Miły gościu

Miły gościu

wtorek, 10 lutego 2015

Moje pierwsze jajko w tm roku ......i prezent w ........

                                                 Moi kochani witam was serdecznie - dziękując  za piękne słowa pozostawione pod ostatnim mym postem.....witam wciąż nowe osoby - tak szczerze to się zaczęłam z wami kochani gubić - tyle nowych twarzy - na pewno was odwiedzę - bo nie byłabym sobą i mam nadzieję taką skromną ,ze jak zaglądacie oraz zostawiacie komentarze to myślę ze zostaniecie ze mną . Dziękuję wszystkim że jesteście ze mną .
                                                 ........Ok - moi drodzy do rzeczy - bo wiem że wstępy są nudne i tak :
                                     ,,,,,Rano kawka - więc powstał hafcik a popołudniowa kawa - ruszyłam sobie krokiem powolnym w zdobienie jaj i tak powstało jedno z pierwszych co zeszłego roku nie zdążyłam - ba nawet podstawkę ubrałam w koronkę - .....może wykonanie nie idealne bo na szybko ale ja jestem zadowolona
zapraszam was do oglądania













jedno zwykłe styropianowe jajco w kilku odsłonach wam pokazałam - teraz będę sobie robić inne ale coś mi brak koncepcji - no zobaczę co wymyślę ........ten temat skończony a teraz drugi temat czyli nagroda

..................................................................................................................................
                             ..........................................................................
                                      .........................................................
zakochałam się we frywolitce - dla mnie to czarna magia
filc ? - hm - zawsze miałam manię posiadania oraz noszenia eleganckich kapeluszy nawet latem filcowych - na ten temat kiedyś może wam opowiem
jak będzie pora i czas nadejdzie odpowiedni  ale teraz wam przedstawię prezent w niespodziance czyli wygrana w noworocznej rozdawajce u :
 Renatki Walczak
szczerze się przyznam że byłam mile zaskoczona jak mnie poproszono o adres
oto nagroda\





i tak mam i frywolitkę - której nie potrafię zrobić , następnie filcowanki - tak to nazwałam - bo jak już wiecie yylko kapelusze nosiłam i nic po za tym z filcu nie miałam - teraz mam i się cieszę bardzo oraz kalendarz na ten 2015 grubaśny jakie uwielbiam
                            ........................................................................

Dziękuje ci Renatko - sprawiłaś mi niesamowitą niespodziankę - jestem bardzo zadowolona a dodatkowy prezent w postaci saszetki zanykanej na zamek już ozywam - mam w swej olbrzymiej torebce babskiej kilka rzeczy w jednym - strasznie się cieszę
                         ...........................................................................
                         I tym akcentem  dziś wam mówię dobrej nocy oraz wspaniałych następnych dni wszelkiego dobra wasza Marii i do następnego napisania papapa - serdeczności wam ślę






44 komentarze:

  1. Pięknie wyhaftowane jajeczko pomysł dwustronny-super;
    Wkrótce pokażę i ja swoje pisanki.
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent dostałaś - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajo super a prezent ....zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rano jajeczka podziwialam na fb teraz moge tu , cudo, a nagroda śliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Marii, czyli dzionek zaczął Ci sie od kawy i jaj. No jaja jeszcze na popołudniową kawę. Widać śliczne efekty, haftowane piękne jaja.
    Prezent uroczy ale to chyba nie pierwsza Twoja frywolitka jaką masz w posiadaniu:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jajeczko i notesik. Czekam na następne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marii, jajo jeśli od ubiegłego roku się nie zepsuło, to teraz zrobiłaś z niego eleganckie, ozdobione z Twoją precyzją. Tych kwiatków robionych bulionowym / dla mnie:rosołowym/ haftem, nigdy się chyba nie nauczę, Tobie to wychodzi jakbyś się z nimi urodziła. Jak to jest?
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marii zacznę od jajka- piękne , proste i takie eleganckie:)
    co do filciaków, to bardzo sie cieszę, ze przypadły Ci do gustu, niech służą najdłużej jak mogą:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne jajeczko, delikatne i świateczne. Zycze więcej takich pomysłów i realizacji. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajo urocze, pięknie wyhaftowane!
    Gratuluję wygranej, bardzo ładna frywolitka. Dla mnie frywolitka też jest czarną magią:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe jajko :) Gratulacje Marii!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezent super :-) A jajo rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nagrody; ) a jajo cudo takie inne, co prawda nie przepadam za strojeniem jaj, ale jak są doceniam pracę:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne jajo,ciekawe czy mi się uda coś zmajstrować w tym roku :)
    Gratuluję wygranej ♥ takie rzeczy zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marys jajco jest kosmicznie cudne. Te koronki rewelacja. Szkoda że moja kawa wypijana przy biurku w pracy , bo może tez by mnie cos natchneło :-)
    Prezencik cudny wygrałas. Dla mnie frywolitka to tez czarna magia ale uwilbiam oglądac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jajo pięknie ozdobiłaś. Prezent śliczny i bardzo praktyczny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. jajo już podziwiałam na fb, a teraz i tu się nim zachwycam ponownie :))) Prezencik cudowny <3 Buziam

