Miły gościu

Miły gościu

piątek, 23 stycznia 2015

Segregator......

                                       ..........powstał z potrzeby........
                                       Witajcie moi kochani -serdecznie was witam w ten ponury następny dzień - dziękuję wam za wspaniałe komentarze pod ostatnim postem , cieszę się bardzo ze  podobają się wam moje etui - z tego tytułu powstanie więcej. witam nowych gości.
                                      ......ta z potrzeby postał ponieważ gazetniki czy pudła zaczęły mnie denerwować nic na swoim miejscu - więc postanowiłam zaprowadzić większy porządek w moich gazetkach robótkowych - na razie zmieści mi się na full 1/4 tego co posiadam ale pomału wykonam jeszcze następne
od razu informuje kochani że żarówy i oświetlenie energooszczędne oraz zła widoczość ( paskudna mgła zza okna ) tylko pogorszyły dokładność zdjęć - nic na to nie poradzę
A więc segregator w technice cartonnage i to właśnie on został przed chwilą pokazany w wydarzeniu - Stage de cartonnage - we francuskiej grupie o czym wspomniałam w poprzednim poście  - bardzo się denerwuję właśnie ze względu na jakość zdjęć
Zaprosiłam na te wydarzenie kilka osób - me bliskie przyjaciółki - jedna wycofała się całkowicie , druga nie wiem co pokaże , trzecia obiecała że wstawi dziś coś , następne tzry wogóle nie zareagowały na me zaproszenie tylko jedyna Ilonka - powiedziałą mi szczerze że z braku czasu nie weźmie udziału - no i co ?
o mammamija - kochani pozostałam sama na polu walki tzw, mówiąc - hihihi.
Dobra dość gadania pokazuję ten mój twór , oto on

nożyczki pamiętacie - pokazywałam kilka postów wstecz - dohaftowałam jeszcze napisy i drobne kwiatki
no cała reszta fot








no i kilka fotek w trakcie pracy








generalnie cały segregator jest koloru jasno kremowego - sami widzicie co daje złe oświetlenie - nawet lampa błyskowa nie pomogła
uffff.
                                         Moi mili - życzę wam wspaniałego weekendu , serdecznie pozdrawiam i buziaki ślę wielkie wasza Marii













51 komentarzy:

  1. Przepiękny jest ten segregator... Ja w podobnych kolorach zrobiłam sobie kalendarz. Jak znajdę chwilkę to pokarzę go dzisiaj na blogu :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna praca, Mario. Bardzo lubię takie prace. Karton i materiał to niezła spółka:) Do tego jeszcze pomysły i zdolności i wychodzi coś ślicznego jak u Ciebie! Gratuluję:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Segregator jest piękny !!!
    Na FB zdążyłem zalajkować i mi nowe wiadomości wskoczyły, foty się zgubiły i już nie skomentowałem.
    Ale teraz mogę spokojnie napisać, że piękny jest !!!
    Przecudnie wykończyłaś segregator .
    Teraz to gazetki wyciągać z takiego segregatora to aż zaszczyt.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny segregator - szczególnie ten hafcik z nożyczkami bardzo mi się podoba :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny , nie możesz usiedzieć :) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały segregator :-) Pięknie go ozdobiłaś. Ja również muszę w tym roku koniecznie zrobić porządek z moimi gazetkami ze wzorami.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyszedł, miłego weekendu kochana:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana , pięknie, pięknie to zrobiłaś ostatnio Jesteś bardzo romantyczna , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wszystko wyszło, jak zawsze! :)
    Pozdrawiam ciepło, miłego weekendu również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marysiu, taki segregator, to aż miło do ręki wziąć, mam nadzieję, że tylko najzacniejsze gazetki w nim ulokujesz,

    OdpowiedzUsuń
  12. jest prześliczny, nawet mgła i żarówki energooszczędne nie zepsuły mu pierwszego wrażenia, prześlicznie go wykonałaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Mario - zainspirowałaś mnie i podrzuciłaś pomysł. Segregatorów mam dużo i chowam je, bo brzydkie. A tu proszę Ty wyczarowałaś male arcydzieło...

