Miły gościu

Miły gościu

piątek, 24 kwietnia 2015

Takie różne na chorobowym ..........

                                         Witam moi kochani  bardzo serdecznie , dziękując wam za wspaniałę słowa pozostawiane pod każdym jednym postem . Witam nowych obserwatorów .

                                          tak moi drodzy na chorobowym - jak w tytule brzmi - powiem wam że nie warto się leczyć domowymi sposobami - niby zwykłe przeziębienia zrobiły ze mnie sobie śmiech na sali - jak to się mawia . Swieta - wielki piątek a ja pół żywa - tak się doprawiłam - tak że świąt nie było u mnie w domu - każdy jadł co sobie sam zrobił - cztery tygodnie leczenia - niestety dlaej bez większych rezultatów - ale do rzeczy : nie zostawiłam was , nie zapomniałam o was - siedziałam przed tym szklanym ekranem obserwowałam wasze wpisy i tylko na FB jakoś mnie było więcej  ale to wszystko siłą woli - żeby zapomnieć iż mi coś dolega .
                                       Nie zostawiałm u was żadnych komentarzy - nie chciałam wam pisać jakiś bzdur - taka słaba byłam - od dziś pomału zaczynam nadrabiać u was zaległości - mam nadzieję że mnie rozumiecie , za co serdecznie dziękuję .
                                        ...................................................
No to pomarudziłam sobie i chcę wam pokazać co zrobiłam - ciężko mi to szło ale z uporem maniaka musiałam coś robić - żeby całkowicie nie paść paskudnej chorobie .
                                          .................................................
I tak zrobiłam sobie pierwszy obrazek do kuchni - mają być trzy czyli brakuje mi poziomek i truskawek - znajdę odpowiednie motywy i pomału zacznę robić
na pierwszy rzut zrobiłam obrazek z jeżynami
- jeżyny z koralików
- jakieś dziko rosnące białe kwiatki - haft wstążeczkowy
- trawa - również wstążeczki
- listki i łodyżki - mulina
a tak wygląda






 następną rzeczą którą zrobiłam - jest serce - chciałam zrobić kosmetyczkę - no niestety nie będzie kosmetyczki , musi być coś innego i teraz sama nie wiem co mam z tym zrobić - ot taki sobie zwykły hafcik różyczkowy





w międzyczasie musiałam jechać do szpitala na bardzo ważne badania - słońce ślicznie świeciło było bardzo ciepło - zawieźli mnie ale  w trakcie badań - powiedziałam sobie koniec , basta , - nie będą mną choroby rządziły - wzięlam od meża kasę i powiedziałam stanowczo jedź do domu - ja idę na zakupy - maż nie wierzył w to co mówię - ale pojechał - poł godziny jednak trwały nasze negocjaje - a to że telefom mam odebrać , a że jak mi będzie słabo mam sobie usiąść na łąwce - jeny zaczęło mnie to dobijać - no wreszcie pojechał i powiem wam szczerze że po dwóch ponad tygodniach siedzenia w domu na dobre mi to nie wyszło ale co sobie kupiłam to mam :
moje wymarzone nożyczki takie jakie podziwam u was na blogach

tradycyjnie wstążeczek mi brakujących ciągle
taki super przepiśnik:
posiada działy
- dużą kieszeń na jakies wycinki z gazet
-podstwowe info o żywieniu
-piramidę zdrowego żywienia
-zasady zdrowego żywienia
-jak układać sztućce oraz ich rodzaje
- przelicznik miar kuchennych
-rodzaje szklanek i ieliszków
-troszkę podstaw o przygotowywaniu potraw
-kilka gotowych przepisów
- karta na moje notatki
-no i poszczególne działy typu: dania główne,przekąski, zupy , desery etc.
jeatem bardzo zadowolona z tego zakupu 





piękna oprawa , karty kredowe obwoluta twarda i  wewnątrz - do samodzielnego zapisywania jak widzicie
może stać na pólce jak również zdobić kuchnię bo po rozłozeniu stoi sobie jak kalendarz
kosztował tylko 10 zł
kupiłam również książki ale to następnym razem wam pokaże
a propo przepiśnika i mego stanu zdrowia - gdzie organizm jest bardzo wyczerpany postanowiłam tam sobie zapisywać same pychotki zdrowotne czyli więcej warzyw - choć jem je w bardzo dużych ilościach zawsze

posadziłam sobie szczypiorek w donicy korytku ocynkownym - która będzie ozdobiona w decoupage  po zjedzeniu szczypioru


i to by było na tyle dzisiaj moi drodzy i tak wam dużo napisałam - więc nie chcę was zanudzać
no i żonkile tak obrodziły mi w ogródku - więc nimi się dzielę z wami mówiąc papapap do następnego napisania wasza jeszcze myślę że ta sama Marii- życzę wspaniałego weekendu i do następnego napisania






27 komentarzy:

  1. zdrówka Ci życzę, oby jak najsztbciej wróciło do Ciebie bo za oknem wiosnai ciepełko i aż chce się po dworze biegac

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy potrafią poprawić humor. Zdrówka życzę. Hafty wyszły bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To przede wszystkim dużo, dużo zdrowia!!! Widać, że nie próżnowałaś i wyszły Ci fajne rzeczy.
    Zakupy - wiadomo - najlepsza terapia:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to się masz z tymi choróbskami...
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marii dużo zdrówka Ci przede wszystkim życzę, i obyś jak najprędzej nabierała siły.Hafty Twoje jak zwykle piękne, podziwiam je codziennie,bardzo mi się podobają, mam nadzieję,że kiedyś i ja spróbuję tego haftu.Widzę ,ze wspaniały przepiśnik kupiłaś, na pewno Ci się przyda.Pozdrawiam i buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały obrazek :-) Pięknie będzie zdobił Twoją kuchnię.
    Wyszywane serduszko śliczne - na pewno wykorzystasz je i zrobisz cudo (jak zawsze :-)).
    Dobrze czasami pójść na całość :-) Ja w szpitalu czuję się od razu chora... a na zakupach odżywam :-) Nożyczki doskonałe.
    Życzę Ci dużo zdrowia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mari przede wszystkim DUŻO zdrówka Kochana! Dbaj Ty kobieto o siebie!
    Nie lekceważ sobie nawet zwykłej grypy, bo z tego nic dobrego nie wychodzi. ( Mądralińska się ze mnie znalazła, tak jakbym sama się stosowała do zaleceń w trakcie choroby :)

    Te różyczki są śliczniutkie!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrówka Marii przede wszystkim :)
    Obrazek jest wspaniały !!
    Ładne te różyczki również w serduszku i wiem, że napewno zrobisz z tego wspaniały użytek.
    A zakupy ?? - rzecz , która szybko poprawia humor :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widzę udane zakupy mogą poprawić nie tylko humor ale i zdrowie. Dobrze Marysiu że czujesz się już lepiej. Ciekawy pomysł na trzy obrazki - pierwszy wyszedł świetnie. Ale poziomki są bardzo podobne do truskawek, może lepiej byłoby wybrać inny owoc - np jagódki?
    Życzę Ci miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marii dużo zdrówka Ci życze:)
    a tak na marginesie to chciałabym bardzo umieć zrobić takie zwykłe różyczki- cudne są:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wracaj szybko do zdrowia , śliczne obrazki do kuchni . Dlaczego nie chcesz zrobić kosmetyczki z tych pięknych wstążeczkowych różyczek ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się ,że spędziłaś miły dzień a zakupki i do tego jeszcze bez męża ,to jest to co tygryski lubią najbardziej. Nożyczki piękne i widać ,ze już Ci służą :) A róże wyhaftowane wstążeczkowo są romantyczne i przepiękne :) Buziaczki i do następnego razu Marii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marii zdrowiej szybciutko. Ps. Nozyczek Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo obrazeczek! Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana Marii, bardzo mi się podoba obrazek z jeżynami i różyczki też piękne wyszyte -- wracaj szybko do zdrowia, życzę wszystkiego dobrego i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Słonecznego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To zaczynając od poczatku - obrazek cudnisty, pomysł na koralikowe jeżynki pierwsza klas. Rózyczki Twoje to już perfekcja i mistrzostwo, na pewno znajdziesz dla nich zastosowanie . Przepisnik jest cudny zakup bardzo udany. Marii za zdrówkiem nie ma co się mocować jak chora na chorobowe . Życzę Ci szybkiego powrotu do pełnej sprawności .
    Pozdrawiam i miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  18. Marii przede wszystkim zdrówka!!! cudne te Twoje hafty! super nożyczki przypominają żurawia:) przepiśnik też rewelacja zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. no ja tu chorobowego nie widzę... cały czas coś robisz Marii... śliczności zresztą !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wracaj szybko do zdrowia:) Hafciki śliczne, a przepiśniki to ja już dwa nabyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marii wracaj do zdrowia, bo robotki czekają, świetne zakupy zawsze poprawiają humor:) pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana Ty nawet jak jesteś chora to cuda robisz :))
    Wszystko takie śliczne,
    Wracaj szybko do zdrówka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. ale się urządzilaś! :-/
    ale ważne, że już wracasz do życia,
    a domowe sposoby działają, tylko tym razem nie zadziałały na ciebie, widać coś paskudniejszego cię dopadło

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny wstążeczkowy obrazek powstał :)

    OdpowiedzUsuń