Miły gościu

Miły gościu

czwartek, 5 marca 2015

Haftowane jaja, nowinki o Coricamo i coś tam jeszcze .......ponieważ........

                                                   .......ponieważ z telefonu jest mi bardzo trudno pisać większe teksty , więc w dalszym ciągu nie zostawiam u was komentarzy , co nie znaczy że jestem z wami na bieżąco , teraz mi się udało dorwać na moment kompa syna więc korzystam.
                                                  ...........................
 tyle wstępu na me dalsze usprawiedliwienie - uzasadnione w 100 procentach
                                                   .........................
                                                  Witam was bardzo serdecznie po mej nieobecności, dla mnie to wszystko bardzo długo trwa bo tesknię za wami i czekam kiedy wszystko się unormuje - dziękuję za wspaniałe komentarze pod ostatnim postem w kwestii mego pomarańczowego pudełeczka super iż ono wam przypadło do gustu i z tego dość poważnego powodu zaczęłam grać w kolory , które nie za bardzo uwielbiam i zaczynam się do nich przekonywać ale tylko na okresy takie jak święta, konkursy czy zabawy blogowe - to tyle na ten temat .
                                                 Witaj również serdecznie i gorąco z pełną buźką uśmiech nowe koleżanki w ostatnim poście pod prawie 60 komentarzami na 24 stałych bych przyjaznych duszyczek pojawiło się aż prawie 40 nowych - mam nadzieję że nie była to z waszej strony jednorazowa wizyta - reasumując powiem tak ci którzy mnie znają wiedzą dlaczego odwiedzają mój blog , więc zachęcam was również do pozostania ze mną a mnie będzie bardzo miło z tego tytułu i prośba , któ pozostanie ze mną proszę o dopisanie się do obserwatorów - wówczas się nie pogubię a was wszystkich odwiedzę na pewno.
                                               uuuuuuuu ale się rozpisałam - tak to jest jak się dorwało wielkie literki na klawiaturze i swobodnie można pisać ale to również ma swoje dobre strony - bo ileż można zrobić ohoho -ok, dość tych pogaduszek . Zaczynamy - dziś będą same jajka które zdobiłam :
                                              na początek pokaże wam jajo w kolorach błękitu
a wygląda sobie tak






następne dwa są zdobione moim ukochanym haftem wstążeczkowym i oto większe prawie 10 cm wysokości
i tak wyglada




no małe 5-cio cn na moje kaczuszce z moimi żonkilami które mimo swego koloru tzn, żółtego mają coś w sobie - uwielbiam te kwiatki
oto one:





jak widzicie - pomału zaczynam robić sobie coś do świąt Wielkanocnych - powiem jeszcze wam ze któreś z tych jajek zgłoszę do konkursu - no i czas przejść do nowinek o CORICAMO
a więc wspomniałam o konkursie , czyli na blogu Coricamo trwa konkurs wielkanocny wszystkie szczegóły znajdziecie tu :
CORICANO - KONKURS WIELKANOCNY  ......
drugą nowinką jest fakt  iż redakcja ma swój blog od lutego oto link 
blog Coricamo 
zachecam was do odwiedzania blogu naszego wspaniałego partnera 
no i trzecia nowinka 
dwa dni temu nadeszła do mnie najnowsza gazetka od Redakcji za co serdecznie dziękuję całemu zespołowi 
w gazetce rzuciły mi się w oczy od razu wspaniałę prezentujące się pisanki z okładki - a więc kochani w ruch już poszły wszelakie materiały potrzebne mi do takich ozdób - oczywiście jest to pomysł nie mój więc się robią inne podobne i to jak zawsze w moim stylu i tym akcentem dziś wam mówię papappa życząć wspanałęgo oraz spokojnego weekendu - do napisania nie wiem kiedy może za tydzień / dwa? - nie wiem - buziaki wam ślę oraz wiele serdeczności wasza Marii.
Teraz za moment znów się przenoszę na telefon - spróbuję negocjować to napiszę u was komentarze - jeszcze tylko wrzucę jakieś jajo na FB.
                                    


                      i chwaląc się jeszcze na koniec - skończyłam wreszcie mój czajniczek truskawkowy - super będzie na podkładkę bąć naszyję jako motyw na fartuszek kuchenny - papapa                                        



43 komentarze:

  1. Jajka wielkanocne dopracowałaś Marysiu do perfekcji,śliczne są. To z haftem wstążeczkowym niesamowite, jak egzotyczny kwiat. Na raty sobie kup kompa, bo się zamęczysz, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się jajecznie zrobiło:) zachwycam się każdym, piękne ozdoby i strasznie Ci ich zazdroszczę:)) czajniczek boski powiało latem:) myślę, że naszywka na fartuszek jak znalazł:) I te żonkile ehhh

    OdpowiedzUsuń
  3. Maryś fajnie , że się objawiłaś :-) Witaj , Oj nie wyobrażam sobie życia bez komputera !!
    Pisanki wyszły superowe, szczególnie te różana przypadła mi do gustu .Gazetkę też dostałam , swoją drogą dziwne bo wiele osób dostało . Nie wiem co oni tacy hojni są ??
    Pozdrawiam i życzę abyś jak najszybciej odzyskała kontakt ze światem blogowym , bo nam Ciebie i twoich komentarzy brakuje !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne jaja :-) Szczególnie te haftowane - są doskonałe :-)
    Życzę Ci powodzenia w konkursie i oczywiście wygrania głównej nagrody.
    Czajniczek piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ho, ho, ile tego! To jajo w kaczuszce wygląda szczególnie rozkosznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajeczka piękne, szczególnie to z różyczkami. Trzymam mocno kciuki, życzę wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Marii! Ale jaja! Piękne! To żółte, które siedzi w kaczuszce jest niesamowite! Pozdrowienia i serdeczności Marii!

    OdpowiedzUsuń
  8. Marii, coraz trudniej wyobrazić sobie życie bez komputera :-)
    Śliczne są te jajeczka wykonane haftem wstążeczkowym! Już od jakiegoś czasu przypatruję się i zastanawiam czy nie spróbować tego haftu... A czajniczek wyszedł jak malowany!
    Gazetkę co prawda sobie kupiłam bo jakoś mi jeszcze nie sponsorują ;-), ale te jajeczka zdobione powertexem robią wrażenie i też kuszą...czekam z niecierpliwością na Twoją wersję.
    Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podobają mi się kompletnie projekty z polskich gazetek tej firmy, od wielu lat już ich nie kupuję, bo szkoda mi na nie pieniędzy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczek i wiosenne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twórczo i pracowicie u ciebie Marysiu. Zazdroszczę zapału.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapitalne są te Twoje ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  14. a na mnie się chyba coricamo obraziło,bo kiedyś dostawałam gazety i próbki a teraz nie:)))ale to detal:))fajne te jajeczka w różyczkach zrobiłaś:)))podoba mi sie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Marii, jak zwykle zachwycasz pracami- szczególnie zaś jajami zdobionymi haftem wstążeczkowym :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielkanocny klimat u Ciebie Marii. Piękne jajeczka , to z różyczkami ekstra. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaja bardzo mi się podobają, świetnie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marii, super jajeczka! Szczególnie to z haftem wstążeczkowym:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przygotowania do świąt ruszyły pełną parą :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jajeczka są piękne !!!!
    Ja już jestem ciekaw co tam już zrobiłaś patrząć na tą okładkę nowej gazetki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marii jajka są cudne!!
    i współczuje Ci ogromnie, bo u mnie nie było netu przez jeden dzień i diabli mnie brali:D
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marii pisanki na perfekt i ładne kolory, przyznam się,że i ja zrobiłam juz trzy jak nigdy przed czasem, a to dlatego ,że mam powód, ale o tym kiedy indziej...czajniczek truskawkowy jest niezwykle pomysłowy:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Komentarzami się nie martw - przyjdzie czas i lepsze urządzenie, to będziesz sobie powolutku nadrabiać:) Jajeczka świetne, te z różyczkami przecudne, choć wielką miłośniczką koloru żółtego nie jestem :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielkanocne ozdoby piękne!!! Kremowo niebieskie jajeczko obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Marii jak zwykle wszystko piękne ,jajeczko w różyczki cudne,ach ten haft wstążeczkowy...
    Serdeczności Marii.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jajko rózyczkowe jest odjazdowe;))
    Kochana czasami tak bywa,ze nie możemy bywać i nikt o to nie powinien się obrażać Doba ma 2 godziny i nie da się jej rozciagnąć.
    Najważniejsze,że tworzysz i się tym dzielisz z innymi;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne jajeczka...prawdziwy klimat świąteczny
    pozdrawiam cieplutko
    CO MI W DUSZY GRA

    OdpowiedzUsuń
  28. cześć Marii... widzę, że się nie obijasz twórczo tak jak ja...
    rozkoszne jajucha !
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Marii, to duże jajo jest extra, sama wielkosć i trud jaki wlozyłaś w powsyanie rózyczek jest fantastyczny,pa buzka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne :) Na Wielkanoc idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chwalę jaja, Są cudne !
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękniuchne. Buziaki Marii dla Ciebie i Reszty!

    OdpowiedzUsuń
  33. Z życzeniami w Twoje Święto,
    Jantoni.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne pisaneczki. Lubie do Ciebie wpadać nie tylko ze względu na prace. Uwielbiam czytać to co piszesz. Bo ja tylko zdjęcia i już. Chciała bym mieć takie lekkie pióro.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne jajeczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne jajeczka :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczne te Twoje pisanki!Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mogłabym adoptować te kaczuszkę ;-D

    OdpowiedzUsuń
  39. Mario, jak widzę czas przedświąteczny zawitał u Ciebie...
    zaczynasz pracę pełną parą...

    OdpowiedzUsuń