Miły gościu

Miły gościu

środa, 6 maja 2015

....tak bez tytułu .....

                                    ...... ponieważ sama nie wiem od czego tu zacząć i czy wszystko pisać ......
a więc - zacznę od wczorajszego dnia, : - tutaj mam pytanie do was czy wam się zdarzyła sytuacja napisania posta ?rano wstajecie  i zero - echo - posta nie ma - dziwna sprawa ale prawdziwa - po prostu wsiąkł ... ok.  przemyślałam : być może ja nie zapisałam i sobie poszedł w tzw, kosmos ...
                                                                             ........................................................
                                       Witam was bardzo serdecznie , dziękuję za wasze komentarze , które mnie zawsze mobilizują do pracy  oraz bardzo serdecznie witam nowe obserwatorki .
                                         .......................................................
                                         Moi drodzy - ponieważ jest piękna wiosna , no troszkę deszczowa ale jest - wszyscy się cieszymy słońcem oraz tym czym darzy nas przyroda - więc pomyślałam że nie będę zanudzać tylko pokaże co w ostatnich dniach u mnie powstało :
a więc powinnam tutaj duuuuuużo słów powiedzieć więcej -  ale mną kieruje kultura więc ; jak początek brzmi.. ,, czy wszystko pisać.... etc,,- uznałam że nie warto - jest takie powiedzenie - ,, będziesz ciszej - dalej zajdziesz,,
                                       ..............................................................
tak sobie cichutko siedzę - nikomu nic nie wadząc - wyhaftowałam słonecznika i powiem szczerze - tak z ręką na sercu że on w ogóle mi nie przypomina tego pięknego kwiatu ale jest mój i tak wygląda


ja jak mnie znacie swój świat haftowany otaczam w różach i różyczkach - a dla zaspokojenia ogółu zrobiłam takie stokrotki
i tak jeszcze dwie fotki powstawania tego obrazka




  ...............................................................................................................................
tak to wszystko wygląda - a pro;wczorajszego posta  był o zaponianym jajeczku - które sobie robiłam ale myślę - że skoro fatum padło na mnie i mojego bloga - to będzie czas i rada póki co życzę wam samych szczęśliwych dni , słoneczka oraz wyrozumiałości wobec siebie ..... ja zmykam nie wiem na jak długo - czas powie swoje - do miłego napisania - dodam tylko że na FB  będę - również rzadziej ale tam będę  mogła   mobilnie nadawać - pa buziaki wielgachne oraz dużo zdrówka i słończ wam życzę - wasz Marii
....  i tak na zakończenie - troszkę wiosny z mojego ogrodu - papappa











26 komentarzy:

  1. Ładne hafty.
    Zdecydowanie nie polecam pisania wszystkiego na blogu. Owszem, można używać argumentu "ale to mój blog", ale w końcu piszemy dla ludzi, nie dla siebie - dla siebie moglibyśmy tylko do szuflady... a nie trzeba wszystkiego ujawniać całemu światu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marii, ogród żywy masz piękny i ten haftowany także. Podziwiam Twój kunszt hafciarski. Postanowiłam, że też się nauczę tego pięknego haftu, jak tylko będzie wolna chwilka:)
    Twój słonecznik jest śliczny, mnie nasuwa się na myśl, że to nagietek:) Co Ty na to! Nagietek czy słonecznik i tak takiego nie potrafię zrobić, buuu...
    Całusy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysiu, cudne hafciki. Ja również uwielbia róże, ale strokrotki tez mają dużo uroku.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne są te kwiaty , niemal jak żywe, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazek bardzo mi się podoba, te stokrotki , które dodałaś dopełniły całość. Może i ja kiedyś wezmę się za wstążkę, bo przecież igłę umie trzymać w ręku. Musze tylko znaleźć czas. Ogród masz kwitnący i pewnie pachnący. Uwielbiam kwiaty Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, i te żywe, i te haftowane; nieważne jak go nazwiesz; slonecznik czy też inaczej, jest zachwycający :))) Buziam Marii Droga <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja stawiam na Gerber - wspaniały haft ,cudne kwiaty, chylę czoło kochana , pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Stokrotki mi sie podobają. A slonecznik może byłby bardziej słonecznikowy gdyby wstążka była zolta? Nieważne. Jest tez piękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace i piękna wiosna u Ciebie Marii! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog to nie pamiętnik, staram się o tym pamiętać i również polecam to Tobie Kochana:)
    Prace hak zawsze magiczne. ..
    Buziaki;:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny ogrod, piekne kwiaty i hafty kwiatowe :) czasem wkrada sie jakis chochlik i cos zmienia poprzestawia albo usunie :p tez nieraz mi sie zdarzalo miec podobne sytuacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne obrazki :-) Piękne kwiatuszki.
    Ogród wspaniały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście, słonecznik to to nie jest, ale jest śliczny i ja stawiam na dalię.:) Zdrówka życzę, Marii!

    OdpowiedzUsuń
  14. Może kwiat nie przypomina na pierwszy rzut oka słonecznika, ale jest piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne kwiaty wyhaftowałaś:) może to i nie słonecznik ale mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wstążeczkowe kwiaty:) ale i w ogrodzie urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny kwiat w kolorze zachodzącego słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. te stokrotki to magia... boskie są!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. słonecznik nagietkowy
    nowa odmiana ;-D

    a ja mam zapytanie o te rameczki, czy to są przejściówki na potrzeby zdjęcia, czy gdzieś kupujesz takowe?

    OdpowiedzUsuń
  20. Post poszedł w kosmos, ale ja zdążyłam zobaczyć to jajo. Piękne hafciki jak zawsze. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne są te Twoje hafty wstążeczkowe,nigdy takich nie robiłam.
    Słoma zajmuje mi bardzo dużo czasu,dlatego będę tylko podziwiać
    prace.Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te Twoje kwiaty Marysiu! Najbardziej podoba mi się ten słonecznik - cudny!!!
    W ogrodzie też nie brakuje kwiatów, ślicznie kwitną. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wróciłam do długim niebyciu i bardzo Ci i dziękuję Marii za pamięć i komentarze u mnie.
    Pozdrawiam serdecznie i ślę mnóstwo buziaków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się slonecznik. Podziwiam wyhaftowane prace, gdyż sama nie potrafię. Pozdrawiam cieplutko :-)))

    OdpowiedzUsuń