Miły gościu

Miły gościu

wtorek, 26 maja 2015

Wieża Eiflla i etui dla synowej

                                             Witajcie moi kochani - serdecznie was pozdrawiam , dziekując za każde pozostawione słowo  przez was  pod każdym postem oraz witam nowe obserwatorki - z myślą  że pozostaniecie ze mną na dłużej .
                                              ................................................
                                            Moi drodzy  ostatnio czas jako tak pędzi że ciągle jakieś swięto goni następne - tak się złożyło że dzisiaj jest święto Matki - więc przy okazji składam wam i sobie również najserdeczniejsze życzenia za naszą wytrwałość, za naszą miłość do swych dzieci , za naszą cierpliwość do do nich - za wszystko - za to że nam dane było być matkami.
                                            .....................................................
niedawno udało mi się kupić dwie ostatnie klamerki drewniane w kształcie wieży Eifell - były paskudnie kolorowe - nic tylko od razu wiedziałam że trzeba je przerobić po mojemu i jedną z nich już sobie zrobiłam - malując na biało i wykorzystując resztki papieru transferowego - przeznaczenie jak widzicie również już w klepie było w głowie czyli klamerka na karteczki - sama w sobie ma wysokość ok 7 cm a wygląda tak






Wracają do wszelkiego rodzaju uroczystości świątecznych - zrobiłam dla mojej synowej etui na telefon
ma dzisiaj imieniny więc taki drobiazg dostałą oprócz słodkości i kwiatków :
moja kochana synowa uwielbia konwalie i czerwony m. inn. kolor - w środku nocy się obudziłam i szukałam myślami gdzież mi się podział kawałek czerwonego płótna : pozostałości z mojej torby , którą szyłam w zeszłym roku: przypomnienie przyszło szybko szybko.
Z samego rana zaczęłam haftować konwalie - nie wyszły jak powinny ale coś tam przypominają tzn jedna gałązka , szerokie wstążki również nie miałam na liście - więc dałam sobie radę inaczej ale co wam tu będę opowiadać - efekt jest taki a synowa skacze do góry i cieszy się jak małe dziecko




i tym akcentem moi kochani będę już kończyć , życząc wam samych słonecznych dni a o o ogrodzie będzie w  następnym poście - teraz idę sobie dalej tworzyć - wam  buziaki ślę ogromne wasza Marii

24 komentarze:

  1. klamerki bardzo mi się podobają, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ilez tu piekna :)
    pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś pracowita jak mróweczka, a do tego same piękności wychodzą spod twoich łapek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Synowa ma extra teściową, mam nadzieje,ze docenia....wszystkiego dobrego Sister!

    OdpowiedzUsuń
  5. I oto jestem, jak za dawnych lat:-) i podziwiam, dzięki za podpowiedź, bo myslałam, że Ty Marii teraz tylko na fb

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała teściowa z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie miałam napisać to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super taki prezencik od serca. Podziwiam tylko tempo Twoich prac , w nicy Ci sie przysnił materiała w południe już prezencik w nowym miejscu a do tego jeszcze obfocony i pościk napisany. Mnie się chyba nigdy nic nie udało tak szybko zrobić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Klamerki super a ile serca włożonego w etui i noc nieprzespana ..... gdzie ten skrawek czerwonego materiału ?
    Hi Hi

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne te klamerki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne klamerki:) Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Matki Marii:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny prezent. Kwitnące konwalie ślicznie się prezentują. Serdecznie pozdrawiam . Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne etui, ale pośpij czasami dla zdrowia : ) Pozdrawiam, też chcę taką teściową.

    OdpowiedzUsuń
  14. Udało Ci się Marysiu sprawić radość synowej, bo zaobserwowałaś, co lubi. Na tym polega sztuka przygotowywania prezentów. Takie śliczne etui na komórkę w żywych kolorach sprawdzi się na pewno, łatwo je w torebce znaleźć, a jak się wyjmie, to jest na co popatrzeć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Twojej synowej tak fantastycznej teściowej;)
    www.mojasztukoteka.pl (dawniej Sztukoteka)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne etui:))a jaka dobra teściowa z Ciebie:))w nocy myślisz o synowej:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace , myślę że synowa doceniła Twoje starania . Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aja tu jeszcze raz....z buziaczkami!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dobrze mieć Teściową...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marysiu, widzę, że jesteś wspaniałą Teściową :)

    OdpowiedzUsuń