Miły gościu

Miły gościu

czwartek, 21 maja 2015

Pudełko w różyczki i troszke ogrodu

                                            Witam was moi drodzy bardzo serdecznie - dziękuję wam za każde pozostawione przez was słowo pod moimi postami oraz cieszę się że wam podoba się moim kwiecistym ogrodzie. Wprawdzie nie pokazuję go w całości - ponieważ altana się buduje w ślimaczym tempie, grill murowany również tak zostawiam te widoki raczej dla siebie - hihi.
                                            ................................................
                                            Moi kochani niedawno pokazywałam wam mój hafcik w różyczki , który miał mieć zastosowanie w kosmetyczce - ale ja to cała ja za mały kawałek materiału wycięłam i po planach. Ale bez obawy -przeleżał troszkę w szufladzie i znalazł sie na swoim innym miejscu tzn. zrobiłam sobie ze starego abażurka małego po lapmce nocnej - pudełeczko na różne moje podręczne drobiazgi przy robótkach - a wygląda tak:









i kilka fotek z jego powstawania







to tyle co ostatnio udało mi skończyć
a teraz ciut ciekawostek z ogrodu
.....
siedzi ta ropucha już trzy dni w jednym miejscu i tylko jak przechodzimi spogląda nas i nic

obiecałam w ostatnim poście wam pokazać moje tulipany oto one - różne , różniste














następnym razem pokaże wam więcej kwiatów , bo zauważyłam teraz że mam chyba wielki bałagn w plikach i połowy nie mogę odnaleźć
no i na zakończenie  taka mała zajawka moich nowych haftów





moi drodzy już dziś wam życzðę wspaniałego , słonecznego weekendu który się zbliża - buziaki wielgachne wam ślę wasza Marii zawsze ta sama





30 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełeczko prześliczne, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pudełeczko kosmetyczne dla eleganckiej damy zrobiłaś Marysiu, kolejny hafcik też super, a strzępiaste tulipany oryginalne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! cudowne pudełeczko wyszło z tymi hafcikami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle Marysiu barwnie i kolorowo u Ciebie. Tulipany prześliczne ale z tą ropuchą to chyba coś nie tak - trzy dni? Może ona chora? Pudełeczko z haftem wygląda cudnie, miałaś świetny pomysł.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ta ropucha jest żywa????

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pudełeczko. Prezentuje się bardzo elegancko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty piękne:) W ogrodzie tulipany a na pudełeczku te róze jak zwykle cudowne. Nie tylko na pudełeczku , Marii. Zachwycają mnie wciąż
    Marii skończyłam obrazek haftowany wstażeczkami. Poczekam trochę z pokazaniem, być może nada sie kolorystycznie do zabawy u Danusi wiec miałabym jak znalazł.:) Ecru nie bedzie w czerwcu bo jest w maju więc pokaże jeszcze serwetkę , którą też kończe:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Maryś świetne to pudełeczko wyszło, aczkolwiek widzę , że jestes uzależniona od serduszek , jak nie z różyczek to z bulioników, ale akcent serduszkowy musi być!!. Nowy hafcik zapowiada się bardzo ciekawie. A Twoje strzępiaste tulipanki są świetne!!! Uwielbiam ten ich gatunek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełeczko już uwielbiałam na FB:))Masz piękne kwiaty:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Marii materiał ciachnęłaś w sam raz na cudne pudełeczko, świetny pomysł i wykonanie. Tulipanki bardzo ciekawe, szczególnie te dwa pierwsze. Hafciki zaciekawiają, czekam ciąg dalszy Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Marii, pudełko już podziwiałam na fb, żabę jakby też, co do tulipanów- są przepiękne i wciąż wzbudzają we mnie zachwyt serca... Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne pudełeczko i jaki cudny ogród:)

    OdpowiedzUsuń
  14. W bajecznym ogrodzie przecudne żywe kwiatki, nawet ropucha zastygła w bezruchu na trzy dni z wrażenia. Abażurek wyeksploatował się, więc przywróciłaś go do życia robiąc z niego podręczne "coś", ni to pudełko, ni pojemniczek na przydaśki , ozdabiając jak zwykle "rosołowo" różyczkami/ bo rosół to inaczej bulion/. Kolejne cuda na koniec zostawiłaś, a co z tego zrobisz, to zapewne niedługo się pochwalisz.
    Pozdrowionka z bardzo zimnego południowego-wschodu.)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te różyczki podziwiam! Śliczne są!!! piekne tulipany w Twoimogrodzie, Marii!!! a ropuch NIE CIERPIĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełeczko na drobiazgi zrobiłaś cudne! Bardzo mi się podoba. Jest eleganckie i delikatne.
    Tulipany śliczne i ryle różnych odmian.

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę, kto by powiedział, że to pudełko ze starego abażurka ;) Już pisałam, że mi się podoba, ale chętnie jeszcze raz powiem, że jest śliczne !!!
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pudełeczko cudnie wygląda !!!
    No i jak zawsze wspaniałe hafty Marii :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aj, zapomniałem dopisać, że pięknie i kwieciście u Ciebie ;)
    Wspaniałe kwiaty w Twoim ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne są te różyczki na pudełku.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne tulipany- u mnie w tym roku nie zakwitły, ale to przez przeprowadzkę:)
    miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pieknie obszywasz te koraliki Mario :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Pudełko jak znalazł na wszelkie przydasie, a kwiaty piękne, ja nie mam ręki i chęci:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały miałaś pomysł na wykorzystanie abażurka. Piękną masz kolekcję tulipanów , może sfotografujesz większą częśc ogrodu ??? Z chęcią obejrzałabym więcej fotek . Miłego weekendu Marii.

    OdpowiedzUsuń
  25. ale cudnie ozdobione pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Marysiu masz rózne odmiany tulipanów, a mi gdzieś wyginęły i w tym roku było mało, ale Ty pewnie wykopujesz cebule i sadzisz ponownie jesienią....pudełeczko w różyczki bardzo efektowne no i ciekawe co nowego na tym tamborku?? dziekuje za odwiedziny, w realu pewnie kiedyś sie spikniemy:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Marii masz wspaniałe pomysły,pudełeczko jest rewelacyjne.
    W ogrodzie wiosna na całego ,tulipany cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pudełko z różami wygląda cudnie - oglądam i podziwiam - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Pudełko z różami prześlicznie wykonane. Tulipany i inne kwiecie budzą zachwyt .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń