Miły gościu

Miły gościu

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Powolne przywracania bloga do życia i wielka prośba do was

                                         Witam was moi kochani - dziekuję wam serdecznie za wasze podpowiedzi pozostawione w komentarzach , za wszystkie dobre słowa i tu oraz na FB - szczególnie dziękuje Jadzi - sercem tworzone oraz Violi - violi iglą malowane za telefony : one to obie tak zadzwoniły do mnie podtrzymały na duchu , podpowiedziały - przyszły z pomocą co i jak naprawić - Jadzia nawet zaangażowała w całą moją sytuację swoją przyjaciółkę - której w ogóle nawet nie znam - dziękuję wam serdecznie za wszystko co dla mnie robicie - to się nazywa prawdziwa przyjaźń .
                                        Moi drodzy do dziś rana nie widziałam swego bloga w ogóle w przeglądarkach - widziałam tylko na pulpicie nawigacyjnym ze pozostał posty - na całe szczęście wszystkie prawie - kilku nie ma ale to już nie jest problemem , no co ważne bardzo są wasze komentarze - bardzo mnie ten fakt cieszy, natomiast nie ma zdjęć . Ponad  60 postów ma zdjęcia te od początku blogowania - na ten moment to wiem na pewno że 50 postów ostatnich nie ma fot, nie chcąc się denerwować dalej nie próbuję nawet  sprawdzać postów tych środkowych tzn od 60 do bodajże 100 posta . Teraz nic mi nie pozostało tylko usuwać skutki dziwnej awarii - wstawiając zdjęcia na nowo - nie wszystkie posiadam ale widzę że większość została w blogerze - natomiast znikły prawie wszystkie w google - zauważyłam tam również że każdy nowy post który publikuję jest ciągle i tym samym zdjęciem powitalnym zaczęty czyli łapki do garnków ze szpatułką - który to prezent dostałam od Beatki - utkane z pasji.
                                     Kochani ja już będę kończyć ale mam do was ogromną prośbę - czy możecie w miarę swego wolnego czasu pozostawić mi krótkie wiadomości że widzicie bloga i się u was wyświetla w obserwowanych - napiszcie bardzo proszę zwykłe - tak lub nie - z góry wam za to dziękuję - i tak na próbę wrzucam kilka fotek dla sprawdzenia czy w ogóle działa system i napisanego posta oraz czy pojawiły się foty
buziaki wam ślę ogromne i życzę wspaniałego tygodnia - Marii



39 komentarzy:

  1. Marysiu, u mnie nie widać jeszcze banerka Twojego bloga i na dole - w archiwum postów - nie widać wszystkich ikonek zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  2. ja widzę Twoje bo bloga, mam nadzieję, że zdjęcia powrócą, trzymaj się Marii, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę wszystko normalnie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że powoli wszystko wraca do normy zdjęcia w poście są widoczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :)
    u mnie nie wyświetla się baner główny. Pozostała zawartość bloga wydaje się być ok.
    miłego poniedziałku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak najbardziej widzę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Banera blogowego nie widzę, natomiast dzisiejszy post ze zdjęciami i owszem. Mnie też jakiś czas pokazywał się obrazek z paska bocznego stale ten sam- wywaliłam co niepotrzebne; wszelkie nieaktualne candy i inne, a resztę przerzuciłam na sam dół bloga- teraz pokazuje się aktualny z posta... Pozdrawiam i buziam :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę posta aktualnego ze zdjęciami. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marii posta widzę , zdjecia w nim również.
    Ale banera glogowego brak i trzech odnosników do innych postów też z tym samym znakiem owalnym z kreseczką- edycja I zakończona, candy u Nati i Filcowe cuda. Dwa pierwsze przekierowują do tamntych blogów a ten trzeci- Filcowe... nie można go otworzyć.
    Marii mam nadzieje, ze wszystko bedzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie że widzę post i piękne zdjecia tylko banerka nie widac

    OdpowiedzUsuń
  11. I u mnie podobnie jak wyżej u Izy :) trzymam kciuki Marii i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace. Post wyświetlił mi się w liście blogów;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog wyświetla mi sie w obserwowanych, ale głównego banera nie widzę. To chyba jakaś awaria na blogspocie - jak pracowałam nad nowym blogiem, to na starym też mi się takie coś zrobiło. Na nowym póki co wszystko spoko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ze swojej strony radzę oszczędność w ilości przedstawianych zdjęć,
    wtedy jest większe zainteresowanie ich tematyką!
    Ale się wymądrzam, dużo lepsze jest tworzenie 'gifów",
    czyli pokazów zdjęć, a odwiedzający tylko patrzy.
    Teraz ja mam na blogu takie dwa "okienka".

