Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 22 lutego 2015

Korzystam póki mogę wampokazać ........czyli igielnik

                                               ......schabby chic ?
                                            Moi drodzy witam was serdecznie - dziś bardzo któtko - tyle co pozwala na przesląnie wiadomości - coraz to większe mam problemy z przesyłem wiadomości i tu i na fb - ale jestem dobrej myśli i dizś dziękując jak zawsze za wspaniałe wasze słowa pozostawione w ostanim poście pokazuję wam co zrobiłam dla siebie czyli igielnik na moje olbrzymie szpile niezbędne w moic pracach
piszę na szybko - mam problemy pozostawianie u was komentarzy - mam nadzieje że to wszystko się unormuje a więc oto on - mój twór




a dalej w świat leci taka szczotka m.innymi prezentami
a to na życzenie mojej przyjaciółki - która chciała czarną szczotke do swej łazienki i tak wygląda






następna paczka leci do wspaniałej mojej następnej przyjaciółki ale fot dziś nie pokażę 

ponieważ to będzie inna niespodzianka - życzę wam wspaniałęgo wieczoru oraz miłego przyszłego tygodnia wasza Marii - serdeczności wam ślę ......

       

42 komentarze:

  1. Marii piękny ten Twój twór, igielnik, podoba mi się bardzo.Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku, i oby szybko skończyły się kłopoty z komputerem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace :) Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maryś ja tez dziś krótko bo mam trzydniowe zaległości na blogach .
    Igielnik śliczny, ale szczotka bije wszystko na głowę. Jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego tygodnia również! :)))
    Bardzo ładne wytwory, jak zawsze! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczotka mnie zachwyciła. Bardzo elegancka i stylowa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wyszła; w pierwszej chwili myślałam, że lusterko :p
    buziam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny igielnik i szczotka na prezent robi wrażenie, szczęściara ta co dostanie :)
    Pozdrawiam Cię srdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczotkę widziałam,podziwiałam,a dzisiaj podziwiam igielniczek;)
    Niebieski kolor materiału z białą koroneczką,super;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marii, Ty jesteś po królewsku hojna... i wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Twój igielnik nazwę tak jak górale w jednym z kawałów nazwali jeża czyli: śpilok, kolcok albo iglok ;) Pozdrowienia droga Marii!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie to wszystko jest śliczne...
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Igielnik i szczotka przepiękne.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tu Twojej techniki
    poznaję tajniki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Marysiu, igielnik pokaźnych rozmiarów, ale do takich szpil, inny by się nie zdał. Super go ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj Marii, oczy nacieszyłam, piekne wszystko, masz Ty dar tych różyczek bez kolcow tworzenia, pędzę dalej bo mam też duzo zaległości ale przed tem całusa wielkiego CMOK nA POLIKU ZOSTAWIAM,PA!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo śliczna ta zczotka no i igielnik także. Pozdarwiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. podobają mi się obie praca:)
    miłego tygodnia, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Igielnik jest rewelacyjny !!!
    A szczotka jest piękna .
    Wspaniale ją ozdobiłaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Kochana ! Jak miło CIebie czytać! Ja niestety musiałam się wyłączyć od blogowania i maili a to wszystko za sprawą tego, że nawet nie miałamczasu dokladnie na nic :( Mam nadzieje ze po szkole wroce juz od razu do blogowania bo bardzo za tym tesknie. Kochana Marii Igielnik jest cudowny ! Wszystko co tworzysz jest piekne i wiesz ze w moim ulubionym stylu . Buziaczki CI sle

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejne cudne prace, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marii wpadasz jak burza i od razu czarujesz ,jestem zachwycona igielnikiem ,ale szczotka tu dziś rządzi,jest cudna.
    Widać,że coś Ci bardzo służy i humor poprawia ,super,ciągle trzymam kciuki ,już Ty wiesz dobrze za co .
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczne rzeczy robisz Mario. Igielnik cudny, ja też uwielbiam igielniki:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dear Marii, your pincushion is so beautiful and gorgeous!
    Good job, as always!
    Have a great week!
    erba

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne drobiazgi Mario. Miłe niespodzianki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny igielnik i piękna szczotka;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowna szczotka na pewno będzie się pięknie prezentować w łazience Przyjaciółki:)
    a igielnik marzenie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny igielnik :-) Zachwycający.
    Szczotka doskonała :-)
    Uwielbiam do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna szczotka, igielnik też super ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Igielnik fantastyczny, aż chce się szpile wbijać:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Marii , piękne wytworki . Igielnik i lusterko zachwycające. Mam nadzieję , że z komputerem będzie ok. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej Marii, śliczny ten igielnik podziwiam jak zawsze twój haft i zazdroszczę talentu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ach te komputery...nie ma to jak radość z własnej twórczej pracy:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super prace, szczotka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  35. Marii, igielnik jest śliczny, szpile ogromniaste :-). No, ale ta szczotka to coś wspaniałego - takiej jeszcze nie widziałam :-)
    Buziaki Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomysłowe prace, bardzo praktyczne i świetnie wykonane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj Marii - piękny igielnik zrobiłaś i szczotka do włosów bardzo mi się podoba - pozdrawiam kochana serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Zamykam komentowanie
    mojego bloga, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń