Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 17 maja 2015

...kwiatowe relacje .......

                                   
                                       Serdecznie dziękuję wam za każde pozostawione słowo pod każdym mym postem oraz  witam nowych gości 
                                        ...............................................
                                        Moi drodzy - ponieważ mam dużo rozpoczętych prac a nie chcą ich zapeszać - dzisiaj tylko kilka ogrodowych kwiatków wam pokażę
                                       ..................................................
zakwitły ale jakoś marnie - bzy




 oraz takie  inne różności  :
czyli tulipany różnej maści oraz odmiany - dziś tylko migawka , jak również różne różniste - gdzie przyznam szczerze że niektórych kwiatków nawet nie znam nazw - ale iż pragnę podzielić się z wami widokiem kwiatowych piękności - więc je pokazuję i zaraz zmykam na ogród sobie mało odpocząć - bo praca przy roślinach jest równie imponująca ....
a to co mi rośnie pomalutku














o tulipanach jak już wspomniałam - napiszę oraz pokaże więcej za niedługo
i takie inne sobie wdzięczne kwiatki jak widzicie powyżej



 czyli jak widać moje marzenie się spełniło po raz wtóry = mam to co kocham i uwielbiam
następnym razem wam pokażę moje konwalie - dopiero wypuszczają nieśmiało kwatostan no i moje robótkowe prace
dziś wam życzę wspaniałej niedzieli oraz pięknego bez trosk, pełnego słońca przyszłego tygodnia - buziaki wam ślę oraz serdeczności ślę wasza Marii



27 komentarzy:

  1. Wow !!! Ależ ja Ci zazdroszczę tego cudownego ogrodu. Co bym dała za taki krzak pachnącego bzu pod oknem ... A do tego niezapominajki, konwalie, tulipany i pewnie róże. Czegóż chcieć więcej ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :-) Marille

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie za kwiaty i kolory kocham wiosnę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie sielsko i kolorowo. Tulipanki cudne. Może znasz nazwę roślinki z ostatniego zdjęcia, mam taką w ogrodzie a nie wiem co to. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam - sama chcę kochana wiedziec jak one się nazywają

      Usuń
  4. Dużo kwiecia w Twoim ogródku Marysiu. Bez kwitnie obficie co drugi rok, więc w następnym maju będziesz miała go mnóstwo. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowny dywan z kwiatów , piękny ,a jeśli wolno spytać któż to się naraził ? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję że ci się podoba Dusieńko ten tzn te dywany stokrotkowe

      Usuń
  6. Kocham takie ogródki ze stokrotkami i całą masą pospolitych kwiatków;) Pozdrawiam Mari

    OdpowiedzUsuń
  7. Marysiu święte słowa, nie czyn drugiemu, czego sam nie chcesz. Czasem nasz największy wróg okaże się tą jedyna osoba, która poda pomocną dłoń.

    Piękniusie te twoje kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekło mnie piękno Twoich kwiatów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ogród.
    Marii u mnie tulipany juz dawno przekwitły. Przekwitły (prawie) konwalie i bez. Kwitna anemonki i inne ale piwonie mają pąki , jeszcze nie kwitną:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i kolorowo zakwitł Twój ogródek Marysiu. A nazwami nie ma się co martwić, czy je znamy czy nie kwiaty cieszą serce tak samo! Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowna wiosna zawitała w Twoich progach Marii Droga. uwielbiam ten kwitnący drobiazg, wspomnienie z dzieciństwa :))) jak znam życie- będą konwalie :p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i kolorowo w Twoim ogrodzie,u mnie też wszystko kwitnie i za to kocham wiosnę :)
    Kwiatek z ostatniego zdjęcia to Kuklik szkarłatny,mam parę krzaczków u siebie na działce,jak się je przytnie po przekwitnięciu,zakwitają ponownie,nie tak intensywnie jak pierwszy raz,ale zawsze :-))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, pachnąco i kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ogrodowo u Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas też kwitną bzy. Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam, ale z Ciebie ogrodniczka! A najbardziej zachwycają mnie bzy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Co to za łączka wokół drzewa, takie wdzięczne białe kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. same stokrotki Beatko wokół drzewa - wprost dywan stokrotkowy

      Usuń
  18. Uwielbiam wiosenne ogrody, zapach bzu i konwalii, mam to wszystko wokół domu, a do tego nocny trel słowika w dzikim parku, ach, zabrać to wszystko na tamten świat- to by była wieczność. I tylko tych łąkowych stokrotek trochę brak, bo chemia wytrzebiła je z łąk. Pięknie i kolorowo w Twoim ogrodzie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny masz ogród Marii . Czekam na nowe prace i pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny ogród Marii a bzy uwielbiam za ich cudowny zapach:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie malujesz kwiatami swój ogród Marii. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń