Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Blok 3 oraz 4....

                                               ...........skończony tzn. hafty do projektu kuchnia - teraz w ruch poszedł od rana na tamborek blok nr 5 . , tak że pomału do końca się zbliżam ale jeszcze daleka droga do zakończenia ...
                                               Witam was moi kochani bardzo serdecznie oraz dziękuję za miłe słowa pozostawione pod ostatnim postem......
                                                Witam serdecznie nowe obserwatorki - mam nadzieję że dobrze u mnie się będziecie czuły a mowa o Eli oraz Bet - jak kogoś pominęłam proszę o wyrozumiałość
                                               ...........................................
 wracając do tematu : projekt kuchnia w zasadzie powinien się nazywać inaczaje ale on będzie miał zastosowanie tylko i wyłącznie w kuchni tak jakoś mi ta nazwa wyszła - wiele z was mnie prosiło o szczegóły  - owszem będą i dużo ale po skończeniu mojej pracy czyli jak się mówi popularnie na finiszu -dziś wam pokażę skończone następne hafty tegoż stwora a oto one :
blok nr.3


 i blok nr 4
już się nie mogę sama doczekać aż skończę blok nr.5 - popiorę to wszystko , poprasuję , popikuję oraz złączę w jedną całość - bo w głowie i na szkicach mam już następny projekt -ufff, pomału do celu
                                          ................................................
 nie chcąc was zanudzać tą dłubaniną literek pokażę co kupiłąm do dalszych mych prac ale też tylko część rzeczy i tak  - kupiłam całą tubę bawełnianych płatków kwiatowych - mam zamiar nauczyć się następnej techniki i zrealizuję to
taką małą doniczkę do decu
zawieszki w empiku
oraz małą skrzyneczkę najakieś akcesoria robótkowe
i wiele wiele innych ale to już tajemnica za wiele wam pokaże to będziecie wiedzieć co ja z tych rzeczy zrobię - to tak w ramach żartu piszę a znacie mnie na tyle ze nie muszę wiele pokazywać od razu
ale najbardziej jestem zadowolona z doniczki o tej
co w ogrodzie ? - dużo się dzieje ale to następnym  razem - dziś was nie będę  zanudzać ponieważ wracam do systematyczności prowadzenia bloga i będę znów pisać posty w piątki jak za dawnych czasów a dziś wam kochani życzę wspaniałego tygodnia - bardzo słonecznego : u mnie dalej leje i chłodno ale poczęstuję was drożdżówką z rabarbarem na osłodę
za dużo cukru pudru mi się sypnęło więc kto nie może zamknąć oczka i smacznego wam życzę ora buziaki wielkie ślę  wasza Marii - zawsze ta sama papappa do następnego napisania
już zakwitły mi róże różniste mimo zimna i deszczów - pa buziaki








                                              

32 komentarze:

  1. No to czeka Cię dużo decu pracy :) Doniczka jest superaśna.

    OdpowiedzUsuń
  2. O , widzę, że u Ciebie także drożdżak z rabarbarem się pojawił:) Dużo pracy przed Tobą , jestem ciekawa efektu końcowego...prasuj, pierz i pikuj i połącz w jedną całość:) Na pewno będzie pięknie:)
    Uściski, pa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Jesteś tajemnicza, mały rąbek możesz nam zdradzić, hafty piękne, a zakupy na poprawę nastroju super , pozdrawiam z zimnych Mazur Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.fajne cudeńka :)i super zakupy;)miłej pracy przy realizacji;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Marii droga, zakupy zrobiłaś fantastyczne, już jestem ciekawa, co z nich powstanie... A doniczka kapitalna!!!
    A Twoje projekty wyglądają przepięknie ... z niecierpliwością czekam na zakończenie.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, ciekawa jestem do czego to wykorzystasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj będzie się tu działo, oj będzie... Już nie mogę się doczekać efektu końcowego...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marii, jesteś niemożliwa, nie dość że kusisz plackiem rabarbarowym, to zakupy takie zrobiłaś, że klękajcie narody i jeszcze tajemnicą je otulasz.
    Projekt kuchenny - czekam na całość, a konewkowa doniczka - rewelacja.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mario ale Ty pracowita Babeczka jesteś !
    Bardzo jestem ciekawa ukończonego projektu kuchnia ;-)
    Napewno będzie piękny.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciasteczkiem sie poczęstowałam , jest pyszniutkie :-)
    Zakupy poczyniłas superanckie, ciekawam co tez z nich powstanie. A twój tajemniczy projekt zapowiada się pieknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mario 0 rąbek tajemnicy a ja tu już tuptam z niecierpliwości co to będzie..... Zakupowo poszalałaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe są te haftowane literki. Bardzo mi się podobają, takie niepowtarzalne. Zakupy poczyniłaś ogromne z niecierpliwością będę zaglądała i podglądała co tez stworzyłaś nowego. Pozdrawiam i miłej pracy w ten tydzień

    OdpowiedzUsuń
  13. Te haftowane literki obudziły we mnie ciekawość: co będzie dalej? :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne literki :-) Nie mogę się doczekać, kiedy pokażesz nam, co wymyśliłaś...
    Wspaniałe zakupy :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ zakupy! Ciekawe, co z nich powstanie.:) Konewkowa doniczka pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te hafty są piękne, bardzo jestem ciekawa końcowego efektu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super doniczka -konewka.Oj będzie sie działo,sądząc po zakupach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te rzeczy są cudowne.Pozdrawiam serdecznie miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hafty wstążeczkowe i słodkie ciasto- zawsze!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe, co to będzie? Ciasto muszę ciągle piec, moje chłopaki uwielbiają:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne hafty , niw moge sie doczekac calosci ,,a i inne prace zapowiadaja.sie cuekawie,,

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zakupy !!! Piękny jest Twój haft Marii , ciekawe co to będzie. Hafty są przecudne , wiem ile pracy trzeba włożyć aby powstał taki hafcik. Domowa drożdżówka i nic więcej nie trzeba. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Drożdżówką mi zapachniało:)
    Ciekawa jestem tego Twojego kuchennego projektu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mnie ciekawi co to będzie! Drożdżówka pycha!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. nowa technika?
    aż mnie skręca z ciekawości:)
    miłego dnia, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za zaproszenie na rabarberowiec :))) Pozdrowienia <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Literki prześliczne Marysiu i widzę, że zapał do nowych robótek masz ogromny, to samopoczucie i humor też i z tego się cieszę, pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super monogramy. Jestem ciekawa co za kwiatki wnikną z tych płatków.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam takie same zawieszki/domki... :-)
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja kocham takie zakupy....nienawidze spozywczych dlatego mój zgodny Mąż dostaje karteczk e i spożywcze robi sam...albo Syn...Mari buziaki zostawiam, acha, kupiła mi Helena uchwyty widelce, jeszcze zamontowac i taca gotowa, dziekuję!

    OdpowiedzUsuń