    OdpowiedzUsuń
  18. Łaaadne jajo, oryginalne bo z haftem.Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jajo jest piękne !!!
    No i świetny pomysł z podstaweczką pod nie.
    A prezencik cudeńko !!
    Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne jajo :-) Przepięknie je ozdobiłaś - szczególnie podoba mi się Twój haft.
    Gratuluję wygranej - dostałaś wspaniały prezent :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Maryś zrobiłaś odjechane jajo ,takie bardzo w Twoim stylu .
    Prezencik od Reni cudny ,a dla mnie frywolitka też jest czarną magią i nic z niej nie kumam ,ale uwielbiam .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się haft na jajku to bardzo fajny pomysł :-) Frywolitkę też kocham . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawdziwie królewskie jajo, piękne!
    A prezent śliczny dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Frywolitki piękne, też je wiecznie podziwiam, bo mi się kojarzą z wielkimi damami!
    A jajeczko super w komplecie z podstawką!

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczne jajeczko i pięknie ozdobione.
    Prezencik super, gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jajko jak znalazł na Wielkanoc!
    Pozdrawiam ciepło :))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudnej urody jajo zrobiłaś Marysiu. Gratuluję wygranej, jest naprawdę super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieję, że kolekcja jajek będzie się powiększać o kolejne cuda :) Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jajo cudnej urody....a prezent- jestes szczęściarą!

    OdpowiedzUsuń
  30. jajo cudne Marii a wygranej gratuluję - szykowna i elegancka :)) pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny ten hafcik na jaju, a druga strona jaja to materiał? Ja jeszcze nie zaczęłam ozdabiać jajek, ale kilka wydmuszek gęsich już czeka:)
    Prezent wspaniały dostałaś- frywolitki i na dodatek na filcu !!! aż iskierka zazdrości się zapaliła:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marii, Ty nawet z jajka robisz dzieło sztuki :-). Śliczniutkie!
    A tego prezentu to można pozazdrościć!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdraszczam tak fajnego prezentu :-) A co do jajka... Jest piękne!!!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne jajco :) A nagroda przecudna - moje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  35. Marii, zapowiada sie u Ciebie wielkie pisankowanie, skoro juz zaczęłaś, jajo jest wytworne, sama musze tez w tym roku kilka zrobic, a ja we frywolitce kocham sie od początku blogowania i mam zamiar sie nauczyć, już mam chęci i igłę:)) Gratuluję prezentów, a do mnie zapraszam na chrust:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuje za miłe słowa ...Prezent super....Tak czas szybko leci trzeba się brać za dekoracje wielkanocne...Jajo wyszło super....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  37. Super prezent:) A jajo wypasione:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jajo jest prześliczne!:) Też uwielbiam frywolitki, a nie umiem ich robić, więc cię całkowicie rozumiem. Prezent doskonały.:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Te jajka to prawdziwe arcydzieło:)
    Ja frywolitki tez kocham ale co do tej dziedziny mam dwie lewe ręce:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne jajko, na pewno unikat, bo wykonany Twoim haftem :) Prezencik śliczny, pozdrawiam serdecznie aga

    OdpowiedzUsuń
  41. Mario, czyli powoli robi się u Ciebie świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń