Miły gościu

Miły gościu

wtorek, 30 czerwca 2015

Czerwiec żółto - bordowy

                                               Witam serdecznie was moi kochani - dziękuję bardzo za trzymanie kciuków w sprawie mojego projektu - dobrze trzymacie ale proszę jeszcze trzymajcie : plamy z oporem wielkim coś tam znikają - czy znikną nie wiem - zobaczymy. W następnym poście - wam pokaże mierne efekty likwidacji ale mam nadzieję ze jeszcze z niego będą ludzie tzw. mówiąc i dzięki wam nie wylądował w koszu.
Serdecznie  witam nową koleżankę Jagę oraz Alinkę \ Jednocześnie miało być w dzisiejszym poście o moim wyróżnieniu - Aniu droga w następnym odpowiem na wszystkie pytania oraz nominuję następne osoby.
                                              ....................................
                                              Już sam tytuł mówi za siebie - powiedziałam że sobie nie odmówię zabawy - żal mi jednak w dalszym ciągu opuszczenia zabawy w maju gdzie królował mój ukochany ecru.
                                              Ale do rzeczy - czerwic wykonałam w kolorach żółto - bordowym
poniważ mam w jednym pomieszczeniu ściany pomalowane na zółto - zielono - więc postanowiłam urozmaicić kolor zielony ściany właśnie takim sobie skromnym obrazkiem a wygląda tak



nie wiem czy spełniłam warunki kolorystyczne ale jest i żółty i bordowy i odrobina kremowego koloru
tę  skromną pracę zgłaszam do ; Czerwcowej zabawy w cyklicznych kolorkach
a to banerek

zaraz idę dać Stefciowi moje żółte kwiaty dać na jęzor - ale jeszcze odpowiem nz apytania
- żólty kolor kojarzy mi ze słoneczkiem i słonecznikami
- kolor ten dla mnie zawsze oznaczał zazdrość
kochani na dziś już kończę , serdecznie was pozdrawiam i pojawię się już w piątek ew. najdalej w sobotę - buziaki wam ogromnie ślę i dużo słoneczka bo u mnie nieustannie pada i pada deszcz już tak ponad miesiąc
- wasza Marii

27 komentarzy:

  1. Śliczne arcydzieło;) pieknie zdobi ściane.warunek spełniony;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne maleństwo! Żółty i bordo całkiem ładnie się kompnuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak fajnie Marys że zdążyłaś z żółtym kolorkiem . Fajne te kwiatuszki zmajstrowałaś, myślę że Stefanowi zasmakowały.
    U mnie co prawda nie pada non stop ale za to jest ciągle zmino .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę - nawet nie sądziłam, że żółty tak się dobrze czuje w bordowym towarzystwie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skromny obrazek, ale za to, jaki urokliwy. Takich nigdy za wiele. )

    OdpowiedzUsuń
  6. Małe jest piękne, a kwiatuszek przypomina mi różę , która kwitnie w ogrodzie! Pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear Maria. I can't answer you by mail cause you have a no-reply comment. Thanks for all your comments, you are always there! Thanks a lot!! Kisses from Tenerife,(Spain). I speak in english because I think you don't understand spanish, do you? jejeje

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna praca, delikatniutka, jednym słowem ... Mgiełka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, poradzisz sobie z każdym kolorowym zestawem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiaty bardzo pomysłowo i super zrobiłaś, urocze ale moim zdaniem są w za małej rameczce ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny obrazek Marii, na zielonej ścianie będzie idealny super pomysł:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za żółcią, ale praca bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się Marii,że udało Ci się dołączyć do zabawy w tym miesiącu,choć wiem że żółty to nie Twój ulubieniec.Kwiatki żółciutkie jak słonko,bordowego detale też wykorzystałaś ,więc zadanie zaliczone .
    Przy okazji zapraszam na kolejny kolorek w lipcu a właściwie ogromny wybór wszelkich kolorów .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesoły kolorek, ten żółto bordowy. Ciekawie umieściłaś te paseczki pod kwiatami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie lubię żółtego :) Oprócz kwiatów :)
    Fajnie, że zdążyłaś, obrazek bardzo sympatyczny. I co ważniejsze - słoneczko przyniósł.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze kwiatuszki :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. I bardzo fajnie CI to kochana wyszło.
    Mam do Ciebie pytanie, ale nie mogę znaleźć maila, możesz się do mnie odezwać proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kwiatuszki, pisze późno komentarz bo mi padł komp. Teraz jast lipiec i pogoda przecudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna, delikatna ozdoba ściany :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny, delikatniutki obrazeczek. Bardzo podobają mi się te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń