Miły gościu

Miły gościu

środa, 18 lutego 2015

,,Bulionowy,,dzisiaj króluje oraz informacja

                                             Witam was moi kochani -stałych czytelników oraz nowych gości  serdecznie dziękuję wam za przemiłe słowa , które zawsze zostawiacie u mnie pod każdym postem oraz za to że podobało wam się moje jajo wielkanocne.
                                            Informację podam na końcu
                                            ...................................................
                                           Jajeczka wielkanocne na razie sobie czekają w pudełku - ponieważ nie mogę się zdecydować jak je sobie wystroić - natomiast powstało  u mnie sporo nowych etui na przeróżne zastosowania .......ale i powstał również igielniczek typu biscornu. Takich igielników jest multum w necie pięknych ale ja chciałam mieć swój niepowtarzalny i go sobie wykonałam - jeśli ktoś z was widział w necie wykonany w technice quiltu oraz połączony haftem bulionowym proszę powiedzcie mi o tym bo ja przekopałam mnóstwo stron i takiego ustrojstwa nie widziałam . Jest to mój pierwszy tego typu igielnik i jak wyszedł taki pozostał i jest ale jestem z niego zadowolona i wygląda sobie tak:








mały , skromny ale może być
                                  I moi drodzy czas na prezentację nowych etui - a tak nawiasem , dostałam jakiegoś povera na tym punkcie jak i zarówno w szyciu techniką quiltu - dziś  pokaże tylko kilka , nie chcąc wam za dużo tutaj mieszać bo powiem szczerze że sama się już pogubiłam ile mam zrobionych a ile jeszcze jest do wykończenia - najważniejsze że mam chęci jeszcze do jakiejkolwiek pracy robótkowej .
                                  Te w tonacji fioletowej pójdą do którejś z was - ja wiem do kogo ale jeszcze mi tu do kompletu czegoś brakuje i tak wyglada komplecik na np. pomadkę do ust oraz ciut większy na jakiś perfum a wyglądają tak






następne w tonacji czerwieni poleciało już do obdarowanej ale pokazuję - ponieważ widząc w trackingu że przesyłka jest odebrana więc pozwalam sobie na gest pokazu - przeznaczenie jak zobaczycie zaraz na fotkach to: na chusteczki higieniczne oraz mniejsze na pióro czy długopis i tak wygląda :






w tle na tamborku widzicie również haft ale płaski łączony z bulionem - jest już skończony - przeznaczenie jego pierwotne myślę ze zużyję go do jakieś kosmetyczki czy saszetki - jeszcze się zastanowię .
                                .................................................................
                                                  INFORMACJA
                                Moi drodzy - jak zauważyliście - nie było mnie jakiś czas a już na FB - całkowicie zaczęliście się o mnie martwić były smsy oraz meile z zapytaniem co się ze mną dzieje oraz z prośbami abym się odezwała - niestety nie mogłam się odezwać na smsy odpowiedziałam ale w necie nic została pustka i cisza po mnie - dopiero wczoraj wieczorem mogłam nawiązać jakikolwiek kontakt z wami - dziękuję wam wszystkim , którzy się martwili o mnie - miłe to jest uczucie . Już tłumacze co się wydarzyło : najpierw szalała jakaś burza i straszne wiatrzyska które to zerwało łącza robiąc jakieś spięcia w komputerach i nie tylko - ok. przyszli panowie technicy naprawili co się dało - jeszcze net mi chodzi pomału ale wszystko będzie dobrze - a następnie było to już ponad moje siły  - dwa dni temu padł mi całkowicie komputer - ja musząc mieć ostatnio ciągły kontakt z rodziną - no to już rozumiecie - naraziłam budżet domowy na wysokie kwoty telefoniczne  - nie no tak nie mogło być - wyciągłam z pudła starego lapta który leżał sobie jako już rzecz pamiątkowa - po wyciągniecu dysku z mojego już padniętego na amenus lapta okazało się że wiatry dokonały wiele szkód - znikło mi połowę dokumentów nie do odzyskania oczywiście - tak ze teraz już wszystko rozumiecie - czeka mnie kupno nowego komputera i muszę sobie na niego uzbierać ale wpierw zarobić a jak to zrobię nie wiem - bo pracy nie mam . Po co ja wam to piszę ? sądzę że po to by się wygadać - bo domownicy mają chyba chwilami dość mych złych nastrojów spowodowanych niepowodzeniami gdzie wichry i wiatry mi wieją w oczy a kłody same padają pod nogi i to już dzień w dzień - no wygadałąm się dziękuję wam za uwagę oraz zrozumienie że was nie odwiedzałam - teraz będę od nowa nadrabiać pomału zaleglości gościnne u was życząc wam samych uśmiechów i wspaniałych dni wasza Marii serdeczności wam ślę i do następnego napisania papapa.



44 komentarze:

  1. dla Ciebie także samych słonecznych dni a prace piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. No to prawda, martwiłam się o Ciebie ...dobrze,że juz sytuacja w miarę opanowana, dziergaj, szyj, działaj, ale przede wszystkim się odzywaj...Jolka

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kłopoty z netem Marii masz przez " Wicher" ;-))))))
    Wczoraj wieczorem listonosz przyniósł mi cudeńka od Ciebie! Kochana jesteś tak wspaniałomyślna, że nawet sobie nie wyobrażasz, tyle piękności dla mnie zrobiłaś, teraz będę sobie zestawiać, co, gdzie włożyć. Jestem pod wrażeniem, Ty wiesz jak kocham haft wstążeczkowy! Mam nadzieję, że uda mi się stworzyć posta jutro, bo ostatnio nie łapię oddechu, mój brat w szpitalu, przed trudną operacją, mama wymaga nieustannej opieki, bo momentami jest w stanie agonalnym, dzieci i mąż w pracy, trzy psy, palenie w kotłowni ( piec na węgiel), i reszta domowych obowiązków, a ja sama jedna!!! z pokiereszowanym kręgosłupem, tak, że zmiana pampersa u mamy sprawia mi wielką trudność. Wybacz Marii, że nie nadążam z podziękowaniami, ale może kiedyś będzie u mnie lepiej. Pamiętaj, że w tych trudnych dniach, sprawiłaś mi wielką radość i za to jestem Ci szalenie wdzięczna. Całuję Cię mocno i szczególnie pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te hafciki a przedmioty, które wykonałaś z ich użyciem mają w sobie wiele elegancji;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda - cudeńka znowu nam pokazujesz. Obdarowane osoby to szczęściary.
    Samych słonecznych dni dla Ciebie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło znów Cię czytać... Śliczne prace poczyniłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo słonka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Marii, dobrze że się odzywasz :) Hafty Twoje jak zawsze piękne, wiesz dobrze że jestem nimi zachwycona od dawna. Igielnik super, a etui na pewno uszczęśliwiłoby każdego.
    Buziaczki wielkie i głowa do góry, jutro będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę zakończenia netowych kłopotów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace :-) Igielnik doskonały :-)
    Przykro mi, że zepsuł Ci się komputer...
    Życzę Ci, aby wszystko się pomyślnie zakończyło i więcej żadnych problemów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może już nie będzie wiać ? Moze będzie trochę lepiej ? Wiosna idzie, mam nadzieję, że i Tobie pomoże, da dobry nastrój. Wszystkie zmartwienia przemijają - oby Twoje jak najszybciej.
    A haft jak zwykle przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marii... i tak Cię kocham <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. to ty z Wichrem za "pan brat" a on ci takie rzeczy wyczynia?
    nieładnie

    oby już nigdy ci nie wiało a nowy sprzęt pojawił się jak najszybciej :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie Ci wychodzą te etuii i igelnik
    życzę Kochana samych juz fortunnych zdarzeń i pracy
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne etiu :) Też ostatnio wykonałam sobie igielnik, bardzo przydatna rzecz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolejne rzeczy zrobiłaś :)
    Przykro z powodu historii laptopa, ale wierzę , że wszystko się szybko jakoś poprawi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prace. Ja na sprzęt nie zbieram - wszystko kupuję na raty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słoneczko cudne te komplety porobiłaś ,dziewczyny obdarowane będą przeszczęśliwe.
    Kochana wiało i u mnie ,ale obyło się bez takich numerów.Cierpliwości kochana w końcu wszystko wróci do normy a TY do codzienności
    Dobrze,że już jesteś ,bo każde zniknięcia budzą w nas niepokój.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ cudów narobiłaś:)))ja nie mam bladego pojęcia jak się składa takie biscornu:)))a haft bulionowy bardzo mi się podoba:))sama próbowałam i nawet wyszło:))dobrze ,że jesteś już z nami:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle śliczne prace, a takiego biscornu też nigdzie nie widziałam. Twoje prace są inne i wyjątkowe!
    Kochana mam nadzieję, że kłopoty wkrótce miną, a Ty w jakiś sposób nabędziesz potrzebny sprzęt.

    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaraziłaś się bulionami,ale to super,bo to moim zdaniem przepiekna technika.
    Wszystko co pokazałaś jest fantastyczne.
    Marii ja wierze,że po trudnych dniach wreszcie nadejdą lepsze,czego Tobie i sobie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Marii piękne prace , haft bulionowy wychodzi Tobie pięknie. Życzę mniej kłopotów i niech te wiatry omijają Ciebie z daleka. Niestety czasami sprzęt zawodzi , mam nadzieję , że poradzisz sobie z kupnem nowego . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace, igielnik wyjątkowy! Jesteś tak kreatywną osobą, że z pewnością znajdziesz sposób na zdobycie nowego sprzętu. Haft rosołowy kusi mnie od dawna, nieśmiało podglądam filmiki z instrukcjami, ale póki co wolę podziwiać z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zupełnie w wyjątkowej formie powstał ten igielnik. Przez to jest przeuroczy! Wszystkie etui przepiękne, takie romantyczne. Obdarowane osóbki muszą być zachwycone. Szkoda tylko, że tyle kłopotu przez to wszystko się narobiło...ech

    OdpowiedzUsuń
  24. Nazwa ciekawa - haft bulionowy, jakoś tak z rosołkiem mi się skojarzył...
    Piękne prace... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Marys piekne te Twoije etui ,igileniczek i wszystko co pokazałaś. Mnie urzekły bardzo te przepiekne różyczki haftwane tym dziwnym haftem co to nie umiem powtórzyc tej nazwy :-)
    Z komputerem masakra, wiem cos o tym , bo mój pewnie niedłuo tez padnie, ażyć sie bez tego ustrojstwa nie da!!
    powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Marii nigdy, ale to przenigdy nie patrz tak pesymistycznie...pamiętaj jedno zło przyciąga kolejne...staraj się wstać rano z miłym nastawieniem, a zobaczysz wszystko się odmieni, myśl pozytywnie i już...to tylko wiatr i elektronika...mogłaś ten czas spożytkować na siebie i dla siebie...Zycie nie jest takie złe Kochana, tylko czasami uczy nas pokory...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne porobiłaś te różności Marii! Nie mogę wyjść z podziwu jak Ty robisz takie różne cudeńka! Niewiarygodne! A co do techniki... Dla mnie bulion kojarzy się jedynie z jedzeniem :) Nie powiem z czym mi się kojarzy haft bulionowy ;) To w sumie taki paw bulionowy ;) No to poświntuszyłem :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne są Twoje etui Marii, takie romantyczne i ten haft bulionowy bardzo mi się podoba..chociaż ta nazwa kojarzy mi się z bulionem warzywnym :-) Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę ciepłych wiatrów tylko. Ina

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny igielnik i te wszystkie etui, naprawdę śliczności:)super że wróciłaś i jak najmniej przeciwności życzę!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne prace stworzyłaś , te różyczki są cudowne , mniej pesymizmu , a więcej dobrych myśli pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  31. Marii, igielnik niezwykle pomysłowy no i te słodkie różyczki, a etui są takie glamour...podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Igielnik cudny kochana :-)Cieszę się,że już jesteś :-) I na pewno wszystko się ułoży :-) Trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Igielnik piękny, a etui z pewnością zachwycą obdarowane!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne prace Marii poczyniłaś. Życzę Ci oby wszystko się ułożyło, i samych słonecznych i wspaniałych dni.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne są te etui Marysiu a igielnik bardzo oryginalny. Mam nadzieję, że jakoś wszystko się ułoży i będziemy mogli nadal podziwiać Twoje piękne prace. Trzymam mocno kciuki i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale zaszalałaś, śliczny ten Twój haft bulionowy Marii. Nawet nie wiedziałam, że w Twoich stronach takie wichury były, życzę Ci aby omijały Ci ę takie niespodzianki:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witamy znów :) I jak zawsze z pięknymi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Igielnik rewelacyjny,pierwszy raz widzę taki :)
    Kochana wszystko się jakoś poukłada i mam nadzieję że teraz będziesz miała już z górki, trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Marii, kolejne śliczności pokazałaś! igielniczek jest przeuroczy, a takimi etui chwaliłabym się naokoło (gdybym tylko miała :-))
    Kochana, niech Cię omijają te wszystkie wichury, a nowy komputerek niech się pojawi jak najszybciej! Życzę z całego serca!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowności!!! Etuii duże i małe, czerwone i fioletowe prześliczne!!!! Ja bym ich do torebki nie chowała:)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne prace, świetnie wyglądają udekorowana różyczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam:) Prawdziwe cudeńka przygotowałaś:) Te etui są zachwycające:) Wiem co to znaczy mieć problemy z komputerem - to one sprawiły, że tak rzadko bywam na blogach. Też ma takiego staruszka i odkładam na nowiutkie cudeńko:) Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wazne ze juz masz kontakt ze swiatem, z nami, Marii..prace jak zawsze sliczne, bulioniki pochlonely Cie calkowicie..igielnik tez wyglada swietnie..zdrowka Ci zycze Marii.)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hafty Twe to cud miód i maliny!są perfekcyjne, jest to temat, którego może kiedyś się nauczę.... taki plan.....
    braku pracy rozumie w całej rozciągłości, też od kilku miesięcy chodzę na rozmowy i najbardziej irytuje minę pytanie "tak duże ma pani doświadczenie i nie znalazła pani pracy?"
    trzymaj się- gdzieś czekają na Ciebie otwarte drzwi!!! Na pewno...

    OdpowiedzUsuń