    OdpowiedzUsuń
  15. Na blogrollu widać nowy post:) natomiast nie widać górnego banera blogowego. Współczuję bardzo takich wielkich problemów. Mam nadzieję, że powoli wszystko uda się naprawić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marii, bieżący post ze zdjęciami widzę, w obserwowanych też, fotki z tego posta są, ale w nagłówkowym, czyli na samej górze, wielka krecha w obwódce. Coś nam ta blogosfera szwankuje, ale miejmy nadzieję, że szybko się naprawi.)
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie jest dokładnie tak jak napisała Danusia. Pomalutku wszystko się ułoży i wróci do normy. Trzymam kciuki i przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. W blogosferze jest wiele dobrych duszyczek, które bezinteresownie pomogą w potrzebie. U Ciebie też z pewnością szybko się naprawi, to co sie popsuło.
    Ja częściowo widzę Twojego bloga. Brakuje nagłówkowego banerka i niektórych zdjęć w poprzednich postach.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie to samo widać, co u Danuty, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Marii ten post mi się pokazał w obserwowanych, te wcześniejsze nie.
    Myślałam, że zrobiłaś sobie przerwę w publikacji,
    Na górze nie widze banerka, reszta jest chyba ok
    Powodzenia życzę i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie post widoczny :) na liście moich blogów również jesteś :) ja wpisałam się do Twoich obserwatorów dopiero teraz a byłam pewna ,ze już tam jestem. Życzę kochana by wszystko wróciło do normy .Ja kompletnie się na tym nie znam i jak mnie się coś takiego nie daj Boże zdarzy to już nie wyjdę raczej z tego :( Całuję Marii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie wszystko widać z ostatniego posta, na liście tez się wyświetla. Współczuję takiego zamieszania na blogu. Pewnie tez miałabym problem. Udanego tygodnia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie wszystko widać, brak tylko banerka u góry. Kiedyś jak miałam zdjęcia na fotosiku tak się działo gdy je stamtąd usunęłam to znikały też z innych pozycji. Powodzenia w odzyskiwaniu bloga, trzymam kciuki:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko widać,oprócz banerka u góry, w obserwowanych też jest ok.
    Śliczne prace,pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Post widzę i przeczytałam:) Brak tylko banerka górnego. Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie widzę górnego banerka:) Trzymam kciuki za naprawę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Twój blog mi się wyświetla Marii tylko bez banera, a prace piękne, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  28. Marii powracasz :D jesteś już widoczna,górny banerek musisz na nowo dodać.Tak myślę że powinnaś wejść w bloggera--w SZABLON--i dostosować ponownie ,czyli wgrać zdjęcie górne w Twoim blogu.Skoro na bloggerze są zdjęcia to wystarczy skopiować.
    Co do G+ to to samo było i na mojej stronie,co bym nie wstawiła nowego na bloga to na G+ pokazywało się zdjęcie z banera,z paska bocznego.Dopiero po przeniesieniu do innej lokalizacji,zaczęły się pojawiać właściwe zdjęcia do danego posta,tylko w wersji zminimalizowanej,ale nie będę narzekać bo znowu coś będzie nie tak.
    Buziaki Mari i cierpliwości w naprawianiu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie ma banerka ,reszta ok...ale mnie wystraszyłaś...:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Post jest ok. Brak górnego banerka. Powodzenia Marii !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Marii, u mnie jesteś widoczna :-) Banerek do zrobienia :-) Będzie dobrze, trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia na ostatnim poście są widoczne. Górnego banerka z obserwatorami brak i na poprzednich postach zdjęć też nie ma. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny kuferek na skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę post ze zdjęciami, ale nie ma głównego banerka na górze.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mario, widać post i zdjęcia. Skrzyneczka jest cudna!
    Nie widać natomiast zdjęcia na górze i kilku w pasku bocznym.
    Oby wszystko wróciło do normy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń