Miły gościu

Miły gościu

sobota, 11 kwietnia 2015

Ach wełniano znów dzisiaj

                                             Serdecznie was witam po świętach moi drodzy - dziekuję za wszystkie życzenia świąteczne i witam nowe obserwatorki w mych progach .
                                              ...............
                                            Niby zimy już nie ma a jednak? - ostatnio nagromadziło się śniegu więcej niż na Boże  Narodzenie - co ja mówię w ogóle go wówczas nie było - ten okres świąteczny od wielkiego piątku przeleżałam w łózku - pierwszy posiłek zjadłam dopiero w niedziele w południe i to mi nic nie smakowało - tak mnie zaprawił siekający lodo-deszczo - śnieg w drodze do marketu po szynęczkę.
.............nawiasem mówiąc nie lubię już szynki jeść .....jeszcze we mnie wszystko siedzi , jeszcze cała obolała ale ilez można w tym łóżku czasu spędzać - no to pogadałąm czas na prezentację mych prac - które skończyłam przed świętami .
                                         ...........................................
                                        Dla małej Zu do kamizelki , którą całkiem niedawno wam pokazywałam z resztek pozostałych wełenek zrobiłam opaske do kompletu
i tak sobie wygląda




dla przypomnienia kamizelka

no to taki sobie komplecik wyszedl
                                   ............................................
Następnie zrobiłam niuni taki mięciuchny sweterek



to wszystko ciuszki na podwórko - teraz trzeba zrobić coś ekstra
no jeszcze Etui na telefon dla synowej - a że kocham ją jak własną córkę której nie mam więć jakżebym mogła odmówić - chciałą ciemny gruby i fikuśny




nie wiem czy można o tym etui powiedzieć - FIKUŚNE  - ale ważne że synowej bardzo się podoba i prosi jeszcze o inne .
                                ................................................................
                                Szczególne podziękowania dla was za karty śiwąteczne
które do mnie dochodzą
od Ewa Bera , Andrzejka - Gotujący facet, Basi - szepty serca, Gosi - Sutasz Gochy , Jolanda- sisterka






                           Oraz
Basi - 5 pór roku

z dodatkowym specjalnym prezentem dla mojego syna w postaci książki o Papieżu


eszystki jeszcze raz serdecznie dziękuję za pamięć a Basi Wójcik szczególne podziękowania od syna za tak piękny prezent
                                               ..........................................
                                               Na tym kochani już będę kończyć - serdecznie was zapraszam do mojej grupy na FB - pod nazwą : Miłośnicy Haftu Wstążeczkowego
podaję link
Miłośnicy Haftu Wstążeczkowego
życzę wam wspaniałego weekendu oraz zdrówka - buziaki wam ślę wasza Marii


35 komentarzy:

  1. Marii, Ty nawet chora nie potrafisz próżnować, ciągle coś dłubiesz, dziergasz, co jedno to pikniejsze. Etui na telefon dla synowej fikuśne, jak najbardziej. W przepastnej kobiecej torebce, nie będzie miała problemu ze znalezieniem tego cuda techniki.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marii, Twoja niunia to ma szczęście,ze ma tak uzdolniona Babcię...wystrojona do tej piaskownicy jak na balbędzie, kolezankom z zazdrosci oczy wyjda na wierzch.....etui fajne, cieplo telefonikowi będzie widac synowa ma telefon zmarzlucha jakiegos ale najwyzej jak mu będzie goraco to mu trochę poluzni pod szyja. Karteczki piekne, szczegolnie ta czwarta z kolei przypadła mi do gustu,hi,hi...widac,ze ktos ma talent nie z tej ziemi. Marii, buziaczki, ucze się haftu, uwagi biore do serca,pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że mogłam Wam Sprawić odrobineczkę radości! Dobrze, że wyzdrowiałaś Kochana, bo choróbska w tym roku są bardzo uciążliwe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest piękne i takie śliczne,
    a ja życzenia telefoniczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne i słodkie są Twoje wełniane udziergi, puchate i mięciutkie i przytulaśne, pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marii Twoje prace zawsze zachwycają, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wnusia ma dobrze z Taką Babcią :) Piękne stroje jej wydziergałaś. Miłe, że macie takie dobre relacje z synową :) Etui piękne i faktycznie odrobinkę fikuśne :)

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterki śliczne. Aż szkoda je tylko na podwórko zakładać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają te malutkie sweterki dla maluszka. Pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Marii droga! Sweterki urocze jak i opaska. Co do etui- wspaniały :) Pozdrawiam cieplutko i buziam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności :) U nas śnieg padał jeszcze w poniedziałek, a od czwartku już piękna wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace :-) Sweterek rewelacyjny :-) Uwielbiam takie mięciutkie dzianiny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marii, etui bardzo fikuśne i na pewno zwracające uwagę :-). Te wszystkie cudeńka dla wnuczki są słodkie!
    Do grupy dołączyłam, zaglądać będę, podziwiać będę, a może i w końcu ja sama spróbuję tego haftu - na razie wnikliwie obserwuję :-). Dobrze, że powstała taka grupa!
    Dbaj o siebie! Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Marii jak Ty mówisz że ten biały cudny sweterke jast na podwórko to ja nie wiem co ty wydziergasz na Do Kościoła ??? będzie coś dla księzniczki??
    Etui bardzo oryginalne , fakt nie bedzie problemu ze znalezieniem w torebce - Danusia ma rację .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Marii piękne sweterki wydziergałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudeńka ale ten mięciuchny sweterek szczególnie przypadł mi do gustu :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny zestaw wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe cudeńka dla maluszka :) Etui naprawdę odjazdowe :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marii Jesteś niesamowita:) widzę, że energia Cię rozsadza:) ale to dobrze, czasami jednak trzeba zwolnić, kto to mówi? Ja też mam z tym problem:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne ubranka udzierałaś, etui też pomysłowe:)
    Zdrówka życzę i gratuluję ślicznych karteczek:)
    wspaniały i wartościowy prezent dla Syna
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojeju Marii, ale pracowicie czas spędzałaś, śliczne wszystko, dużo zdrowia moja droga Ci życzę, pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marii dużo zdrówka Ci życzę, a dziergadełka na pewno sie podobają i przydadzą na wiosnę:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne dziergadelka Marii..mam nadzieje ze nie zdradzisz haftu na rzecz welny.)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace. Ubranka dla wnuczki są super. Wszystkiego dobrego Marii , dużo zdrowia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne prace Marii! cudny ten sweterek:) no i śliczne kartki otrzymałaś:) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Same wspaniałe prace Marii :)
    A te etui dla synowej jakoś z gorsecikiem mi się skojarzyło ;)
    Może że wykończenie takie ciekawe.
    Karteczki otrzymałaś piękne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fikuśne - puchate i lekkie. Dobre określenie.
    Nadziergałaś się kobietko - piękne rzeczy Ci powychodziły. Zdrówka życzę, coby wszelkie choroby i wirusy życia Ci nie zatruwały.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ubranka są przepiękne, zwłaszcza kamizeleczka:) A z takiego etui każdy by się ucieszył:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Marii te ubranka są tak urocze, wnuczka na pewno wygląda słodko :) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  30. Marii... jesteś nie do przebicia w pracach... a ja się zrobiłam... leń ! ot co... hihi
    bużka

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne rzeczy dla wnusi powstały:) ależ się będzie stroić mając taką zdolną babcię:) a etui powiedziałabym, że fikuśne a jednocześnie ładne:) miło mieć dobre kontakty w rodzinie. Życzę dużo zdrówka i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Marii ubranka rewelacyjne, a etui super, Jak zawsze pięknie i różnorodnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe prace Marii co prawda już je podziwiałam ale nie zawadzi kolejny raz popatrzeć na te cudęńka
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne rzeczy dla wnusi tworzysz a i synowej się coś dostało, etui nie typowe, ważne że się podoba obdarowanej:0 pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wszystko stworzyłaś , takie zrobione samodzielnie prezenty są najwspanialsze .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń