Miły gościu

Miły gościu

piątek, 17 lipca 2015

Chwost oraz wirtualny prezent dla Moniki

                                              Witam was serdecznie moi kochani , dziękuję bardzo za pozostawione przez was słowa pod ostatnim postem oraz cenne uwagi na temat mych zdjęć - wzięłam sobie głęboko do serca wasze spostrzeżenia i przyznam wam rację po dokładnym przyglądnięciu się stwierdziłam to samo że na tle świecącym - mieniące się prace zlewają się w jedną całość - postaram się to zmienić - dziękuję wam .
                                          W moje skromne progi doszły nowe obserwatorki - równie serdecznie was witam - czujcie się u mnie jak u siebie .
                                             ...........................................
                                          Moi drodzy u mnie  ostatnio bardzo wiele się dzieje -- szykuję sobie dużo haftów do ozdabiania przedmiotów w późniejszym czasie ale ja dziś do was całkowicie z czymś innym. A mianowicie :
od czterech lat fascynuje mnie blog  Małgosi- w jednym ze swoich postów Małgosia postanowiłą zrobić prezent w postaci swego projektu abyśmy mogły sobie również wykonać pracę w jej stylu - ucieszyłam się ogromnie i tak powstał chwost
wg Autorski projekt Małgosi
zakochałam się w nim dawno i jestem bardzo zadowolona z faktu iż mogłąm wykorzystać tę chwilę aby go wykonać
oto on






a tak wygląda oryginał samej autorki
jeszcze raz dziękuję serdecznie Małgosiu
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                                                  A teraz pragnę podarować prezent dla
Moniki - monika na hamaku . blogspot.com
                                                  Moniko od serca te skromne serce ci daruję haftowane - za twą przyjazną duszę raz za to że cię tutaj poznałam - to z tobą jestem od samego początku - to już dwa lata - dziękuję że jesteś
buziaki ci ślę i następnych pięknych rocznic w blogowaniu ci życzę
oto prezent dla ciebie
a to jest banerek Moniki na jej candy
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
to by było na tyle dzisiaj - w następnym oście pokażę troszkę relacji ogrodowych i moje prace
 kupiłąm sobie kochani takie olbrzymie nożyce
znów zakwitłą moja brama ogrodowa
życzę wam moi drodzy wspaniałego weekendu i do następnego napisania - buziaki wam ślę wasza Marii





38 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoje zdolnosci hafciarskie, a bramy zazdroszczę bardzo, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marii chwost śliczny i brama kwiatowa cudo, ale najpiękniejsze jest moje wirtualne serduszko. Dziękuję Ci kochana, że wzięłaś udział w mojej zabawie i życzę szczęścia w głosowaniu.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marii, chwościk jest super. Ptaszek z satyny, z pięknymi haftami, chylę czoła. Projekt Małgosi według, którego Ty zrobiłaś swój, jest zaje...fajny.)
    Wirtualny, ale rzeczywisty prezent dla Moniki wykonałaś od serca, w postaci serca, i Ty twierdzisz, że nie masz pomysłu. Kochana, pomysłowość i wykonanie w Twoim przypadku, jest świetne. Monika doceni ten prezent.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie okryta kwitnąca brama;)zgadzam sie jw.podziwiam umiejetności haftu,bo sama nie potrafię;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała jest moja obawa,
    bo się nie znam na Pań sprawach

    OdpowiedzUsuń
  6. Chwost bardzo ładny i na pewno pracochłonny. Śliczne nożyczki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny ten chwost, pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chwost bardzo bogaty i za sprawą połyskujących tkanin i haftowanych motywów - śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne. Bardzo szykowne. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dziwię się, że zależało Ci na wykonaniu tego zadania! Chwościk jest przesliczny!!! Brama super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Marii :) Wracam do świata blogowego i co widzę - piękny, misternie wykonany chwościk i przecudną oraz bogatą w kwiecie bramę. Już nie mogę się doczekać kolejnych zdjęć z ogrodu. Nożyce bardzo oryginalne - zazdroszczę Ci zakupu. Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój chwost Marysiu jest zachwycający - od razu poznałam Twój niepowtarzalny styl. Serducho dla Moniczki też urocze, z pewnością sprawi jej mnóstwo radości.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba chwosty cudne. A te róże po prostu marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny chwost, bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chwościki są śliczne, ale ta brama przebija wszystko. Kojarzy mi się z "Tajemniczym Ogrodem". Piękne róże.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam, nigdy nie podjęłabym sie takiej skomplikowanej pracy, jak dla mnie dzieło.
    pozdrawiam Mari :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brama jest przepiękna ,a chwost Marii przecudny i w pięknych, spokojnych barwach .Super !!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chwost jest świetny zwłaszcza ta ptaszyna na samej górze, A i prezencik dla Moniki super powstał. Ja jeszcze tworzę , ale będzie juz niedługo. A Twoje róże na baramie są śliczne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mi się bardzo podobała ta zawieszka Małgosi i w przyszłości mam zamiar sobie zrobić podobną .
    Mario, Twoja wyszła prześlicznie (szybka jesteś).
    Gratuluję i pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obydwa chwosty wspaniałe, a ta Twoja brama Marysiu, to jak drzwi do raju, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Marii chwost i serducho wspaniałe. Brama różana zachwyca , pozdrowienia zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna praca :) a brama czarodziejska :))
    dobrego tygodnia Marii

    OdpowiedzUsuń
  23. Brama cudo:)))a Twój chwościk dorównuje Małgosinemu:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Chwosty śliczne a Twoją bramę już zachwalałam na Fb jest po prostu czarowna!!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Marii Ty nigdy nie stoisz w miejscu,zawsze coś nowego nam pokazujesz.
    Piękny ten chwost i serduszko,a brama w ogrodzie cudownie kwitnie.
    Buziaczki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteś niesamowitą hafciarką:) a brama przecudna!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały chwościk wyszedł Ci Marii.A brama przepięknie zakwitła.Pozdrawiam i buziaczki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Chwost wspaniały, ale wygląda na bardzo pracochłonny:) Pięknie jednak zdobi , wyobrażam sobie, jak cieszy oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny chwościk :-) Śliczności.
    Różana brama wspaniała :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Marii chwościk to cos nowego u Ciebie, jest wyjątkowy...a my wieszamy tylko serduszka...jak dotychczas:)) Pozdrawiam Cie mocno pracowita artystko wszelkich technik:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały chwost, zachwycam nim moje oczęta.

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny chwoscik ładnie ci kwitną kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta brama Marii urocza. Kus , kuś a wezmę sie ... to znaczy zepnę sie i ruszę do Ciebie żeby nie tylko popatrzeć ale poczuć. A to niedaleko:)))
    Chwost z ptaszyną na czubku piekny i wszystkie Twoje hafty wiesz, że uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam oba chwosty! Dużo pracy pewnie i cierpliwości wymagały ale prezentują się cudnie! Ale kwitnącej bramy to zazdroszczę! Uroczo wygląda! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  35. Coś pięknego!! aż dech zapiera :-)))

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny chwost, serce dla Moniki też super

    OdpowiedzUsuń
  37. Urocze drobiazgi. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń