Miły gościu

Miły gościu

środa, 1 lipca 2015

Wyróżnienie oraz co ja teraz robię


                                                Witajcie moi kochani - w pierwszy słoneczny dzień od ponad miesiąca - serdecznie wam dziękuje że moja praca na zabawę u Danusi wan się podoba - a Stefcio mam nadzieję że z łatwością połknął te olbrzymie płatki .
                                               Tak jak obiecałam że dzisiejszy post będzie o moim kolejnym wyróżnieniu do LBA które otrzymałąm od bardzo sympatycznej
Ani z bloga - niesforne szmatki
dziękuje Aniu bardzo za dostrzeżenie mej skromnej osoby łącznie z mym blogiem
                                                ..................................
                                                Jak na tradycję przystało - odpowiadam na 10 pytań które zadała Ania  :

1.Dlaczego powstał Twój blog?
   Już kilkakrotnie odpowiadałam na te pytanie - ale dla przypomnienia - jako   pamiątke dla mojej ukochanej wnuczki jak również by dzielić się z wami moimi pasjami .

2.Czy uważasz, że spełnił Twoje oczekiwania?
   Tak  oczywiście że spełnił - poznałam wiele osób o podobnych
zainteresowaniach jak moje , jak również wspaniałe osoby które wykonują piękne prace w przeróżnych dla mnie nieznanych technikach - jestem bardzo zadowolona z tego iż jestem z wami .

3.Czy bardziej cenisz "elegancką prostotę", czy wolisz blogi z dużą ilością grafiki i muzyką?
   Bardzięj wolę prostotę - choć nie stronię od tych blogów - które mają sporo
   grafiki - uważam że każdy ma swój styl i tak pisze bloga jak mu w duszy gra

4.Czy negatywne komentarze są dla Ciebie przyczynkiem do zastanowienia się nad publikowaną treścią?
   Nie zdarzyło mi się aby pod jakimkolwiek postem któreś z was napisało coś co
   by było dla mnie przykre - niestety od osób obcych - miałam takie i te
   zostały uznane jako spam -a bardziej przykrych spraw nie będę poruszała
   więcej - bo po co?

5.Jak reagujesz na hejty? Irytacją, śmiechem czy lekceważeniem?
   Nie mam na ten temat żadnego zdania ani pozytywnego ani negatywnego

6.Czy przeglądasz statystyki w bloggerze?
    Nie

7.Czy konieczność zamknięcia bloga byłaby dla Ciebie wielkim wyrzeczeniem?
   Bywały chwile że chciałam zamknąć bloga ale szybko mi minęlo po waszych
   interwencjach - za co jestem bardzo wam wdzięczna - ale z konieczności - nie,
   nie zamknęłabym go

8.Czy nominacja do LBA ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie
    oczywiście że tak - cieszy mnie bardzo fakt że jestem dostrzegana łącznie z
    z moimi pracami a i myślę ze jestem lubiana przez was - za co bardzo dziękuję

9.Czy uważasz, że publikowanie postów nawet wtedy gdy nie ma się nic do powiedzenia jest słuszne?
   pisanie postów po to by zapełnić czas bądź zwrócić na siebie uwagę - tak je nazywam  - nie  napisanie choć kilku zdań uznaję jako bezsensowne  - prosze się
   o to nie obrażać  ale jak ktoś pisze posta i napisze czesc a potem seria zdjęć - 
   to nie bardzo rozumię takich ludzi

10.Czy założenie bloga wniosło dla Twojego życia jakąkolwiek wartość?
      Oczywiście że tak - poznałam wiele przyjaciół - mogę pokazać światu czym
      się zajmuję, jakie są moje pasje , czasmi mówię wam o swych planach -
      stałam się bardziej otwarta  na świat po stracie pracy - jest mi z tym
      dobrze i to dzięki wam - możemy porozmawiać , wymienić doświadczenia
                                       
                                         .......................................
                                        Dobrnęłam i przyznam szczerze że miałam  z niektórymi
     niezły orzech do zgryzienia
                                       .....................................,,
                                       Teraz podam listę blogów - które ja nominuję i moim zdaniem zasługują na takie wyróżnienie w pełni
oto lista :
1. Danusia z bloga słomiany zapał
2.  Irenka z bloga Iventi
3, Betaka z bloga Pasje Bet
4. Małgosia z bloga Jenek design
5. Ela z bloga w kąciku przy maszynie
6. Ania z bloga - przystanek Kłodzko
7.Kazia z bloga - robótki ręczne
8. Aga z bloga -różana ławeczka
9. Aga z bloga Kapryśne inspiracje
10. Marylka z bloga - weekendowe robótki
11. Alinka z bloga u Lenki na poddaszu
                                          Zawsze było typowane 11 blogów więc czynię rownież to teraz 
                                       
                                        Moje kochane wytypowane - pytania zostawiam takie same i ucieszy mnie bardzo fakt jak przyjmiecie wyróżnienie ode mnie i przekażecie dalej nominując następne blogi - dziękuję
 i banerek dla was


                                                                                                                                        
                                             ..................................
                                            Moi kochani zapewne jesteście ciekawi co ja takiego robie robótkowego
a więc - uczę się i w ten sposób powstało moje pierwsze pudełeczko w technice scrap a wygląda tak





dla mnie o jest wielka nowość i każde wasze spostrzeżenie oraz uwaga będzie dla mnie bardzo cenną wskazówka na pzryszłość jak mam postępować :
nie kupowałam żadnych wykrojników - wykorzystałam co miałąm pod ręką - jak dojdę do wprawy wówczas się zaopatrze w stosowne narzędzia pracy itp
                                   ....................................................
 powstają u mnie również kochani hafty do wszelakiego zastosowania

powstałą połowa szkicu do salu u Sal u Irenki
tak kochani i ja teraz bawię sie w sale
cieszę się niezmiernie z tego powodu tym bardziej iż mnie zafascynował wzór ale jako jedna jedyna będę swą pracę tworzyłą i wstążeczkami i haften płaskim oraz bulionowym i fantazyjnym
i tak pierwsze moje kroki to połowa szkicu oczywiście patrząc w komputer bo gazetki nie mam i nigdzie nie ma
jutro muszę iść i zaopatrzyć się w odpowiednie materiały do tego dla wielkiego wyzwania .
                                  Moi kochani miał być post jutro ale ze względu iż od niedzieli mogę mieć więcej innych spraw a jeszcze słoneczko wyszło to na ogród pobiegnę bo mi już tęskno za nim bardzo - życze wam już dziś wspaniałego weekendu który zacznie się jutro oraz samych dobrych chwil - buziaki wam śle wasza Marii



30 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację. Co prawda nie lubię takich zabaw, ale postaram się odpowiedzieć na pytania... być może jednak dopiero w sierpniu. Codzienne notki do końca lipca mam już zaplanowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowita mróweczka z ciebie Marysiu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję Marii za nominacje,ale podobnie jak Ania,nie lubię tego typu zabaw,ale być może zrobię wyjątek i odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję noinacji Maryś. Pudełaczko scrapowe jak na debiut uwżam bardz udane, Twoje rozpoczete prace zapowiadaja się slicznie a ten szkic zapowiada przepiekną prace.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mario dziękuję, ale jak widać na moim blogu, nie mam czasu na te zabawy w pisanie, raczej o sobie jak najmniej - przepraszam i Dziękuję z serca za pamięć i miłe słowa, ale jak wielu innym powiem dziękuję....

    OdpowiedzUsuń
  6. Marii, bardzo dziękuję za nominację, kilka razy już odpowiadałam na podobne pytania, więc nie wiem czy jest sens to powielać. Nie chciałabym Cię urazić, ale nie skorzystam. Mam zbyt wiele na głowie i czasowo się nie wyrabiam. Przepraszam Cię Marysiu za to, oczywiście wspomnę o tym w którymś z moich postów, ale uczę się asertywności, i jak na złość padło na Ciebie. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz za to.
    Nadal będę do Ciebie zaglądać i podziwiać wszystkie prace, bo na to zasługujesz.
    Przepraszam i pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marii gratuluję wyróżnienia !! Pudełeczko piękne a hafty jak zawsze zachwycające. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia:) Miło było o tobie poczytać. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marii, a ja bardzo chętnie wezmę udział w zabawie, bo nigdy tego nie robiłam i nie boję się pisać o sobie. Jak wrócę z wakacji to postaram się coś naskrobać. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za nominację - traktuję to jako wyróżnienie mojego bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Marii DZIĘKUJĘ bardzo za wyróżnienie, tylko czy mogę podać odp w troszeczkę późniejszym terminie, bo ostatnimi czasy staram się wygrać z czasem:) a nie chciałabym odpowiadać w pośpiechu...
    Jeszcze raz DZIĘKUJĘ i gorąco ściskam...
    Aga z Różanej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wyróżienia , miło było o Tobie poczytać, a prace jak zawsze liczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje Marii, masz bardzo zdroworozsądkowe podejście do blogowania i to mi się podoba....kolejne hafciki sa zachwycające a i pudełeczko także niczego sobie;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli pracowicie.:) Podziwiam też prace na Facebooku.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, ile informacji, a z wieloma Twoimi opiniami zgadzam się w zupełności:) Ile nowych robótek... szalejesz Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię czytać pytania i odpowiedzi, to niemal zawsze dość ciekawa lektura :-)
    W scrapowym pudełku również zachowałaś swój styl. Z przyjemnością będę śledzić dalsze poczynania w tej technice :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyróżnienia. Śliczne pudełeczko :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Ci wyróżnienia Marysiu. Podobają mi się Twoje szczere odpowiedzi na pytania. Odnośnie pytania nr 9, to wiesz, że ja zauważyłam, iż wiele osób nie czyta tekstów, tylko właśnie ogląda zdjęcia.
    Z drugiej strony, są osoby, które wykonują przepiękne prace i chociaż nie są pisarzami, to inspirują. Niektóre blogi prowadzone są wyłącznie w celach handlowych, inne mają formę pamiętników, a my wybieramy to, co nas interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Marii. Za te piękne prace powinnaś codziennie otrzymywać wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś pozachwycam się pudełeczkiem bo pięknie w nim połączyłaś te różne koronki. Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje wyróżnienia.
    Bardzo ciekawa jestem jak sie rozwinie Sal z strachami - myślę, że u Ciebie będzie wygladał bardzo interesująco :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze Mario jesteś w biegu, pełna energii i pomysłów, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marii gratuluję wyróżnienia, pudełeczko piękne w Twoim stylu i nie ma co podpowiadać Ty robisz to co Ci w duszy gra i robisz to pięknie. Zazdroszczę Ci tego czasu na wszystko:) pozdrawiam cieplutko i miłego weekendu Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem zachwycona haftami:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Marii gratuluję wyróżnienia !

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję Marii,że przyjęłaś to wyróżnienie ♥ mamy ze sobą wiele wspólnego ♥
    Pudełeczko pięknie wyszło,na Twoje hafty po prostu uwielbiam ♥ pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję!!!!!!!!!!! z całego serca!
    a hafty niezmiernie podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wyróżnienia :)
    pudełeczko naprawdę fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie gratuluję wyróżnienia Mario :) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i wpis. Co do konta na FB to nie posiadam takiego. Pozdrawiam serdecznie Mario :)

    OdpowiedzUsuń
  29. no no! papier w padł w łapki! :-D
    dobrze
    a nawet bardzo dobrze :-)))

    OdpowiedzUsuń