Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 15 marca 2015

Wełniany post

                                      Witam moi drodzy - dziękuję wam za wszystkie słowa które pozostawiacie u mnie - dla mnie to jest bardzo cenne .... nie mniej jednak post dzisiejszy będzie bardzo krótki w słowa , no może fotek będzie dużo a więc:
chcę wam pkazać co dziś spakowałam bo zima się już powinna skończyć ......
i tak rok rocznie otulam się w takie oto czapy oraz kominy, które sama sobie robię od kilkudziesięciu lat na drutach - pokochałam z 30 lat wstecz fantazyjne włóczki i tak je mam na okrągło oto moje zimowe otulacze - są miękkie , miluśkie i  zawsze w moich kolorach









trochę odnoszę wrażenie że na fotach moje kominy wyglądają jak torty ale uwierzcie na mnie się prezentują doskonale
                                     ..........................................................
 a że ja jako babcia nie muszę być ciągle na topie więc nadszedł czas na nową modelkę czyli moją ukochaną Zu - wnusię i od ponad dwóch tygodni zaczęłam ale wreszcie skończyłam kamizelkę na początek - nie jest rewelacją ale na chłodne dni do zabawy w ogrodzie i piaskownicy myślę że spełni zadanie : wówczas gdy dzieciaki siedzą plecami zawsze do wiatru oto ona



teraz zaczęłam robić czapeczkę oraz cardigan niuni ....
i tym skromnym bukietem czerwonych róż od męża które dostałam na moje święto które tylko raz w roku mam ......... - dziś wam mówię papappa i do napisania wasza Marii





27 komentarzy:

  1. Ja też tak z 30 lat temu dziergałam z tej włóczki swetry,czapki:)przywoził ją mój znajomy z Turcji:)cała rodzina chodziła w swetrach zrobionych przeze mnie:))a teraz -swój robię już rok i nie widać końca:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie wszystkiego dobrego z okazji Twojego święta, a wszystkie robótki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości :-) Piękna czapka i rewelacyjne kominy :-)
    Kamizelka dla wnusi doskonała - bardzo mi się podoba :-)
    Najserdeczniejsze życzenia z okazji urodzin :-) Spełnienia marzeń i dużo, dużo zdrowia :-)
    Ja mam urodziny 14 marca...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kominy są świetne. Na pewno są bardzo miłe w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne róże Marii, wszystkiego najpiękniejszego dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kominów nigdy dosyć ... i na zimowe dni , na te trochę wiosenne też ;

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie nadziergałaś Marii:) cudne kwiaty!! Wszystkiego najlepszego Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace zrobione z sercem . Wszystkiego najlepszego z okazji Twojego święta. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się pośpieszyłaś, ja jeszcze boję się, bo zimne dni są, a już kilka razy zaglądałam do szafki z czapami :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne czapy, kominy, no i oczywiście kamizela dla Zu.
    Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin Marii. Zawsze miej te swoje 18+.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka czapka wełniana to świetna sprawa ja też lubię mieć ciepło w głowę;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, te kominy są fantastyczne!
    Przesyłam spóźnione ale za to szczere życzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mari wszystkiego dobrego z okazji Twojego Święta. Róże piękne.
    Kominy fajne i widzę bardzo milutkie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne czapki i mają fajne spokojne kolorki,kamizelka dla księżniczki super :)
    Wszystkiego naj,naj
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje otulacze muszą być cudownie miękkie. Ubranko dla wnusi prezentuje się wspaniale.
    Wszystkiego dobrego Mari :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna czapka i komin !!!
    Włóczka wspaniała, taki włochacz ;)
    No ale musi być miły w dotyku.
    Kamizelka również wyszła Ci wspaniale.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciepło szyjka to podstawa! Pozdrawiam serdecznie i mocno całuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czapa swietna a i bluzeczka wyglada na milutka.Zawsze myslalam o Tobie w kategoriach rozyczek i decu a Ty jednak potrafisz zaskoczyc.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe! :-)

    nie za wcześnie czapki chowasz?
    a jak jeszcze śniegu nakotłuje! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba kamizelka dla małej Zu, czapeczki i ocieplacze na pewno są przyjemne w dotyku i miło takimi się otulać zimą ...ale fajnie,że już pora je schować do kufra w końcu wiosna tuż, tuż.... Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzzo milusie muszą być te czapy i kominy!!! A kamizelka świetna! Chyba muszę wymyśleć coś szydełkowego dla moich gwiazdek bo piaskownica już woła:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne i takie milutkie,nawet bez dotykania ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna włóczka, wygląda na bardzo miłą. Może taka by mnie nie uczulała, bo ja wełny nosić nie mogę:)
    Sweterek dla wnusi uroczy. Babcie są szczęśliwe jak mogą dziergać dla wnuczek sweterki, wiem coś o tym:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna włóczka, wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne te Twoje czapy i kominy Marysiu ale dobrze, że je już spakowałaś. Może teraz wiosna się skusi? Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń