Miły gościu

Miły gościu

sobota, 7 lutego 2015

Wiosnę przywołujemy czyli pudełeczko na wyzwanie u ILonki

                                               Witajcie moi kochani - serdecznie wam dziękuję za wspaniałe słowa pozostawione przez was pod ostatnim moim postem - witam ciągle nowych gości i w tę bardzo słoneczną sobotę chcę wam zaprezentować moje puzdereczko na czekoladki - takie kwiatowe , wiosenne .
                                              Na swoim blogu nasza przesympatyczna koleżanka Ilonka zorganizowała super zabawę , czyli kwiatowe wyzwanie - ja oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok takiej super zabawy i na tę okoliczność ozdobiłam swoje pudełeczko w którym mam czekoladki a raczej często gęsto ich mi tam brakuje bo wiecie przecież że  ja czekoladowa babka jestem . Aby  nie przynudzać - post ten będzie bardzo krótki - ponieważ zasady zabawy są takie że można tylko jedną pracę pokazać a więc oto one kwiatowe w pełnej krasie już puste bez czekoladek bo zjadłam moje pudełeczko









technika wykonania może być dowolna - ale znacie mnie że ja łącze kilka technik w jedną całość - a więc : drewniane pudełeczko pomalowałam na jasno pudrowy róż , wieczko ozdobiłam jak widać kremowymi różyczka wstążeczkowymi , centralny środek wieczka to nic innego jak mały bukiecik kwiatków który jest umocowany od wewnątrz śrubeczką a pełni role jako uchwyt do otwierania , dolna część pudełka jest ozdobiona haftowaną taśmą w kwiatki oczywiście i tak to wygląda - małe , ale cieszy a jak moje czekoladki są wewnątrz to tym bardziej cieszy i tak zgłaszam je do zabawy kwiatowej u Ilonki
banerek na pasku bocznym widnieje od dawna a teraz jeszcze tutaj w poście i idę dać jeść tzw. żabie na jęzor jak mawia nasza Danusia

KWIATOWE WYZWANIE U ILONKI  

 dziś już będę kończyć życząc wam wspaniałego weekendu, sloneczka i pogody ducha
a na koniec chcę wam pokazać mojego hiacynta - trzy dni temu zakwitł


znaczy że kwiatowe serdeczności i buziaki wam ślę wasza Marii i do następnego napisania papapa


58 komentarzy:

  1. Kochana Marii Twoje pudełeczko jest niezwykle kuszące!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny pięknie wykonany. jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne pudelko zrobilas Sister, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczko. Wygląda jak torcik. :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne pudełko. Wygląda słodko jak torcik.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak kwiatowo, a u mnie
    już drugi tydzień... przymrozki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Marii te Twoje prace coraz słodsze ;) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem pod wrażeniem, miłego dnia:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ożesz w mordę śliczne pudełeczko udało Ci się wyczarować ,różyczki cudne jak zawsze,ale Ty innych nie umiesz tylko takie .
    Kochana powodzenia u Ilonki .
    Buziaki słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marii cudne pudełeczko wyczarowałaś:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyczarowałas iście królewskie pudełeczko, a jeśli tam są czekoladki to tym bardziej słodziutkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już pisałam, ale powtórzę: pudełko jak sliczny torcik.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marii, jak zwykle piękna praca:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudełeczko wygląda trochę jak torcik! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełeczko śliczne. Wygląda jak słodki, kwiatowy torcik.
    Mniam, mniam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ladne pudelko, i faktycznie wyglada jak torcik,,mniam mniam,)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pudełeczko jest wspaniałe !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super:)))nawet myślałam,że prawdziwy:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne i pomysłowe pudełeczko ... pięknie wygląda . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Marysiu pieknie ozdobiłas to pudełeczko . Różyczki ze wstążki są cudne . Oj jak ja długo nie umiałam zrobic takiej różyczki . Całośc pieknie skomponowana . Czekladki z takego pudełeczka smakuje pewnie wysmienicie . Wyszło Ci to rewelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie i zycze powodzenia w głosowaniu

    OdpowiedzUsuń
  22. Pudełeczko wyszło rewelacyjnie , pięknie je zdobiłaś . Różyczki jak bita śmiertana. Powodzenia i pozdrawiam Marii cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Marii cuuudneee pudełeczko! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne pudełeczko,smaczne jak torcik.Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne pudełeczko, szczerze zazdraszczam umiejętności, wygląda nie tylko pięknie, ale także słodko-smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pudełeczko pięknie ukwiecone. Dużo pracy w nie włożyłaś i była warto. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne, kwiatowe pudełeczko! Życzę Ci Marysiu powodzenia w wyzwaniu i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne pudełeczko, takie słodziutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje pudełko wygląda jak mały torcik tak śliczne,że bym zjadła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne te kwiatki znajdujące się na pudełku, choć mnie również skojarzyło się ono z torcikiem :-).

    OdpowiedzUsuń
  31. Prawdziwie wiosenne pudełeczko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne, powodzenia u Ilonki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda jak torcik, niezwykle apetyczny, pięknie ozdobiony! łasuch ze mnie, wszystko jednoznacznie mi się kojarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bo ja ciągle, wiecznie na diecie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. powiem tak, wygląda jak torcik !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne pudełeczko , mam nadzieje ,że przywoła wiosnę.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  37. przyznam się bez bicia Marii... gdy pokazałaś pudełeczko na FB myślałam, że to... tort... hihi
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  38. Marii. jesteś niezwykłą kucharką, czy jak to się zwie, takich od ciastek, już wiem to cukiernik, ale żeńskiego odpowiednika nie ma, więc..Wprawdzie tort niejadalny, ale za to pięknie ozdobiony. Jednym słowem.REWELACJA.

    OdpowiedzUsuń
  39. Już podziwiałam ale czynię to jeszcze raz. Piękne pudełeczko nawet beż czekoladek. Pozdrawiam ciepło. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne pudełko i takie smakowite:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak prawdziwy tort aż mi ślinka pociekła hihi buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie powiem nic twórczego. cudneeee !!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. fantastyczny pomysł , a jaki pyszny ; ) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne pudełeczko. Jak zwykle podziwiam i napatrzeć się nie mogę na Twoje cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzę, że różowy kolor to chyba Twój ulubiony Marii! ;)
    I w różnościach które tworzysz i w kwiatach także.......

    OdpowiedzUsuń
  46. Pudełeczko pysznie cudne i do tego jeszcze zakwitł Ci piękny hiacynt, a u mnie śniegu po kolana .
    Wiosno przyjdź !!!! Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne Marii...nawet bez czekoladek jest słodkie i urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale śliczne pudełeczko, cudne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne, słodkie pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudne kolorki. Wiedziałam, że takie rózyczki to u Ciebie na pewno będą :) Świetnie wsyztko razem złożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pudełeczko wygląda niezwykle smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. i zrobiło się bardzo apetycznie a na dodatek wiosennie :) Śliczne maleństwo, niewiele czekoladek się zmieści więc nie jesteś chyba wielkim łasuchem:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Pudełeczko przesłodkie!!! Śliczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń