Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 22 marca 2015

W brązach

                                          i zapewne się zastawiacie dlaczego piszę post po poście ? a więc - myślałam że już mam w jakimś stopniu rozwiązany problem techniczny - no niestety muszę być cierpliwa w tej kwestii- więc póki mogę to szybko piszę do was - może się okazać ze znów mnie nie będzie jakiś czas oznaczać to będzie huśtawkę tzw. braku sprzętu .....ok koniec marudzeń

 Witam was serdecznie moi drodzy , dziękuję za wszystkie wasze słowa oraz że jesteście .
                                           A więc powitaliśmy wczoraj wiosnę - u mnie jednak zrobiła się aura jakaś dziwnie szara , deszczowa i dziwnie bo mroźna - miałam iść na ogródek rozplanować co gdzie posadzić i nic z tego nie wyszło brrrrrr.tak zimno
                                          .....................................................
                                          Dziś wam pokaże prace które robiłam ażżżż,,,,w zeszłym roku i tak mi to zeszło że wreszcie trafią do obdarowanej a więc do etui w kolorze brązowym zmodyfikowałam nowy igielnik, ponieważ stary mi się nie podobał a nie wiem jak zareaguje w tygodniu obdarowana osoba - hm. myślę że będzie się podobać - oto on







a do kompletu jest etui na szydełka , bo moja dobra duszyczka dużo szydełkuje jak się innymi sprawami nie zajmuje - dla przypomnienia pokazuję wam fotę





no i miało być jeszcze kilka rzeczy czyli kwadrat , koło i wałeczek
kwadrat , koło kiedyś pokazywałam a wałeczek czy na wałeczek wygląda tak




Moi drodzy minęło tylko kilka dni - mówię o założeniu drugiego bloga - na tamtym tak zapowiedziałam co będzie i będą posty bardzo rzadko - a zauważyłam że wam przypasował do gustu raczej ten więc co postanowiłam tak sobie inaczej .......
Jeszcze tylko taka mała wiadomość - ponieważ  pochwaliłam się za wcześnie radością odwiedzania was i pozostawiania komentarzy - bądźcie cierpliwi proszę pomału jakoś wszystko wraca do porządku - teraz już zmykam i życzę wam wspaniałej słonecznej wiosny wasza Marii






26 komentarzy:

  1. Śliczne prace :) U nas też dziś bardzo zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne sa twoje hafty , u nas wiosnę przywitał śnieg,,,

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też pogoda się popsuła ale mam nadzieję, że to tylko tak na chwilę.
    Co do blogów... To na jednym i drugim czuję się jak u siebie :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafciki. Mam od Ciebie igielnik - starszy model i bardzo go lubię . Ten nowy też jest śliczny. Dwa blogi to nie lada wyzwanie aby je ogarnąć. Pozdrawiam Marii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żal by mi było ten igielniczek nakluwac szpilkami. Cudowny. Reszta oczywiście też.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne, aż się buzia uśmiecha

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwe cacuszka Marii ♥ ślę moc uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne Twoje prace Marii.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. PRACUJESZ JAK PSZCZOLA...HAFCIKI I HAFCIKI,CHYBA U CIEBIE ZAMOWIĘ TAKI HAFCIK,HI,HI ALE POMYSLĘ NA CO MI SIĘ PRZYDA ,BUZIACZKI!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknej, słonecznej wiosny życzę Marii!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są Twoje prace, taki elegancki igielnik będzie prawdziwą ozdobą pracowni.

    OdpowiedzUsuń
  13. ~Poducha na szpilki bardzo fajna! Jezu! Nigdy bym nie wpadł na to, że szydełka potrzebują etui! Ależ Wy dziewczyny jesteście wymagające!!! Ale tez pomysłowe ;) Co do koloru... jak śpiewał pewien klasyk "Dziewczyny lubią brąz :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezenty uszykowałaś. Myślę, że obdarowana z pewnością będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ruszyłas z kopyta z tym pracami !!! a hafcik na czymby nie była jest przepiekny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne brązy! piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo, brawo Marii. Takie cudowności pokazujesz, że tylko podziwiać, nie używać do kaleczenia szpilkami, czy igłami.
    Pozdrawiam bardzo wiosennie.)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe prace :-) Cudne brązy :-) Najbardziej podoba mi się etui na szydełka - jest doskonałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Komplecik wspaniały !!!!
    Bardzo spodobało mi się etui na szydełka.
    No i ładnie ozdobiłaś wałeczek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochani te cuda są już u mnie i są fantastyczne o wiele ładniejsze są w realu, Dziękuje Ci Kochana bardzo, bardzo a co z nich wyczaruję to pokażę , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie bardzo się podoba, obdarowanej z pewnością także:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie brązy, są bardzo eleganckie. Wszystkie prace są śliczne ale najbardziej podoba mi się ten igielnik. Tobie Marysiu też życzę wspaniałej, słonecznej wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Marii, te Twoje igielniki są z duszą! Śliczne! Etui na szydełko chciałabym, przynajmniej bym wiedziała, gdzie powinnam szukać szydełek :-)
    Dwóch blogów nie ogarniam, przyzwyczaiłam się do tego, choćbyś nie wiem co o nim mówiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ kawał dobrej roboty Marysiu "odwaliłaś", pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie! Haft wstążeczkowy dla mnie to wielka tajemnica.

    OdpowiedzUsuń