Miły gościu

Miły gościu

piątek, 10 lipca 2015

Lipiec - wolny wybór ..... czyli cykliczne zabawa w kolorki

                                                Witam was moje kochane serca - bardzo wam dziękuję za wszystkie przemiłe słowa pozostawione pod ostatnim postem , gratulacje wasze za moją następną nominację i za wszystko - przede wszystkim za to że jesteście ze mną .
                                                  ........................................
                                                  Moi drodzy - ponieważ w maju nie miałam jak pokazać żadnej pracy w zabawie u Danusi - jak pamiętacie - był to dla mnie miesiąc obfitujący w paskudne wrażenia , ale pomału wszystko wraca na dobre - wić nadarzyła się okazja bym mogła zaprezentować wam pracę z moim ukochanym kolorkiem ecru - dzięki wspaniałomyślności naszej Danusi - która na ten miesiąc pozwoliła nam sobie wybrać kolorek jaki chcemy i tak ubrałam sobie pudełko pringelsach - w którym teraz mieszkają małe motki jedwabnych nici przeznaczonych na moje hafciarskie widzi mi się a wygląda tak




pudełeczko to zgłaszam do
zabawy w kolorki u Danusi

 i banerek z maja - gdzie królował ten mój ukochany kolorek


a teraz idę daj Stefciowi ten mój wytwór - troszkę mi nie wyszła pokrywka ale ja jestem zadowolona - moi kochani życzę wam wspaniałego weekendu i do następnego piątku papappa buziaki i coś wam pokażę jaki gość do mnie zawitał godzinę temu - mówią że jak jaskółka wleci do domu to przynosi szczęście i ja w to wierzę - może będzie lepiej oto ona



58 komentarzy:

  1. Śliczności pudełka piekny czysty kolorek wybrany;)a jaskołka napewno przyniesie szczeście;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc mnóstwa szczęścia Tobie i twoim bliskim, życzę, kochana Marii :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pudełeczko Marii:) a gość zaiste niezwykły :)) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko cudne. Prześliczne. Bardzo mi się podoba)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczko, po królewsku ozdobione!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko - Francja, elegancja!
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczko,Twoje hafty są cudowne;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze pudełeczko Marii; u Ciebie ptaszek gościem a u mnie... 3 kociaki
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne pudełeczko i najażniejsze że Ty jesteś zadowolona. jaskółka napewnoszczęście zwiastuje, czego Ci kochana życzę z całego swrca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Również wybrałam te zestawy kolorków do swojej pracy ... piękne pudełeczko na hafciarskie przydasie . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełeczko śliczne. Niech jaskółka przyniesie szczęście dla Was !!! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaskółeczki zawsze lgną do dobrych ludzi i przynoszą szczęście- to prawda. Niech się spełni, czego pragniesz Marii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze to pudełeczko, wygląda bardzo ozdobnie. Ja też słyszałam że jaskółka przynosi szczęście - oby Wam się spełniło!!! Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza praca i w pięknych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne pudełeczko Marii ja dopiero myślę co zrobić w lipcu a Ty już masz z głowy. U mnie dwa lata temu jaskółka wleciała do domu, mówią że to na szczęście, więc życzę Ci aby się spełniło:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieje , że jaskóleczka faktycznie przyniesie Ci szczęście.
    Super że mogłas pokzac swoja pracę w ulubioym kolorku. Mysle że Twoja jedwabne nitaczki są śzczęśliwe mając taki piekny domek.
    Miłęj niedzieli Maryś i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne pudełeczko! Oby jaskółka spełniła wszystkie Twoje marzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pudełko ozdobione na bogato, chociaż na początku miałam trudności z dostrzeżeniem szczegółów - jakoś ten srebrny kolor tła (przynajmniej tak wygląda na moim ekranie) zbyt mieni się z kolorem pudełka. Może sfotografuj je na tle neutralnym, aby wydobyć całe jego bogactwo?

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne pudełeczko,a jaskółka niech przyniesie Ci szczęście :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. No proszę, zwykłe pudełko, a zmieniłaś je nie do poznania, jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne pudełeczko . Zobacz Marii nic nowego nie napisałam ale podoba mi sie bardzo. Z resztą jak wszystkie Twoje prace i szczerze podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo eleganckie i dopracowane w szególikach. Jak mieszkałam w bloku, to jaskółki zrobiły sobie gniazdko nad oknem. Oj wiodło się nam dobrze. Tobie również życzę wszystkiego najlepszego . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne pudełeczko :-) Pięknie Marii :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super :) Moteczkom będzie tam z pewnością bardzo wygodnie :)
    Gościa miałaś niezwykłego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zabawa w kolory bardzo mi się podoba, ale jakoś nigdy się nie wzięłam w garść żeby wziąc w niej udział tym zawsze coś. Cudne pudełko bardzo misterne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Superowe ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam słabość do jaskółek od kiedy jednego pisklaka odhodowałam. Mam nadzieję, że Twoja też znalazła drogę powrotną w przestworza. Pudełeczko ma piękny kolor,lubię takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś mi się zdaje,że ta jaskółka przyniesie Ci szczęście i już więcej nie będzie rónych niemiłych niespodzianek.Fajnie,że znalazłaś czas aby w tym miesiącu się pobawić i mogłaś zrobić pracę w swoim ulubionym kolorze.Pięknie ozdobiony ten pojemnik,ale szkoda że dałaś pod to tło świecące a nie jakieś matowe,wtedy byłby jeszcze lepsy efekt i nic by się nie zlewało.
    Pozdrawiam cieplutko Marii

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna praca! Jaskółeczka z pewnością przyniesie Ci szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super pojemniczek na jedwabne niteczki Marii.Bardzo elegancki, wytworny.)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny pomysł na ozdobienie zwykłego pudelka. Teraz jest niezwykłe:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne pudełeczko! Niech nie tylko jaskółka przynosi szczęście w Twoim domu! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pudełko bardzo ciekawie wygląda. Trzymam kciuki za wyzwanie !!!!
    I jaskółka w domu, toż to niesamowity przypadek. Życzę szczęścia :)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zwykle fajne wytworki:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Pudełeczko jest cudne, uwielbiam takie kolorki i dekoracje :)
    A jaskółeczka jaka śliczna, oby dużo szczęścia Ci przyniosła :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie sistyer, nawet ptaki do Ciebie lgną....Ty to masz MOC!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak wiesz Marii na fejsie jestem na bierząco kompa odpalam
    rzadko bo mam tyle zapraw ,że hoho ale dziś jestem i zasyłam
    buziaki niezmiennie podziwiam Twoje dzieła a jaskółka boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale fajnego gościa miałaś! :-)
    nam kiedyś wpadł do domu wróbelek! I mały skubaniec tak się motał, że wpadł do wentylacji i zleciał aż do piwnicy, ale się administrator miał z moją córcią, która uskuteczniła akcję ratunkową! nawet znajomego veta zaangażowała. A to mały wróbelek uczył się latać i "lotniska" pomylił ;-D

    No, niech ci przyniesie szczęście! :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne pudełko - śliczny kolor!
    Gość - piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyszło pudełeczko - bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne pudełko, naprawdę pięknie ozdobione :)
    Ta jaskółka na pewno coś oznacza - niech przyniesie dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. A najbardziej mi się podoba zamykadełko do pudełeczka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie ubrałaś te pringlesy! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesteś wspaniała i niepowtarzalna Twoje dzieła są cudowne :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo romantyczne pudełeczko Ci wyszło. Kto by pomyślał że to tuba po chipsach :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne pudełeczko zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  47. O żesz !!!!!!!!!!!
    Pięknej urody pudełeczko stworzyłaś :)
    Cudne ...
    Pozdrowionka miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dostojne i bogate pudełeczko:)
    A jaskółeczka niech szczeście przynosi:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam nadzieję, że jaskółka przyniesie Wam dużo szcześcia.

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie ubrane pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładne pudełko. życzę aby ta jaskółka naprawdę przyniosła Ci szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Recykling wspaniały, szkoda, że w takich chipsów nie sprzedają:))

    OdpowiedzUsuń
  53. Zachwyca mnie to pudełeczko...jest takie romantyczne,uwielbiam takie klimaty :) ♥

    OdpowiedzUsuń