie ), jak Ty będziesz czuła taką potrzebę, ale nie dlatego, że ktoś Ci każe. Jeśli komuś nie odpowiada - nie zagląda. Komentarzami, które Ci nie odpowiadają - nie przejmuj się. Po prostu - taka jest cena sławy ;)
    A ręczniczek cudny. Taki Twój.

    OdpowiedzUsuń
  70. chciałaś zamknąć bloga? żart!

    OdpowiedzUsuń
  71. Marysiu, czytam z niedowierzaniem....choć przyznam, ze i mną "targają " podobne myśli...Kochana, głowa do góry, nie poddawaj się tak łatwo. Tyle pracy i serca włożyłaś w prowadzenie bloga, masz mnóstwo pomysłów i mnóstwo wyzwań przed Tobą jeszcze.... i zdolne łapki masz:)
    Ręczniczek śliczny:)
    Uściski posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękna praca... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Marii .....brak słów,nie bierz sobie wszystkiego do serca.
    Zdolna z Ciebie kobieta i tak trzymaj!
    Ręczniczek śliczny,materiały cudeńka,kiedy Ty masz czas na tworzenie takich śliczności,ja czasami wysiadam ...
    Buziaczki i dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo ciekawe zestawienie, ręczniczek pięknie się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. A to mnie zaskoczyłaś, jakie zamykanie bloga?, przecież ty jesteś kopalnią pomysłów a takiego talentu nie można nie pokazywać. Dobrze, że zmieniłaś zdanie. Ręczniczek w twoim klimacie, zdrowia życzę. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudny ręczniczek! :) Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego dobrego w 2015 życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękny ręczniczek. Faktycznie, ozdobny i nie pozwoliłabym nikomu go tknąć :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Witaj kochana Marii i wszystkiego dobrego w Nowym Roku - po tylu pięknych komentarzach sama widzisz, że musisz z nami zostać - ręczniczek jest śliczny !!! - moc uścisków i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękny recznik, i taki romantyczny w wykonaniu i w błękicie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękny ręczniczek ,ale nie dałabym go nikomu dotknąć żeby go nie zniszczył bo jest za ładny

    OdpowiedzUsuń
  81. Marie, to silne kobiety i tak łatwo się nie poddają, dobrze, ze i ty się nie wycofałaś z bloga, szkoda by było i nawet jesli coś było nie tak, to teraz będzie już tylko lepiej:)
    Ręczniczek bardzo mi się podoba, pomysłowy i ślicznie musi w kuchni wyglądać:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Śliczny ręczniczek! (zawsze chciałam mieć biało-niebieską kuchnię!). :)

    OdpowiedzUsuń
  83. No masz !!!!
    Praca przecudna!!!
    Oryginalna,czyli niepowtarzalna !!!
    Niech Ci ta myśl PASKUDA o zamknięciu bloga wywieje raz dwa z główki !!!
    Właśnie dołączyłam do obserwatorów ...
    Pozdrawiam i wysyłam dobrą energię :)*** Buźki

    OdpowiedzUsuń
  84. Zaprezentowałaś piękną pracę! :) Kocham niebieski kolor, choć moja kuchnia takowa nie jest... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Piękny ręczniczek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Śliczny ręczniczek w niebieskościach:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Śliczny ręczniczek. Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  88. wspaniały! sama z chęcią bym go zawiesiła w swojej kuchni ;) pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo podoba mi się ten ręcznik! I ciesze się, że myśli o zamknięciu bloga nie doszły do skutku, bo dzięki temu można podziwiać tutaj wiele wspaniałych prac Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  90. No kochana nie wiem dlaczego ale jestem u Ciebie pierwszy raz, trafiłam tu dzięki Danusi :))). Żebyś nie myślała o porzuceniu bloga to dopisałam się do obserwatorów :))))
    Reczniczek jest boski i jeśli się nie pogniewasz to pomysł wykorzystam do osobistej kuchni :)). Pozdrawiam cieplutko Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  91. Ręczniczek super ... podoba mi się . Post troszkę tajemniczy ale każdy ma swój styl.

    OdpowiedzUsuń
  92. Marysiu kochana, świat blogowy bez Ciebie to już nie to samo. Kto będzie nam takie zagadkowe posty pisał jak nie Ty. Ręcznik genialny, cudny prezent dla każdej Pani czy Pana domu. Kochana w swoim tępię, nić się nie martw :) Ja również Ci buziaki ślę.....

    OdpowiedzUsuń
  93. Świetny ręczniczek, będzie piękną ozdobą kuchni w kolorze blue :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Widziałam już blogi zamknięte z powodu innych...dobrze,że zrezygnowałaś z tego pomysłu :)
    To Ty tu rządzisz i nic nikomu do tego...sama miałam takie myśli,bo przestałam sobie radzić ze wszystkim,nie nadążam za innymi,ale zrozumiałam,że nie można się poddawać.Zawsze znajdą się przyjazne i wyrozumiałe duszyczki które są z nami mimo wszystko.
    Ręczniczek piękny ♥ Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  95. Ręczniczek piękny, szkoda, że nie dałaś większego zbliżenia :::

    OdpowiedzUsuń
  96. Śliczny ręczniczek, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  97. Fajny pomysł na ręczniczek, jeszcze tak "zamontowanego" nie widziałam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Chciałaś przestać pisać bloga?! No wiesz co Marii, no niech Cię takie myśli więcej nie nachodzą. Posty jedyne w swoim rodzaju piszesz, to strata byłaby wielka. A ręcznik super wygląda. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  99. Super pomysł na wieszaczek do ręcznika, i te wyszywanki, sporo pracy!!

    OdpowiedzUsuń
  100. ręcznik jest nietypowy i bardzo oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  101. Ręcznik piękny. Trafiłam tu pierwszy raz i na pewno będę zaglądać :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Piękne cudeńko! W pierwszym momencie myślałam, że to u góry z łyżeczkami to na drewnie malowane albo decoupage, a tu całość tkaninowa ! Super!

    OdpowiedzUsuń