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz Twoje gazetki będą miały piękne mieszkanko. Hafcik z nożyczkami jest super. Cały segregator też. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki segregator , to i mnie się marzy! Kurczę, może jakimś cudem znajdę czas i pamiętając o uroku Twojego dzieła zrobię jakąś namiastkę. Bardzo kobieca śliczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny segregator, że też ja prcownik biurowy na to nie wpadłam !!
    Teraz sobie nadrobię, a oczywiście Twoj kradnę na pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko pogratulować wypada. Sliczny segregator i dobry pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny segregator :) kiedy Ty, Marii, śpisz?... Ubranka na segregatory, etui wszelkiego regimentu, igielniki, poduszeczki i co tam jeszcze... Wszystko wprost cudowne <3 Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Marii nie jesteś sama,masz mnie gdzieś tam w pobliżu ,także może jeszcze wygramy tę wojnę haha,na polu bitwy nie zostałaś sama. .
    Co prawda późno dziś przybyłam ale były problemy oświetleniowo- netowe,także chyba zostanie mi zaliczone,choć w czasie się wyrobiłam .
    Kochana a to co stworzyłaś jest śliczne,ale przede wszystkim jakie funkcjonalne.Aż zazdroszczę Ci jaki zrobisz sobie porządeczek mając taki segregator.
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko już zostało powiedziane Marii- samo piękno.
    Buziaki ślę, szczególnie dla M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie no piękny i taki różany...hafty przepiękne...oj ta Wnusi to chyba oczko Babuni w głowie:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny taki dopracowany w każdym szczególe:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny, przemyślany i pięknie wykonany! Uwielbiam koronki i nożyczkowe motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny, taki romantyczny, jak lubię :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  25. Będziesz miała teraz gazetki w pięknym segregatorze- aż im zazdroszczę:)
    pozdrawiam ceiplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Twoje prace, są romantyczne i subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ulala Marii Francja elegancja:) segregator pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też bym powiedziała Francja -elegancja:)))wiem,wiem,powinnam się podjąć wyzwania,ale ja już trzech zabaw nie ogarniam:)))za to Twój segregator -mega:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Marii ,cudne :-) Muszę się tego nauczyć i sobie też zrobić takie cudo :-) I co kochana z tą nasza kawka ??

    OdpowiedzUsuń
  30. No no, moja droga Marii! Cudeńko Ci wyszło, przepiękny segregator! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  31. Marii, trudna to sztuka chyba, więc się nie dziw :-)
    Ale dla Ciebie nic trudnego, segregator wyszedł piękny - już sobie wyobrażam gdybym miała takich kilka... byłoby pięknie, uroczo i do pozazdroszczenia...
    Masz talent do tak klimatycznych prac!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudo!! Z pewnościa będzie przyjemniej sięgać po gazetki do niego:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny jest! Wyszedł Ci na prawdę cudownie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny segregator Marii , na pewno będzie Ci długo służył.Cieszę się,że smakuje Ci sałatka z mojego przepisu.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  35. te prace, które powstają z potrzeby są najlepsze, bo mają już swe przeznaczenie nim powstaną
    różyczki są śliczne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Napracowałaś się Marysiu, ale za to efekt jest "wow" :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mario, segregator jest imponujący! I bardzo podobają mi się kolory, są takie eleganckie.:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prace , które powstają z potrzeby serca są zawsze piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Po prostu piękny taki "twój", a jak powstaną kolejne to dopiero będą budzić zazdrość. Miałam podobny pomysł z segregatorem na album prac dla teścia nie zrobiłam jednak zdjęć:( oczywiście w bardziej męskich kolorach, teściowi bardzo się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Marii, piękny segregato fajnie ozdobiony Ty sister t masz wyobrażnię,buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczny, praktyczny i taki romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hola, María! Tengo algún que otro problema con el traductor y no entiendo bien todo lo que escribes, así que veo las fotos de tus trabajos! Qué bonito! Me encanta! Un trabajo muy fino, muy delicado y muy vintage! It´s perfect!!! So cute!
    Besos desde Tenerife

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyszedl slicznie ,,pisalam juz o nim na fb .To sa takie dekoracyjne drobiazgi, ktore w kazdym domu byc powinny i robia dom eleganckim.

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie wyszedł,buziaki Marii:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Marysiu, bardzo podoba mi się taki styl. Wykonany pięknie i na pewno będzie funkcjonalny.

    OdpowiedzUsuń
  46. Marii, Pogodynko moja (pamiętasz czemu:-)?!), subtelny i elegancki masz segregator teraz, a czemu tak się obawiasz pokazania swoich prac, zdjęcia nigdy nie oddają całego uroku i włożonego trudu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. boski ten segregator ;) i mnie by się taki przydał

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak dla mnie bomba!Bardzo kobiece cacuszko.

    OdpowiedzUsuń