Miły gościu

Miły gościu

niedziela, 10 maja 2015

Różana brama - skończona

                                                    Witam was moi kochani bardzo serdecznie - oraz bardzo również ciepło i miło witam nowe obserwatorki . Dziękuję wam bardzo za komentarze bardzo miłe pozostawione przez was pod ostatnim moim postem .
                                                 Miało mnie chwilowo nie być ale stało się inaczej - komp nie poszedł do serwisu , serwisanta znalazłam w domu i trochę drobnostek zostało naprawionych - ale ja nie o tym .....
                                                 ....często pokazywałam i tutaj i na FB moją bramę ogrodową - zapewne pamiętacie - zeszłego roku postanowiłam że ją wyhaftuje - ale miałam ją tylko samą wyhaftować - nic puściłam wodze mojej fantazji i zrobiłam sobie obrazek - generalnie pracowałam nad nim cztery dni - w tym obiady ugotowane, ciasto upieczone, posprzątane, wyprane - no przyznam szczerze że trochę prasowania mi zostało
                                              Moi drodzy uprzedzam że będzie bardzo dużo zdjęć , ponieważ w trakcie haftowania mej bramy ogrodowej - robiłam foty jak on powstawał - a więc zapraszam do oglądania oraz wyrażenia waszej opinii na temat mojego tworu - będę bardzo wdzięczna za każdy detal który wy znajdziecie że coś w nim tym obrazku jest nie tak - ponieważ jutro zaczynam cpś innego i wolałabym wiedzieć gdzie oczy wasze widzą błędy - z góry dziękuję
                                        ...................................................
 Zaczynam od końcowego stadium tzn, zkończoego już obrazka





teraz pokażę wam wszystkie prawie foty jak powstawał

















zauważyłam że już fotki mi się pomieszały ale mam nadzieję że się zorientujecie tej końcówki


olbrzymi defekt to to że ramka jest za mała - muszę nową zrobić - ramka jest tylko przyłożona do całego obrazku
no i na koniec dla przypomnienia - tak wygląda moja brama w całej okazałości jak kwitnie


co mogę wam jeszcze dodać - dróżka na początku była czarna jakaś - wysypaliśmy grysem i tak starałam się wyszyć te kamyczki - kwiatki po prawej stronie jest ich mnóstwo u mnie czego nie oddaje oryginał - natomiast te po lewej - nawet nie wiem jak się nazywają są rosną podobne oddalone około metra od bramy , ale żeby nie było za trawiasto więc je wyhaftowałam przy samej bramie, całą ścieżka przed bramą jest w stokrotkach - mało widoczne na materiale , w realu są widoczne a wszystkie te rabatki czy skalniaki i niezapominajki są wewnątrz - tak to wygląda u mnie na obrazku
- ja jestem zadowolona ze swojej pracy i nie ukrywam że dwie igły stępiłam dokumentnie w ciągu tych kilku dni....a że już wam tyle fot pokazałam to jeszcze na zakończenie tego długaśnego posta kilka kwiatów z mojego ogrodu - tegorocznych: żonkile , tulipany i inne
wam wszystkim życze z całego serca wspaniałego przyszłego tygodnia a ja zmykam teraz na ogród odpocząć - serdeczności wam ślę - wasza Marii













































40 komentarzy:

  1. Marii..brama wyszla slicznie tylko faktycznie ramka za mala,,,a te obrazki z kwiatami sa sliczne znaczy sie te zdjecia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz ramki nic bym tu nie zmieniała :-)
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, szczególnie ten fragment z różami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycająca brama, jest piękna :) Pozdrawiam serdecznie Mario :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bramy UROCZE i ta w realu i na obrazku. Marii piekny masz ogród :) Piękne kwiaty. A te na końcu to piwonię? Czy one już u Ciebie kwitną?
    Posyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja taką bramę chcę mieć- tą realną ogrodową , wspaniałe wejście do Raju Marii , cudo, a haftowana nie mniej piękna , to się nazywa dłubanina -zachwycająca pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Marii Twój haft dla mnie to czary, piękny obrazek. Jak dostanie większą ramkę to będzie się super prezentował. Brama w pełni kwitnienia cudna. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Super:)))obrazek piękny:)))napracowałaś się:)))a ogród z bramą różaną bajka:)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Brama śliczna, tylko koniecznie daj większą ramkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko u Ciebie i w ogrodzie i na obrazku :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne Twoje bramy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogrom pracy włożyłaś w tą bramę,wyszła pięknie!!!
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama nie wiem, która brama piękniejsza :) Obie bardzo mi się podobają ... Ależ piękny masz ten swój ogród. Tylko pozazdrościć ;) Dziękuję za życzenia zdrowia i Tobie wzajemnie też życzę ..
    Pozdrawiam ciepło :-)
    Marille

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie bramy są cudne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie bramki cudo. Wyhaftowałaś śliczne różyczki.
    W Twoim ogrodzie jest na co patrzeć, tyle kolorów.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogrom pracy, tyle detali, kolorów, a jaki!! efekt cudowny

    OdpowiedzUsuń
  17. Obydwie bramy Marii są godne podziwu. :) Wspaniale malujesz wstążkami. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brama robi wrażenie- ta w rzeczywistości jak i ta na materiale!
    Cudne obie:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obrazek jest piękny. Zdecydowanie powinnaś zrobić takich więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny obrazek - wspaniała różana brama :-) Piękne są zresztą obydwie - ta w ogrodzie i ta na obrazku :-)
    Cudne kwiaty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Marii w ogrodzie masz kolorowo i kwieciście, brama różana jest przecudna, marzę o takiej od dawna nie wiem jak długo jeszcze.... a prototyp wyhaftowany przez Ciebie zachwyca mnie bardzo, zarówno rózyczki jak i żonkilki i niezapominajki..... masz racje ramka jest zdecydowanie za mała, ja to wspaniałe dzieło oprawiłabym w passe partout, tzn dookoła szersze obrzeże jednokolorowe i dopiero w ramki, będzie prima sort!

    OdpowiedzUsuń
  22. Sister Twoja brama to wstążkowe arcydzielo, piekne po prostu, buziaki sle i pozdrówka a ja czasu nie mam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Brama przepiekna i ta prwdziwie kwitnąca i ta wstążeczkowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie bramy przecudne!!! Zachwycający haft, ale kwitnące róże jeszcze bardziej zachwycają:)
    Całuski Marii!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnóstwo pracy tu widzę ale dla takiego efektuuu...warto było! Brama wygląda wspaniale. Jedynie ramka przygniata ale jak będzie większa będzie idealnie. Na żywo równie pięknie. I kwiaty cudne, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ cudo!!! Ja dopiero zaczynam przygodę z ogródkiem :) al;e aż mi się zamarzył i u siebie mieć taką piękną kwitnącą bramę

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne bramy ta na płótnie i ta w realu. Cudnie i kolorowo jest w Twoim ogrodzie. Pozdrawiam Marii.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna, różana brama. I ta oryginalna też.
    Ramkę, nową ramkę, koniecznie, wiem, że masz w planach, ale jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ogród powala na kolana! A obrazek - w niczym mu nie ustępuje, pięknie wykonany, ile kolorów i kwiatów, cudny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Prawdziwe cudeńka powstają w Twoich rączkach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne kwiaty Mari! Zarówno te wyhaftowane jak i te prawdziwe. Uwielbiam takie bramy pełne kwiatów, pachnące. Moja pergola padła mi w tym roku i nie wiem jak mi się uda przełożyć kwiaty na nową...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ma che bellissimi colorati e che belle creazioni!! complimenti, cara Maria.
    ciao ed un abbraccio
    erba

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale cuda na Pani blogu, aż zostanę na dłużej ;)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna wiosna i cudowny obrazek
    M.

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna kwiatowa brama, szczerze podziwiam! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń