Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 3 maja 2015

...... post .......

                                         Witam was moi drodzy bardzo serdecznie - starych bywalców mego bloga oraz mnóstwo nowych osób - gdzie z braku czasu nie jestem w stanie do was dotrzeć - docieram ......ale czas ma swoje granice - mam nadzieję że wszyscy mnie rozumiecie - dziękuję wam za to.....................................
                                         post ten miał być napisany inaczej , ale wyszło również inaczej, nie będę się rozpisywała i powiem bardzo krótko - kto chce tutaj ze mną pozostać - będę zadowolona a kto ma do mnie jakiekolwiek bezpodstawne pretensje czy swoje zdanie o moich pracach czy sposobie pisania - proszę zachować dla siebie  - dziękuję bardzo za uwagę .
                                             ............................................
i tak :
zrobiłam sobie pojemnik dla moich wstążeczek=nie miały podręcznego swojego ja - więc dostały :
tak wygląda











dodam tylko iż różyczki które są widoczne dla osób zainteresowanych mą osobowością oraz mymi pracami - potwierdzam iż są  autentycznie haftowane przeze mnie - następnie  wycinałam je z materiału tylko po to aby je wkomponować w całość .... to tyle wyjaśnień na temat mej ciężkiej pracy z różyczkami i nie zaczynałam tegoż haftu od stawiania literek tzw, w kwiatkach ---- bo taka jestem ....ok zostawiam bez komentarza
dalej .....co dalej ?
aby nie było - ze nie potrafię !!! - uczyć sie nie będę - bo nie muszę.... a i ........ - tak suma sumarum - sama się nauczyłam wszystkiego ....
.....faceci robią swoje a ja jako baba również swoje i ta dla niedowierzających....
.... wiosna 2015  ... w trakcie pracy tak wygląda.....



 ..........................................................................................................................
serdecznie dziękuję wsztstkim za pamięć za mój wczorajszy dzień urodzin oraz szczególnie    MARIA/MARYLKA 
za wspaniały prezent i TAK MI NAPISAŁA  na karcie - którą sama wykonała ... ba wyhaftowała swym pięknym haftem matematycznym :
oto od serca życzenia oraz karta



dodatkowo dostałam piękne prezenty - w postaci motyla oraz serwetek



 ... Tobie Marylko serdecznie jeszcze raz dziękuję aż się dziwię iż ponad rok zachowałaś mój adres a wam moi kochani również dziękuję za uwagę 
i tak kończąc częstuję was tortem z bezami - smacznego wam życząc
wasza Marii
















































26 komentarzy:

  1. Mario,pojemnik na wstążeczki świetnie się prezentuje a hafty zapowiadają się bardzo obiecująco. Wstążeczkowe kwiaty bzu bardzo mnie zachwyciły. Piękne prezenty otrzymałaś z okazji urodzin. Gratuluję i również życzę wszystkiego dobrego. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To urodzinkowe najserdeczniejsze życzenia.- niech spełnią się Twoje marzenia:)
    ps.Przybornik od razu wpadł mi w oko - piękny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marii, samych serdeczności życzę z okazji urodzin:)
    Twoje hafty zachwycają, ciekawa jestem ich wykończenia. Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, romantyczne prace :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mario, nie wiem więc czy można napisać tu jakieś słowo ? Ale nieśmiało piszę... Mnie się zawsze podobają Twoje hafty. Sama tak nie potrafię - to podziwiam tych , którzy robią to przepięknie :) Cudne życzenia dostałaś i kartkę i motylki - urocze ! Życzę Ci odwagi, byś śmiało kroczyła przez życie, wiary w siebie, bo ona dodaje sił i pewności, że to co robisz jest dobre i piękne. Pozdrawiam i ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mari - pudełko na wstążki SUPER;) na początku miałam wrażenie ,że jest zrobione ze starej szuflady, też paten do wykorzystania ... ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze super pudełko nie powiem przydałoby mi się takie:) a Twoje hafty jak zwykle super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje hafty jak zawsze są fantastyczne! Pudełeczko również wygląda przepięknie.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez wstążeczkowy wychodzi Ci cudnie Marysiu. Wszystkiego najlepszego, najradośniejszego i najszczęśliwszego z okazji urodzin Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marii, Najlepsze życzenia urodzinowe!
    Alleluja i do przodu! Idziesz i niczym się nie przejmujesz kochana bo to Twoja droga :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marysiu, Ty jesteś mistrzynią w haftowaniu wstążeczkowym?! Nie wiem tylko, czy powinnam tu komentować, bo jak zaznaczyłaś, to te różyczki są tylko dla osób zainteresowanych Twoją osobowością;) Mnie może nie tak bardzo interesuje czyjaś osobowość, jak praca osoby;) No chyba, że byłby to jakiś przystojny men, to wówczas moje zainteresowanie jego osobowością byłoby nadzwyczaj wnikliwe, a wręcz przenikliwe;););) No, ale żarty żartami... Z przyjemnością spróbowałabym tego rękodzieła, ale bez Twojej pomocy nie dam rady;) I wierzę, że sama wykonałaś kwiatuchy, bo któż inny byłby tak zdolny? Chyba nikt Ci nie dorównuje w tej technice;) Dlatego liczę na Twoją pomoc, ale najpierw muszę dokonać zakupu wstążeczek;) Apropos różyczek, to te fioletowe są przeliczne, ale bardzie przypominają mi bez;) Chociaż nie do końca, bo bez wygląda nieco inaczej;) Czyli - to tylko moje złudzenie;) Gratuluję zdolności i pomysłu;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marii chyba coś mi umknęło i nie jestem w temacie dlatego napisze tylko tyle:
    haft wstążeczkowy podobał mi się od dawna, ale na razie nie mam czasu się go uczyć.
    Różyczki i cała skrzyneczka bardzo mi się podobają a te stokrotki? są cudne
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana Marii najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :-) Troszeczkę spóźnione, ale tym serdeczniejsze - spełnienia marzeń i dużo, dużo zdrowia :-)
    Pojemnik na wstążeczki cudowny! Przepięknie go ozdobiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko jest takie śliczne i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś mistrzynią tegoż haftu i koniec kropka! A praca nr 2 to dla mnie bez:)

    OdpowiedzUsuń
  16. 100 lat wszystkiego dobtego z okazji urodzin , pięknie haftujesz Marii

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach te Twoje wstążeczki:))cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zostaję! Odkąd tu trafiłem wszystko mi się podoba! O moim haftowaniu nie będę pisał ;) He he ;) Pozdrowienia Marii! Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  19. Różyczki podziwiam!!! Pudełeczko też super! ja też lubię ozdabiać zwykłe pudełka:) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Marii... wszystkiego najlepszego z okazji Twojego minionego święta !!! ściskam mocno
    ładne pudełeczko... u mnie to raczej potrzebne byłoby wielgaśne... hihi

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego Marii z okazji urodzin!
    Spełnienia wszystkiego o czym marzysz i tego o czym jeszcze nie zdążyłaś zamarzyć;)
    Twoje wstążeczki dostały przepiękny pojemnik! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że znów tu jesteś! Wolę zaglądać na bloga, fb jakoś mniej mnie nęci! Ale zaglądam z podziwu dla Ciebie Marii.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego !!! Bzy i rumianki są cudne. Pudełeczko pięknie ozdobiłaś , Twoje różyczki zawsze sa hiciorem. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sto lat !
    Bardzo udany pojemnik.
    I jestem ciekawa, jak będą wyglądały tak obiecujące hafty po zakończeniu.

    OdpowiedzUsuń