Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 30 marca 2015

Zielone różyczki u mnie też rosną czyli cykliczne zabawy u Danusi

                                         Witam was serdecznie moi kochani - dziękuję za każde wasze dobre słowo które pozostawiacie u mnie pod postami w postaci komentarzy - ciągle mnie mobilizujecie choć zauważyłam że przed świąteczny okres zrobił się dla mnie leniwy ale mimo wszystko nie odpuszczam i tak jak zawsze na samym końcu , bo prawie już w ostatnim dniu zrobiłam jajco na którym o dziwo wyrosły zielone różyczki i do tego mały procent innego koloru - zabawa jest zabawą ja się zmobilizowałam i na cykliczne,,,,,
CYKLICZNA ZABAWA W KOLORY U DANUSI....
wykonałam takie sobie jajeczko - ale zanim je pokażę kilka słów :
- sama sugerowałam kolor zielony
- Danusia nie robiła w tej kwestii tym razem bardzo dużo utrudnień w zabawie
- jak zawsze powtarzam : nie obrażę się jeśli moja praca zostanie zdyskwalifikowana - a co do zielonego koloru : wszyscy wiemy że jest to kolor nadzieji i szczęścia
- osobiście nic a nic nie posiadam w kolorach takich tzn. ubiór , naczynia , bo dla mnie melancholika jest to kolor za bardzo jaskrawy 
 a więc wybrałam wersję pierwszą zielony z dodatkiem innego koloru - ja dodałam  żółty bo akurat tak sobie moją pracę wymyśliłam a wygląda tak





miało być 95 % - koloru zielonego
plus  5 % dowolnego
jest > wg, mnie tak
i tak zgłaszam te jajeczko na wyzwanie u Danusi
w cykliczych kolorkach miesięcznych
- no i odpowiedź na pytanie - jaki kolor pasuje najlepiej do seledynowego
moja odpowiedź :- brązy intensywnie ciemne , czerń , bordo oraz jasne stonowanie ecru i bieli i podobnych 

teraz idę rzucić żabolcowi na język te jajeczko choć szkoda by mi było jak by Pan Zabor je połknął i zjadł bo mimo wszystko jest fajne
serdeczności wam ślę oraz wielkie buziaki wasza Marii






44 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje prace, a to jajeczko w różyczki to dzieło sztuki, śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mario, jak TRy pięknie zwijasz te różyczki! Piękna zielona pisanka. Ja kocham ten kolor, może nie w jaskrawym odcieniu, ale mam nawet meble wypoczynkowe zielone:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne różano wstążkowe jajo,zachwyciłam się:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jajo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdzie nie widziałam takiego jajeczka w różyczki, bardzo elegancko i oryginalnie wygląda :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne jajeczko wyszło, rewelacyjny pomysł na zielone wstążeczkowe róże :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, jaka Ty zdolna jesteś, nawet na jajku wyrastają Ci różyczki :-)
    Stefan na pewno jest bardzo zadowolony :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię zieleń wiosenną - taką budzącą się do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maryś jak ja się sie cieszę , ze udało Ci się przygotować prace na kolorki u Danusi. A te zielone różyczki są przepiekne , oj coś co mi się nigdy nie udawało a Tobie wyszło cudownie. I to jajaco z tymi różyczkami jest urocze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Różyczkowe jajko wyszło świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. jajo mega :)))ile tych różyczek musiałaś zrobić na niego:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Marii, a kto powiedział, że róże nie mogą być zielone? Na przekór wszystkiemu właśnie udowodniłaś ich istnienie na tym jajeczku. Nawet, gdyby nie było tam nic żółtego, to też byłoby super, ale jak mus, to mus.)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor zielony to kolor nadziej,mam nadzieję że kiedyś też będę potrafiła robić takie cuda z wstążki jak Twoje :))
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowe jajo, nie przyszło by mi do głowy aby zrobić różane jajo. A tu proszę jest!!! Super wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna... w sam raz na setną pracę w zabawie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe jajo :-) Pięknie je ubrałaś w zielone różyczki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Marii- jak pięknie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze jajeczko wyszło !!! Zielone różyczki są cudne. Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne jajeczko zrobiłaś. : )

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja nazwałbym to jajo szmaragdowym, pięknie lśni i prezentuje się bardzo królewsko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycam się różyczkami, piękna robota...

    OdpowiedzUsuń
  22. Jajko z róż, tego jeszcze nie widziałam, oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jajeczko w niespotykanym szmaragdowym kolorku, technika też oryginalna. Całość po prostu śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Te malutkie różyczki pięknie wyglądają na jajeczku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Super różane jajo :) Będzie pięknie wyglądało na świątecznym stole :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No, no, ale się napracowałaś przy "znoszeniu" tego jaja! Ale warto było, jest bardzo ładne i napewno przciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo pomysłowe jajo Mario, pięknie się prezentuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++
    Witaj I'am Chris!
    Proponuję Reklamuj bloga Rejestrując się na "katalogu międzynarodowej blogspot"
    "Katalog" jest 19 milionów razy, 193 krajem na świecie! i ponad 18,000 blogi. Przyjdź do nas, rejestracja jest darmowa, tylko prosimy o przesłanie naszego bloga
    Masz wspaniały blog, które uważam za zarejestrowany Międzynarodowy Słownik Blog. Czy reprezentować swój kraj
    Proszę odwiedzić poniższy link i jak bloga Nazwa
    Url Blog
    Lokalizacja w Twoim kraju działających w Jak sesji, który będzie dodany na Twojej liście Country
    Po prawej stronie, w "zielonej listy", znajdziesz wszystkie kraje, a jeśli klikniesz em, znajdziesz nazwy blogów z tego kraju.
    Bezwzględnie przestrzegać naszego bloga, aby potwierdzić registration.Thank za wyrozumiałość
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Szczęśliwy blogi
    ****************
    Dziękujemy za Po Mój blog - to jest bardzo mile widziane! O)
    I po swoim blogu, należy postępować zgodnie z powrotem
    ++++++++++++++++

    OdpowiedzUsuń
  29. Misterna robota. Jajo pięknie wygląda. I jak błyszczy...

    OdpowiedzUsuń
  30. "Zaróżyczkowane" to jajeczko :) Piękne i subtelne Ci wyszły. A ta tajemnicza zieleń dodaje im uroku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny pomysł na ukwiecone jajeczko! Taki wiosenny bukiecik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tobie ciężko trafić w gust jeśli idzie o kolorki ,więc cieszę się Marii,że udało Ci się zrobić zieloną pracę .
    Jajo wyszło ślicznie,ma tyle pięknych różyczek,ciekawe czy je policzyłaś.
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł na jajo! :) jest prześlicznie zielone i kwiatowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oryginalne zdobienie jajeczka a najważniejsze że śliczne. W różyczkach jesteś mistrzynią.

    OdpowiedzUsuń
  35. są czarne to tym bardziej mogą być zielone! :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo pomysłowe jajo w pięknym odcieniu zieleni :))

    OdpowiedzUsuń