Miły gościu

Miły gościu

środa, 25 marca 2015

Tego wam nie pokazywałam jeszcze

                                      Witajcie moi drodzy - serdecznie was witam oraz dziękuję że podoją wam się moje prace w dalszym ciągu . Za wasze odwiedziny i wspaniałe słowa również pięknie dziękuję .
                                       ...............................................
                                     U mnie ta huśtawka jeszcze trwa ze sprzętem , więc jak już wiecie to korzystam póki się da - dziś wam pokażę prace , które są już dawno u innych a tu ich nie pokazywałam - będzie dużo zdjęć a mało pisania .
                                      ..................................................
oto moje prace które cieszą już inne właścicielki
etui na okulary






etui same białe - są u mej rodzinni beż różyczek taka była prośba




i następne same niebieskości teraz
na szydełka etui







do tego etui na okulary




teraz już będę zmykać - rzeżucha nie posadzona okna trzeba wymyć od nowa , porządki i inne - moi kochani co ja będę tłumaczyć - każda z nas tak ma , dodam tylko że jak niektóre osoby zauważyły staram się was pomału odwiedzać - nie jest to jak dawniej było ale nie martwcie się wszystko mam pod kontrolą - drugi blog narazie sobie stanął i tak potrwa to jakiś czas - chyba że coś zdążę przed świętami zrobić - w co nie przypuszczam - życzę wam samego słońca i serdeczności ślę wasza Marii








31 komentarzy:

  1. Ale piękności zrobiłaś, też by mi się przydały takie akcesoria. Można pozazdrościć takich "drobiazgów", pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne etui. Śliczne te róże na nich;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace :-) Szczególnie zachwyciły mnie te w niebieskościach... cudne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne... Zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to się nahaftujesz tych różyczek ,masz niesamowitą wprawę i zawsze wychodzą idealne.
    Same piękności ,ta literka jest cudowna i bardzo pracochłonna.
    Buziole środowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty przygotowałaś i obdarowane sa na pewno zadowolone:)
    Z całą resztą niestety jest i u mnie, zobaczymy czy zdążę?
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty śliczne, a Twoje różyczki są przepiekne !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię haft wstążeczkowy i podziwiam każdego, kto go umie. Piękne prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twojr róże są przepiękne, zakochałam się w nich !!!
    ja o oknach też myślę ale doszłam do wniosku,że skoro na jutro deszcz zapowiadają to trzeba w ogrodzie posprzątać i nawozem sypnąć, a nie podtrzymywać tradycję umyjesz okna= deszcz pada

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje hafty są obłędne

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne Twe hafty Marii. Dziekuję Ci za odwiedziny ale chyba pomyliłaś osoby:)Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prace jak zwykle śliczne:))gonisz w piętkę,że tak powiem i aż się dziwię ,że zdecydowałaś się na drugi blog:))podziwiam,bo ja czasem nie mam jak ogarnąć jednego:)))zrobienie zdjęć,oprawienie ich ,napisanie tekstu to trwa trochę,a jak jeszcze chcę napisać chociaż mały komentarz u koleżanek to siedzę przed komputerem czasem 4 godziny:)))
    pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Maryś, te maleńkie różyczki to Twój znak firmowy! Śliczności wychodzą spod Twoich rąk, dzisiaj chyba jednak wałeczek najbardziej mnie zauroczył...
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace Marii . Ten komplecik w niebieskościach bardzo podoba mi się . Pozdrawiam !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piszę drugi raz, bo mnie wywaliło w kosmos...
    Maryś, te maleńkie różyczki to Twój znak firmowy. Wszystkie prace jak zwykle piękne, ale mnie najbardziej dzisiaj zauroczył wałeczek.
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne rzeczy robisz!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace, zwłaszcza to pierwsze etui bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądam,
    ale jak to chłop!

    OdpowiedzUsuń
  19. Och Marii Jesteś niezmordowana:)
    porządki są zawsze, więc lepiej przeznaczyć wolny czas na odpoczynek i spacery:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obdarowani z pewnością byli zachwyceni, piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne prace i juz sie pogubilam , ktore widzialam a ktorych nie.)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne hafty Marii, jak zwykle, alez Ty masz zacięcie i zdolnosci, podziwiam bardzo, bardzo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne te twoje różyczki - jak zwykle. Piekne komplety stworzyłaś - na pewno będą cieszyć osoby z nich korzystające :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie haftujesz!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne są Twoje hafty Mario, Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne Marii... takie nietuzinkowe
    serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne różyczki tez mam problem z czasem i stąd moja absencja na blogu, mam nadzieję, że to nadrobię :) pozdrawiam Cię Marii:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne etui, piękne hafty! Bardzo mi się podoba haft wstążeczkowy, muszę kiedyś sama spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne ...i spokojnych i rodzinnych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń